Die lotingen gaan gewoon eerlijk hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Trouwens, eufa is de nieuwe boerenbond, check die makkelijke loting van PSV! Eerst lille B en dan rangers!
Kan de UEFA er wat aan doen dat Rangers wint van Sporting club de Portugal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Trouwens, eufa is de nieuwe boerenbond, check die makkelijke loting van PSV! Eerst lille B en dan rangers!
Je kunt het beter anders zeggen.....quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef Saekerhett het volgende:
Als PSV zo blijft voetballen, kun je 100 jaar spelen, dan blijft het alsnog 0-0.
Niet realistisch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef laucas het volgende:
Wat zingen ze nou, we worden kampioen...
lotingquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
Is het al bekend tegen wie PSV hierna moet mocht het doorgaan?
Ja, maar dat komt op hetzelfde neer uiteraard.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Je kunt het beter anders zeggen.....
'Als de Rangers zo blijven verdedigen kun je wel 100 jaar spelen, dan blijft het alsnog 0-0'.
Nee, loting.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
Is het al bekend tegen wie PSV hierna moet mocht het doorgaan?
Dat bedoel ik niet, meer het feit dat het voor geen meter klinkt en als je zoiets van de daken schreeuwt moet je het ook maar waarmaken.quote:
Alleen voegen die lui wat dat zingen helemaal niets toe of ze nu kampioen worden of niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, meer het feit dat het voor geen meter klinkt en als je zoiets van de daken schreeuwt moet je het ook maar waarmaken.
dat gruwlijk zieke talentje neymarquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:18 schreef Stuurver het volgende:
Ze zouden meer aan Sjoerd Ars van FC zwolle hebben dan aan Berg
Volgens mij ben jij, gezien je logo, de laatste die mag klagen wat betreft lotingen (KNVB-beker)quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij, gezien je logo, de laatste die mag klagen wat betreft lotingen (KNVB-beker)
quote:
quote:FASHION AND MUSIC
Marcus Berg likes staying in tune with the latest trends in fashion and music. You can listen to his favourite play lists in the music section of the website.
In his spare time Marcus likes to spend time with his friends. He also meets up with his old team mates from the Swedish National Team. They are still friends from when they were juniors and competed together in the local Swedish clubs.
Marcus finds it equally nice to hang around in the trendy fashion districts in Milan, Paris and London as much as spending a relaxing time in his home town of Torsby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |