Oh dat verklaart wel wat. Eet je dan niet op je werk? Of is die optie er niet, met een cateringdingetje ofzo??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb tot half 8 gewerkt vandaag
Nice, en dat heb je van de buuf gekregen? Of van Stereo? Ik volgde het even niet.quote:
van de buufquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nice, en dat heb je van de buuf gekregen? Of van Stereo? Ik volgde het even niet.
CFquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
WijntjeHet eten is bijna klaar, het ruikt heerlijk
Meneer maakt een Ethiopische linzenschotel.
De ene buuf komt aanzetten met een mand muffins, en de jouwe met sushi.quote:
Nee joh, 't is gewoon een kantoorbaan, ik moest nog wat afmaken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:41 schreef Kuukske het volgende:
Oh dat verklaart wel wat. Eet je dan niet op je werk? Of is die optie er niet, met een cateringdingetje ofzo??
Ooohh. Okayquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh, 't is gewoon een kantoorbaan, ik moest nog wat afmaken.
Afijn, nu lekker een wijntje en eten
Op wie ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De ene buuf komt aanzetten met een mand muffins, en de jouwe met sushi.. Ze lijkt toch niet op Bree ofzo hè?
O, je kijkt geen Desperate Housewives..quote:
he bah neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
O, je kijkt geen Desperate Housewives..
Laat het idee van de muffins in de mand dan maar zittenquote:
Dat kun je zelf veel beter tochquote:
Dat is een dutje toch?quote:
Nou, hendig!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Ze heeft ook nog goede muzieksmaakik mag dr wel
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet ik zeker op de workshop geleerd hebben
En ik ben benieuwd of dit konsekwenties heeft ? !quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:21 schreef golfer het volgende:
Grappig om te zien bij De Rekenkamer hoe de energienota onoverzichtelijk is opgebouwd.
Dusdanig ondoorzichtelijk dat zelfs de experts er niet echt uit konden komen.
Onze thuis-energienota? Die snap ik idd ook niet. Ik betaal voor mijn gas en elektra, en ik betaal dat het naar mijn huis wordt vervoerd, en ik betaal omdat het vervuilt, en ik betaal omdat het energiebedrijf het wil meten, dus de meter moet ik betalen... en dat zijn de dingen die ik nog begrijpquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:21 schreef golfer het volgende:
Grappig om te zien bij De Rekenkamer hoe de energienota onoverzichtelijk is opgebouwd.
Dusdanig ondoorzichtelijk dat zelfs de experts er niet echt uit konden komen.
Het enige wat ik snap is het woord betalen of teruggavequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Onze thuis-energienota? Die snap ik idd ook niet. Ik betaal voor mijn gas en elektra, en ik betaal dat het naar mijn huis wordt vervoerd, en ik betaal omdat het vervuilt, en ik betaal omdat het energiebedrijf het wil meten, dus de meter moet ik betalen... en dat zijn de dingen die ik nog begrijp
Een beetje zoals ik naar mijn loonstrookje kijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:26 schreef Kuukske het volgende:
Het enige wat ik snap is het woord betalen of teruggave. Bij teruggave word ik altijd wel blij.
Best logisch toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:25 schreef AnneX het volgende:
Het wordt bepaald - zei een bedrijfsanalist - door het aantal petten = werklui en het aantal stropdassen - en gaatjeschoenen - van de kantoorpikkies.
En de prijs van stroom wordt per uur bepaald op een soort beurs.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:25 schreef AnneX het volgende:
Het wordt bepaald - zei een bedrijfsanalist - door het aantal petten = werklui en het aantal stropdassen - en gaatjeschoenen - van de kantoorpikkies.
We worden kaalgeplukt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
En de prijs van stroom wordt per uur bepaald op een soort beurs.
En we betalen 2x belasting er over: energie/milieubelasting en BTW en dan ook nog eens het hoge tarief van 19%.
Oh, betaal ik er 2x belasting over...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:28 schreef golfer het volgende:
En de prijs van stroom wordt per uur bepaald op een soort beurs.
En we betalen 2x belasting er over: energie/milieubelasting en BTW en dan ook nog eens het hoge tarief van 19%.
Vandaar dat er zo ontzettend veel bedrijfjes kwamen toen de markt open kwam te liggenquote:
Saaaaaaaaaaaaaaaaaammiequote:
Het is eigenlijk ook vooral hoe ik tegen de Amerikaanse maatschappij aankijk waar werk megabelangrijk is en mooiere spullen dan je buren hebben nòg belangrijker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:34 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik ben blij dat ik dat niet herken. Nouja, afgezien van het feit dat ik soms wel een beeeetje een hekel heb aan m'n werk. Maar dat is meestal onder invloed van maandagochtend.
Gezien mijn cynische bui vanavond, kan ik mij wel vinden in de analyse.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een TED filmpje aan het kijken over work-life balance en die man is best grappig.
Hij zegt net: "People work long hard hours, at jobs they hate, to enable them to buy things they don't need to impress people they don't like." Welkom bij het kapitalisme
Hij beschrijft net zijn ideale werkdag en mensen in het publiek moeten wat lachen, maar ik kan me héél goed vinden in zijn ideale werkdag. Het is alleen niet zoals het nu meestal gaat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef AnneX het volgende:
Gezien mijn cynische bui vanavond, kan ik mij wel vinden in de analyse.
... Ehh wat?quote:
Ik kijk daar nooit naar, want ben een beetje allergisch voor dat gemaakte grappig doen van hem.quote:
Ohh.. Laat maarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Voetbal International. En GIjp = Rene vd Gijp
Zo'n goeiekope nepleren van Ebayquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
CFWat voor mapje heb jij voor je Kindle?
mr heeft een goedkope nepleren van amazon besteld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo'n goeiekope nepleren van Ebay
Lag die ook in de sokkenla ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb voor de IPad zo'n hoesje waarmee je hem ook rechtop kan zetten op een tafeltje. Hartstikke handig voor het lezen.
Ik moet vaker in die sokkenlade kijken AnneX!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lag die ook in de sokkenla ?![]()
Zojuist zag ik dat er 2020 sig. níet gerookt ! en dik 500 euro bespaard.
Dat is bijne een iPad toch ? Aai.
Wat een wijsheidquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een TED filmpje aan het kijken over work-life balance en die man is best grappig.
Hij zegt net: "People work long hard hours, at jobs they hate, to enable them to buy things they don't need to impress people they don't like." Welkom bij het kapitalisme
Ik ben ooit met dezelfde reden DVD's gaan kopenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:57 schreef AnneX het volgende:
Nichtje is miraculeus van het roken af.
En koopt nu iedere maand een gadget om zich te verwennen : zelf verdiend.
Ik zal eens kijken danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo'n goeiekope nepleren van Ebay
Wie is Tatjana?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is Tatjana toch een prachtige vrouw (geworden) zeg. Ik vind haar steeds mooier worden naarmate ze ouder wordt.
Oh ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Een voormalige stoeipoes die het met de buurman deed.
Eensch!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is Tatjana toch een prachtige vrouw (geworden) zeg. Ik vind haar steeds mooier worden naarmate ze ouder wordt.
Oh, die Joego uit Flodder bedoel je.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"Buurman, wat doet u nu??", zegt je niets?
Daar werd ze beroemd mee.
O vast!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:42 schreef Isabeau het volgende:
Uit FlodderEn ze heeft toch ook gezongen?
Zie, je wist het wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, die Joego uit Flodder bedoel je.
Ach ja, iedereen die een beetje rond Hilversum rondhuppelt iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
O vast!![]()
Maar wie heeft er nu niet gezongen.
Ja maar Ron heeft natuurlijk ook een klassieker gezongen:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen die een beetje rond Hilversum rondhuppelt idd
Ik bedoel maar:
ja hup salsa'en, tijd voor ontspanningquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
dr. Bernhard
Moeilijk, thuis kneuzen of toch ff Salsa'en? Denk ff Salsa'en.
Was nog bezig met mijn knieënadministratie... echt ziek om van 8:00 tot 23:00 bezig te zijn.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hup salsa'en, tijd voor ontspanning
Je kent het niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik kende dat nummer helemaal niet. Ron als Bernard, dat is toch wel verwarrend hoor.
En wie is de zieke in het nummer
edit: en hij gaat dood!?![]()
Hoezo, je studeert toch af?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
dr. Bernhard
Moeilijk, thuis kneuzen of toch ff Salsa'en? Denk ff Salsa'en.
Was nog bezig met mijn knieënadministratie... echt ziek om van 8:00 tot 23:00 bezig te zijn.
En dr Ron loog, want die zei dat alles goed zou komenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Je kent het niet?![]()
Isa!![]()
Dr. bernard niet kennen.![]()
Het is een wereldnummer in de neerlandse myuziekgeschiedenis.
En ja, hij gaat dood.![]()
(Niet dokter Bernard hè? De anonieme man van Bonnie).
in de tijd dat dit nummer een hit was - jaja een dertig jaar geleden -quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je kent het niet?![]()
Isa!![]()
Dr. bernard niet kennen.![]()
Het is een wereldnummer in de neerlandse muziekgeschiedenis.
En ja, hij gaat dood.![]()
(Niet dokter Bernard hè? De anonieme man van Bonnie).
Ja maar Dokter Ron probeerde die arme Bon te sparen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dr Ron loog, want die zei dat alles goed zou komen
Maar ik kende het echt niet!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
in de tijd dat dit nummer een hit was - jaja een dertig jaar geleden -
zaten mn.AnneX en ik te eten in de eetzaal van het academ.ziekenhuis.
Heel ouwerwets werd er regelmatig om - en opgeroepen en er hingen wat telefoons hier en daar.
Huilend van de lach heb ik laten omroepen dat dr. Bernard werd verzocht zich te melden.
Want dat werd een keer of wat herhaald, want dr. Bernard kwam maar niet naar de balie om de
telefoon aan te nemen.
Oh wat was dat (toen hé! ) leuk.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:07 schreef Isabeau het volgende:
Maar dat nummer ken ik wel van familieverjaardagen ed, Dude![]()
Alle ooms op een rijtje die dat soort liedjes zongen
Ja zijn zoon lijkt erop. Al half die buik ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ron's zoon lijkt best wel op Ron vroeger.
En vroeger he Dude, keken jullie toen kwijlend naar Ron? Of werd hij geen knappe man gevonden?
Jezus ging ook jonger deaudquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:14 schreef Isabeau het volgende:
Och ja, Ron Brandsteder zweette altijd zoEn dan had jij zijn Honeymoonquizshow. Deed ook een neef met zijn kersverse bruid aan mee
Reeds gescheiden. Staat los van Ron neem ik aan.
Weet ook nog dat Willem Ruis dood ging op vakantie in Spanje. Voor mij was dat toen een oude/volwassen man die dood ging, maar die was jonger dan ik nu ben, geloof ik.
Sag mir wo die blumen sindquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo, nu voel ik me oud.![]()
Ik hoop dat golfer er zo even inkomt om Marlene Dietrich aan te prijzen.
Dat hij het nummer niet uit de jukebox heeft gehaaldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:15 schreef TAV74 het volgende:
Dr. BernardDamn, wat heb ik daar de lokale barkeeper gek mee gemaakt, was een van onze standaard jukebox nummers als we zondag om een uur of zeven (na een uur of 5 derde helft in de sporthalkantine) onze stamkroeg binnen kwamen zwalken
Dan had hij helemaal geen leven meer gehad, daar hadden we geheid 3 jaar over gezeurdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hij het nummer niet uit de jukebox heeft gehaald
Ik heb geweend toen Ruis dood was gegaan. Inderdaad op vakantie en ik zat toen in een tentje met mijn ouders, in Frankrijk. En toen zei mijn moeder wat ze op de wereldomroep had gehoord en toen schijn ik geschreid te hebben: "Nu is alles anders mama!"quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:14 schreef Isabeau het volgende:
Och ja, Ron Brandsteder zweette altijd zoEn dan had jij zijn Honeymoonquizshow. Deed ook een neef met zijn kersverse bruid aan mee
Reeds gescheiden. Staat los van Ron neem ik aan.
Weet ook nog dat Willem Ruis dood ging op vakantie in Spanje. Voor mij was dat toen een oude/volwassen man die dood ging, maar die was jonger dan ik nu ben, geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:21 schreef TAV74 het volgende:
Willem Ruis was wel een held. Wij vonden het vooral altijd hilarisch als hij het publiek uit ging schelden als ze niet goed meededen aan de spelletjes.Gewoon laten zoals het is in je herinnering. We kijken nu anders. TV was toen nog een soort openbaar toneel: je moest óveracteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
Veel dingen van vroeger vind ik nu heel erg amateuristisch overkomenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Gewoon laten zoals het is in je herinnering. We kijken nu anders. TV was toen nog een soort openbaar toneel: je moest óveracteren.
Ze zaten in een De Waard Albatrosquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wist niet dat Ruis dit ook had gedaan:
"In 1971 presenteerde hij het radioprogramma Alleen op een eiland, waarin hij contact had met Jan Wolkers en Godfried Bomans, die ieder een week alleen op Rottumerplaat verbleven." (Wiki)
Geweldig project was dat. Later gehoord natuurlijk, zo oud ben ik ook weer niet.
Ja, maar wel van een stafafdeling gelukkig, en ik krijg jeuk van het type foute zwetserquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze zaten in een De Waard AlbatrosDie was toen net ontworpen geloof ik.. En het was mijn 1e De Waard tent
Heldquote:
Frank Kramer vonden wij heel fout.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:28 schreef borisz het volgende:
Op Best24 heb ik eens de Frank Kramershow terug gezien.
HIlarisch als je het nu ziet
Nou ja zeg! Ik hoorde deze week nog iemand "Godfried Bomans!' gebruiken op een manier alsof hij wilde schelden en nu doe jij dat ook alquote:
Spekjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:30 schreef FutureFairytale het volgende:
spareribs waren heel groot maar heerlijk! En de op het bord gesprongen sushi vonden ze erg lekker. Ze konden wel allebei zo'n schaal van 34 stuks op maar dat was wel erg duur dan
Een Bomans-revival!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Ik hoorde deze week nog iemand "Godfried Bomans!' gebruiken op een manier alsof hij wilde schelden en nu doe jij dat ook al![]()
Veel plezier met de heupjes
Kuukskequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga ook eens een slaappoging wagen.![]()
Trusten!
Doet me denken aan stripboeken die mijn broertje had, ook met een negerjongetje met heus zwart kroeshaar en knalrode grote lippen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit vind ik het allerleukste van Bomans:
[ afbeelding ]
Verslonden!
Ik zag dat TAV me al voor was met Sag mir wo die Blumen sind...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo, nu voel ik me oud.![]()
Ik hoop dat golfer er zo even inkomt om Marlene Dietrich aan te prijzen.
Ja die andere ouwe lul was eerder.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag dat TAV me al voor was met Sag mir wo die Blumen sind...
Ik heb cola gedronken en dat ging primaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:46 schreef Den_Haag het volgende:
Isa
Hoe gaat het nu? Nog steeds niet top of al beter?
Geen teleurstelling dus voor ze?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:30 schreef FutureFairytale het volgende:
En de op het bord gesprongen sushi vonden ze erg lekker. Ze konden wel allebei zo'n schaal van 34 stuks op maar dat was wel erg duur dan
sessie haha. Het was leuk en leerzaam. Lief dat hij t had voorbereid en ik heb n aantal goede tips gekregen. Was goed om te gaan en ook leuk om Golfer weer eens te zienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Spekje
Was het een goede sessie bij Golfer?
Hopelijk ben je snel wat beter. Je moet binnenkort toch echt eens de verpleeghuizen aanschrijven voor de financiering van je studie. Denk dat Tav, G en ik best wel wat kunnen helpenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb cola gedronken en dat ging prima![]()
Ross had chinees en daar ben ik toch maar afgebleven
het was dan ook jouw eigen auto met jezelf op de passagiers plek met incontinetievlekken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
sessie haha. Het was leuk en leerzaam. Lief dat hij t had voorbereid en ik heb n aantal goede tips gekregen. Was goed om te gaan en ook leuk om Golfer weer eens te zienik stonk naar vis en hij gooide me niet eens de auto uit haha
cola : voor het doden van al uw bacterieënquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb cola gedronken en dat ging prima![]()
Ross had chinees en daar ben ik toch maar afgebleven
oh das fijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen teleurstelling dus voor ze?
De sashimi was ook heerlijk vers. Geen enkel luchtje van ouwe vrouwen te bekennen.
Toch handig die SC hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sessie haha. Het was leuk en leerzaam. Lief dat hij t had voorbereid en ik heb n aantal goede tips gekregen. Was goed om te gaan en ook leuk om Golfer weer eens te zienik stonk naar vis en hij gooide me niet eens de auto uit haha
Qua financiering niet, helaas. Qua motivatie schrijven eventueel wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef Den_Haag het volgende:
Je moet binnenkort toch echt eens de verpleeghuizen aanschrijven voor de financiering van je studie. Denk dat Tav, G en ik best wel wat kunnen helpen
'T is gewoon Snakeoilquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef Bluezz het volgende:
cola : voor het doden van al uw bacterieën
sorry als ik stonkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
het was dan ook jouw eigen auto met jezelf op de passagiers plek met incontinetievlekken.
waar een vuilniszak al niet goed voor is, he?
Zolang je jouw benen netjes bij elkaar hield viel het best mee.quote:
klinkt jum! Oh fijn, ik ga naar bed want morgen weer zaterdag = bed uit geboord door nwe buren dag. Ik weet zeker dat als ik een zaterdag eens geen optreden heb zij ook niet borenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef Bluezz het volgende:
De witvis was om te zuigen FFEn zo versch lust ik zelfs zalm!
gelukkig maarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Zolang je jouw benen netjes bij elkaar hield viel het best mee.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
klinkt jum! Oh fijn, ik ga naar bed want morgen weer zaterdag = bed uit geboord door nwe buren dag. Ik weet zeker dat als ik een zaterdag eens geen optreden heb zij ook niet boren
je weet mn kleur onderbroek nog nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
Genoeg onderbroekenlol weer.
We gaan laatste stukje bekijken.
Hier t/o is net een huis (net als de onze) verkocht en die buren zijn de komende weken ook niet blij... er wordt flink huisgehouden en alle tegels worden lekker losgeboordquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
klinkt jum! Oh fijn, ik ga naar bed want morgen weer zaterdag = bed uit geboord door nwe buren dag. Ik weet zeker dat als ik een zaterdag eens geen optreden heb zij ook niet boren
ik voel met ze meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier t/o is net een huis (net als de onze) verkocht en die buren zijn de komende weken ook niet blij... er wordt flink huisgehouden en alle tegels worden lekker losgeboord
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Tirza is zó vet dat ik gisteren bijna station Beverwijk miste
FF het bed uit borenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een aangeschoten CF is leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe ver zijn de twentenaren nu met Lund?
Die jello shots zijn leuk, maar ik geloof dat ik een beetje dronken begin te worden
Oh en Isa, bedoel je Sjors&Sjimmie? Dat was echt zo'n stereotiep negertje, mijn opa en oma hadden daar boeken van.
Serie 2 aflevering 7 net gehad, en ik ben weer helemaal verkochtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe ver zijn de twentenaren nu met Lund?
Oh, jee. Jullie zijn er alweer bijna doorheen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:23 schreef TAV74 het volgende:
Serie 2 aflevering 7 net gehad, en ik ben weer helemaal verkocht
jaaaaa!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Isa, bedoel je Sjors&Sjimmie? Dat was echt zo'n stereotiep negertje, mijn opa en oma hadden daar boeken van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Jahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, jee. Jullie zijn er alweer bijna doorheen.
Nog maar 3 te gaan.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:26 schreef TAV74 het volgende:
Oh, ik heb een nieuwe liefde
Voor een Islay is ie wel te doen, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja ik zou nog een 16 jarige hippie foto inscannen van mezelf.. eens kijken of dat wil lukken
Morgen hebben jullie daar geen tijd voor, want dan zijn jullie toch naar de LieMiet?quote:
Goeie,zoek Tav op 18jarige leeftijdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja ik zou nog een 16 jarige hippie foto inscannen van mezelf.. eens kijken of dat wil lukken
Het hele huis wordt nu overhoop gehaald.quote:
Ja, denk dat je hem wel kunt waarderen als afsluiter, stevig genoeg, maar wel erg subtiel ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor een Islay is ie wel te doen, denk ik.
Dat blonde meisje , 3e van links gehurkt?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:31 schreef TAV74 het volgende:
Goeie,zoek Tav op 18jarige leeftijd
[ afbeelding ]
Wat een schatje was het hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat blonde meisje , 3e van links gehurkt?
Ik wil alles zien!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Het hele huis wordt nu overhoop gehaald.
Beneden is alles in de tuinkamer intussen door haar onderzocht en nu is ze naar boven in de logeerkamer gedoken, want daar heeft ze ook nog heel wat albums en losse foto's.
Ja, doe maar weer eens.Wel met het katje he?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wil alles zien!
Misschien moet ik maar gewoon langskomen anders.
Achter de paal?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Goeie,zoek Tav op 18jarige leeftijd
[ afbeelding ]
We hebben niks anders.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, doe maar weer eens.Wel met het katje he?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:35 schreef golfer het volgende:
AD 1976 op 22 jarige leeftijd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No. 2, Golfer had het goed (los van de omschrijvingquote:
Tsk, op deze zittend, meest rechtsquote:
Whehe, vetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:35 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Met dat kleine hoofd?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tsk, op deze zittend, meest rechts
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond er wel eentje van mijn allereerste baantje : gezinsverzorgster, compleet mét permanentje.
Doen?
Ja joh, daar was ik nog erg jong en dun. En laten we het maar op dat laatste houdenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met dat kleine hoofd?![]()
Ik zou je niet hebben herkend. Je bent knapper nowadays, denk ik.
Viel wel mee, vrij mager zelfs.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja joh, daar was ik nog erg jong en dun. En laten we het maar op dat laatste houden
Toch ook wel weer te herkennen, leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel wel mee, vrij mager zelfs.
uitvergroot:
[ afbeelding ]
Jij was wel een leuke jongen golfertje. Als ik in 1930 was geboren, had ik het als juf wel geweten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
uitvergroot:
[ afbeelding ]
De voorliefde voor overhemden met bonte prints is nooit meer overgegaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:43 schreef golfer het volgende:
uitvergroot:
[ afbeelding ]
Oh en ja, London dus.
Vieze ouwe vrouw. :quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Jij was wel een leuke jongen golfertje. Als ik in 1930 was geboren, had ik het als juf wel geweten.
Ik moet bij dit plaatje ook zo lachen om je moeder en je vrienden die ik natuurlijk allemaal ken zoals ze nu zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:39 schreef TAV74 het volgende:
Whehe, vond er nog een, maar dan met staart
[ afbeelding ]
Schattig, en lekkere retro stoel zegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb alleen deze op de pc/bij de hand, rest is bij ouders
Little MeMo
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pasfoto 5/6 jaar geleden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Jij verandert echt geen spat volgens mij,.. ooit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pasfoto 5/6 jaar geleden![]()
geniaal, je bent het wel echtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Gossie
[ afbeelding ]
dat permanentje ook
Dat is wel supercute MeMo!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb alleen deze op de pc/bij de hand, rest is bij ouders
Little MeMo
[ afbeelding ]
Och Bluezz, maar dat ben je zó!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Gossie
[ afbeelding ]
dat permanentje ook
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jij verandert echt geen spat volgens mij,.. ooit..
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Gossie
[ afbeelding ]
dat permanentje ook
Ja jammer. Vierde kind hè, nakomertje. Niks meer te beleven. Ze haalden me zelfs zelf, zonder vroedvrouw.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Grappig dat je gewoon niks veranderd.... dat zie ik ook bij jullie!
Jammer he dude
Ja grappig idd!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Grappig dat je gewoon niks veranderd.... dat zie ik ook bij jullie!
Het is dat ik het heel langzaam heb zien gebeuren, anders geloofde ik het ook nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja grappig idd!
Terwijl een vriend van Thijs dus echt onherkenbaar is op oude foto'sik herken hem dus gewoon écht niet!! helemaal niets aan hem.. zo bizar.. het schijnt hem toch echt te zijn (hij staat ook op de teamfoto). Ik weet dat hij het is, maar hij lijkt gewoon niet..
Ik heb nog 2 babyfoto's van mezelf, ik was de 5equote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja jammer. Vierde kind hè, nakomertje. Niks meer te beleven. Ze haalden me zelfs zelf, zonder vroedvrouw.
Nauwelijks foto's tot ik ze van mijzelf ging maken, inderdaad. Ergens wel jammer.
Wat een superlieve fotoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Gossie
[ afbeelding ]
dat permanentje ook
Wel een paar hoor, maar niet heel veel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 babyfoto's van mezelf, ik was de 5e
Oh wacht maar ook geen kinderfoto's?
Volgens mij zie ik je!! Met een enorme grijns!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:11 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Zoekt u maar. Tien jaar geleden
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik je!! Met een enorme grijns!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:15 schreef Bluezz het volgende:
Jongetje in blauw vest hand voor je borst
De koelkast komt weer een stapje dichterbijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:15 schreef Bluezz het volgende:
Jongetje in blauw vest hand voor je borst
Zelfs daar ben je zeer herkenbaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nog een 18 jarige bloesje gevonden (laatste hoor)... zonder permanent mét zelfgemaakte bloes weet ik ineens![]()
[ afbeelding ]
Dude : lovesong o.a.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nog een 18 jarige bloesje gevonden (laatste hoor)... zonder permanent mét zelfgemaakte bloes weet ik ineens![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:24 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Arty heeft de hele CD nu gedownload. Ik koop hem hoor, indien mooi.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Rolling in the deep![]()
maar andere nummers zijn ook mooi
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:29 schreef golfer het volgende:
In 1975 moest ik het land verdedigen en onze wapenuitrusting was zeer geavanceerd (bezem):
[ afbeelding ]
Ah, dat was net na de tijd dat we natte handdoeken naar de vijand gooidenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:29 schreef golfer het volgende:
In 1975 moest ik het land verdedigen en onze wapenuitrusting was zeer geavanceerd (bezem):
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:29 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De hele versie (dus ook in gezinsverzorging) KLIK
Die kinderen moeten nu ook volwassen zijn
Hij is echt mooi Adele, alleen trek ik niet de hele cd achter elkaar.. en je doet me wel wat blozen met je mooie hoofd, maar als ik echt iets niet ben is het 'mooi'quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty heeft de hele CD nu gedownload. Ik koop hem hoor, indien mooi.
Nuu een plaatje van Otis Redding op de pick up.
Bluezz.. ik snap wel waar dat mooie hoofd vandaan komt. Jemig babe.
Jammer lievjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:32 schreef golfer het volgende:
Ik haat die krullen en lokken, dus daarom draag ik het kort.
Goede bloes is het met die puntige kraag, zoiets moet je nu ook nog eens zoekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De hele versie (dus ook in gezinsverzorging) KLIK
Die kinderen moeten nu ook volwassen zijn
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:32 schreef Bluezz het volgende:
maar als ik echt iets niet ben is het 'mooi'
Niet prototype glad mooi, maar wel een erg goed hoofd vind ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
maar als ik echt iets niet ben is het 'mooi'
Tja, ik zag mijn oude foto;squote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ondertussen luisteren we hier ongegeneerd naar Right said Fred met I'm too sexy![]()
[ afbeelding ]
Of je ademt "friend zone" uit al je poriën, dat kan ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
golfer
TerugMoet ik vaker doen, alleen naar Salsa feesten gaan. *Moet* op mensen afstappen, al werd ik de eerste dans nog al nippend aan m'n spa rood door een pittige dame de vloer opgesleurd: eerste indruk naast dansvloeren ok dus.
Philquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh en nu I can't dance van Genesis
Nee wij trekken het ook geen hele cd achter elkaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is echt mooi Adele, alleen trek ik niet de hele cd achter elkaar.. en je doet me wel wat blozen met je mooie hoofd, maar als ik echt iets niet ben is het 'mooi'
Otis, die is mooi
Tja, ik zag mijn oude foto;squote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh en nu I can't dance van Genesis
Lekker ding he?quote:
Het is een combinatie van een mooi gezichtje met een hele lieve uitstraling wmbquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet prototype glad mooi, maar wel een erg goed hoofd vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |