quote:
Ze denken te ver door, moeten het wat simpeler houden..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:16 schreef mYsca het volgende:
[..]
Ze hebben Alex al ridder genoemd maar dubbeltje is nog niet gevallen
Wat was zijn geheim?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:17 schreef Day het volgende:
Dat ze het geheim van Philip nu nog niet geraden hebben, snap ik echt niet.
NOG simpeler :Squote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:17 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ze denken te ver door, moeten het wat simpeler houden..
Die is vrij moeilijk toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:17 schreef Day het volgende:
Dat ze het geheim van Philip nu nog niet geraden hebben, snap ik echt niet.
Dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:18 schreef maaike91 het volgende:
@Waxmask @Papiergeld, Jullie zijn wel ontzettend dapper. Raar doen tegen een meisje die je niet kent en op afstand. Dat jullie daar je blijdschap en 'stoerheid' uit halen is wel vrij jammer. Voor jullie.
Kom op, ik heb het nog lief gehouden tot dusver. Dit is een COS oftewel Commentaar Op Streams. Jouw blog kan me hier aan m'n reet roesten en als je gewoon meelult over de streams valt er niks te zeiken. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:18 schreef maaike91 het volgende:
@Waxmask @Papiergeld, Jullie zijn wel ontzettend dapper. Raar doen tegen een meisje die je niet kent en op afstand. Dat jullie daar je blijdschap en 'stoerheid' uit halen is wel vrij jammer. Voor jullie.
Ik bedoelde dus Alex.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die is vrij moeilijk toch?
Of heb ik weer een clou gemist?
Eigenlijk #189 zelfs, in het begin is er 3x een nummer 035 geweestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:27 schreef RethXoth het volgende:
Nou ik ga tukken, en volgens mij hoort deze #187 te zijn
Flippie zit aardig in de buurt maar die heeft dus geen geld.quote:
Nou, is ook beetje algemene ontwikkeling, hoor (van de bewoners dan, niet van jouquote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flippie zit aardig in de buurt maar die heeft dus geen geld.
Maar hij heeft dus wel over dat zwaard vertelt, anderen zouden het kunnen raden.
Maar wij hebben voorkennis he
Als ik van niks zou weten zou ik met die clou's ook wel op ridder uitkomen, maar ik wist ook niet dat het een adelijke titel was
Ik ben het met je eens. Dat ridder een adellijke titel is is vrij algemeen bekend. Als de verkeerde persoon van al deze clue's achter elkaar hoort rent ie meteen naar de knop. Ook ik denk dat ik dit zonder voorkennis geraden zou hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:35 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, is ook beetje algemene ontwikkeling, hoor (van de bewoners dan, niet van jou).
Mijn vriend kijkt niet naar SST (haat 't zelfs) gaf ik de clous van adel en zwaard en hij zei gelijk: ridder. Had ik Ivanhoe nog niet eens gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |