Waarom doe je dat nouquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
GEROOKT!
en nu is pops heel boos op me hihihi
wat een debiel ben ik he
Ben jij nou gestopt met roken?quote:
Sukkelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
GEROOKT!
en nu is pops heel boos op me hihihi
wat een debiel ben ik he
Neequote:
Jaloers!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:01 schreef Driepink het volgende:
was goeie muziek mono
nu 100% concentreren op killzone 3
Morgen kan ik niet luisterenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:02 schreef EggsTC het volgende:
Trouwens heb ik een heel aparte set klaar staan voor vanavond, jammer dat ik maar een uurtje heb, maar morgen weer 2.
Doet het nietquote:
De nicotine is te sterk voor mij, en ik ben te zwak om hem te weren op het moment.quote:
Ik offer me nogmaals op, als niemand anders wil.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef Monopoly het volgende:
Wie wil mijn set opvullen, ik ga naar Kieron vanavond
Het is van 21:00 tot 22:00
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef Monopoly het volgende:
Eggs een uur eerder?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef Monopoly het volgende:
Dat was net voordat koelkast begon.quote:
ohhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat was net voordat koelkast begon.
Heb zin in te raggen vandaag. Gewoon bier, terreur, hardcore, bomberjacks, trainingspakken, xtc, airmax, kale koppen, losgaan, schijt aan alles, provincieterreur... Gewoon Hollands Hard.quote:
ik ga klassiek draaienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:06 schreef Ragboer het volgende:
Nee man, ik wil Beach horen! Want die draait hard!
Gast...quote:
okee.. ik ben net eten dus ik check je zo verderquote:
Sharrrrquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:11 schreef sharr het volgende:
boemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboemboem
grappig?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
pops ziet er altijd zo grappig uit op tinychat
Popsje ziet er gewoon schattig uit, ik zou haast jaloers worden op koelkastquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
pops ziet er altijd zo grappig uit op tinychat
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Popsje ziet er gewoon schattig uit, ik zou haast jaloers worden op koelkast
Wat moet je daar dan ook vanavond.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:17 schreef Ragboer het volgende:
Ik kijk wel een beetje op tegen de Stairway, ik trek dat echt niet de hele avond.
jij komt nooit eng overquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet helemaal jaloers hoor. Voordat ik eng overkom![]()
Wat is daar mis mee? Okee als het wat later wordt gaat de muziek wel irritant hardquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:17 schreef Ragboer het volgende:
Ik kijk wel een beetje op tegen de Stairway, ik trek dat echt niet de hele avond.
Ik heb het over morgenavond.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat moet je daar dan ook vanavond.
Kom je ook?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Okee als het wat later wordt gaat de muziek wel irritant hard
Nee, maar voor de rest zie ik alleen maar house/technofeestjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet de hele avond hangeng of wel dan.
In dat andere topic. Kom je ook?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:20 schreef sharr het volgende:
Is er ergens een lijst van wie er allemaal op de meet komt, of lees ik daar gewoon overheen?
Waarom niet? Dan kidnappen we Oceanview en drogeren we hem met bier.quote:
Radio Onzin MEET 26 Feb in Stairway Utrechtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:20 schreef sharr het volgende:
Is er ergens een lijst van wie er allemaal op de meet komt, of lees ik daar gewoon overheen?
Even kijken. Nee ik kom niet, ik kan utrecht niet vindenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
In dat andere topic. Kom je ook?
Google, gewoon trein Utrecht pakken...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Even kijken. Nee ik kom niet, ik kan utrecht niet vinden
Dit nummerquote:
ik durf niet enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan kidnappen we Oceanview en drogeren we hem met bier.
Boeiend, al die Fokkers zijn autisten volgens mij. Behalve ik en Nitrouz...quote:
Kristen, kom ook op de meet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een vrijbrief gekregen, dus vannacht muziek uit de naat
En het komt gewoon even niet uit enzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Boeiend, al die Fokkers zijn autisten volgens mij. Behalve ik en Nitrouz...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |