Ja, dit is inderdaad Armageddon!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:11 schreef remlof het volgende:
Zou dit echt de eindstrijd zijn? Gunfire, new clashes in Tripoli as government offers money, pay hikes
Wie weet welke tekenfilm dit is?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef Michael-H het volgende:
Tsjah, je kunt er natuurlijk ook een tekenfilm van maken![]()
dat had tie al gedaan, maar herhaalde en verhoogde /breide uit ,de gedane beloftenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:11 schreef remlof het volgende:
Zou dit echt de eindstrijd zijn? Gunfire, new clashes in Tripoli as government offers money, pay hikes
Ga danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef -jos- het volgende:
De berichten dat Saadi Gaddafi zou zijn gevangen zijn al 6 dagen oud blijkbaar?
http://thetweetwatch.com/Detail/Status/38788807629357056
@shabablibya @beyourzen: Benghazi radio: son of #gaddafi, Saadi, has been captured by protesters in #Benghazi!! #feb17 Allahu Akbar!!
@shabablibya Please pass the message Saadi is not captured! he is in Barki encampment
en dus ook gelijk ontkracht? alhoewel ik deze berichten niet zelf op twitter kan vinden.
maar misschien dat die twitteraars dan Benghazi radio als bron gebruiken. dat zou wel een goede verklaring kunnen zijn.
nu ben ik echt weg, ik blijf anders bezig...
ik las paar uur geleden al dat jij 24 van je werkplek zou zijn , en dus niet meer kon posten ??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef -jos- het volgende:
De berichten dat Saadi Gaddafi zou zijn gevangen zijn al 6 dagen oud blijkbaar?
http://thetweetwatch.com/Detail/Status/38788807629357056
@shabablibya @beyourzen: Benghazi radio: son of #gaddafi, Saadi, has been captured by protesters in #Benghazi!! #feb17 Allahu Akbar!!
@shabablibya Please pass the message Saadi is not captured! he is in Barki encampment
en dus ook gelijk ontkracht? alhoewel ik deze berichten niet zelf op twitter kan vinden.
maar misschien dat die twitteraars dan Benghazi radio als bron gebruiken. dat zou wel een goede verklaring kunnen zijn.
nu ben ik echt weg, ik blijf anders bezig...
Van ongeveer een uur geleden. Nog best druk. Welk stad is dit?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:39 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Even die woede kwijtschreeuwen!
http://www.livestream.com/libya17feb
Benghazi, mooie screencapquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef bokaal het volgende:
[..]
Van ongeveer een uur geleden. Nog best druk. Welk stad is dit?
[ afbeelding ]
Benghaziquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef bokaal het volgende:
[..]
Van ongeveer een uur geleden. Nog best druk. Welk stad is dit?
[ afbeelding ]
Tactiek, stel dat Gaddafi dit kan overleven.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef Lagrinta het volgende:
Weet iemand waarom Gaddafi niet bij naam wordt genoemd door de EU, voorzitter mensenrechtenraad van de VN, Obama? Is dat tactiek, is dat ethisch. formeel of is dat omdat je niet alleen Gaddafi moet aanspreken?
Ja precies. Ja je moet geraffineerd zijn anders misluk je sowieso als politicus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:24 schreef Muridae het volgende:
[..]
Tactiek, stel dat Gaddafi dit kan overleven.
Dan heb je mooi al je oliedeals verspeeld.
En gelijk hebben ze!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:20 schreef Muridae het volgende:
@SaloumehZ: Libyans are a proud people and do not want foreign intervention. They want to deal with Gaddafi themselves. #Libya @AJELive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |