abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93311063
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze waren juist erg bezig met het occulte. Er was hier ook een topic over: Het Germaanse Occulte.
Juist...

Het Germaanse Occulte
pi_93311393
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

De aarde is hol, en in de schil bevinden zich tal van onderaardse gangen, tunnels en maglev-rails; die zo'n 300.000 jaar geleden zijn aangelegd.
De meeste ingangen bevinden zich onder militaire bases, kastelen, paleizen en overheidsgebouwen van de Illuminati.
Andere belangrijke ingangen zijn: Ijsland, de Falkland eilanden, Zwitserse Alpen, Mojave dessert etc.

Er leven verder diverse groepen en machten onderaards; vooral onder Tibet en Antarctica.
Zijn daar ook foto's van?

En waarom doet het woord babyzonnetje me zo lachen :')
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_93311434
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:08 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Zijn daar ook foto's van?

En waarom doet het woord babyzonnetje me zo lachen :')
pi_93311438
En hoe kom je aan die info?
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_93311474
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahahahahaha nu kan ik nooit meer dat woord normaal lezen :')
pi_93311497
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:09 schreef Pixie. het volgende:
En hoe kom je aan die info?
Bankfurt draait al wat jaartjes mee in de mystieke wereld van de complotten. Ik denk dat hij vooral veel gelezen heeft. Voornamelijk boeken en artikelen die vallen onder de pseudo wetenschap, vermoed ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2011 16:12:34 ]
pi_93311593
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Bankfurt draait al wat jaartjes mee in de mystieke wereld van de complotten. Ik denk dat hij vooral veel gelezen heeft. Voornamelijk boeken en artikelen die vallen onder de pseudo wetenschap, vermoed ik.
Maar dat zegt me weinig
Ik wil die bronnen zien naaoww!! :o
pi_93311863
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Juist...

Het Germaanse Occulte
Juist maar de Thule groep voorzag alleen maar de voorloper van de NSDAP van geld zodat ze Hitler aan de macht konden krijgen. Hitler was een overtuigd katholiek.
Verscheiden grote namen uit de Thule Sociëteit bekleedden ook hoge functies in de Nazi partij. Maar bewijs dat Hitler into het occulte was of lid was van Thule is nooit gevonden.
Oorzaak-gevolg lopen nogal door elkaar heen daar.

maar ik begeef me wat dit betreft wel even naar dat andere topic ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_93311881
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Teletubbies; ja die leven onder de grond.

de zon wordt aanbeden (sun cult v.d. Illuminati); een arische baby wordt geofferd aan de zon.

Nazi's doen ook mee: Die windmolen in de intro is een Swastika.
pi_93312007
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:20 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

de zon wordt aanbeden (sun cult v.d. Illuminati); een arische baby wordt geofferd aan de zon.

Gelieerd aan de Sol Invictus van de Romeinen?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_93312141
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:20 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dus jij wil zeggen dat de Teletubbies ook een grote propaganda van de illuminati is?
pi_93312232
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Juist maar de Thule groep voorzag alleen maar de voorloper van de NSDAP van geld zodat ze Hitler aan de macht konden krijgen. Hitler was een overtuigd katholiek.
Verscheiden grote namen uit de Thule Sociëteit bekleedden ook hoge functies in de Nazi partij. Maar bewijs dat Hitler into het occulte was of lid was van Thule is nooit gevonden.
Oorzaak-gevolg lopen nogal door elkaar heen daar.

maar ik begeef me wat dit betreft wel even naar dat andere topic ;)
Nee, een bewijs is er niet gevonden, maar wel een aantal aanwijzingen dat Hitler er toch wel in geinteresseerd was. Tenzij die interesse uit opportunisme is geboren, kan ook. Wat kunnen deze mensen voor me betekenen in mijn strijd om de macht.
pi_93312464
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:25 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Dus jij wil zeggen dat de Teletubbies ook een grote propaganda van de illuminati is?
Yep, ja, ik weet dat dat zo is; hetzelfde geldt voor Sesamstraat, Pokemon, nickelodeon, Disney world; eigenlijk alle soorten van cartoons.

Het is mind-control voor de kleintjes.

Zo wordt een robotachtige en kunstmatige wereld opgevoed van domme wezens met een antenne op hun hoofd, die elkaar alleen maar knuffelen en domme geluiden kunnen produceren en alleen nog maar mogen luisteren naar een luidspreker of naar inkomende elektronische signalen van zendmasten.
pi_93312972
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:32 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Yep, ja, ik weet dat dat zo is; hetzelfde geldt voor Sesamstraat, Pokemon, nickelodeon, Disney world; eigenlijk alle soorten van cartoons.

Zo wordt een robotachtige en kunstmatige wereld opgevoed van domme wezens met een antenne op hun hoofd, die elkaar alleen maar knuffelen en domme geluiden kunnen produceren en alleen nog maar mogen luisteren naar een luidspreker of naar inkomende elektronische signalen van zendmasten.
Nu je het zegt ... Ik heb er eigenlijk nooit echt bij nagedacht
Is er een topic waar het over dat soort cartoons gaat? Ik vind het nogal boeiend namelijk en wil niet off topic gaan :)?
pi_93313850
een andere theorie
http://geocosmos.tripod.com/

Hier gaan ze er vanuit dat we allemaal in de holle aarde leven en dat het universum in het midden zit.

[ Bericht 33% gewijzigd door mokelembembe op 25-02-2011 17:21:57 ]
Als je vecht kan je verliezen, als je niet vecht heb je al verloren...
pi_93313957
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Nu je het zegt ... Ik heb er eigenlijk nooit echt bij nagedacht
Is er een topic waar het over dat soort cartoons gaat? Ik vind het nogal boeiend namelijk en wil niet off topic gaan :)?
Yu-Gi-Oh! Vind ik het beste vorobeeld, persoonlijk. Google maar eens wat.

Klein voorbeeldje van Dragonball ; Zo'n cartoon vader heet Satan (oke dat kan nog, het is tenslotte Japans) maar het zoontje(of dochtertje weet even niet) heet Videl. Beetje toveren met die naam en je krijgt deVil.

Maar goed, weinig met deze theorie te maken, sorry voor het offtopic.
pi_93314203
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Yu-Gi-Oh! Vind ik het beste vorobeeld, persoonlijk. Google maar eens wat.

Klein voorbeeldje van Dragonball ; Zo'n cartoon vader heet Satan (oke dat kan nog, het is tenslotte Japans) maar het zoontje(of dochtertje weet even niet) heet Videl. Beetje toveren met die naam en je krijgt deVil.

Maar goed, weinig met deze theorie te maken, sorry voor het offtopic.
No problem :)
pi_93367985
Van deze theorie heb ik nog nooit gehoord, enig sterk bewijs?
Twiddel
pi_93372985
quote:
Jesus is coming...
Als je vecht kan je verliezen, als je niet vecht heb je al verloren...
pi_93373227
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:32 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

_O-
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_93373355
quote:
Op zondag 27 februari 2011 00:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

_O-
Grappig he..die waarheid?
pi_93373378
quote:
Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef mokelembembe het volgende:

[..]

Jesus is coming...
In je gezicht?
pi_93373380
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:25 schreef Bankfurt het volgende:

Ja,
pas op dat je zelf geen slachtoffer wordt door met deze gasten te diep in discussie te gaan en te geloven dat hun diploma's hen het recht geven om te gaan stellen dat ze het beter weten dan jij.

Ze weten echt niets meer dan jij.

Vertrouw op je eigen inzicht en blijf open staan voor bijzondere zaken.
Kijk en dit soort uitspraken gaan dus echt te ver. Er is maar 1 objectieve weg naar de waarheid en dat is de wetenschap. Heeft de wetenschap iets niet bij het rechte eind volgens jou, hoef je alleen maar met overtuigend bewijs te komen en de theorie zal worden aangepast.

Ik wil iedereen van harte aanraden NIET teveel naar Bankfurt te luisteren omdat hij met bovenstaande uitspraken een slechte invloed heeft op mensen. Bankfurt is een charlatan en een leugenaar.
pi_93373419
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 00:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Grappig he..die waarheid?
Alles lijkt tegenwoordig mindcontrol te zijn bij Bankfurt. Wat is dan bijv. geen mindcontrol?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')