Al die mensen die zaten te zeiken dat ze zoveel leendequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:56 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, dat is een klap... Nu zijn er een paar die zich wel lullig voelen denk ik...
Super werkt bij mij dank je welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:47 schreef Kwaliteit het volgende:
als je op www.spixtv.nl drukt en dan ergens een linkje (popup) aanklikt werken de streams wel.
ik probeer nu de rest vd pagina te fixen
Aawww schat, kan je d'r niet tegen dat je geen levenservaring hebt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:56 schreef Papiergeld het volgende:
Oh ja en Servio kent ook weer iemand natuurlijk
Want? Een ex-dakloze is zielig en daar moet je medelijden mee hebben?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:56 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, dat is een klap... Nu zijn er een paar die zich wel lullig voelen denk ik...
Daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:57 schreef pullup het volgende:
Zitten ze zich nu met zijn allen een beetje schuldig te voelen dat ze haar hebben uitgekotst
Haha, dat is een goeie idd...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Al die mensen die zaten te zeiken dat ze zoveel leende
Pas op je woorden, je kent mij niet. Maar nee, ik ga niet als iemand anders iets over zichzelf vertelt, meteen mijn eigen stoere verhaaltjes vertellen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:57 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Aawww schat, kan je d'r niet tegen dat je geen levenservaring hebt?
SHARON was vroeger een paard!quote:
ook nog de vleermuis jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, dat is een goeie idd...Maar ze weten nu wel zeker dat de schilderijen bij de clues horen.
Nou, een opmerking als vies kind ga je dan wel een beetje over nadenken denk ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Want? Een ex-dakloze is zielig en daar moet je medelijden mee hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |