De Duitsers waren ver (ook voor de Nazi-tijd). Niet alle Duitsers zijn Nazi's.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
Wat mij opvalt is dat je praktisch bij ieder filmpje of linkje over deze materie uitkomt bij de nazi's .
Deze mensen waren toch wel heel ver met allerlei ontwikkelingen, en dan met name de ruimtevaart.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:45 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De Duitsers waren ver (ook voor de Nazi-tijd). Niet alle Duitsers zijn Nazi's.
Het is bijna Godwin's Lawquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
Wat mij opvalt is dat je praktisch bij ieder filmpje of linkje over deze materie uitkomt bij de nazi's .
Deze mensen waren toch wel heel ver met allerlei ontwikkelingen, en dan met name de ruimtevaart.
Wat veroorzaakt het zuiderlicht dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:42 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De centrale zon ? Ja, die zit in het midden van de holle aarde; die veroorzaakt het licht van o.m. het noorderlicht, dat bij de noordpool naar buiten kan komen, maar aan de zuidpool niet; want daar is de zuidopening met een laag ijs bedekt.
Dat is waarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is bijna Godwin's Law
Maar Nazi's zijn ook lekker pakkend; WOII is kort genoeg geleden dat iedereen er wel een beeld bij heeft. Nazi's staan synoniem voor eng en het grote kwaad en Hitler zelf was geļnteresseerd in het occulte... alle ingrediėnten voor een goede complottheorie.
Als alles terug zou wijzen naar een of andere obscure groep pygmeeėn in Afrika was het lang niet zo spannend natuurlijk
Ik schreef o.m. ;quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat veroorzaakt het zuiderlicht dan?
Dus er zijn twee verschillende oorzaken voor hetzelfde fenomeen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik schreef o.m. ;
ik verwees naar direct licht, de bijdrage uit deze centrale zon.
Het is andersom; Nazi's zijn het gevolg van complotten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is bijna Godwin's Law
Maar Nazi's zijn ook lekker pakkend; WOII is kort genoeg geleden dat iedereen er wel een beeld bij heeft. Nazi's staan synoniem voor eng en het grote kwaad en Hitler zelf was geļnteresseerd in het occulte... alle ingrediėnten voor een goede complottheorie.
Als alles terug zou wijzen naar een of andere obscure groep pygmeeėn in Afrika was het lang niet zo spannend natuurlijk
Er zijn 2 (of meer) oorzaken voor 2 fenomenen die met elkaar worden verward.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus er zijn twee verschillende oorzaken voor hetzelfde fenomeen?
Die mag je me even verder uitleggen als je wilquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het is andersom; Nazi's zijn het gevolg van complotten.
Mag ik deze vraag overslaan als ik wilquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die mag je me even verder uitleggen als je wil
Welke 2 fenomenen heb je het nou precies over? Noorder en zuiderlicht?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Er zijn 2 (of meer) oorzaken voor 2 fenomenen die met elkaar worden verward.
Electro-Magnetisme, lichtstralen en meer (bijv. reflecties).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Welke 2 fenomenen heb je het nou precies over? Noorder en zuiderlicht?
Dat is gelijk wel erg breed. We hadden het over de poollichten, en waar deze door veroorzaakt worden. Blijkbaar komt volgens jou (een deel van?) het noorderlicht uit het gat bij de noordpool, maar wat veroorzaakt het zuiderlicht dan? Simpelweg zeggen "EM, lichtstralen en reflecties" is nou niet echt een uitleg te noemen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Electro-Magnetisme, lichtstralen en meer (bijv. reflecties).
leuke site BTW !quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef mokelembembe het volgende:
http://www.ourhollowearth.com/ourhollo/index.html
Wat is je punt ?quote:Allemaal wel erg christelijk..Sommige christenen geloven nog steeds dat alles wat in de bijbel staat letterlijk zo is: platte aarde, garden of eden, een tastbare op de menslijkende god en ga nog maar even door..
En dit verhaal legt eigenlijk uit dat het eigenlijk allemaal best wel eens waar zou kunnen zijn, natuurlijk is de maanlanding ook in scene gezet en nasa is de link tussen ons en de goddelijken in het middenste deel van de aarde.
Wij mogen er niet komen omdat adam een appel at.
heb je de bio van die gozer gelezen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
leuke site BTW !
[..]
Wat is je punt ?
Ja, nou en ... ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
heb je de bio van die gozer gelezen?
http://www.ourhollowearth.com/ourhollo/p1.html
ja sorry, ik ben gruwelijk allergisch voor religies als ze anders dan fabeltjes worden beschouwd.quote:
Dat deze theorie er is om toch nog aan het letterlijke bijbelverhaal vast te kunnen houden, terwijl het juist steeds duidelijker is dat er geen god is zoals in de bijbel staat omschreven.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef mokelembembe het volgende:
http://www.ourhollowearth.com/ourhollo/index.html
Allemaal wel erg christelijk..Sommige christenen geloven nog steeds dat alles wat in de bijbel staat letterlijk zo is: platte aarde, garden of eden, een tastbare op de menslijkende god en ga nog maar even door..
En dit verhaal legt eigenlijk uit dat het eigenlijk allemaal best wel eens waar zou kunnen zijn, natuurlijk is de maanlanding ook in scene gezet en nasa is de link tussen ons en de goddelijken in het middenste deel van de aarde.
Wij mogen er niet komen omdat adam een appel at.
Occult meer. Wat ons weer naar de RK-kerk voert.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:31 schreef mokelembembe het volgende:
Nazi's waren ook christelijk, vandaar dat die er steeds bij betrokken worden
Mwah was weinig occults aan de Nazi's hoor... De Thule sociėteit sponsorde de DAP en hielp daarmee Hitler aan de macht kan weinig vinden dat de liefde wederzijds was. Hitler zach zichzelf meer als goede katholiek.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Occult meer. Wat ons weer naar de RK-kerk voert.
Ze waren juist erg bezig met het occulte. Er was hier ook een topic over: Het Germaanse Occulte.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mwah was weinig occults aan de Nazi's hoor... De Thule sociėteit sponsorde de DAP en hielp daarmee Hitler aan de macht kan weinig vinden dat de liefde wederzijds was. Hitler zach zichzelf meer als goede katholiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |