Oh dat verklaart wel wat. Eet je dan niet op je werk? Of is die optie er niet, met een cateringdingetje ofzo??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb tot half 8 gewerkt vandaag
Nice, en dat heb je van de buuf gekregen? Of van Stereo? Ik volgde het even niet.quote:
van de buufquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nice, en dat heb je van de buuf gekregen? Of van Stereo? Ik volgde het even niet.
CFquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
WijntjeHet eten is bijna klaar, het ruikt heerlijk
Meneer maakt een Ethiopische linzenschotel.
De ene buuf komt aanzetten met een mand muffins, en de jouwe met sushi.quote:
Nee joh, 't is gewoon een kantoorbaan, ik moest nog wat afmaken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:41 schreef Kuukske het volgende:
Oh dat verklaart wel wat. Eet je dan niet op je werk? Of is die optie er niet, met een cateringdingetje ofzo??
Ooohh. Okayquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh, 't is gewoon een kantoorbaan, ik moest nog wat afmaken.
Afijn, nu lekker een wijntje en eten
Op wie ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De ene buuf komt aanzetten met een mand muffins, en de jouwe met sushi.. Ze lijkt toch niet op Bree ofzo hè?
O, je kijkt geen Desperate Housewives..quote:
he bah neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
O, je kijkt geen Desperate Housewives..
Laat het idee van de muffins in de mand dan maar zittenquote:
Dat kun je zelf veel beter tochquote:
Dat is een dutje toch?quote:
Nou, hendig!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Ze heeft ook nog goede muzieksmaakik mag dr wel
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet ik zeker op de workshop geleerd hebben
En ik ben benieuwd of dit konsekwenties heeft ? !quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:21 schreef golfer het volgende:
Grappig om te zien bij De Rekenkamer hoe de energienota onoverzichtelijk is opgebouwd.
Dusdanig ondoorzichtelijk dat zelfs de experts er niet echt uit konden komen.
Onze thuis-energienota? Die snap ik idd ook niet. Ik betaal voor mijn gas en elektra, en ik betaal dat het naar mijn huis wordt vervoerd, en ik betaal omdat het vervuilt, en ik betaal omdat het energiebedrijf het wil meten, dus de meter moet ik betalen... en dat zijn de dingen die ik nog begrijpquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:21 schreef golfer het volgende:
Grappig om te zien bij De Rekenkamer hoe de energienota onoverzichtelijk is opgebouwd.
Dusdanig ondoorzichtelijk dat zelfs de experts er niet echt uit konden komen.
Het enige wat ik snap is het woord betalen of teruggavequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Onze thuis-energienota? Die snap ik idd ook niet. Ik betaal voor mijn gas en elektra, en ik betaal dat het naar mijn huis wordt vervoerd, en ik betaal omdat het vervuilt, en ik betaal omdat het energiebedrijf het wil meten, dus de meter moet ik betalen... en dat zijn de dingen die ik nog begrijp
Een beetje zoals ik naar mijn loonstrookje kijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:26 schreef Kuukske het volgende:
Het enige wat ik snap is het woord betalen of teruggave. Bij teruggave word ik altijd wel blij.
Best logisch toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:25 schreef AnneX het volgende:
Het wordt bepaald - zei een bedrijfsanalist - door het aantal petten = werklui en het aantal stropdassen - en gaatjeschoenen - van de kantoorpikkies.
En de prijs van stroom wordt per uur bepaald op een soort beurs.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:25 schreef AnneX het volgende:
Het wordt bepaald - zei een bedrijfsanalist - door het aantal petten = werklui en het aantal stropdassen - en gaatjeschoenen - van de kantoorpikkies.
We worden kaalgeplukt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
En de prijs van stroom wordt per uur bepaald op een soort beurs.
En we betalen 2x belasting er over: energie/milieubelasting en BTW en dan ook nog eens het hoge tarief van 19%.
Oh, betaal ik er 2x belasting over...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:28 schreef golfer het volgende:
En de prijs van stroom wordt per uur bepaald op een soort beurs.
En we betalen 2x belasting er over: energie/milieubelasting en BTW en dan ook nog eens het hoge tarief van 19%.
Vandaar dat er zo ontzettend veel bedrijfjes kwamen toen de markt open kwam te liggenquote:
Saaaaaaaaaaaaaaaaaammiequote:
Het is eigenlijk ook vooral hoe ik tegen de Amerikaanse maatschappij aankijk waar werk megabelangrijk is en mooiere spullen dan je buren hebben nòg belangrijker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:34 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik ben blij dat ik dat niet herken. Nouja, afgezien van het feit dat ik soms wel een beeeetje een hekel heb aan m'n werk. Maar dat is meestal onder invloed van maandagochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |