Dierensex is naar mijn weten illegaal en homosex niet. Wat een vergelijking.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Dat krijg je als minderheid, knurft. Als Sjoerd ineens sex met een hond gaat hebben in GTST zal ook half Nederland erover vallen. Waarom? Omdat bijna niemand dat lekker vindt om te zien (ook al gebeurt het wel in de wereld). Veel mensen vinden het niet prettig om 2 homo's intiem bezig te zien, dús nemen ze daar aanstoot aan. Wat jij doet is appels met peren vergelijken en de zaken compleet uit hun verband trekken en omdraaien.
Je zou eens niet zo snel op je teentjes getrapt moeten zijn
Doe jij ook eens even gezellig wil je?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef RobbieBoy het volgende:
na vanavond verwacht ik hier weer vele klachten hier van sommige "trouwe" fans!!!! (of te wel, de gaybashers)
zozo gaan we nog schelden ook? Tja, als dat het enige is wat je kan. Enne homoliefde met DIERENSEX vergelijken is toch echt NOT done. Ik zou zeggen, ga terug naar school, want wat je nu van jezelf laat zien, is niet zo best, jochiequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Dat krijg je als minderheid, knurft. Als Sjoerd ineens sex met een hond gaat hebben in GTST zal ook half Nederland erover vallen. Waarom? Omdat bijna niemand dat lekker vindt om te zien (ook al gebeurt het wel in de wereld). Veel mensen vinden het niet prettig om 2 homo's intiem bezig te zien, dús nemen ze daar aanstoot aan. Wat jij doet is appels met peren vergelijken en de zaken compleet uit hun verband trekken en omdraaien.
ik doe gezellig, maar gezien de negativiteit die hier nu al dagenlang hangt, door dit onderwerp, denk ik dat er nog wel meer heftige reacties zullen volgen, maar oke, dat gaybashers neem ik terug. Maar, geloof me, als homo zijnde raak je er aan gewend, om in de verdediging te schietenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe jij ook eens even gezellig wil je?
zozo gaan we nog schelden ook? Tja, als dat het enige is wat je kan. Enne homoliefde met DIERENSEX vergelijken is toch echt NOT done. Ik zou zeggen, ga terug naar school, want wat je nu van jezelf laat zien, is niet zo best, jochiequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Laat gaan joh, maak je niet druk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
zozo gaan we nog schelden ook? Tja, als dat het enige is wat je kan. Enne homoliefde met DIERENSEX vergelijken is toch echt NOT done. Ik zou zeggen, ga terug naar school, want wat je nu van jezelf laat zien, is niet zo best, jochie
je hebt gelijk, ik moet me niet door zule figuren uit de tent laten lokken, maar da's zo moeilijk, af en toe. Maar ik herken nu zoveel van mezelf in Edwin, en daarom reageer ik zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Laat gaan joh, maak je niet druk.
Oh, je bent zelf homo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik doe gezellig, maar gezien de negativiteit die hier nu al dagenlang hangt, door dit onderwerp, denk ik dat er nog wel meer heftige reacties zullen volgen, maar oke, dat gaybashers neem ik terug. Maar, geloof me, als homo zijnde raak je er aan gewend, om in de verdediging te schieten
Je kan gerust aannemen dat iemand die homo's met dierensex associeert hier op dit forum als iemand die niet helemaal jovel is wordt aangezien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik moet me niet door zule figuren uit de tent laten lokken, maar da's zo moeilijk, af en toe. Maar ik herken nu zoveel van mezelf in Edwin, en daarom reageer ik zo
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mijn advies: leven en laten leven mensen. Vind je het mooi en leuk zeg het gerust, vind je het niks zeg het dan gerust, maar doe het gewoon altijd beiden met respect.
ja, vandaar ook te tekst "Just your average nice gayboy, that's me"onder mijn posts, hequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Oh, je bent zelf homo?Vandaar dat je je zo aangevallen voelt.
Verder niks op tegen hoor, dat homo gedoe. Laat iedereen toch in z'n waarde.
Heb je gelijk in, maar zoals ik al zei, ben ik eraan gewend om in de verdediging te schieten, hierdoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Je kan gerust aannemen dat iemand die homo's met dierensex associeert hier op dit forum als iemand die niet helemaal jovel is wordt aangezien.
Als iedereen er zo over dacht, zag de wereld er een stuk mooier uit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Oh, je bent zelf homo?Vandaar dat je je zo aangevallen voelt.
Verder niks op tegen hoor, dat homo gedoe. Laat iedereen toch in z'n waarde.
zeker wetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als iedereen er zo over dacht, zag de wereld er een stuk mooier uit.
Wat een hoer is dat zeg. Kon haar sowieso al niet uitstaan, maar nu dat met Danny er nog bijkomt moet ik haar al helemaal niet meer.quote:
Geen reden om dus met hem mee te voelen.. Bing is sowieso een klojoquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
hij had amber laten dealen zodat hij geld zou krijgen om lucas uit te kopen
Precies. Het interesseert hem ook totaal niet dat zijn klanten naar de kloten worden geholpen met drugs door die gekke doos die hij heeft aangenomen. Sterker nog, hij profiteert er ook nog van. Ik zie dus geen enkele reden waarom ook maar iemand medelijden met hem zou moeten hebben als hij dadelijk op de fles gaat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:41 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Geen reden om dus met hem mee te voelen.. Bing is sowieso een klojo![]()
Ben allang blij dat dit toch gebeurd is
QFTquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Je kan gerust aannemen dat iemand die homo's met dierensex associeert hier op dit forum als iemand die niet helemaal jovel is wordt aangezien.
dat is ook lomp van hem, maar die actie van Sjors slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Precies. Het interesseert hem ook totaal niet dat zijn klanten naar de kloten worden geholpen met drugs door die gekke doos die hij heeft aangenomen. Sterker nog, hij profiteert er ook nog van. Ik zie dus geen enkele reden waarom ook maar iemand medelijden met hem zou moeten hebben als hij dadelijk op de fles gaat.
Dat ze Lucas erin meeneemt is toch echt niet haar schuldquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is ook lomp van hem, maar die actie van Sjors slaat ook nergens op.
maar het is niet alleen Bing die ze ten gronde wil richten, ze gaat er ook Lucas in mee slepen, dat is gewoon triest.
Ja, ik begrijp wat je bedoelt, ik heb ook het gevoel constant in de verdediging te moeten schieten, maar aangezien in een meisje ben is het automatisch geil en vind (bijna) niemand het zo erg als bijvoorbeeld twee mannen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik doe gezellig, maar gezien de negativiteit die hier nu al dagenlang hangt, door dit onderwerp, denk ik dat er nog wel meer heftige reacties zullen volgen, maar oke, dat gaybashers neem ik terug. Maar, geloof me, als homo zijnde raak je er aan gewend, om in de verdediging te schieten
Lucasquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is ook lomp van hem, maar die actie van Sjors slaat ook nergens op.
maar het is niet alleen Bing die ze ten gronde wil richten, ze gaat er ook Lucas in mee slepen, dat is gewoon triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |