Af en toe kom jij met een goed idee, geheel onverwacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan krijg je een wedkoning als tagje terug.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zet 5 cent in op ElmoFan
quote:
Alleen appeltjes voor de dorstquote:
Oh, dan voorzie ik ze wel van een appel, in de pauze.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Alleen appeltjes voor de dorst
krijg jij dan als tagje spamkoning?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
E
[..]
En dan krijg je een wedkoning als tagje terug.
hij haalt vast HSG-Bomber & Aight1quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Even geduld mensen, ElmoFan is nog in training
Verdien ik nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
krijg jij dan als tagje spamkoning?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dan voorzie ik ze wel van een appel, in de pauze.
Heb je geen pruimen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dan voorzie ik ze wel van een appel, in de pauze.
o. maar 1e plek gaat toch niet gebeuren vandaagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ehm jij staat nu constant op 1, tong niet
Omdat geen hippies.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:52 schreef Faux. het volgende:
Maar waarom is er een wedstrijd/gevecht?
14 minuten duurt elke ronde?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ronde 1 naar Ajacied422
[ afbeelding ]
Er word gevochten volgens mijn regelsquote:
hoelang duren de rondes?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
We vechten volgens mijn regels.
tja, tis maar wat je leuk vindt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
o. maar 1e plek gaat toch niet gebeuren vandaag
ik vind het best, alleen ik ben niet zo snel want ik zit mobielquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wordt de strijd weer hervat?
ik denk dat ajacied er nu niet is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik vind het best, alleen ik ben niet zo snel want ik zit mobiel
Nou, zet 'm op.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik vind het best, alleen ik ben niet zo snel want ik zit mobiel
Hij is gevlucht, zwakkeling dat het isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik denk dat ajacied er nu niet is.
Dan ben jij mijn kootsjquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik ben voor Elmofan. Ik haat die andere
hee lindgren. lang niet gezienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
Ajacied heeft dan wel een mooie naam, maar ElmoFap is tof.
kan gebeurenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hij is gevlucht, zwakkeling dat het is
dat ajacied een kutuser is, supporten en helpen kan geen kwaad natuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:54 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
ElmoFan is wel een beetje tof ja. Ik support hem.
Waar gaat dit over, trouwens?
dit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:54 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Baas dat je d'r bent.
true trouwensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
misschien heeft hij wel een leven
geen dankquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dank voor je bevestiging
wow dat is slimquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:01 schreef dakraam het volgende:
elmofan wint wan ajacied422 is (vermoedelijk) een ajacied en die moeten we hier niet
ik ga lachen als psv niet wint, gewoon met de wetenschap dat jij dan niet lacht.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:03 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ga lachen als psv morgen wint. Ik ben voor geen van beiden dus ik kan gewoon niet verliezen.
Keer jij je tegen me?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga lachen als psv niet wint, gewoon met de wetenschap dat jij dan niet lacht.
nee,maar jij maakt lawaai als je lacht en daar kunnen Jos,Anja en de kids niet zo goed tegen en die hebben hun nachtrust ook hard nodig want anders maken hun lawaai en dan slaap ik slecht.quote:
Nee, ik moest dit topic tegenkomen toen ik mobiel naar mijn fobo wou gaan via googlequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:09 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, is de strijd nog steeds niet gestreden?
Brabanders zijn slecht voor de spijsvertering.quote:
Balen man.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:10 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nee, ik moest dit topic tegenkomen toen ik mobiel naar mijn fobo wou gaan via google
Ze sluiten je buiten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:15 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ja he, en niemand meld het ook even ofzo
hij heeft allang goedemorgen gezegd in het goedemorgen topic...quote:
dan is ie deaudquote:Op zondag 27 februari 2011 10:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij heeft allang goedemorgen gezegd in het goedemorgen topic...
dan heeft die ander gewonnenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij heeft allang goedemorgen gezegd in het goedemorgen topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |