Eensch met Adelanteequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:36 schreef Adelante het volgende:
Wat de fuck is dit nou weer???
Een site die je als onzekere vrouw kunt inschakelen om wat hoeren op je man af te sturen om te kijken of hij die kan weerstaan.
Misschien dat deze vrouwen eens moeten nadenken wat ze ZELF kunnen doen om hun man te binden![]()
Keertje vaker naar de sportschool, lang verzorgd haar houden, strak in de lak. Voor die 200 euro die dat bedrijf kost, kunnen ze beter dit geld in zichzelf stoppen.
Welke man gaat er trouwens niet in op meerdere mooie jonge dames die hem proberen te verleiden?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:36 schreef Adelante het volgende:
Welke man gaat er trouwens niet in op meerdere mooie jonge dames die hem proberen te verleiden?
quote:De aanmeldingen van zowel vrouwen dan mannen blijven massaal binnen komen!!!!
quote:Verbaasd hoe snel de media is! Vanmorgen waren we al in t RTL 4 nieuws!!!
quote:De media heeft veel aandacht voor ons concept we worden echt suf gemaild!!!!
mensen die alles met 4 uitroeptekens schrijven op twitter!!!!quote:Wij maken nederland weer monogaam!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:11 schreef Daniel1976 het volgende:
Goeie handel lijkt mij.
Onzekerheid van mensen, daar is altijd iets aan te verdienen.
QFTquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:11 schreef Daniel1976 het volgende:
Goeie handel lijkt mij.
Onzekerheid van mensen, daar is altijd iets aan te verdienen.
Godverdekanker inderdaad, verzon ik dit maarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:25 schreef Maikuuul het volgende:
Dat je met zo'n simpel idee veel knaken kunt verdienen
Heerlijk mensen die geld teveel hebben en uit onzekerheid daar hun geld aan geven.
Ja wrom? Niemand dwingt je toch om daar je geld aan uit te geven.quote:
Wantrouwen. Dáár kun je op bouwen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja wrom? Niemand dwingt je toch om daar je geld aan uit te geven.
Ik heb wel mensen aan nog dommere dingen meer geld uit zien geven.
En dan zijn er ook nog legio mensen die een prive detective inhuren om een partner te bespieden.
Pure onzin. Al meerderen keren aangeven dat vrouwen vóór gaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Socios natuurlijk, want die geeft alleen maar om zijn treintjes
Een beetje a la Bananasplit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:14 schreef Ezio het volgende:
Neuken die hoeren dan ook met je, of zeggen ze als het zover is iets van: sorry we zijn van checkjeman.nl, je hebt de test niet doorstaan
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:40 schreef vanBinsberge het volgende:
kijk. met dit soort ideëeën kun je als vmbo'er nog best door het leven heen he.
quote:ideëeën
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:14 schreef Ezio het volgende:
Neuken die hoeren dan ook met je, of zeggen ze als het zover is iets van: sorry we zijn van checkjeman.nl, je hebt de test niet doorstaan
Ik wil dit echt wetenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:24 schreef krioro het volgende:
[..]. Voor 200 euro moet er wel geneukt worden vind ik.
Ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:36 schreef Adelante het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hee maar zullen we geld bijeen leggen om een paar homo's op Danny af te sturen?
Dit heeft toch niks met criminaliteit te maken of wel danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef Salatrel het volgende:
uitlokking is verboden in nederland
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Socios natuurlijk, want die geeft alleen maar om zijn treintjes
En dat dus. Een relatie is een kwestie van vertrouwen, als je dat niet hebt ben ik er klaar mee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:33 schreef Etcetera het volgende:
Als ik een relatie zou hebben en mijn vriend/man zou dit op mij proberen, dan kan hij de relatie verder vergeten. Flikker op, ik laat me niet testen
Ik...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:36 schreef Adelante het volgende:
Wat de fuck is dit nou weer???
Een site die je als onzekere vrouw kunt inschakelen om wat hoeren op je man af te sturen om te kijken of hij die kan weerstaan.
Misschien dat deze vrouwen eens moeten nadenken wat ze ZELF kunnen doen om hun man te binden![]()
Keertje vaker naar de sportschool, lang verzorgd haar houden, strak in de lak. Voor die 200 euro die dat bedrijf kost, kunnen ze beter dit geld in zichzelf stoppen.
Temptation Island?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:25 schreef fratsman het volgende:
Overigens zou dit een geweldig programma kunnen zijn!Gepresenteerd door John Williams ofzo.
MTV heeft ook zoiets bedenk ik me net. Maar dan met De Ex: The Ex-Effect ofzo.quote:
only in americaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:25 schreef fratsman het volgende:
Overigens zou dit een geweldig programma kunnen zijn!Gepresenteerd door John Williams ofzo.
Ik denk dat je alleen voor een verleid / versier poging betaald en geen seks. Dus je kan dan beter een meisje hosselen of een hoer bestellen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:48 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik ga die site op mezelf gebruiken.
Owh.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:16 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Ik denk dat je alleen voor een verleid / versier poging betaald en geen seks. Dus je kan dan beter een meisje hosselen of een hoer bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |