Ja, had ook heel toepasselijk geweestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik had Waaaaaaaaarooooooooommmmmmmm??????? ook een mooie TT gevonden
Ze wilde het gewoon echt graagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, had ook heel toepasselijk geweest
Volgens mij had ze geen weddenschap verloren dat ze moest of zo hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, was dat allesIk verwachte een juicy verhaal
Ow.... saaaaaaiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:51 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij had ze geen weddenschap verloren dat ze moest of zo hoor
Nein, je zei het laatst ook al.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow.... saaaaaai
Hebbie dat wel eens, dat je nagels zo tering-hard groeien dat je ze elke week moet bijwerken omdat ze lastig zijn? Ik heb het!
Meidquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow.... saaaaaai
Hebbie dat wel eens, dat je nagels zo tering-hard groeien dat je ze elke week moet bijwerken omdat ze lastig zijn? Ik heb het!
Wat kan ze er tegen slikken Ing?quote:
Zit je stiekem aan de prednison?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb net een keukenkastje uitgeruimd en uitgesopt![]()
Nee, de halve avond liggen slapen en nu klaarwakkerquote:
Ow.... ook al saai dusquote:
Wij knippen geen dieren meer. Gelukkigquote:Kees dr nagels moet ik ook elke week knippen though
Neem een banaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, de halve avond liggen slapen en nu klaarwakker![]()
En de wekkert gaat wel om 8 uur
Waarom????????quote:
Lul niet, jij slaapt nog lekker van koffiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh.... daar slaap je lekker van
Ik slaap zelfs niet lekker zonder koffie. Speaking of which: zal eens ff een bakkie makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:06 schreef oh-oh het volgende:
Lul niet, jij slaapt nog lekker van koffie
Yeah rightquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik slaap zelfs niet lekker zonder koffie. Speaking of which: zal eens ff een bakkie maken
Maar serieus: banaan doet je lekker slapen. Iets met de aanmaak van slaapspul of zoIk heb regelmatig een banaan naast mijn bed liggen en die is écht om op te eten
Jij moet weer gaan werken; je raakt je zicht op de realiteit kwijt. Het is namelijk écht waarquote:
Uh huhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij moet weer gaan werken; je raakt je zicht op de realiteit kwijt. Het is namelijk écht waar
Sorry, kan ff niet meer typen; ben met mijn nagels bezigquote:
Whehehe dat zeg ik ook altijd tegen mn baasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry, kan ff niet meer typen; ben met mijn nagels bezig
Had je ze alweer opgevreten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry, kan ff niet meer typen; ben met mijn nagels bezig
Zie je nou wel; opgelostquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben ff zo heel erg blij, een maatje van ons die ook nog eens (prof) belastingkanjer is wil graag executeur testamentair voor ons zijn.......
Gaan een dezer dagen samen om de (smakelijke) tafel zitten om eea door te nemen.
zou ons zoveel zorgen om de oren wegnemen want we weten dat hij één grote bonk betrouwbaarheid is.
Zo, klaar. Ging nog best snel hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe dat zeg ik ook altijd tegen mn baas
En nu typen kreng!quote:
Gaat echt stukken beter zonder een halve centimeter aan uitstekende nagelsquote:
Ik had dr een maar die ben ik kwijhijtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:37 schreef ElisaB het volgende:
Deze heb jij ook hè?! Echt super
[ afbeelding ]
Zo goed als opgelost. Maar zo eentje moet je er inderdaad hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:37 schreef Lottekoekkie het volgende:
Bijna opgelost dus, ik moet hem met mijn kookkunsten nog ff overtuigen en uiteraard even eea goed besprekene![]()
Maar is een hele dierbare forum-maat (niet van hier maar van mijn eigen forum) en vertrouw hem tot op het bot (en lief en HHH ook)
Als ik hem niet kan vertrouwen kan ik net zo goed mijn dakpannen van het huis afschrapen
Oe, daar zou ik nou echt zwaar droevig van wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Ik ben niet jaloers, want ik heb zelf knetterharde nagels. En ze groeien bovendien ook nog een knetterhard. Kortom: knetter dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zal ik jullie even jaloers maken? Ik heb van die keiharde nagels die echt met grof geweld geknipt moeten worden, en ze zijn nog om aan te zien ook, van nature, heb nog nooit een nagelstudio gezien en aangezien ik een lompe klusserd ben wil dat wat zeggen.. Ben nogal een lompe trien maar mijn nagels blijven altijd heel, wat ik ook doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daarna nog gehaktballen frunnikken en zo, mét diezeflde nagelsOoit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
dat was Elies niet, dat was beebquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:53 schreef oh-oh het volgende:
Mooooooi Elies, en wat was je bruiiiiiiiiiiiinnnnnnnnn
Dank jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:53 schreef oh-oh het volgende:
Die heeft a) niet zulke handen en b) niet zo'n kleurende huid. Ergo: tis ElisaB herselfquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
dat was Elies niet, dat was beeb
Maar ze bijt teennagelsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben he-le-maal niet jaloers of zo, dûhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die heeft a) niet zulke handen en b) niet zo'n kleurende huid. Ergo: tis ElisaB herself
Omdat ik regelmatig contact had en heb met een van de dames van SBSquote:
Het werd half 2. Gisteravond een etentje van mijn werk en daarna moest ik het schilderij van Rinske nog afmaken. Vanmiddag leveren we die af op doorreis naar Duitsland. We gaan een weekendje naar de Eiffel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:02 schreef oh-oh het volgende:
Zo, dat op tijd naar bed is een beetje mislukt geloof ik
Voor de Eiffel moet je in Frankrijk zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het werd half 2. Gisteravond een etentje van mijn werk en daarna moest ik het schilderij van Rinske nog afmaken. Vanmiddag leveren we die af op doorreis naar Duitsland. We gaan een weekendje naar de Eiffel.
Dus doei allen. Dinsdag ben ik er weer
Ergens in de middag zwaai ik naar jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:15 schreef Rewimo het volgende:
Veel plezier! En zwaai effe als je voorbij komt
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Voor de Eiffel moet je in Frankrijk zijndus ik weet niet welke tomtomversie je hebt..
Veel plezier
Gezellig!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:56 schreef nokwanda het volgende:
Ergens in de middag zwaai ik naar je
En als ik eens echt in de buurt ben (nijmegen voor een weekend) kom ik op de koffie
Veel plezier.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ergens in de middag zwaai ik naar je
En als ik eens echt in de buurt ben (nijmegen voor een weekend) kom ik op de koffie
Dat is de Eifelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dat stuk in Duitsland. Ober Hambach.
Maar maandag pakken we wel een dagje noord-frankrijk om een merovingische vindplaats te bezoeken.
Misschien vind je een mooie fibula.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dat stuk in Duitsland. Ober Hambach.
Maar maandag pakken we wel een dagje noord-frankrijk om een merovingische vindplaats te bezoeken.
* Barbaaf is geen kennerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Veel plezier.![]()
*Pagan dus, maar de kenners wisten dat al*
Wat moet je nou met een kuitbeen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Misschien vind je een mooie fibula.
* Barbaaf schudt mede-oud-archeoloog de handquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:21 schreef Rewimo het volgende:
Een extra kuitbeen is nooit weg![]()
* Rewimo archeologie gestudeerd heeft, lang geleden
Ik heb straks een blij ei4 enveloppen voor het kind
Er komt er nog een aan, ik heb nog 13 van die dingenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:21 schreef Rewimo het volgende:
Een extra kuitbeen is nooit weg![]()
* Rewimo archeologie gestudeerd heeft, lang geleden
Ik heb straks een blij ei4 enveloppen voor het kind
Appie Heijn doet goede zaken begrijp ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:23 schreef Muis006 het volgende:
Er komt er nog een aan, ik heb nog 13 van die dingen
Volgens mij wel, maar mijn opa en kennissen sparen ook meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Appie Heijn doet goede zaken begrijp ik
Hee, da's leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:23 schreef Barbaaf het volgende:
* Barbaaf schudt mede-oud-archeoloog de hand
Ben je aan het overcompenseren nadat Tombo jouw Blijdorpfoto's deels hernoemd heeft?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:13 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge
[..]
[me=Barbaaf] is geen kenner
[/me]
[..]
Wat moet je nou met een kuitbeen?
Ik heb wel 'ns een mooie clavicula gevonden, 6 cm ongeveer, van een klein kind. Was het een ziek idee om daar een hanger van te willen maken? Toch maar ingeleverd.
Edit: OK, Merovingische gespen worden ook fibulae genoemd maar ik associeer die term toch echt met de klassieke keltische vorm![]()
Ik kom er zelf vrijwel nooit, wij doen de meeste boodschappen in DLD. En als we dan naar Boxmeer gaan, halen we wat we nodig hebben bij de Aldi (hagelslag, pindakaas, en zoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:28 schreef Muis006 het volgende:
Volgens mij wel, maar mijn opa en kennissen sparen ook mee
Anders had Christan er niet zoveel van mij, ik ga vaker naar Lidl
Weet je wat leuk is? Beerputten uitgravenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:30 schreef Pagan het volgende:
Ben je aan het overcompenseren nadat Tombo jouw Blijdorpfoto's deels hernoemd heeft?![]()
Boeiend, die clavicula. Ik neem aan dat het een archeologische vondst was en niet eentje voor CSI. Is er toen nog meer gevonden naar aanleiding van jouw vondst, of was het een ruiming van een kerkhof?
Ach, je had iig. vttt. een botje voor Fikkie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, da's leukIk heb aan de UvA gestudeerd. Niet afgemaakt overigens, geen droog brood in te verdienen helaas. En er moest geld op de plank komen. Maar nog altijd enorm geïnteresseerd in alles wat ermee te maken heeft
Anders kun je beter politiek journalist worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is? Beerputten uitgravenBij voorkeur wel als ze al mooi uitgedroogd zijn trouwens
Strega niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:35 schreef Rewimo het volgende:
Oew, mooi, ik vind obsidiaan zulk mooi materiaal. Maar ik ben ook gek op glas dus dat is niet zo vreemd
Het was een opruiming van een 17e eeuwse begraafplaats onder een kerk, midden in de stad, wegens bouwwerkzaamheden. We hadden twee weken om de menselijke resten te bergen, die tijd hebben we mede gebruikt voor een paar workshops hoe met skeletten om te gaan en hoe te documenteren. Tekenen en fotograferen dan, de details van die graven waren, voor zover interessant, wel in de stadsarchieven te vinden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ben je aan het overcompenseren nadat Tombo jouw Blijdorpfoto's deels hernoemd heeft?![]()
Boeiend, die clavicula. Ik neem aan dat het een archeologische vondst was en niet eentje voor CSI. Is er toen nog meer gevonden naar aanleiding van jouw vondst, of was het een ruiming van een kerkhof?
Wat een avontuur voor een kind. Net een Bob Evers boek. Wat is er verder mee gedaan, zelf gehouden, nog laten beoordelen door een deskundige?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb als kind samen met een vriendje ooit een "schat" gevonden in BelgiëNaast een kapelletje hebben we in een gat een hele bende munten gevonden. Er zat oorlogsgeld bij (zinken munten) maar ook een paar munten van Napoleon lll
Zo eentje maar dan uit 1853:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En twee van 5 centimes, uit 1855
[ afbeelding ]
Interessant. Zijn die grafresten later samen in een knekelput begraven?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het was een opruiming van een 17e eeuwse begraafplaats onder een kerk, midden in de stad, wegens bouwwerkzaamheden. We hadden twee weken om de menselijke resten te bergen, die tijd hebben we mede gebruikt voor een paar workshops hoe met skeletten om te gaan en hoe te documenteren. Tekenen en fotograferen dan, de details van die graven waren, voor zover interessant, wel in de stadsarchieven te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, knap gemaaktquote:
Had je het water te warm?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kon heel makkelijk nog het bad uit. Maar ik werd zo misselijk erin en wuppie was zo aan het schoppen en is nu weer stil.
Ik moet zo naar de makro maar heb niet veel zin.
Aha! Goede reden hoor. Hoewel je heul geen goede reden hoeft te hebben natuurlijk; was gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:37 schreef Greys het volgende:
Omdat ik regelmatig contact had en heb met een van de dames van SBS
Dus zijn we op de lijst gezet. En sowieso vond ik het leuk om mee te maken hoor!
Nou, Bob Evers was wel wat wilder hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:18 schreef Pagan het volgende:
Wat een avontuur voor een kind. Net een Bob Evers boek. Wat is er verder mee gedaan, zelf gehouden, nog laten beoordelen door een deskundige?
Ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:40 schreef ElisaB het volgende:
Wow, knap gemaakt
Ik zou zó graag met een metaaldetector op zoek willen gaan naar dingen die in de grond liggen, maar ik durf niet
Picsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:44 schreef Oognip het volgende:
Ik ga zo meteen nieuwe lingerie kopen en als ik ergens een hekel aan heb
Gewoon onderbroeken halen bij Zeemanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:44 schreef Oognip het volgende:
Ik ga zo meteen nieuwe lingerie kopen en als ik ergens een hekel aan heb
En dan aan je man een schaar overhandigen zodra hij daar beneden aangekomen is?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gewoon onderbroeken halen bij Zeeman
Omdat ik beha's moet passen voor ik ze koopquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Pics![]()
Maar als je er een hekel aan hebt, waarom laat je 't je vent dan niet kopen? of is dit een hele foute mannen-opmerking?
Ik heb geen onderbroeken nodigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gewoon onderbroeken halen bij Zeeman
In dat geval zou ik een andere man zoeken. Een beetje man gebruikt daar gewoon zijn tanden voorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:51 schreef Barbaaf het volgende:
En dan aan je man een schaar overhandigen zodra hij daar beneden aangekomen is?
Taai spul, die Zeeman slipsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In dat geval zou ik een andere man zoeken. Een beetje man gebruikt daar gewoon zijn tanden voor
Doet mij vaag denken aan de openingsscene van "A Clockwork Orange".quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Taai spul, die Zeeman slips![]()
Ik zag ooit in een film (lang geleden, op tv) een vrouw zichzelf langzaam uitkleden met behulp van een schaar. Hoewel er uiteindelijk niets te zien was, was het een uiterst erotische scene. Sindsdien staat 'uitkleden met een schaar' hoog op het lijstje van favoriete spelletjes
Succesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:06 schreef Pagan het volgende:
Zo, ff naar Grunn, bloed prikken bij de trombonedienst. Toet.
Zullen we samen gaan gravenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik ookEn ik weet een echte schat te liggen: ons familiekoper!
Ik wil niks liever. Maar het ligt op privéterrein, en mijn opa heeft destijds - toen er nog geen gebrek aan alles was - bomen als markeringspunten genomen. Mja, die waren dus weg na de oorlog en hij heeft het nooit meer kunnen vinden. Maar het moet makkelijk te vinden zijn op zich, allemaal metaalquote:
Rustig aan wel he, je kan al vier weken nauwelijks lopen en hebt vijf honden, de fysio zal wel snappen dat niet alles 100% is, en zo niet,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Helleu!
Ik ben zoooooooo zenuwachtig voor die stomme fysio.
Alleen al omdat mn huis niet zo spik en span is op het moment![]()
Dus ik ga nog even mn best doen, zo goed en kwaad als dat gaat op het moment
Ja maar ik vind dat zelf zooooo vervelendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Rustig aan wel he, je kan al vier weken nauwelijks lopen en hebt vijf honden, de fysio zal wel snappen dat niet alles 100% is, en zo niet,.
Dankuquote:
Oe spannend; gaan we het 's nachts doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil niks liever. Maar het ligt op privéterrein, en mijn opa heeft destijds - toen er nog geen gebrek aan alles was - bomen als markeringspunten genomen. Mja, die waren dus weg na de oorlog en hij heeft het nooit meer kunnen vinden. Maar het moet makkelijk te vinden zijn op zich, allemaal metaal
Ja, lijkt me een goed idee! Zwarte overalls aan, gemaskerd, zaklantaarns afschermen. Valt niet op als je daarmee door Bloemendaal struint toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:22 schreef ElisaB het volgende:
Oe spannend; gaan we het 's nachts doen
Bloemendaal eh? PM me 'ns de gegevens van dat terreinquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een goed idee! Zwarte overalls aan, gemaskerd, zaklantaarns afschermen. Valt niet op als je daarmee door Bloemendaal struint toch?
Eh nee. Dat doe ik niet, is een familiekwestiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:00 schreef Barbaaf het volgende:
Bloemendaal eh? PM me 'ns de gegevens van dat terrein(als je wil natuurlijk
)
Weet je wat het is, ik kan daar niet alleen over beslissen. En het contact met mijn familie is eh...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:07 schreef Barbaaf het volgende:
Even goeie vrienden. Ik ken de omgeving ook, misschien ken ik ook wat touwtjes om aan te trekken
. Hou me maar in gedachten als je er echt werk van wil maken
Doen! Doen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Ja, lijkt me een goed idee! Zwarte overalls aan, gemaskerd, zaklantaarns afschermen. Valt niet op als je daarmee door Bloemendaal struint toch?
Ow, dat wil ik serieus een keer doen. In mijn eentje heb ik het gevoel dat ik werkelijk gruwelijk voor lul loop, maar als we met een paar gaan, dan ga ik heel graag meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:10 schreef oh-oh het volgende:
Dat lijkt mij nog tof, met zo een metaaldetector
![]()
Ik ben voor een metaaldetectormeet![]()
Als ik weer kan lopen![]()
Dat hoop ik ook voor je, anders ga je maar in een rolstoel meequote:En nu ben ik afk, tot straks, hoop ik![]()
Je had vroeger in de duinen bij Bloemendaal ook bunkers die tot vakantiehuisjes waren verbouwd, was ook best spannend om daar te slapenquote:
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:44 schreef APK het volgende:
Je had vroeger in de duinen bij Bloemendaal ook bunkers die tot vakatiehuisjes waren verbouwd, was ook best spannend om daar te slapen
Geen idee of die dingen nog bestaan, maar volgens mij zou jij dat ook wel leuk vinden of niet?
Oeh, hier een hele site:quote:
Wel gaafquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef APK het volgende:
Oeh, hier een hele site:http://groups.omni-chat.com/Vrienden%20van%20het%20Schuitegat
Zo te zien is het gesloopt
Tuurlijk, regel nog maar een rolstoelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:41 schreef ElisaB het volgende:
Ow, dat wil ik serieus een keer doen. In mijn eentje heb ik het gevoel dat ik werkelijk gruwelijk voor lul loop, maar als we met een paar gaan, dan ga ik heel graag mee
Ik hou je eraan
Dat hoop ik ook voor je, anders ga je maar in een rolstoel mee
Rewimo, ga je ook mee
Nee, maar dit is wel uberspannendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef Greys het volgende:
Nietes, jij houdt helemaal niet van kampeer-achtige dingen
Toch?
Mooi niet, dan moet ik trappenquote:
Ow, tof! Typisch naoorlogs: van niets iets makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef APK het volgende:
Oeh, hier een hele site:http://groups.omni-chat.com/Vrienden%20van%20het%20Schuitegat
Zo te zien is het gesloopt
Het lijkt me vreselijk engquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, maar dit is wel uberspannend
En op dezelfde plee gaan als het hele dorp en je wassen bij de dorpspomp?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat was ook geen geld voor 2 pesonen 18euro per week.
Doe mij maar zo'n huisje
Wees blij met een pomp en een plee, de mensheid heeft het 't grootste deel van de tijd tot nu toe uitgehouden met hetzelfde beekje voor beidenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En op dezelfde plee gaan als het hele dorp en je wassen bij de dorpspomp?
Nee dank je
De Noorse fjellsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben jaren op vakantie in Noorwegen geweest.
Zonder stroom en stromend water. En de wc was buiten zo'n huisje. Ik ben wel wat gewend dus.
En dat je man/vader dan zo'n piesemmer in de tent heeft zodat ie er 's nachts niet uit hoeft?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben jaren op vakantie in Noorwegen geweest.
Zonder stroom en stromend water. En de wc was buiten zo'n huisje. Ik ben wel wat gewend dus.
Amper!quote:
Wat heeft je HA gedaan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Amper!
Jezus fuck wat deed dat mens me gemeen zeer![]()
En mn huisarts is een stomme faalteef![]()
Ik heb oefeningen gekregen, want iemand totale rust voorschrijven met een ontsteking was volgens de fysio volslagen dom![]()
Die pomp was wel 'cool' hoor, daar kwam een enorme straal ijskoud water uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:25 schreef Muis006 het volgende:
En op dezelfde plee gaan als het hele dorp en je wassen bij de dorpspomp?
Nee dank je
Guldens hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat was ook geen geld voor 2 pesonen 18euro per week.
Doe mij maar zo'n huisje
Mag je nu je been in je nek gaan leggen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Amper!
Ik heb oefeningen gekregen, want iemand totale rust voorschrijven met een ontsteking was volgens de fysio volslagen dom![]()
Welkom in het medische circuit, waar iedereen je tegenstrijdige adviezen geeftquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Amper!
Dus je moet in dit weekend een flinke verbetering zien?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Dinsdagochtend weer. Ze dacht dat ik dan wel tot daar zou kunnen lopen, zo niet, komt ze weer hier naartoe![]()
Maar die voorgeschreven rust van de ha heeft het dus verergerd ipv verbeterd
Daar verwacht je eigenlijk een soort Calvé einde dat ze nu in een bordeel werkt ofzoquote:
Ze snapte ook niet dat de ha me pas na 4 weken een doorverwijzing gaf voor de fysio, dat had ze meteen moeten doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Welkom in het medische circuit, waar iedereen je tegenstrijdige adviezen geeft
Wat heeft ze eigenlijk gedaan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Dinsdagochtend weer. Ze dacht dat ik dan wel tot daar zou kunnen lopen, zo niet, komt ze weer hier naartoe![]()
Knijpen strekken en oefeningenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:45 schreef APK het volgende:
[..]
Wat heeft ze eigenlijk gedaan?
Knijpen?
Strekken?
Nou hop, joggen jij!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Kim Holland, 6 jaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:44 schreef APK het volgende:
[..]
Daar verwacht je eigenlijk een soort Calvé einde dat ze nu in een bordeel werkt ofzo
Mooi, dan kunnen we morgen op metaaldetector-meetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Amper!
Er wordt iig aan gewerkt, ik zou knettergek worden na 4 weken in huisquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Knijpen strekken en oefeningen![]()
Doet wel verrekte veel zeer nu
Inderdaad errug leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:47 schreef Rewimo het volgende:
Episch topic: Ik zoek dat ene plaatje van mensen op een zebrapad.
Even tussendoor
Gelukkig was ik dat toch alquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:47 schreef APK het volgende:
[..]
Er wordt iig aan gewerkt, ik zou knettergek worden na 4 weken in huis
Ik zou in elk zuchtje wind de adem van een bijlmoordenaar horen die om onze bunkerttt zou sluipenquote:
Breng je dan wel ook je eigen kotszakjes mee?quote:
Heb je ademhalingsoefeningen voor je been?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Godskanonne, nu doet zelfs ademhalen zeer
Beidequote:
Heerlijk!quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
BeideIk haal het zo weer weg.
3280¤?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4280¤ zelfs
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Ow haha ik vind het heel veel en ik woon ook op mezelf. Voor mij is het ook heel veel maar gelukkig support de IB-groep mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooi bedrag
Dat gaf ik vroeger ook wel in 1x uit aan kleding nu niet meer. Op jezelf wonen is gewoon best wel duur.
Aaah neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:08 schreef Rewimo het volgende:
We gaan straks met Jamie naar de dierenarts. En ik denk dat het de laatste keer wordt
Artrose. En ouderdomquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:08 schreef Rewimo het volgende:
We gaan straks met Jamie naar de dierenarts. En ik denk dat het de laatste keer wordt
Noeesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:08 schreef Rewimo het volgende:
Ah nee toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb standaard een rol poepzakjes in mn tas zitten, daar mag jij ook in spugenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Die nemen jullie toch voor mij mee.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb standaard een rol poepzakjes in mn tas zitten, daar mag jij ook in spugen![]()
Fysio belde net, dinsdag om 8.30 mag ik weer.
Wat is dat voor een achterlijk tijdstip, das midden in de nacht
Jij zit echt in het koos werkeloos ritme.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb standaard een rol poepzakjes in mn tas zitten, daar mag jij ook in spugen![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
BeideIk haal het zo weer weg *weg*
ow ik dacht pics.. lamaquote:
Nee. En het is nu echt niet leuk meer voor hem.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ah nee toch?![]()
Helpt de pijnstilling niet voldoende?
Hoe gammel ik ook ben, de afwas heb ik nog geen een keer laten staanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:13 schreef Cat22 het volgende:
Heel banaal tussendoor![]()
Ik moet mijnafwas
echt gaan doen, maar sinds ik thuis ben ligt er een kat op schoot geplakt.
Als je in je huidige dag/nachtritme door blijft gaan val je op de massagetafel in slaap.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Dan weet je wat je te doen staat, hoe moeilijk het ook is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee. En het is nu echt niet leuk meer voor hem.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs die mensen zelf die cds ritueel verbrand hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Heeft toevallig iemand de cd's van charly lownoise en mental theo?
Ah, die was ik vergeten te quoten. Welk liedje zoek je in bijzonder?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Heeft toevallig iemand de cd's van charly lownoise en mental theo?
sic, or "where it all began"quote:
Dan is het mss wel de beste optie, maar dat maakt het niet minder zwaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
sic(k)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Began zal dat wel zijn![]()
Zoekt wat makkelijker
Gewoon laten lopen, de bank absorbeert het welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn er dom genoeg voor om het zelf verkeerd te spellen
![]()
Ik moet plassen maar ik durf niet op te staan, zal ik een Sjon doen?
WTF joh, zit ferrari_rood daar op te hakkuh?quote:
Langs de bank afpissen lukt me mss nog welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon laten lopen, de bank absorbeert het wel
En vergeet de salto's niet!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Gewoon laten lopen, de bank absorbeert het wel
Grappig dat je deze muziek leuk vind, zelf ben ik er zelden voor in de stemming. (alleen eigenlijk als ik aan het racen ben, en dan heb ik liever Silver/Milk Inc. als het toch over opgefokte techno gaatquote:
Geen fles in de buurt? ow wacht, meisjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn er dom genoeg voor om het zelf verkeerd te spellen
![]()
Ik moet plassen maar ik durf niet op te staan, zal ik een Sjon doen?
Als ik die bank was zou ik wegrennenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hak helemaal niet ik zit braaf op de bank
Af en toe is jeugdsentiment luisteren wel leuk
Je wil niet weten wat voor zooi in mijn jeugdsentiment langskomtquote:
Ziet er volgens mij wel genant uit als je naast je in de file opeens een Smart vol ziet lopenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:31 schreef Greys het volgende:
Ik had gister ook bijjjjjjjjjjjna in de Smart gepiest in die monsterfile
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:31 schreef Greys het volgende:
Ik had gister ook bijjjjjjjjjjjna in de Smart gepiest in die monsterfile
Ze had wel kunnen verzuipenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er volgens mij wel genant uit als je naast je in de file opeens een Smart vol ziet lopen
Alsof die Ajax hooligans die constant naast me stonden te joelen in de file dat gemerkt zouden hebben, die waren in no time toe aan hun 4e sixpackquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er volgens mij wel genant uit als je naast je in de file opeens een Smart vol ziet lopen
Zien!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:32 schreef Barbaaf het volgende:
Je wil niet weten wat voor zooi in mijn jeugdsentiment langskomt. Daar is James Last een beginner bij
Die moesten dan nog veel erger dan jij volgens mij.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:33 schreef Greys het volgende:
Alsof die Ajax hooligans die constant naast me stonden te joelen in de file dat gemerkt zouden hebben, die waren in no time toe aan hun 4e sixpack
Dank je welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan is het mss wel de beste optie, maar dat maakt het niet minder zwaar![]()
Sterkte voor jou en de rest van de familie
Trust me, ik heb zo min mogelijk hun kant op gekeken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:35 schreef APK het volgende:
[..]
Die moesten dan nog veel erger dan jij volgens mij.
Hingen ze hun toe-toet gewoon uit het raam?
Aaaawquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Hier waren ze nog even groot
[ afbeelding ]
Misschien, als ik zin heb vanavond zat te wordenquote:
Ook zo lekker foutquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
[ afbeelding ]
Écht een leven samen dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
[ afbeelding ]
Oh dan was ik nog best hipperdepip met mijn Cindy Lauperquote:
Met een bezem als gitaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan was ik nog best hipperdepip met mijn Cindy Lauper
Of heel zielig, omdat ik geen kinderdingen kreeg
Vooruit dan, als ik niet de enige benquote:
Met één been op de stoepquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Als ik afwas heb ik altijd het afwaslief in mn kop![]()
![]()
![]()
Oh oh als die afwas toch es aaaaaaaf was
Lekkerquote:
Dan ben je ook al een oudjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:56 schreef Barbaaf het volgende:
De eerste popsong die ik me echt herinner:
Nee sorry die ken ik nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
LekkerDan vond jij vast ook Accept erg gaaf ?
de vrijdagavond is vroeg begonnen lijkt het
Die oude kvk teksten zijn echt geniaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Met één been op de stoep
en één been in de goot
Want als ik dat niet doe
dan bennnnnnnnnnn ik morgen doooood
Gezellige liedjes hadden we toen eigenlijk
Misschien herinnert hij zich dat nog als baby.quote:
Breek me de bek niet openquote:
Awwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open
En hier heb ik heel hard bij gehuild toen de love-of-my-life liever scharrelde met een fransoos![]()
En als je in 1973 4 jaar was en in het liedje genoeg herkende om aan je ouders te vragen waar het over ging? [/herinnering]quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien herinnert hij zich dat nog als baby.
En als je in 1973 baby was ben je geen oudje
Ik herinner me zat liedjes van toen ik 4 wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En als je in 1973 4 jaar was en in het liedje genoeg herkende om aan je ouders te vragen waar het over ging? [/herinnering]
Daarna ging ik in een bandquote:
Ik was 4 in 1992quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik herinner me zat liedjes van toen ik 4 was![]()
Alleen was dat wel ietsje later dan toen jij 4 was
De ballenbak is daar -> , laat de volwassenen even zelf spelen ajbquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik was 4 in 1992
Q nog later, 2003 ofzo.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De ballenbak is daar -> , laat de volwassenen even zelf spelen ajb![]()
Rightquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |