KUTUSER!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:03 schreef Sant. het volgende:
KUT TOPIC!
nr 2 in een kwartier tijd, knap heur!
flikker op klapjostie:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
KUTUSER!
Geen UI en 4 pagina's geschiedenis, knap heur!
Cripohiet, ranzige kutkloon. Je bent trouwens ook nog eens de slechtste troll ooitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:05 schreef Sant. het volgende:
[..]
flikker op klapjostie:
geregistreerd op: dinsdag 14 december 2010 @ 17:22je bent nog een bambi
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:05 schreef Sant. het volgende:
[..]
flikker op klapjostie: klapjosti geregistreerd op: dinsdag 14 december 2010 @ 17:22je bent nog een bambi
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Cripohiet, ranzige kutkloon. Je bent trouwens ook nog eens de slechtste troll ooit
Dat kan ie nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hey zovty je vergeet iets
[ afbeelding ]
**proest**quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Cripohiet, ranzige kutkloon. Je bent trouwens ook nog eens de slechtste troll ooit
Laat maar, nuff saidquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hey zovty je vergeet iets
[ afbeelding ]
Ben je zo goed in net doen alsof je gehandicapt ben, of ben je echt zo achterlijk als je posts?quote:
Ouch, ik heb geen respect van een of andere levenloze pedofiel die te dik is om naar buiten te gaan.quote:Laat maar, nuff said
P.S.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:02 schreef Maanvis het volgende:
Ik noem hem maar even zo want Jogy gebruikte die altijd.
Anyway, die gebruik je dus als je even wilt bevestigen dat je gevat en/of slim over komt, of een taak hebt voldaan die van je gevraagd werd.
Waar ik me echter steeds meer over verbaas is het volgende; mensen gebruiken hem maar te pas en te onpas. Ook blijkt dat veel users helemaal niet zo slim en/of gevat zijn en dan plaatsen ze hem tóch! Dat kan natuurlijk niet.
Dus bij deze het verzoek om dat niet meer te doen.
Goeie tekst! Lang leve het VMBO!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:17 schreef Trollscience het volgende:
Ouch, ik heb geen respect van een of andere levenloze pedofiel die te dik is om naar buiten te gaan.
Komop, je hebt toch wel iets gemeners in huis?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:49 schreef Trollscience het volgende:
Ja idd, zonder het VMBO zou je nu niet al deze kutposts kunnen maken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |