ik snap het ook niet.. met 2 vrouwen was de ophef lang niet zo groot geweestquote:Op maandag 28 februari 2011 08:43 schreef Murmeli het volgende:
Ik begrijp die ophef echt niet! Er zijn ook wel eens lesbische koppels geweest in gtst dacht ik. Dit is gewoon 1 van de vele stelletjes die de revue passeren. Waarom dan die ophef?
ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo tegenaan kijkt.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:40 schreef DeLuna het volgende:
Ik vond het erg goed geacteerd, de sfeer was goed en het was helemaal niet overdreven, het had net zou goed een heterostel kunnen zijn. Maar omdat het twee mannen zijn is het opeens 'ranzig.'
Dat kan iemands mening toch zijn? Een vlinder is mooi, maar een regenworm lelijk en smerig, slaat in principe nergens op, maar dit zijn nu eenmaal estetische opinies die nou eenmaal per persoon verschillenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:40 schreef DeLuna het volgende:
Ik vond het erg goed geacteerd, de sfeer was goed en het was helemaal niet overdreven, het had net zou goed een heterostel kunnen zijn. Maar omdat het twee mannen zijn is het opeens 'ranzig.'
Die ophef onstaat omdat mensen elkaar niet een andere mening gunnen. Mensen die het ranzig vinden, kunnen er niet tegen dat er mensen zijn die het leuk vinden. Maar anderzijds kunnen die mensen die het leuk vinden er weer net zo goed niet tegen dat mensen het ranzig vinden.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:43 schreef Murmeli het volgende:
Ik begrijp die ophef echt niet! Er zijn ook wel eens lesbische koppels geweest in gtst dacht ik. Dit is gewoon 1 van de vele stelletjes die de revue passeren. Waarom dan die ophef?
Huh?!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef RobbieBoy het volgende:
Dus alleen maar omdat er nu eindelijk 2 echte homosexuele jongens in zitten, veranderd dit topic in een slowchat?
Dat zou leuk zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef MissJ het volgende:
Ik voel dat Noud en Wiet wat gaan krijgen samen
Ontkenning.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef vencodark het volgende:
Wow...hoe kan Rik Charlie zó verdedigen tegenover Rikki!Hij geeft zo'n beetje alleen de schuld aan Danny!
![]()
't blijft wel zijn vrouw natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef vencodark het volgende:
Wow...hoe kan Rik Charlie zó verdedigen tegenover Rikki!Hij geeft zo'n beetje alleen de schuld aan Danny!
![]()
En verder zitten hier natuurlijk de makers achter die heilig boontje Charlie uit de problemen willen houdenquote:
En daarom mag ze alles: desnoods stelen en moorden en in dit geval vreemdgaanquote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't blijft wel zijn vrouw natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |