Joanna is een dramaqueen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:03 schreef DGK-Eric het volgende:
Joanna! Ze weet wel hoe ze het moet brengen!!![]()
Elke uur tot 4 uur "all by yourself" fluitenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:03 schreef BBQSausage het volgende:
Wat is d'r missie nou dan? Want die krijg ik morgen pas te horen als ze die kut-uitzending morgen pas uploaden.
Elk uur "all by myself" van Celine Dion fluiten voor de camera bij het zwembad. En dit 4x (dus 4 uur)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:03 schreef BBQSausage het volgende:
Wat is d'r missie nou dan? Want die krijg ik morgen pas te horen als ze die kut-uitzending morgen pas uploaden.
Ze moet ieder uur "All by myself" fluiten bij het zwembad.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:03 schreef BBQSausage het volgende:
Wat een makkelijke missie zeg.. zo wil ik mijn geld ook wel verdienen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:05 schreef ABundy het volgende:
[..]
Elk uur "all by myself" van Celine Dion fluiten voor de camera bij het zwembad. En dit 4x (dus 4 uur)
Als het goed is was dit de laatste keer
Is idd geen moeilijke opdracht.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat een makkelijke missie zeg.. zo wil ik mijn geld ook wel verdienen.
Wishfull thinkingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:04 schreef mYsca het volgende:
[..]
Elke uur tot 4 uur "all by yourself" fluiten
Ze ging het eerst zingen en toen werd ze op het matje geroepen door de stem. Anders was ze al een uur geleden klaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan heb je niet zo goed opgelet, de kluis is al geopend door de bewoners.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:07 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik hoop zo dat als die clous allemaal in die kluis liggen, Meneer Stemmetje stiekem weer de kluiscode veranderd en er 3 helemaal gek worden
Ik zie niet echt verschil ofzo... Is dit ook een raadsel ofzo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:07 schreef BBQSausage het volgende:
http://www.secretstory.nl/
Site is aangepast.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:07 schreef ABundy het volgende:
[..]
Ze ging het eerst zingen en toen werd ze op het matje geroepen door de stem. Anders was ze al een uur geleden klaar.![]()
![]()
Die code zal zeker wel weer gewijzigd gaan worden, anders is de functie van de kluis nu immers weg?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:07 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik hoop zo dat als die clous allemaal in die kluis liggen, Meneer Stemmetje stiekem weer de kluiscode veranderd en er 3 helemaal gek worden
...daarom zei ik ook wéérquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:08 schreef Lemar het volgende:
[..]
Dan heb je niet zo goed opgelet, de kluis is al geopend door de bewoners.
Volgens mij zei Karim net dat hij van plan was om de nachtkijker erin te gooien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:07 schreef DGK-Eric het volgende:
ja super toffe actie...iedereen wordt gek daar... hahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Cynthia heeft dit wel grappig gedaan hoor! Ze werd uitgekotst door de hele groep, dus heeft ze nu allemaal idiote clou's en geheimen en vreemde briefjes geschreven.
Iedereen in verwarring!![]()
In het zwembad?!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:09 schreef ABundy het volgende:
[..]
Volgens mij zei Karim net dat hij van plan was om de nachtkijker erin te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |