Ver gezocht misschien, maar dat grijs tinten:quote:Op maandag 7 maart 2011 17:38 schreef Holysweet het volgende:
[..]
erg leuk nummer inderdaad maar niet degene die ik zoek
de kerel staat op een plein erg veel grijs tinten en zijn keyboard staat op standaard en is doorzichtig je kunt de printplaten enzo zien. het is een vrij dromerig nummer maar wel met pit als dat uberhaupt logisch klinkt
ergens is het echt zoon oja duh die en die maar ik kan er gewoon echt niet meer op komen wat ik ook probeer ik kom steeds uit op mauro piccoto maar die heeft niet het nummer met clip die ik zoek.
Zeer bedankt, kende die site niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.nummerweten.nl/slam_fm.php
[..]
Door die lichtbundels en dromerige muziek met pit moest ik hieraan denken:quote:Op maandag 7 maart 2011 17:38 schreef Holysweet het volgende:
[..]
erg leuk nummer inderdaad maar niet degene die ik zoek
de kerel staat op een plein erg veel grijs tinten en zijn keyboard staat op standaard en is doorzichtig je kunt de printplaten enzo zien. het is een vrij dromerig nummer maar wel met pit als dat uberhaupt logisch klinkt
ergens is het echt zoon oja duh die en die maar ik kan er gewoon echt niet meer op komen wat ik ook probeer ik kom steeds uit op mauro piccoto maar die heeft niet het nummer met clip die ik zoek.
ehm oud 1995-2000 ofzoietsquote:
Ik ben ontzettend slecht in het in hokjes plaatsen van muziek ik weet dat het ontzettend veel gedraaid werd op tmf en op de radio jaren terug en dat eerste liedje van narcotic heb ik het idee komt wel in de richting van het tempo enzo. probleem is hoe harder ik zoek hoe meer ik het liedje uit me hoofd kwijt raak.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is dus echt dance? Of meer in de lijn van Massive Attack of dat soort dingen?
AH take on me een classieker nee die is het niet helaasquote:Op maandag 7 maart 2011 18:35 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ver gezocht misschien, maar dat grijs tinten:
Ik ben een meisje... Maar graag gedaan hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Holysweet het volgende:
[..]
tis dat ik al een vriendje heb maar ik hou van jedank je dank je dank je
:):)
moderne tijden ik discrimineer niet ^^quote:Op maandag 7 maart 2011 21:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik ben een meisje... Maar graag gedaan hoor.
Gokje:quote:Op maandag 7 maart 2011 23:45 schreef Casboy het volgende:
Ik zoek een dancenummer waarin je een vrouwsten een Indiaan-achtig deuntje geloopt hoort
'woe woe hoeee, oehoeee'
Kon niet Shazammen omdat ik m'n mobiel niet zo snel onder m'n carnavalspakje vandaan kon halen
Geen vrouwenstem maar wel 'woe woe hoeee, oehoeee'quote:Op maandag 7 maart 2011 23:45 schreef Casboy het volgende:
Ik zoek een dancenummer waarin je een vrouwsten een Indiaan-achtig deuntje geloopt hoort
Kon niet Shazammen omdat ik m'n mobiel niet zo snel onder m'n carnavalspakje vandaan kon halen
Yep, dat issem! Dikke thx.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:08 schreef Prixie het volgende:
[..]
Geen vrouwenstem maar wel 'woe woe hoeee, oehoeee'
gokje dus![]()
Er zitten heel veel verschillende liedjes onder. Welke wil je weten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef matjek het volgende:
Onlangs dit prachtige filmpje gevonden:
Inmiddels is het filmpje, om voor de hand (of deur) liggende redenen, honderden malen door mij bekeken en zit het liedje in mijn hoofd. Ook heb ik gemerkt dat het erg makkelijk is om het filmpje in mijn gedachten te zien wanner ik alleen de muziek hoor.
Soundhound voor Android kon het niet identificeren (kon wel, maar hij gaf het verkeerde liedje aan).
Hopelijk weet iemand welk nummer het is
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
http://dewerelddraaitdoor(...)39af0cb20a619ea44fff
Fragment van Kyteman bij De Wereld Draait Door. Gaat om 't nummer van 3.02 tot 3.05.
Iemand een idee?
Google zegtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef Woep het volgende:
Weet iemand hoe de muziek heeft in de reclame filmpjes welke op dit moment op Discovery Channel gedraaid wordt? Het gaat hierbij om de "Tot hier en verder" reclame met kleine stukjes uit Ultimate Survival, Krabbenvangen en dirty jobs...
Tnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |