Thanxquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, maar ze is lekker, single en biseksueel. Waar woont ze?
Ik adviseer GlenSpey. 21 jaar. Voordeel is dat je er altijd weer vanaf kunt met de meest idiote smoesjes ("verhips, ik ben jarig - ik moet nu naar huis, doei!").quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:12 schreef lovelife1990 het volgende:
[..]
Ik krijg wel aandacht, maar ik ga niet voor de eerste de beste! Heb toch ook mijn voorkeur he![]()
Oké dankjewel!
Baas! Ik zit zondag bij mijn date / chick, die Eredivisie Live heeft als proef. Ze denkt dat we iets gaan doen zondagmidagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voor het amusementsniveau hoeven we helemaal niet meer te gaan dit jaar. Maar Ajax is net als het geleuter in dit topic: het valt altijd tegen, het lukt nooit...maar het is beter dan niks!
Kortom: zondag zit ik in het Philips-stadion.
En Fc Twente is als mij...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:52 schreef Silenus het volgende:
Voor het amusementsniveau hoeven we helemaal niet meer te gaan dit jaar. Maar Ajax is net als het geleuter in dit topic: het valt altijd tegen, het lukt nooit...maar het is beter dan niks!
Kortom: zondag zit ik in het Philips-stadion.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:14 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik adviseer GlenSpey. 21 jaar. Voordeel is dat je er altijd weer vanaf kunt met de meest idiote smoesjes ("verhips, ik ben jarig - ik moet nu naar huis, doei!").
Ik had me gisteren vergist en dacht dat m'n vriendin 17:30 pas vrij zou zijn dus ik was rond 16:30 even van Nijmegen naar Almelo gereden voor de post.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:14 schreef macondo het volgende:
Baas! Ik zit zondag bij mijn date / chick, die Eredivisie Live heeft als proef. Ze denkt dat we iets gaan doen zondagmidag
Mja, verhaal interesseert me niet zo want ik was er niet bij en ik ken jou net zo min als haar natuurlijk. Maar ze heeft een kind en daar bedank ik voor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Thanx.
Anyway, fucked up wijf....
Was een oud-collega en kreeg een relatie met een andere collega van me.
Zij wilde met enige spoed kinderen, maar bleek niet (makkelijk) zwanger te raken.
Vervolgens de hele medische molen ingegaan samen en zowaar dankzij kunstmatige inseminatie en veel gedoe toch zwanger geworden.
Al die tijd bij hem ingewoond en de gehele zwangerschap lang zich volledig door hem laten pamperen.
En toen het kind geboren werd, werd hij bedankt voor zijn diensten en ging ze bij hem weg.
Al enigszins dubieus, maar toen ze vervolgens ook nog via de rechter af wilde dwingen dat ze het volledig ouderschap zou krijgen durfde ik al wel partij te kiezen.
En toen ze vervolgens om haar eis kracht bij te zetten, op de proppen kwam met het verhaal dat het kind gevaar zou lopen bij hem thuis omdat hij een terrarium met slangen had (had hij al lang voordat hij haar überhaupt leerde kennen en stond in een afgesloten ruimte) wist ik zeker dat ik de juiste keuze gemaakt had.
Nofi dames, maar zo'n geraffineerde en weloverwogen, ronduit smérige aanpak jaren zonder blikken of blozen volhouden tot de geboorte, dat is echt iets wat alleen vrouwen kunnen.
Ik zeg: het heeft nog hersenen ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik had me gisteren vergist en dacht dat m'n vriendin 17:30 pas vrij zou zijn dus ik was rond 16:30 even van Nijmegen naar Almelo gereden voor de post.
Bleek ze dus gezegd te hebben dat ze om 17:30 al daadwerkelijk bij me zou zijn.
Heb er nog een win-win van proberen te maken door kaartjes voor Twente - Rubin te regelen en haar ook nog Almelo/Enschede te laten komen, maar ze had het idee dat dat puur een win-win-situatie voor mij betekende.
Misschien had je moeten vertellen dat het een voetbalwedstrijd was en geen goochel show..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:32 schreef kastanova het volgende:
Heb er nog een win-win van proberen te maken door kaartjes voor Twente - Rubin te regelen en haar ook nog Almelo/Enschede te laten komen, maar ze had het idee dat dat puur een win-win-situatie voor mij betekende.
Ja. Naar is dat.quote:
Vraag aan jou: zou jij een echte serieuze relatie kunnen krijgen met een vrouw? En zou je dat willen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mja, verhaal interesseert me niet zo want ik was er niet bij en ik ken jou net zo min als haar natuurlijk. Maar ze heeft een kind en daar bedank ik voor.
woon jij in Almelo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja. Naar is dat.
Wel lief; in de 4 uur dat ik nog in Almelo zat heeft ze wel m'n gehele huis opgeruimd en afgestoft.
Tovershows vindt ze tof...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:42 schreef macondo het volgende:
Misschien had je moeten vertellen dat het een voetbalwedstrijd was en geen goochel show..
Wacht. Ik ken haar beter dan ze zichzelf kent.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Vraag aan jou: zou jij een echte serieuze relatie kunnen krijgen met een vrouw? En zou je dat willen?
Ok nou vind ik haar ziek in haar hoofd...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja. Naar is dat.
Wel lief; in de 4 uur dat ik nog in Almelo zat heeft ze wel m'n gehele huis opgeruimd en afgestoft.
Onder andere ja.quote:
Wowquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Onder andere ja.
Ossenkoppelerhoek posse represent!
[ afbeelding ]
Daar hoor je toch niet al te ongelukkig van te wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:31 schreef Seven. het volgende:
Blijkbaar wel, je reageert nogal alsof iemand je in je kruis betast heeft.
Ik ben inderdaad 20quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:09 schreef Spirit82 het volgende:
Als ik je foto in je fobo zie, kan ik me dat niet voorstellen, maar ok! Dan verwijs ik je bij dezen graag door naar Dizorn (of wie is die 20 jarige gast die hier ook post?)
Ja en ja. Maar zoals gezegd, ik heb veel eerder een emotionele klik met mannen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Vraag aan jou: zou jij een echte serieuze relatie kunnen krijgen met een vrouw? En zou je dat willen?
Als dat geen neucqen wordt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef kastanova het volgende:
Onder andere ja.
[ afbeelding ]
Ha Glen, laat ons nou niet langer in spanning - hoe zat het nou met je date? Ze vergat de verjaardag van haar moeder, terwijl ze gewoon thuis woont?quote:
Ze dacht waarschijnlijk dat die slingers er hingen omdat zij eindelijk aan de man was...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef macondo het volgende:
Ha Glen, laat ons nou niet langer in spanning - hoe zat het nou met je date? Ze vergat de verjaardag van haar moeder, terwijl ze gewoon thuis woont?
Welke ben jij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Onder andere ja.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |