quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:39 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop dat je een grote keutel hebt, DP
Ja ik vraag het me af. Ik heb zelf niet het idee dat butches ongewenst zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:38 schreef wonderer het volgende:Volgens mij zijn butches net zo 'ongewenst' als echte nichten. Alleen kun je om nichten nog lachen omdat ze hysterisch zijn, en geen bedreiging. Ik heb het idee dat butches genegeerd worden in de media omdat ze bedreigend zijn. Vanwege de sterke mannelijke eigenschappen. En gillende nicht is zwak en vrouwelijk, tenslotte.
wij niet, de maatschappij wel. Nou ja, de maatschappij deelt mensen op in neukbaar en niet neukbaar. En er moeten zo weinig mogelijk niet-neukbare personen in beeld zijn. Vrouwen hebben daar net iets minder problemen mee, vandaar dat nichten soms wel leuk zijn (faghags hebben ook geen mannelijk equivalent tenslotte).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja ik vraag het me af. Ik heb zelf niet het idee dat butches ongewenst zijn.
En of ze bedreigend zijn vanwege de sterke mannelijke eigenschappen?
Ik dacht dat we dat niet meer deden, dat opdelen in mannelijk en vrouwelijk![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:55 schreef skunkasaur het volgende:
OH EM GEE!![]()
![]()
![]()
Easy jet =
Ik ga naar mijn lief toe! Over twee weken al!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk meeten
![]()
Ik vond New York I love You tegenvallen. Helaas!!
Haha, ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vlieg vrijdag 11 maart, tegen zessen.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
De Franse (en originele) versie is ook tof. Paris, je t'aime. Zitten een aantal prachtige korte verhalen in.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:35 schreef lezzer het volgende:
Net op tv, New York, I love you. Wat een fijne film zeg!
Ja die vond ik veel leuker!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De Franse (en originele) versie is ook tof. Paris, je t'aime. Zitten een aantal prachtige korte verhalen in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke scene
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:53 schreef Vanyel het volgende:
Heerlijk. 2 weken voorpret, daar genieten en 2 weken napret. Je krijgt een goeie maand skunk.
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:14 schreef Bakfiets. het volgende:
En weer veilig terug in Nederland. Hallo mevrouwtjes.
Alweer?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:48 schreef Bakfiets. het volgende:
Danke
Er ligt hier geen sneeuw.Het sneeuwde alleen in Groningen.
Ja, zeg! Verdorie! Ik moest er nog doorheen ook! Ongelofeloos!quote:
Fröken Bakfietsquote:Op zondag 27 februari 2011 17:14 schreef Bakfiets. het volgende:
En weer veilig terug in Nederland. Hallo mevrouwtjes.
Dat doe ik meestal ook. Hoewel vroeger, toen ik het inderdaad minder fijn vond, mijn moeder alles ophing. Dus dat scheelt wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ik vind het echt een feestje! Ik vind het ook niet stroef. Missschien komt het omdat ik het in de droger doe?
Hahahaha... hoor je er nu niet meer bij?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef lezzer het volgende:
Ik vind schoon beddegoed ook heerlijk
Maar strijken gaat me te ver hoor...
Net een rondje nieuwbouwwijk gedaan, om te vergelijken qua opritverlichting.
Blijkt echt niemand grondspots in z'n oprit te hebben.
Nou net wel, al die paupers zonder grondspots in hun opritquote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hahahaha... hoor je er nu niet meer bij?
Het wordt halogeen, dus die sneeuw smelt vanzelf wegquote:Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef wonderer het volgende:
Maar da's toch ook helemaal niet handig? Als het sneeuwt, kun je de lampjes niet meer zien.
Ja precies.quote:Oh wacht.
Ik zou het wel mooi vinden. Ik hou wel van flush enzo. En ingebouwde dingen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef lezzer het volgende:
o-ve-ri-gens....
Die spots zijn niet de enige verlichting natuurlijk he
Wel handig voor de speurtocht.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef lezzer het volgende:
Wij hebben op oprit nog een straler met bewegingssensor. Anders is onze oprit een openbaar urinoir, en dat is niet de bedoeling.
Afgelegen? Ik woon midden in het centrumquote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef Vanyel het volgende:
Jij woonde toch best afgelegen? Wie komt daar dan piesen?
Stiekem stroomdraden in de grond stoppen die aangaan met de bewegingssensor. Dan leren ze het wel af.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef lezzer het volgende:
Dus, op weg naar huis nog even snel pissen...
Ja, ze is een schatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:08 schreef lezzer het volgende:
aha dus meer een staart dat een mat?
Dus niet dit?
[ afbeelding ]
Ja eerlijk gezegd ging dat ook door mijn hoofd.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:27 schreef Vanyel het volgende:
Misschien een slinkse poging om van zijn bezoekjes af te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |