Een lange file...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
check ze gaan , ze gaan met de autohttp://www.livestream.com/libya17feb
ik wacht tot ik dat golfkarretje zie in die file(of vooraan die fille)quote:
hardlopen doen ze in libie wel, ......lots of gunshots.....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan hardlopen en boodschappen doen, maar er zit nu flink schot in de zaak, lijkt het.
HAhahahhhhaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ik wacht tot ik dat golfkarretje zie in die file(of vooraan die fille)
Ze klinken als Feyenoordersquote:
ja gebeurd wel us vaker , vermoed dat de livestream op straat er dan ff uitknaldquote:
volgens mij green square ( das toch tripoli??)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
Waar gaan al die mensen eigenlijk heen?
quote:ArleneNOS: Is anyone here from Tripoli? I am a Dutch news reporter
Lol, de media weten de stream wel te vindenquote:euronewscarballo: Hey MO. My boss is asking if you can make a duplex connection by skype like we did the other day?
euronewscarballo: Is it possible?
Nos Faalquote:ArleneNOS: Is anyone here from Tripoli? I am a Dutch news reporter. We have no news on the situation in Tripoli
Yepquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
volgens mij green square ( das toch tripoli??)
Hebben ze eindelijk Internet ontdekt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
Haha, de NOS probeert ook in de chat bronnen te krijgen:
ArleneNOS: Is anyone from here in Tripoli? Im a Dutch newsreporter.
![]()
okaj , thnx., maar vermoedelijk dan ook beelden uit tripoli dalijk ;quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:49 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
AliTweel CONFIRMED NOW: Tajoura protests reached arada area now & any house they pass by all men inside join them marching together2the green square!
waarom pakt ze dan niet de eerste de beste vlucht daarheen nos pfffquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk Internet ontdekt?
ik zag je op de chat daar lol!!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:51 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Zag het ook. Kon het alleen niet zo snel kopiëren. Wat een harde faal.![]()
quote:nos, you fail. Revolutie in Libië #27: met weinige journalisten in Tripoli
Ja klopt haha. Dat: moet ArleneNOS even op der plaats wijzen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik zag je op de chat daar lol!!!!!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:54 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ja klopt haha. Dat: moet ArleneNOS even op der plaats wijzen.![]()
Moet dat arme mens toch even leren hoe je internetjournalistiek voertquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
wahhahahhaaha je heb antwoord van haar !!!!
Waar? Ik zie niks?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
wahhahahhaaha je heb antwoord van haar !!!!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:54 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ja klopt haha. Dat: moet ArleneNOS even op der plaats wijzen.![]()
Was journalist van de wereldomroep in het oosten, maar is wel ff eindje rijden met veel checkpoints. Je komt er niet makkelijk in de buurt van Tripoli. .quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:53 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
waarom pakt ze dan niet de eerste de beste vlucht daarheen nos pfff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |