dit is de nieuwste ipod touch die der is hoor hij kost 230euro in de winkel !quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:48 schreef rubje het volgende:
Dat is 1 van de oude versies van weleer...![]()
Beginbod van 50 euro
uhmm..ga jij je maar eens verdiepen op ipod touches..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:48 schreef rubje het volgende:
Dat is 1 van de oude versies van weleer...![]()
Beginbod van 50 euro
Ja klopt, ik heb hem 2 maanden geleden gekocht voor 229.99. Bonnetje heb ik ook nog, en de garantie moet je op je eigen naam laten zetten, dit kost 6 euro per maand.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef jacobussss het volgende:
[..]
dit is de nieuwste ipod touch die der is hoor hij kost 230euro in de winkel !
heb je de garantie / bonnetje ??
Je bedoelt de "extra zekerheid" die je erbij hebt gekocht?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:48 schreef Koen2904 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb hem 2 maanden geleden gekocht voor 229.99. Bonnetje heb ik ook nog, en de garantie moet je op je eigen naam laten zetten, dit kost 6 euro per maand.
Ja die 6 euro per maand, je kan hem tegen de muur gooien, krijg je nieuwe.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:51 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Je bedoelt de "extra zekerheid" die je erbij hebt gekocht?
Bon is goed voor nog 22 maanden garantie.
10 maanden winkelgarantie en nog 12 maanden extra ivm economische levensduur.
Die 6 euro per maand is voor als je er mee in een vijver fietst ofzo.
vraag ....: heb jij de verzekering al afgesloten op jou naam?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:48 schreef Koen2904 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb hem 2 maanden geleden gekocht voor 229.99. Bonnetje heb ik ook nog, en de garantie moet je op je eigen naam laten zetten, dit kost 6 euro per maand.
Ja op welke naam anders?:P Dat moet namelijk.. Maar ik heb het bonnetje je hebt gewoon de normale garantie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:36 schreef YebCar het volgende:
[..]
vraag ....: heb jij de verzekering al afgesloten op jou naam?
oke, bod genoteerdquote:Op maandag 7 maart 2011 15:00 schreef SpX het volgende:
Sorry, ik heb niet meer te besteden op het moment.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:48 schreef Koen2904 het volgende:
[..]
Mr als je 't overzet kan de nieuwe eigenaar het gewoon na 2 of 3 maanden opzeggen zonder gedoe?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:55 schreef Koen2904 het volgende:
Nee die garantie is extra, bovenop de normale garantie, die heb ik er maar bij gekocht. Maar deze kan ik zo afsluiten, want die staat op myn eigen naam, als ik de iPod zou verkopen sluit ik hem af
Uhmm, ik haal die garantie gewoon van mijn naam af. Als je die extra garantie wil moet je ff naar de dynabyte gaan met de aankoopbon, kun je hem eropzetten voor 6 euro per maand.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Mr als je 't overzet kan de nieuwe eigenaar het gewoon na 2 of 3 maanden opzeggen zonder gedoe?
En nogmaals, waar is ie af te halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |