Okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef Parvus het volgende:
[..]
HEY ROSSDALE GA ES RAKETBRANDSTOF IN MEKAAR ZETTEN IPV HIER BEETJE ZINNETJES OMDRAAIE
?ej gez taWquote:
)': .tpolKquote:
.aJquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:35 schreef tliciouz het volgende:
Ja lol. Krijg net bericht van een bedrijf dat het trappenhuis gaat coaten. Of we in week 9 niet gebruik willen maken van het trappenhuis tussen half 9 en 4. Moet ik nu net toevallig tussen die tijden van huis en weer terug naar huis. Wat willen ze me laten doen dan? Uit het raam springen?
Dat is mijn filmpje gek, die heb ik geupload. Zijn 2 clubgenote van mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je zulke zieke moves gebruikt om haar te playen?
Behoorlijk overduidelijk corpspikken ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat is mijn filmpje gek, die heb ik geupload. Zijn 2 clubgenote van me
Hm ja, want corpspikken staan altijd in wat t-shirtjes nederlandse rap nummertjes te coverenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Behoorlijk overduidelijk corpspikken ja.
P: .nekkorteg tnuocca-peojTpeoJ ej nav skeertsthcer ki beh ejpmlif tad ,hud aJquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat is mijn filmpje gek, die heb ik geupload. Zijn 2 clubgenote van me
Kunnen ze dat stukje onnodig land niet gewoon de waddenzee in duwenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef Bozz187 het volgende:
mister leuk clubje voor jou pas je wel tussen denk ik
Ze zitten al vol man.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef Bozz187 het volgende:
mister leuk clubje voor jou pas je wel tussen denk ik
Nee, maar corpspikken zijn wel de enigen met zulke kapsels zoals die gast rechts in dat filmpje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hm ja, want corpspikken staan altijd in wat t-shirtjes nederlandse rap nummertjes te coveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |