Misschien is een Sharon dan meer iets voor jou?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat is gewoon een standaard meid met een oer hollandse kop + figuur, Laura's heb je in mijn buurt om de haverklap lopen![]()
![]()
Als je het maar laat! Dat plekje is voor mij geresserveerd!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:40 schreef Lemar het volgende:
Laura alleen in bed, daar wil je toch gewoon naast duiken.
Lichaam kunnen we gewoon bijvoeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:42 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over haar lichaam. Maar dat HOOFD!
Delen dan maar he.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je het maar laat! Dat plekje is voor mij geresserveerd!!!!
Hartelijk bedankt maar doe mij maar iets tussen Laura en Sharon in (lichamelijk gezien)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:43 schreef jugler het volgende:
[..]
Misschien is een Sharon dan meer iets voor jou?
Achja, met een zak over haar hoofd is het prima te doen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:43 schreef Lemar het volgende:
[..]
Lichaam kunnen we gewoon bijvoeren.
Daar is een woord voor: kutnijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:40 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Doe niet zo gek. Ik val niet op vrouwen, maar kan wel zien dat Laura echt níet lekker is.
Of gezond waarnemingsvermogen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar is een woord voor: kutnijd.
Kom jij uit Leiden?!!?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hier in Leiden doen we niet van die gekke dingen, he?
misschien met een baard en lange jurk?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar beslist geen Bollywood uiterlijk
Daar kan ik mij niks bij voorstellenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar is een woord voor: kutnijd.
Karim is hoogbegaafd. Die kennisquiztante Mo zeker niet.quote:
Die tatoo werkt ook in z'n voordeel als Yogi Meesterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
misschien met een baard en lange jurk?
As always.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:47 schreef Lemar het volgende:
Sharon is wel erg aanwezig in de slaapkamer.
Leiden.. jah!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kom jij uit Leiden?!!?
Bar Dancing De Kroon heeft weleens 'n bingo, maar die kan ik je niet aanbevelen
ONTOPIC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |