Heeft zovty wel de beschikking over slotjes?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:48 schreef zovty het volgende:
Hahahahahaha TS heeft geen gevoel voor humor!
Mensen met zulke humor horen buiten in de zandbak te spelenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:52 schreef ZweefMeisje het volgende:
[..]
ik vind het gewoon lachen ..wat is daar mis mee?
Hou het gewoon lekker voor je, infantiel stuk onbenulquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:52 schreef ZweefMeisje het volgende:
[..]
ik vind het gewoon lachen ..wat is daar mis mee?
tuurlijk..alsof jij volle zalen trektquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hou het gewoon lekker voor je, infantiel stuk onbenul
Wheheh mooie OP is het geworden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:47 schreef ZweefMeisje het volgende:
dan niet slotje !Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 25-02-2011 10:47
bart de graaf
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:59 schreef ZweefMeisje het volgende:
ik had het toch gedelet..waarom staat het er nu ineens weer ?
dit is gewoon linkdump hoor, normaal word hier een slotje op gezetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ze gaan echt niet door jou een slotje zetten![]()
![]()
Loguit en kom nooit meer terug ofzo?quote:
Huilie huilie met je Elmoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:59 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dit is gewoon linkdump hoor, normaal word hier een slotje op gezet
ja en nu doen ze er dan zo moeilijk over plaatsen het blijkbaar maar terug ook ,dat wat ik verwijderd heb ...misschien beleven ze er wel lol in als een user word afgezekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:59 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dit is gewoon linkdump hoor, normaal word hier een slotje op gezet
Klopt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:01 schreef ZweefMeisje het volgende:
[..]
ja en nu doen ze er dan zo moeilijk over plaatsen het blijkbaar maar terug ook ,dat wat ik verwijderd heb ...misschien beleven ze er wel lol in als een user word afgezeken
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:01 schreef ZweefMeisje het volgende:
[..]
...misschien beleven ze er wel lol in als een user word afgezeken
Ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:01 schreef ZweefMeisje het volgende:
[..]
ja en nu doen ze er dan zo moeilijk over plaatsen het blijkbaar maar terug ook ,dat wat ik verwijderd heb ...misschien beleven ze er wel lol in als een user word afgezeken
kutmods zijn eht hier hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:01 schreef ZweefMeisje het volgende:
[..]
SwJ moet je er niet bij betrekkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
SwJ had hier een slotje op gezet
SwJ had jou verbannen als hij de rechten had.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
SwJ had hier een slotje op gezet
jawel, hij is een exmod, en hij was goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SwJ moet je er niet bij betrekken
Wat heeft SwJ hier mee te maken? geen ene flikker!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
jawel, hij is een exmod, en hij was goed.
hij had gewoon een banaanvraag kunnen doen voor mij hoor. Hij heeft me zelfs een keer gematst toen ik onbedoeld een pm postequote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
SwJ had jou verbannen als hij de rechten had.
Tof zeg.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:03 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hij had gewoon een banaanvraag kunnen doen voor mij hoor. Hij heeft me zelfs een keer gematst toen ik onbedoeld een pm poste
wel, hij was modquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft SwJ hier mee te maken? geen ene flikker!
Je moest zeker op je knietjes he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:03 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hij had gewoon een banaanvraag kunnen doen voor mij hoor. Hij heeft me zelfs een keer gematst toen ik onbedoeld een pm poste
ajacied is een kutuser, altijd en overal meot ie een discussie beginnenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Elmofan en ajacied ga eens ergens ander huilie huilie doen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:04 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ajacied is een kutuser, altijd en overal meot ie een discussie beginnen
Neuh hoor, ik heb gewoon gezegd dat het niet de bedoeling wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je moest zeker op je knietjes he?
Dat ontkent niemand gewoon niet happen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:04 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ajacied is een kutuser, altijd en overal meot ie een discussie beginnen
Op je knietjes dus...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:05 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Neuh hoor, ik heb gewoon gezegd dat het niet de bedoeling was
Ik haat ajacied zo heftigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Elmofan en ajacied ga eens ergens ander huilie huilie doen.
Ja en nu ga ik naar school.quote:
We zijn een eenheidquote:
users als jou zouden ze eens voor lange tijd moeten bannenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
blijkbaar moet ik de feiten hier hard rond schreeuwen voordat jullie maar iets doen
Mag ik jouw avatar irritant vinden met al die flitsen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:19 schreef murp het volgende:
[..]
users als jou zouden ze eens voor lange tijd moeten bannen
Mats hem nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:19 schreef murp het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik jouw avatar irritant vinden met al die flitsen?
users als zovty zouden ze geen mod moeten makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:19 schreef murp het volgende:
[..]
Users zoals jij zeker wel?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:20 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
users als zovty zouden ze geen mod moeten maken
dat zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Users zoals jij zeker wel?
maak een topic in FB ipv hier te janken als een klein kind waarvan haar snoepje is afgepaktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:20 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
users als zovty zouden ze geen mod moeten maken
Ik bedoelde het meer als; ken je grenzen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:21 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
alsof dit topic sowieso iets zou worden
Nog een?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:22 schreef murp het volgende:
[..]
maak een topic in FB ipv hier te janken als een klein kind waarvan haar snoepje is afgepakt
nee héquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nog een?![]()
Nieuwe mod in onz
nou, ga daar dan verderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nog een?![]()
Nieuwe mod in onz
Boehoequote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:22 schreef murp het volgende:
[..]
maak een topic in FB ipv hier te janken als een klein kind waarvan haar snoepje is afgepakt
Welkom op FOK, jij gaat nog een zware tijd tegemoet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:47 schreef ZweefMeisje het volgende:
dan niet slotje !Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 25-02-2011 10:47
bart de graaf
Dit zou eigenlijk over een leuk filmpje moeten gaan, maar sommigen moesten het weer verstorenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zou eigenlijk over een leuk filmpje moeten gaan, maar sommigen moesten het weer verstoren
Jij ook lieverd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vinden dat er zeikerds hier zijn? jij bent er een
Ja zon vermoeden had ik al aangezien de TT niet overeen kwam met de inhoud van dit topikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zou eigenlijk over een leuk filmpje moeten gaan, maar sommigen moesten het weer verstoren
hihi je zei pik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:33 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ja zon vermoeden had ik al aangezien de TT niet overeen kwam met de inhoud van dit topik
En wie mogen dat zijn??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het gaat nu over zeikende mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |