Die 6 maanden heb ik nog niet gehaald met een date via een datingsite, maar dit voelt echt een heel stuk anders dan eerdere dates. Ik heb er wel vertrouwen in dat het gaat werken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
De eerste beoordeling is na 6 maanden he? Dan valt de eerste klap: doorgaan met de relatie of toch kappen...
Ik hoop echter je niet over 6 maanden terug te zien! Succes man!
Veel plezier dit weekend!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:27 schreef Spirit82 het volgende:
Ok, geen noodzaak om mn date voor zondag af te zeggenVoelde weird met die andere gast dus heb hem gebeld om te vragen hoe het nu zat tussen ons en hij zei dat hij me erg leuk vond, maar niet toe was aan meer, want net uit BLABLA > lees: he's just not that into me
Dus vanavond kan ik gewoon lekker los in de kroeg (lees: ik ga me bezatten) en zondag date
()
Blijkbaar wel, je reageert nogal alsof iemand je in je kruis betast heeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh ik neem het niet persoonlijk, ik ben eerder hoogst verbaasd
Mwoah nee, ik vond mijn nachtrust belangrijker, ik ben alweer een uur op mijn werkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:19 schreef Godshand het volgende:
Seven durft niet meer te posten nu. Misschien toch huilend naar bed gegaan?
Wacht, what?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:59 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Wat bedoel ik....Nou staat er toch?
Is toch niet moeilijk om te lezen..
[..]
Was geen date...![]()
Is een man die ik niet leuk genoeg vond voor een date...![]()
Zo zie je maar weer...
Jij hebt ook geen vertrouwen in de daters zegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
De eerste beoordeling is na 6 maanden he? Dan valt de eerste klap: doorgaan met de relatie of toch kappen...
Ik hoop echter je niet over 6 maanden terug te zien! Succes man!
Die kerel had je toch ook in dronken toestand aan de haak geslagen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:27 schreef Spirit82 het volgende:
Ok, geen noodzaak om mn date voor zondag af te zeggenVoelde weird met die andere gast dus heb hem gebeld om te vragen hoe het nu zat tussen ons en hij zei dat hij me erg leuk vond, maar niet toe was aan meer, want net uit BLABLA > lees: he's just not that into me
Dus vanavond kan ik gewoon lekker los in de kroeg (lees: ik ga me bezatten) en zondag date
()
Jahquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Die kerel had je toch ook in dronken toestand aan de haak geslagen.
Overigens niet minder klote natuurlijk, zeker als je zo enthousiast was erover en dan is die "not that into you". En dat net uit verhaal snap ik niet altijd. Of je moet wel uit zo'n klote realtie zijn gekomen waardoor je jezelf weer moet hervinden.
Leuk voor jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:20 schreef Neelix het volgende:
[..]
Die 6 maanden heb ik nog niet gehaald met een date via een datingsite, maar dit voelt echt een heel stuk anders dan eerdere dates. Ik heb er wel vertrouwen in dat het gaat werken.
Nou hopeloos wil ik jou niet noemen hoor. Zo hopeloos kom jij echt niet over. En wat je zegt je hebt hem nu 2 keer gezien, en jij vond hem wel leuk. Dus nog geen drama'squote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JahHopeloos ben ik
Nah, heb hem 2 keer gezien dus zo klote is het niet hoor. Tis even een tik voor mn ego en ik vond hem wel leuk dus had em graag nog een keer gezien, dus tis jammer, maarja... shit happens
Op zich snap ik het wel, maar ik vind het altijd een beetje een lulverhaal. Als hij me echt leuk had gevonden, had die relatie niets uitgemaakt. Hence: hes just not that into me. Maar we sluiten niks uit als we elkaar nog een keer in dronken toestand tegenkomen
Lichtelijke sarcastischquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Leuk voor je. Geniet ervan en hopelijk tot nooit (hier)!
Volgens mij wast een scharrel van een paar maanden wat niet helemaal lekker was gelopenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou hopeloos wil ik jou niet noemen hoor. Zo hopeloos kom jij echt niet over. En wat je zegt je hebt hem nu 2 keer gezien, en jij vond hem wel leuk. Dus nog geen drama's
Nou ja hangt heel erg af wat voor relatie het is geweest. Na 4 jaar relatie heb ik er bewust voor gekozen mijzelf te hervinden. Heb hiervoor een jaar uitgetrokken. Maar goed ik kwam uit een zware relatie waarbij ik achteraf gezien zo blind was dat ik mij overal in liet slepen. Je leert ervan, maar eenmaal uit die relatie is de klap best groot en kon ik er slecht mee omgaan. Heb daarom bewust de rust gezocht, en dat heeft mij goed gedaan
Ohw als het een scharrel is en 4 maandjes dan doet hij iets niet goed... daar stap ik wel makkelijk overheenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij wast een scharrel van een paar maanden wat niet helemaal lekker was gelopenMaargoed... NEXT
Nee joh, hoop voor hem dat hij dit topic niet meer nodig zal hebben. We hebben het wel over Neelix, ik ben nu eenmaal Seven. (of Nine).quote:
Voor zover ik het kan overzien vooral veel geleuter van zwakzinnigen als wannabehigh etc. Overslaan. Net zoals we die wedstrijd gisteren beter ook hadden kunnen skippenquote:
Kijk, waar slaat zoiets nou op?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan overzien vooral veel geleuter van zwakzinnigen als wannabehigh etc. Overslaan. Net zoals we die wedstrijd gisteren beter ook hadden kunnen skippen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:59 schreef Godshand het volgende:
Ik prik bijvoorbeeld zo door Kasta heen, het is eigenlijk een schat die man. Maar niemand die dat door heeft door dankzíj zijn verbale begaafdheid
Je mag pas met de grote mensen meepraten als complete topics aan je gewijd wordenquote:
Nerd! Duik gewoon een kroeg in en hossel een ventquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:05 schreef lovelife1990 het volgende:
welke site is aan te raden voor de wat jongere singels?
Zo makkelijk is dat niet hoor!! het is me nog geen 1 keer geluktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nerd! Duik gewoon een kroeg in en hossel een vent
Dit is voor de meeste vrouwen toch wel de ultieme sitequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:05 schreef lovelife1990 het volgende:
welke site is aan te raden voor de wat jongere singels?
haha, nog geen goede ervaringen mee gehad !quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dit is voor de meeste vrouwen toch wel de ultieme site.
Als ik je foto in je fobo zie, kan ik me dat niet voorstellen, maar ok! Dan verwijs ik je bij dezen graag door naar Dizorn (of wie is die 20 jarige gast die hier ook post?)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:07 schreef lovelife1990 het volgende:
[..]
Zo makkelijk is dat niet hoor!! het is me nog geen 1 keer gelukt
Die Chantal Grrrrrrrrr:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:09 schreef lovelife1990 het volgende:
[..]
haha, nog geen goede ervaringen mee gehad !
Ik krijg wel aandacht, maar ik ga niet voor de eerste de beste! Heb toch ook mijn voorkeur hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als ik je foto in je fobo zie, kan ik me dat niet voorstellen, maar ok! Dan verwijs ik je bij dezen graag door naar Dizorn (of wie is die 20 jarige gast die hier ook post?)
Of paiq, das gratisch. Of RP, wil ook goed werken zonder te betalen als vrouw zijnde
Je kent haarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |