Waarom doe je dat nouquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
GEROOKT!
en nu is pops heel boos op me hihihi
wat een debiel ben ik he
Ben jij nou gestopt met roken?quote:
Sukkelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
GEROOKT!
en nu is pops heel boos op me hihihi
wat een debiel ben ik he
Neequote:
Jaloers!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:01 schreef Driepink het volgende:
was goeie muziek mono
nu 100% concentreren op killzone 3
Morgen kan ik niet luisterenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:02 schreef EggsTC het volgende:
Trouwens heb ik een heel aparte set klaar staan voor vanavond, jammer dat ik maar een uurtje heb, maar morgen weer 2.
Doet het nietquote:
De nicotine is te sterk voor mij, en ik ben te zwak om hem te weren op het moment.quote:
Ik offer me nogmaals op, als niemand anders wil.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef Monopoly het volgende:
Wie wil mijn set opvullen, ik ga naar Kieron vanavond
Het is van 21:00 tot 22:00
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef Monopoly het volgende:
Eggs een uur eerder?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef Monopoly het volgende:
Dat was net voordat koelkast begon.quote:
ohhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat was net voordat koelkast begon.
Heb zin in te raggen vandaag. Gewoon bier, terreur, hardcore, bomberjacks, trainingspakken, xtc, airmax, kale koppen, losgaan, schijt aan alles, provincieterreur... Gewoon Hollands Hard.quote:
ik ga klassiek draaienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:06 schreef Ragboer het volgende:
Nee man, ik wil Beach horen! Want die draait hard!
Gast...quote:
okee.. ik ben net eten dus ik check je zo verderquote:
Sharrrrquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:11 schreef sharr het volgende:
boemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboem
grappig?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
pops ziet er altijd zo grappig uit op tinychat
Popsje ziet er gewoon schattig uit, ik zou haast jaloers worden op koelkastquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
pops ziet er altijd zo grappig uit op tinychat
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Popsje ziet er gewoon schattig uit, ik zou haast jaloers worden op koelkast
Wat moet je daar dan ook vanavond.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:17 schreef Ragboer het volgende:
Ik kijk wel een beetje op tegen de Stairway, ik trek dat echt niet de hele avond.
jij komt nooit eng overquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet helemaal jaloers hoor. Voordat ik eng overkom![]()
Wat is daar mis mee? Okee als het wat later wordt gaat de muziek wel irritant hardquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:17 schreef Ragboer het volgende:
Ik kijk wel een beetje op tegen de Stairway, ik trek dat echt niet de hele avond.
Ik heb het over morgenavond.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat moet je daar dan ook vanavond.
Kom je ook?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Okee als het wat later wordt gaat de muziek wel irritant hard
Nee, maar voor de rest zie ik alleen maar house/technofeestjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet de hele avond hangeng of wel dan.
In dat andere topic. Kom je ook?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:20 schreef sharr het volgende:
Is er ergens een lijst van wie er allemaal op de meet komt, of lees ik daar gewoon overheen?
Waarom niet? Dan kidnappen we Oceanview en drogeren we hem met bier.quote:
Radio Onzin MEET 26 Feb in Stairway Utrechtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:20 schreef sharr het volgende:
Is er ergens een lijst van wie er allemaal op de meet komt, of lees ik daar gewoon overheen?
Even kijken. Nee ik kom niet, ik kan utrecht niet vindenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
In dat andere topic. Kom je ook?
Google, gewoon trein Utrecht pakken...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Even kijken. Nee ik kom niet, ik kan utrecht niet vinden
Dit nummerquote:
ik durf niet enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan kidnappen we Oceanview en drogeren we hem met bier.
Boeiend, al die Fokkers zijn autisten volgens mij. Behalve ik en Nitrouz...quote:
Kristen, kom ook op de meet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een vrijbrief gekregen, dus vannacht muziek uit de naat
En het komt gewoon even niet uit enzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Boeiend, al die Fokkers zijn autisten volgens mij. Behalve ik en Nitrouz...
Ik ben er.quote:
http://tinychat.com/onz-radioquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe kom ik in de tinychat
terecht.. toen ik dat live zag gingen ze met koffiezetapparaten in het publiek gooienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:34 schreef djkoelkast het volgende:
sponsored by devine destiny is al een hit aan het worden
sorry, diequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
terecht.. toen ik dat live zag gingen ze met koffiezetapparaten in het publiek gooien
als je klaar ben moet je dit kijkenquote:
Heb jij een idee?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:41 schreef Watertornado het volgende:
Koelkast: weet je al wie je gaat bellen zometeen?
Als je maar niet om mij vraagt.quote:
Dank jequote:
Pizza. Ik heb zin in pizza.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:50 schreef Pizzalucht het volgende:
Nounou, wat een topic, hier moet ik gepost hebben.
TYP DAT OP TINYCHAT MET CAM ALS JE DURFT!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou Sharr geven als ik de kans had!
Thnxquote:
Als ik dood ben denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:57 schreef Crimyclown het volgende:
Mono wanneer ga jij weer stoppen
[ afbeelding ]
Nee dat bietsen is nog ergerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:58 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Of stop gewoon alleen met kopen.
WAT DE FOK?quote:
FLIKKER OP JIJ!!quote:
quote:
En wanneer gaan wij skypenquote:
Waar kan ik solliciteren ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef Ragboer het volgende:
beetje land regeren, geld uitgeven, wijven neuken
Graag gedaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef Monopoly het volgende:
Bedankt voor de epische show heren en Huppel
Dan had je moeten luisteren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wtf moet deze muziek voorstellen
ik luisterde het nummer maar daar zeiden ze het nietquote:
Ik zei het er voor en het was n.a.v. iets hier in het topic.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik luisterde het nummer maar daar zeiden ze het niet
Knuffelmarokkaan.quote:
Dat sowiesoquote:
zit ik toch alquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kom je ook de chat in koelkast
neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je gaat toch wel raggen heh Beach ?!
gozer..........quote:
Ik heb geen webcam.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zie je hoofd niet
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:41 schreef Ragboer het volgende:
Oceaanzicht is wel een goedeng jongeng.
Hihi.quote:
om eerlijk te zijn lijkt het of je wel een pilletje op hebtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:45 schreef Ragboer het volgende:
Zie ik er echt zo uit alsof ik onder invloed ben?
een beetjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:45 schreef Ragboer het volgende:
Zie ik er echt zo uit alsof ik onder invloed ben?
wie nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik zou morgenmiddag nog wel ff willen draaien?
staan nog tijden open hoorquote:
muziek voor moderne hippiesquote:
Ken geboren.quote:
Waar is het mis gegaan tussen ons ik weet nog goed die keer dat we samen draaiden.quote:
quote:Goa (muziekstijl)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Goa is een muziekstijl die eind jaren tachtig en begin jaren negentig is ontstaan in de Indiase staat Goa. Psychedelic Trance is een andere en later meer omvattende naam voor Goa. Sinds het begin van de 21ste eeuw daalt de populariteit, en vooral de frequentie, van Goa feestjes onder jongeren.
Goa is een vooral elektronische muziekstijl met zware beats waarvan het ritme wel eens fel kan variëren. Op deze beats plaatst men dan allerlei psychedelische geluidseffecten.
De staat Goa is een locatie waar in de jaren zestig en zeventig relatief veel hippies naar toe gingen. In de jaren tachtig werd Goa weer populair door de oudere, nu rijkere hippies die de oude hippieroutes uit de jaren zestig wilden herbeleven, en de 'gewone' toerist volgde. Goa wordt dan ook wel eens moderne 'hippiemuziek' genoemd.
Door dit fenomeen werd deze muziekstijl al snel verspreid over de wereld, maar het undergroundlabel bleef behouden. Vooral de link naar drugs en de opmerkelijke danslocaties en -gewoontes zorgden hiervoor. Deze dansfeesten hadden vaak een lengte van twaalf uur of langer. Vaak worden deze feesten gehouden in verlaten forten, op het strand of op zogenaamde geheime locaties. Door middel van flyers en meetingpoints (plaats van waar men naar de danslocatie vertrekt) kan men tot op deze locatie geraken.
De locaties zijn vaak versierd door middel van blacklights, videoprojectoren en doeken en versieringen die reageren op het blacklight. Deze dragen bij aan de aparte sfeer die op deze party's heerst. Het valt dan ook op dat er hier zeer weinig gebruik wordt gemaakt van moderne lichtapparatuur, wel gebruikt maar eerder uitzondering dan regel. Dit om de kostprijs zo laag mogelijk te houden en ook wordt dit gezien als verwijzing naar de hippietijd. Ook de kledingstijl gaat terug naar de hippies, vooral met kleuren die reageren op het blacklight.
De muziek leidt samen met de gebruikelijke psychedelica bij tot de esoterische sfeer die heel vaak heerst op Goa feestjes. Enkele van de veel voorkomende drugs zijn MDMA, Paddo's en LSD.
De BPM van Goa staat gemiddeld op 140. In het algemeen duren Goa-nummer zo'n acht tot twaalf minuten. De nummers proberen geleidelijk aan de energie op te bouwen. Dit door middel van veranderingen in de percussiepatronen, en steeds meer gecompliceerde en gelaagde synthesizergeluiden, om zo een hypnotisch en intens gevoel op te bouwen.
Misschien heeft diegene die je ontvoerd hebt wel dorst?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:04 schreef -Datdus- het volgende:
omg, ik schijt em hard.Ik hoorde boven op zolder echt zo'n geluid wat iemand maakt als 'ie met tape op zn mond schreeuwt. Ik ben bang,
wutquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:04 schreef -Datdus- het volgende:
omg, ik schijt em hard.Ik hoorde boven op zolder echt zo'n geluid wat iemand maakt als 'ie met tape op zn mond schreeuwt. Ik ben bang,
Ik heb niemand ontvoerd. Ik denk dat het de ketel was o.i.dquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien heeft diegene die je ontvoert hebt wel dorst?
Ik was niet thuisquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Waar is het mis gegaan tussen ons ik weet nog goed die keer dat we samen draaiden.
zieke gangrape daarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:04 schreef -Datdus- het volgende:
ik zocht laatst naar een pc versie maar kon niks vindenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:07 schreef Zokunen het volgende:
Weet iemand of je angry birds (pc versie) ook in windowed mode kan spelen?
is 34 mb ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zocht laatst naar een pc versie maar kon niks vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |