Dat spreek je anders uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:10 schreef MarMar het volgende:
die kan je in een eennalaatste zoeken misschien?
en ik dacht McHammer!
Niet altijd. Baardmans is ook geen Mcquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:19 schreef Goodbye het volgende:
Waarom moet het per se altijd een Mc zijn?
Niet per se. De een heeft een meneer, de ander een duutser en weer iemand heeft een mac.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:19 schreef Goodbye het volgende:
Oh ja, Jagärs Duutser is ook geen Mc.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet per se. De een heeft een meneer, de ander een duutser en weer iemand heeft een mac.
Nee mang, dat is veel te ingewikkeld!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:22 schreef V1z0R het volgende:
Ze kon niet editten Vik! Parkietje een beetje af te katten...![]()
Portie vlammetjes was weer heerlijk! Nu uitzitten tot 17u. en dan WEEKEND!!
KFCShoesMcSweater vind ik een goede tussenoplossing!
Ik heb gewoon een man.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet per se. De een heeft een meneer, de ander een duutser en weer iemand heeft een mac.
Mijn vriend heeft geen nickname en dat vind ik wel prima zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan noemen we hem 'Hello'!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft geen nickname en dat vind ik wel prima zo.
quote:
quote:
quote:
quote:
Zo gaan we nog even door!quote:
Wel aan gedacht, hoor, maar dat is niet 'hello', maar 'hello goodbye'quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:38 schreef Goodbye het volgende:
Oh my, jullie komen nog niet eens met de klassieker!
maar nee. Ik heb geen enkele duutser. Er is er wel eentje zo gek om al bijna 3 jaar een relatie met me te hebben!quote:
*warme pluizige gevoelens*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat mezelf laatst zeggen trouwens. "Dudeface".
En toen moest ik aan Maria denken
Volgens mij noem ik alleen de tussendoortje Mc, degenen die belangrijk zijn hebben een andere bijnaam! Ik vind 'de collega' duidelijk zatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:19 schreef Goodbye het volgende:
Waar is je groente? Waar zijn je vezels? Je eiwitten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:49 schreef sararaats het volgende:
ik heb enkel een banaan gegeten. ik moet straks gaan feesten.
euhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Waar is je groente? Waar zijn je vezels? Je eiwitten?
*schop*
Een buffet met veel groenten? *skeptisch*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
euh![]()
ik denk dat het een buffet wordt op dat feest. groenten in overvloed.
De hele dag te weinig eten nodigt uit tot het eten van de verkeerde dingen. Prove me wrong en stop je op dat buffet vol met groente, gevogelte en vis.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
euh![]()
ik denk dat het een buffet wordt op dat feest. groenten in overvloed.
Exactlyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Volgens mij noem ik alleen de tussendoortje Mc, degenen die belangrijk zijn hebben een andere bijnaam! Ik vind 'de collega' duidelijk zat
Behalve als je vandaag gaat trouwen is dat geen excuus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja zeg, ik moest al heel vroeg bij de kapper zijn.
nope. het gebeurt wel meer dat ik het ontbijt oversla. wees gerust, ik eet wel genoeg hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:55 schreef Tinkepink het volgende:
sara: Ik moet het je toch eens vragen. Ben je gewoon aan het trollen, naief of heel dom bezig?
quote:'k Heb radijsjes, hele mooie
Witte en rooie
Maar ja, ik heb geen bananen
Ik heb geen bananen vandaag
volgens mij doet sara niets anders dan trollen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:55 schreef Tinkepink het volgende:
sara: Ik moet het je toch eens vragen. Ben je gewoon aan het trollen, naief of heel dom bezig?
Niks mis meequote:
Maar dit is andersom, normaal loop ik harderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Eerst de focus leggen op volhouden, daarna mag je versnellen (al moet ik eerlijk zeggen dat ik ook blij ben als ik toevallig een keer sneller loop
).
Dankje, nu heb ik die de hele dag in m'n hoofd zittenquote:
Puff rekent ook de wandelstukjes mee. Ik heb van de week uitgerekend dat ze de hardloopstukjes in 11,5 km/u doet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Eerst de focus leggen op volhouden, daarna mag je versnellen (al moet ik eerlijk zeggen dat ik ook blij ben als ik toevallig een keer sneller loop
).
Maar je gaat ook verder lopen en dat drukt de snelheid ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar dit is andersom, normaal loop ik harder![]()
Nou ja, douchen maar.
Ik ook, dus that makes two of usquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dankje, nu heb ik die de hele dag in m'n hoofd zitten
Ik had daar geen last vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook, dus that makes two of us.
YOU AND I !!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik had daar geen last van
Ik heb nu wel dit in mijn hoofd zitten:
Just the two of us
We can make it if we try
Just the two of us, just the two of us
Nee, maar ik had de wandelminuten eruit gefilterd en daar 5km/u voor gerekend. Dus die 11,5 was tijdens het hardlopen. En ik vond het, toen ik Evy deed, juist vervelend iedere keer dat wandelen tussendoor. Volgens mij ging ik daar niet harder van lopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het berekenen van de gemiddelde snelheid over een hardlooprondje incl wandelminuten weinig informatief trouwens. Uiteindelijk wil je weten hoe je snelheid is als je hardloopt. Wandelpauzes vertekenen het beeld ook, want met een wandelpauze is het gemakkelijker om een hoog tempo aan te houden dan wanneer je een duurloop doet. Ik had die 7 km hardlopen ook niet getrokken op 9,4 km/u als ik hem in 1 keer had moeten lopen.
300meter sprint vind ik nogal wat!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, maar ik had de wandelminuten eruit gefilterd en daar 5km/u voor gerekend. Dus die 11,5 was tijdens het hardlopen. En ik vond het, toen ik Evy deed, juist vervelend iedere keer dat wandelen tussendoor. Volgens mij ging ik daar niet harder van lopen.
Wel is het zo, als je echt lange afstanden loopt, zoals Sigme of Uniek, dat dan je snelheid op het laatst waarschijnlijk iets naar beneden gaat. Maar die lopen meer dan 10 km soms. Maar als ik 5k loop, dan is er geen verloop in snelheid. Ja, op het einde trek ik nog even een sprintje, als ik energie over heb, maar dat is 300 meter of zo.
Is dat zo? Misschien is het wel minder. Ik begin meestal bij de brug met versnellen en dan als het lukt tot huis en soms lukt het niet en dan wandel ik de laatste meters. Zal even op afstandmeten.nl kijken of ik niet weer schromelijk overdrijf.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb nu wel dit in mijn hoofd zitten:
Just the two of us
We can make it if we try
Just the two of us, just the two of us
Ziek of zwanger?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik ontdekte net tijdens het douchen een bult op mijn been, niet normaalHad me vanochtend tegen de rand van het bed gestoten toen ik weer terugstrompelde wegens misselijkheid, maar de pijn even niet gevoeld, denk ik
![]()
Oh, en ik ren ook met 9km/h, maar wel met sprintjes tot 11 km/h ook. Rennen is niet mijn forte.
en versnel je dan tot sprint snelheid? ( sprinten = zo snel je kunt )quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:25 schreef conleche het volgende:
Is dat zo? Misschien is het wel minder. Ik begin meestal bij de brug met versnellen en dan als het lukt tot huis en soms lukt het niet en dan wandel ik de laatste meters. Zal even op afstandmeten.nl kijken of ik niet weer schromelijk overdrijf.
-edit- Oh ja, overdreven, het is 243 m.![]()
quote:
Ziek!quote:
Wanneer je zwanger bent heb je niet per se last van ochtendmisselijkheid, hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, speaking of ochtendmisselijkheid, niets aan de hand hier.
Geen kleine blonde DaD beebies nogquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, speaking of ochtendmisselijkheid, niets aan de hand hier.
Ik vind het prima om dat als referentie aan te houdenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het berekenen van de gemiddelde snelheid over een hardlooprondje incl wandelminuten weinig informatief trouwens. Uiteindelijk wil je weten hoe je snelheid is als je hardloopt. Wandelpauzes vertekenen het beeld ook, want met een wandelpauze is het gemakkelijker om een hoog tempo aan te houden dan wanneer je een duurloop doet. Ik had die 7 km hardlopen ook niet getrokken op 9,4 km/u als ik hem in 1 keer had moeten lopen.
Wel iets weg van triphop... Klinkt goed anders!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb deez in m'n hoofd. Had 'm ook al op FB gespamd. Hij is zo mooi
. De zanger ook wel, hoewel broekie
![]()
Dat zei je ook al toen ik die van James hier postte een maandje of wat geleden.quote:
Die postte XM nog op d'r FB vanochtendquote:
Ja, ik begin dan met versnellen en dan op het laatst ga ik helemaal voluit, maar dat hou ik dus niet altijd vol tot helemaal thuis.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:34 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
en versnel je dan tot sprint snelheid? ( sprinten = zo snel je kunt )
300m sprinten houd ik niet vol denk ik. Meestal is het een wedstrijdje en pas ik gelijk mijn tempo aan op de afstand die we moeten overbruggen en probeer ik op 1 snelheid te lopensprinten. Als de afstand dan wat langer is dan is dat nooit op sprint snelheid want dan struikel ik halverwege de sloot in.
Jij bent zo'n trendsetter ja!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zei je ook al toen ik die van James hier postte een maandje of wat geleden.
(verkapt laten zien dat ik eerder was dan XM met het ontdekken van James.)
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomdquote:
Zo gaat 'ie toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:48 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik was zo mooi, mooi, mooi
't Was echt niet gewoon
Iedereen riep: Hieperdepiep!
...
![]()
Die blijft ook plakken als een sticker he...![]()
Die met die losse heupen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, ik had hem weer van mijn sportschooltrainer via FB.
Ik vind beginnen met een cover een beetje niksigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zei je ook al toen ik die van James hier postte een maandje of wat geleden.
(verkapt laten zien dat ik eerder was dan XM met het ontdekken van James.)
Op een onbewoond eilandquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:48 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik was zo mooi, mooi, mooi
't Was echt niet gewoon
Iedereen riep: Hieperdepiep!
...
![]()
Die blijft ook plakken als een sticker he...![]()
Bwah die zijn toch heul niet lekker!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dankzij de TT heb ik nu zin in frietjes van de McDonalds![]()
.
Ik vind van welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bwah die zijn toch heul niet lekker!
Ach ik lust de ietwat chemisch aandoende fritessaus wel graag en die maken die tatjes ook wel te nassenquote:
Omdat ze niet vergaan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:34 schreef loveli het volgende:
Frietjes van de Mac zijn hoogste kwaliteit available.
Je bedoelt van de franse?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:34 schreef loveli het volgende:
Frietjes van de Mac zijn hoogste kwaliteit available.
Beste kwaliteit aardappelen, geen zwarte stukjes, meest nauwkeurige voorbehandeling. Dat alles om ervoor te zorgen dat elke doos/dude die op een knopje kan drukken en een piepje kan afwachten gestandaardiseerde frietjes kan bakken.quote:
Jawel heurquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bwah die zijn toch heul niet lekker!
Als je even wat meer zou eten (normale dingen dus), zou je lekkere trek ook een stuk minder zijn. Tip?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:40 schreef sararaats het volgende:
Zei er iemand McDonalds? Awel, nu heb ik daar zin in.
Beuh
Dat dacht de uitvinder van pepperspray ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
M'n oog kan weer open.
Dit is iets om te onthouden
Ik las laatst op Facebook een statusupdate van iemand die na het snijden van een peper (ik schreef: paperquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Aiaiai, wat doe ik mezelf aan...
Pepertje snijden en dan in je ogen wrijven. Een klassieker.
Een goede legale beveiligingsmethode dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat dacht de uitvinder van pepperspray ook.
Wie zet dat nou op Facebook?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las laatst op Facebook een statusupdate van iemand die na het snijden van een peper (ik schreef: paper) aan z'n geslacht zat. Was ook niet helemaal fijn
.
Wie snijdt er naakt pepers... ?quote:
Hij had z'n handen niet gewassen na het snijden en was toen gaan plassenquote:
quote:
Ik zou zeggen: probeer het uit en post hier een filmpjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:58 schreef V1z0R het volgende:
I stand corrected!
Maar snap het nog enigszins niet, je hebt je klabanus gewoon middenin vast bij het afwateren, dus van wat peperresidu aan je handen zou je niets moeten merken...
[dram]
Wanneer komen er nou nieuwe afleveringen van Beavis & Butthead???![]()
[/dram]
Zou jij wel will....Oh fuck, het is Vikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: probeer het uit en post hier een filmpje.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoi allemaal! Ik heb het een beetje te druk om hier mee te posten, maar ik vind het wel heel leuk dat ik toch PM heb gekregen, en dat er goed nieuws is over de collega!
Ooooh sorry, dan heb ik jouw naam er per ongeluk ook tussenuit gehaald, helemaal per ongeluk!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:13 schreef Laureline het volgende:
Hee, ik heb geen PM gehad over de nieuwste al-dan-niet Mac van Merel!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:02 schreef sigme het volgende:
Zo, bijgelezen.
Hond & ik hebben boompjes gesleept. Handig hoor, een boompje slepen waar een hond aan hangt.
Veel werk of anders druk?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:13 schreef Laureline het volgende:
Nu kom ik hier ook wat minder (druk!),
Daarvoor doet het niet genoeg pijn, het is gewoon vervelend nu. Had gedacht dat het nu wel weg zou zijn. Ga zo wel weer langs mn ouders.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:17 schreef loveli het volgende:
Chico, overleg met de huisarts een optie?
Voor hetzelfde geldt komt de ontsteking weer terug... Bezoekje is toch geen gek idee hoor!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daarvoor doet het niet genoeg pijn, het is gewoon vervelend nu. Had gedacht dat het nu wel weg zou zijn. Ga zo wel weer langs mn ouders.
Er komen mensen bij de SEH met een bloedende vinger waar alleen een pleister op hoeft. Bij jou zit er een ontsteking in je tong die voor heel nare klachten kan zorgen als je er te bescheiden mee bent. Liever te snel naar de dokter dan pijnstillers nemen en wachten tot het echt heel hard nodig is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef Chicolate het volgende:
Daarvoor doet het niet genoeg pijn,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |