Niks mis met artists formaly known as..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:51 schreef ABundy het volgende:
Nu gaat Joanna weer flippen over de artist formally know as zwerver. complot theorieen!!
Als je verder had gelezen dan de eerste zin, had je geweten dat het absoluut geen zielig blogje is. Verder, mag jij misschien denken dat het domme opmerkingen zijn, maar die opmerkingen zijn een mening. DUS niet te checken, DUS geen feit, DUS niet dom. Komop zeg, doe even niet zo gek. Ik heb geen zin in een bitchfight.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee hoor, maar bij jou is het of over je zielige blogje of je maakt domme opmerkingen over de streams. En nu houdt ik op je persoonlijk aan te spreken. Have fun!
Het ging idd een stuk beter toen we jou nog allemaal aan het negeren warenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:49 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Heb het idee, dat jij er vooral op uit bent mij belachelijk te maken. Very Brave of you!!
Werd alleen allemaal een stuk minder funky...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Niks mis met artists formaly known as..![]()
Goedmaaksex?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:53 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Als je verder had gelezen dan de eerste zin, had je geweten dat het absoluut geen zielig blogje is. Verder, mag jij misschien denken dat het domme opmerkingen zijn, maar die opmerkingen zijn een mening. DUS niet te checken, DUS geen feit, DUS niet dom. Komop zeg, doe even niet zo gek. Ik heb geen zin in een bitchfight.
vanaf morgen mag Alex haar wel weer zoenen, begreep ik net (toen ik nog streams had).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:53 schreef RiftNL het volgende:
Waarom zou het mij niet verbazen als Joanna of Aafke nog wat mannen af gaan werken ook al hebben ze een vent thuis?
Aiai, als je dit al niet kan handelen moet je overdag helemaal op je hoede zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:53 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Als je verder had gelezen dan de eerste zin, had je geweten dat het absoluut geen zielig blogje is. Verder, mag jij misschien denken dat het domme opmerkingen zijn, maar die opmerkingen zijn een mening. DUS niet te checken, DUS geen feit, DUS niet dom. Komop zeg, doe even niet zo gek. Ik heb geen zin in een bitchfight.
aan zichzelf?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:57 schreef waxmask het volgende:
Positie Karim wel erg schimmig nu, aan wie is hij het meest trouw?
en ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:57 schreef Lemar het volgende:
[..]
Je was me voor, wilde ik ook zeggen.
ik denk dat Karim nu voor zichzelf gaat. Hij heeft geen geld meer om te drukken, dus moet hij zorgen dat iemand anders in een zwakkere positie komt, Alex dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:57 schreef waxmask het volgende:
Positie Karim wel erg schimmig nu, aan wie is hij het meest trouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |