Je druk maken gaat misschien iets te ver. Het lijkt me logisch dat het je als voetbalfan wel wat doet, het resultaat valt of staat immers met wat de spelers doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik zit me al de hele week op de wedstrijden van vanavond te verheugen!![]()
Voetbal ligt me denk ik prima .... alleen ik ga mezelf niet druk lopen maken over wat anderen doen.
Nou idd, die past beter bij HFC Haarlem of iets in die geest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Stuurver het volgende:
Dat ze 3,1 miljoen voor Manolev betaald hebben
Elke week plezier aan, niets mis mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Stuurver het volgende:
Dat ze 3,1 miljoen voor Manolev betaald hebben
Manolev is nog niet dood?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nou idd, die past beter bij HFC Haarlem of iets in die geest.
Wat wil je, met Engelaar... Traagheid eerste klas.quote:
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:46 schreef Sportex het volgende:
En spelen de Rangers in Schotland vol op de aanval?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Een return is niet te vergelijk met een eerste wedstrijd in de Knock-out.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef gnilrednoz het volgende:
wat saai zeg, echt tergend. je merkt wel meteen ff goed t verschil, na dinsdag barcelona-arsenal
Mja, maar PSV heeft ook nog niet echt veel kansen gehad. Ze moeten toch wat beter gaan speler. Vooral wat nauwkeuriger gaan passen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Cara het volgende:
en dan lees je die comments van de schotten op hun forum,
Rangers can be quite happy with our performance in the first half. Kept their chances to a minimum. Alexander snuffing out any real danger
solid enough....keep it going boys....easy easy
We are beginning to impose ourselves on the game. Seem much calmer in possession and more space is opening up for us.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |