Heel goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:49 schreef Goudvis_ het volgende:
Hoe vaker ik dit nummer hoor, hoe meer ik het begin te waarderen![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:49 schreef Goudvis_ het volgende:
Hoe vaker ik dit nummer hoor, hoe meer ik het begin te haten![]()
QFT!quote:
Ik kan hem al bijna meezingenquote:
Deze is zo vrolijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:49 schreef Goudvis_ het volgende:
Hoe vaker ik dit nummer hoor, hoe meer ik het begin te waarderen![]()
Linkdrop. slotje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
http://www.bbspot.com/News/2000/6/php_suspend.html Jongens, oppassen voor PHP! Drugs are bad, mmkay?
Dat vind ik dus ook!quote:
quote:
niet etenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb hier nog een stuk pizza van gisteren. Eten of niet?
Hont laten proevenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb hier nog een stuk pizza van gisteren. Eten of niet?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:50 schreef Lama443 het volgende:
ik ben er eindelijk achter waarom DJ koelkast zon haat heeft aan lama's!!!
Bekijk het volgende audiofragment:
Dispatcher: what's got you hemmed up?
Djkoelkast: a llama
Dispatcher: a llama?
Djkoelkast: it's attacking my car
Dispatcher: It's what??
Djkoelkast: Oh no, It's rapin' me, it's rapin meee!!!
haha hond met een Tquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hont laten proeven
30 min wachten
Hont dood? Niet eten.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
laatste bezoek: 12 seconden geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Kloon aangemaakt en toen vergeten?
Gewacht op dit momentquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
laatste bezoek: 12 seconden geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Kloon aangemaakt en toen vergeten?
WAARHEIDquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarheid, goddamn, wat een kutuser was dát. Koel, die zul jij wel kennen want die zat altijd op de FP
Kloon van wie?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef Snuf. het volgende:
Iedereen weet dat Geoliede machine een kloon is
Maar niemand weet van wiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef Snuf. het volgende:
Iedereen weet dat Geoliede machine een kloon is
Ik welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
Maar niemand weet van wie
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van Snuf.
Niemand anders dan zijn kloons vinden hem baas![]()
Ragboer en Nitrouz en MC piel zijn inderdaad ook kloons van mij. Eigenlijk is heel fok een kloon van mij.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van Snuf.
Niemand anders dan zijn kloons vinden hem baas![]()
watquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ragboer en Nitrouz en MC piel zijn inderdaad ook kloons van mij. Eigenlijk is heel fok een kloon van mij.
Hoi ik ben Snuf.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ragboer en Nitrouz en MC piel zijn inderdaad ook kloons van mij. Eigenlijk is heel fok een kloon van mij.
Hoi ik ben snuf.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
veel plezierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ben er weer vandoor! Weer visite![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
Nee, koelkast! Verneder me niet anaal.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:09 schreef amonfog het volgende:
Dj klinkt als andries knevel
dat moet je nog wel even weten
quote:
quote:Wij gaan zo verschrikkelijk bellen!
dag snufquote:
Jij natuurlijk. En Snuf. En Nitrouz en mc-Piel.quote:
Slagmalsklubbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef Zokunen het volgende:
Requestjes kunnen ook, winamp doet het weer dus kan nu weer wat meer klooien
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij natuurlijk. En Snuf. En Nitrouz en mc-Piel.
piel kijkt pokemon nuquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij natuurlijk. En Snuf. En Nitrouz en mc-Piel.
Wat gebeurde erquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:22 schreef Spouwerranger het volgende:
Mijn computer had net een uberbreakdown
Weet niet. Ik was lekker aan het fokken en opeens bam, deed niks meer.quote:
naatjeeeequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
1000 gemistAnyhow, ik heb vanavond mijn PC
Krijg je er al een stijfje van?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
1000 gemistAnyhow, ik heb vanavond mijn PC
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-met-moedermelk.htmlquote:IJswinkel verkoopt ijs met moedermelk
LONDEN - Een Londense ijswinkel biedt vanaf vrijdag ijs met moedermelk. ''Als het goed is voor kinderen, is het ook goed voor anderen'', zei Matt O'Connor van ijszaak Icecreamists.
De melk wordt gemengd met vanille en citroen. Het gerecht heet 'baby Gaga' en kost 14 pond (ruim 16 euro).
De moedermelk komt van vijftien jonge moeders die reageerden op een advertentie van de ijszaak. ''Wat kan er nu nog natuurlijker zijn dan verse moedermelk in een ijsje?'', zei Victoria Hiley (35), een van de vrouwen. ''Ik heb het vandaag geproefd: het smaakt erg lekker, het smelt in je mond. En ik verdien er ook nog wat aan.''
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-met-moedermelk.html
WTF
Hoe verzinnen ze hetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
WTF
Zit je op de wii?quote:
Och het zal best lekker zijn. Alleen het idee is vies.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
WTF
Mensen die dat kopen, zijn niet goed bij hun hoofdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Och het zal best lekker zijn. Alleen het idee is vies.
na gedoucht te hebben ben ik alweer helemaal normaal enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nog lekker aan het uitgaren van gisteren?
Pokemon belangrijker dan ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:27 schreef mc-Piel het volgende:
Zo, Zoroark heeft het hele gebeuren overleefd, die guy heeft de tijdrimpeling niet gehaald en Celibi is weer beter! Eind goed al goed!
Dezen boy is weer backa in het topique.. was even met iets belangrijkers bezig!
quote:
Als hij jou neukt, denkt hij eigenlijk aan Mewto.quote:
Mja waarschijnlijk zou je het zo opeten als het niet wist. Pas als iemand verteld dat het moedermelk is vind je het opeens vies.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mensen die dat kopen, zijn niet goed bij hun hoofd
Awo broederquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
Je drinkt als baby toch ook alleen maar moedermelk? What's wrong with it
?
quote:
Daar wordt je groot en sterk van!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:31 schreef Ragboer het volgende:
Waarom zou je melk drinken? Buiten moedermelk om dan...
Jaaa, maar ik ben even Ministry of sound grijs aan het draaien nu!quote:
uitzending gemistquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:31 schreef mc-Piel het volgende:
Nice, maar aan de andere kant..
Ik kijk geen VI..
En ik moet werkeng tot 9 mangzz
Klopt. Hetzelfde met mensen die bang worden gemaakt als ze een frikandel aan het eten zijn. Altijd leuk om te zeggen dat ze eigenlijk koeienhersenen etenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mja waarschijnlijk zou je het zo opeten als het niet wist. Pas als iemand verteld dat het moedermelk is vind je het opeens vies.
Niet dat ik het zal kopen ofzo hoor.
Het is gewoon restvlees wat van de botten gespoten word (voornamelijk)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt. Hetzelfde met mensen die bang worden gemaakt als ze een frikandel aan het eten zijn. Altijd leuk om te zeggen dat ze eigenlijk koeienhersenen eten
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:33 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat ik Wie is de mol heb gemist
ik moet ook nog kijken trouwensquote:
Een frikadel ( zonder n ) is niet gemaakt van koeienhersenenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt. Hetzelfde met mensen die bang worden gemaakt als ze een frikandel aan het eten zijn. Altijd leuk om te zeggen dat ze eigenlijk koeienhersenen eten
Al waren het hersenen. Ik vind het lekker dus ik eet het.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het is gewoon restvlees wat van de botten gespoten word (voornamelijk)
Haha ja weet ik. Frikandellen worden merendeels gemaakt van klieren, maar altijd leuk om onwetende mensen op de kast te jagenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het is gewoon restvlees wat van de botten gespoten word (voornamelijk)
Is dat zo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:34 schreef Ragboer het volgende:
Melk is toch slecht voor je. Waarom zou je het dan drinken?
Omdat ik een rebel benquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:34 schreef Ragboer het volgende:
Melk is toch slecht voor je. Waarom zou je het dan drinken?
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:
Vadsig jong.quote:
Ik drink nooit melk, alleen water en theequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd?
VIquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:31 schreef mc-Piel het volgende:
Nice, maar aan de andere kant..
Ik kijk geen VI..
En ik moet werkeng tot 9 mangzz
Dat melk slecht voor je is, is onzin!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd?
Goed zo. Enige goede melk is moedermelk. Koeienmelk is niet voor ons lichaam geschikt, je wordt er alleen maar vadsig van.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:35 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik drink nooit melk, alleen water en thee
Officieel schrijf je frikadel inderdaad. Ik heb het eigenlijk altijd met n opgeschrevenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een frikadel ( zonder n ) is niet gemaakt van koeienhersenen..
Tuurlijk er zit wat slachtafval doorheen, maar ze bestaan niet voor 30% uit koeienhersenen ofzo!
Tevens: Rode m&m's en het glazuur van Roze koeken wordt gemaakt van het schuim van de schildluis!
Koemelk is niet voor het menselijk lichaam gemaakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat melk slecht voor je is, is onzin!
Water is ook slecht voor je... als je 5 liter naar binnen werkt..
Jij bent ook al zo'n rebel als ik dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Officieel schrijf je frikadel inderdaad. Ik heb het eigenlijk altijd met n opgeschreven
hallon snufquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
VImet de snor en de grootste held van der Gijp
Heeft ie hem niet opgegeten? Of je hont?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Tijd voor ontbijt. Mijn vader heeft de pizza weggegooid..
Ik woon ook dicht tegen de belgische grens aan, misschien dat het daar aan ligt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo'n rebel als ik dus...
Groente is dan ook slechtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Koemelk is niet voor het menselijk lichaam gemaakt.
Koeienvlees ook nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Koemelk is niet voor het menselijk lichaam gemaakt.
Que?quote:
Ook onder het voorhuidje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in 5 weken mijn lul gewassen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goed alle smegma onder je voorhuid weg gekrabd?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb net mijn ontbijt opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:40 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga tosti's maken als ontbijt. Back soon. Ik hoor Pope of win.
TOSTIBOYSNUF.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:47 schreef Snuf. het volgende:
Ok tosti's zitten erin![]()
![]()
Nu eens even kijken hoe laat morgen TISJEBOYSNUF. zal zijn. Ik wil 1,5 uur epicness
Ga Wii'enquote:
Omdat 'ie 16 isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:48 schreef mc-Piel het volgende:
Naat..
Even een vraagje..
Waarom ben jij op zaterdagavond tussen 2:00 en 3:00 uur niet bier aan het drinken en kut aan het roepen?
Dan nog is er wel iets te doen op zaterdagquote:
Ik ben en blijf een fokkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:48 schreef mc-Piel het volgende:
Naat..
Even een vraagje..
Waarom ben jij op zaterdagavond tussen 2:00 en 3:00 uur niet bier aan het drinken en kut aan het roepen?
ja maar een spelletje en niet doelloos fokkenquote:
Vandaar dus mijn vraag!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:50 schreef Ragboer het volgende:
16 jaar, magische leeftijd, elke weekend zuipen.Meters bier wegdrinken, meisjes tongelen, kotsen, boetes krijgen, jezelf de man voelen, een neger meppen, vissekommen wegzuipen... 16 jaar zijn...
De rest nog niet gedaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:50 schreef Ragboer het volgende:
16 jaar, magische leeftijd, elke weekend zuipen.Meters bier wegdrinken, meisjes tongelen, kotsen, boetes krijgen, jezelf de man voelen, een neger meppen, vissekommen wegzuipen... 16 jaar zijn...
Fokkers hebben geen geld voor bier en komen niet buiten. Ik heb een heuse flesopener op mijn kamer staanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
en fokkers drinken geen bier?
Staat nu je huis in de fik ofzo?quote:
Bier niet met een aansteker openenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fokkers hebben geen geld voor bier en komen niet buiten. Ik heb een heuse flesopener op mijn kamer staan
Ik ben geen gamerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:51 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ja maar een spelletje en niet doelloos fokken
Zullen wij met zijn tweeën zuipen nu? Ik meet je op Station Utreg. Gaan we eem een meter wegzoepe.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fokkers hebben geen geld voor bier en komen niet buiten. Ik heb een heuse flesopener op mijn kamer staan
Bier uit fles drinkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bier niet met een aansteker openen
Ik doe mee..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zullen wij met zijn tweeën zuipen nu? Ik meet je op Station Utreg. Gaan we eem een meter wegzoepe.
Deze flesopener is pro hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mariospellen op de wii vindt iedereen leuk.. Of heb je die niet?quote:
Ik open ze altijd met m'n toetsenbordquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mensen die hun flesjes traditioneel openmakenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Grafenwalderquote:
Nu ben jij een smeerlap.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Ik doe beide. Wat nou?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik open ze altijd met m'n toetsenbord
Dan ben je baas. Ik doe het ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Ik doe beide. Wat nou?
Ik heb SSBB en Mario en Sonic op Olympische Winterspelen '10quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Mariospellen op de wii vindt iedereen leuk.. Of heb je die niet?
Nu je dit heb gezegd noem ik je Kees. Die drinkt ook bier uit alles waar bier in kan zitten, is ook een smeerlap en die weet ook alles al lang.quote:
Mario Kart en Super Mario Galaxy 1 & 2quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb SSBB en Mario en Sonic op Olympische Winterspelen '10
Hahah geweldig ja!. Slaat ie de wc-pot kapot met een wijnfles. Dan ben je pas baasquote:
Oke, Janquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nu je dit heb gezegd noem ik je Kees. Die drinkt ook bier uit alles waar bier in kan zitten, is ook een smeerlap en die weet ook alles al lang.
Je vrouw heet Marja en heeft haarspeldjesSucces ermee
Daar heb ik toch geen geld voorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Mario Kart en Super Mario Galaxy 1 & 2
Die moet je echt gaan spelen
Betalen voor Wii spellenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen geld voor
Geen andere bikkels zoals ik hier?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mensen die hun flesjes traditioneel openmaken..
Ik sla gewoon de hals kapot tegen m'n voorhoofd!
Krijg je 'n sterke slokdarm van ook!
Vraag maandag aan mijn zusje : goh mag ik wat wiispellen van je lenen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen geld voor
Je hebt dat wc papier zeker alleen gekocht om de binnenkant van je auto te beschermen.quote:
deze..quote:
nonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geen andere bikkels zoals ik hier?
Ik had al een ding er in, maar heb ook softmod. Gewoon een harddisk er aan met alle nodige spellen. Ik heb 20 spellen gekocht en speel er geen een meer, ik vond het zonde worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
deze..
Ik heb nu iets van 3 jaar een WiiKey in m'n wii zitten, heerlijk is dat!
Daarna ga ik mij reet ermee afvegen. Die trays daarnaast is cassis energydrinkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je hebt dat wc papier zeker alleen gekocht om de binnenkant van je auto te beschermen.
Ik ga altijd op de flesjes zitten en dan zuig ik het bier uit de bankquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geen andere bikkels zoals ik hier?
Daar moet je toch ook voot betalen, of niet dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
deze..
Ik heb nu iets van 3 jaar een WiiKey in m'n wii zitten, heerlijk is dat!
Ik zag het inderdaad. De cassis variant is inderdaad baasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Daarna ga ik mij reet ermee afvegen. Die trays daarnaast is cassis energydrink
Mijn ogen, wat doe jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]![]()
ECHT NIET
http://schudjebuikvanhetlachen.punt.nl/upload/echo.jpg
Link doet het ook nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]![]()
ECHT NIET
http://schudjebuikvanhetlachen.punt.nl/upload/echo.jpg
hallon lama443quote:
houd je smoel snufquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DAAR IS DIE BOY LAMA NATUURLIJK OOK EEN KLOON VAN MIJ MAAR JA WIE IS DAT NIET
Indirect is iedereen een kloon van jouquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DAAR IS DIE BOY LAMA NATUURLIJK OOK EEN KLOON VAN MIJ MAAR JA WIE IS DAT NIET
BITTE EIN BIT!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:01 schreef Ragboer het volgende:
Maar ik blijf lekker aan het Duitse bier. Grafenwalder
Barman, doe mij een fristi met rijst, shit ik space 'm ik bedoel een whiskey met ijs!quote:
Reinheitsgebot FTWquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
BITTE EIN BIT!![]()
![]()
Jaren lang naar oberweis geweest, dat ligt naast bitburger. Betaalde daar iets van 8 euro voor een kratje, kreeg 5 euro statiegeld terug..
3 euro voor een hele krat. Toch netjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
BITTE EIN BIT!![]()
![]()
Jaren lang naar oberweis geweest, dat ligt naast bitburger. Betaalde daar iets van 8 euro voor een kratje, kreeg 5 euro statiegeld terug..
Si!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
3 euro voor een hele krat. Toch netjes
Niet eens een vrouw?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef naatje_1 het volgende:
Agh, binnenkort printen we alles uit wat we nodig hebbenSowieso dat ik dan LP's ga uitprinten
Gadverdamme. Dat is echt smerig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Van mixjes Fristi chocomel word je lam als een paard
Hoe komt het overigens zo dat je niet meer Sexueel gefrustreerd bent?quote:
hallon!quote:
Die moeten op de brandstapel gegooid worden!quote:
Of gewoon baileys zonder chocomel?quote:
Of gewoon een meter bier.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Of gewoon baileys zonder chocomel?
Ik ben het nog steeds, alleen met zo'n ondertitel scoor ik geen chicks en soberso ben ik over een maand 17quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoe komt het overigens zo dat je niet meer Sexueel gefrustreerd bent?
Wie heeft je er vanaf geholpen!
warme chocolade melk met rum of amarettoquote:
dat kan ook maar wij hadden dat 2 jaar terug op school tijdens zo'n kerstding en toen dachten de mensen dat het gewoon chocomel wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Of gewoon baileys zonder chocomel?
Disaronno + appelsapquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
warme chocolade melk met rum of amaretto
Ik ben eigenlijk ook een miesjen. Daarom.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo hou jij zoveel van wijvendrankjens?
Jij ook al?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:07 schreef Ragboer het volgende:
Krijg tiefus veel zin in bier van dit topic. Ik ga nu een kameraad bellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |