quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:39 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop dat je een grote keutel hebt, DP
Ja ik vraag het me af. Ik heb zelf niet het idee dat butches ongewenst zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:38 schreef wonderer het volgende:Volgens mij zijn butches net zo 'ongewenst' als echte nichten. Alleen kun je om nichten nog lachen omdat ze hysterisch zijn, en geen bedreiging. Ik heb het idee dat butches genegeerd worden in de media omdat ze bedreigend zijn. Vanwege de sterke mannelijke eigenschappen. En gillende nicht is zwak en vrouwelijk, tenslotte.
wij niet, de maatschappij wel. Nou ja, de maatschappij deelt mensen op in neukbaar en niet neukbaar. En er moeten zo weinig mogelijk niet-neukbare personen in beeld zijn. Vrouwen hebben daar net iets minder problemen mee, vandaar dat nichten soms wel leuk zijn (faghags hebben ook geen mannelijk equivalent tenslotte).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja ik vraag het me af. Ik heb zelf niet het idee dat butches ongewenst zijn.
En of ze bedreigend zijn vanwege de sterke mannelijke eigenschappen?
Ik dacht dat we dat niet meer deden, dat opdelen in mannelijk en vrouwelijk![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:55 schreef skunkasaur het volgende:
OH EM GEE!![]()
![]()
![]()
Easy jet =
Ik ga naar mijn lief toe! Over twee weken al!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk meeten
![]()
Ik vond New York I love You tegenvallen. Helaas!!
Haha, ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vlieg vrijdag 11 maart, tegen zessen.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
De Franse (en originele) versie is ook tof. Paris, je t'aime. Zitten een aantal prachtige korte verhalen in.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:35 schreef lezzer het volgende:
Net op tv, New York, I love you. Wat een fijne film zeg!
Ja die vond ik veel leuker!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De Franse (en originele) versie is ook tof. Paris, je t'aime. Zitten een aantal prachtige korte verhalen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |