abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93306536
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Een afstudeeropdracht van het BLO? Succes, maar dat is me te makkelijk.
BLO en Bedrijfseconomie, right......
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Jij zal het niet reden in de maatschappij, jij hebt geen eigen identiteit en dat maakt je juist belangrijk.
Hoe brengt een eigen identiteit brood op de plank? Hoe zorgt dat ervoor dat ik 2500 a 3000 euro bruto in de maand krijg?
quote:
Gelukkig ben ik hersenloos, maar jij bent zielloos en EQ moet je tegenwoordig ook hebben.
Het gaat je goed! Ik had wel een 9 voor Nederlands op het VWO, maar die cijfers als ik eerlijk ben die doen er niet veel toe.
Zielloos, zie mijn signature :')
quote:
Volgens mijn ben jij gezien je karakter lelijk en dan ook nog een aan de buitenkant. En die intelligentie, die heb jij niet en ik hoop dat je je EQ dan een tikkie gaat opvijzelen, want dat mag als je 23 bent wel even gebeuren.
Lelijk is dat het enige wat je kan zeggen? Je lijkt net een kapotte grammafoon plaat.

Mijn IQ is kut, mijn EQ is kut, dan ben ik wel rijp voor de bestand, Oh snap! Dat is waar, ik ben hier niet de uitkeringstrekker _O-
quote:
Maar ik heb al door dat jij weinig ergens van afweet. Succes met je afstudeeropdracht aan het BLO. Je komt er wel
Eerste aardig ding wat je tegen me hebt gezegd. Dank je wel :Y
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93307151
Dacht ik het niet..je kan ons niet verlaten!
pi_93307160
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:20 schreef Devion het volgende:

[..]

BLO en Bedrijfseconomie, right......

[..]Zie onder

Hoe brengt een eigen identiteit brood op de plank? Hoe zorgt dat ervoor dat ik 2500 a 3000 euro bruto in de maand krijg?

[..] Jij zal straks met jouw personlijkheid als die zo blijft tegen het e.e.a. aan gaan lopen. Op de foute manier dus. Identiteit/persoonlijkheid doet er wel degelijk toe in bepaalde banen, maar ik heb hetzelfde gedaan en daar wordt niet zo naar persoonlijkheid gekeken, vandaar dat ik het momenteel wat meer van de sociale kant bekijk

Zielloos, zie mijn signature :')

[..]Zie het voorgaande.

Lelijk is dat het enige wat je kan zeggen? Je lijkt net een kapotte grammafoon plaat.

Mijn IQ is kut, mijn EQ is kut, dan ben ik wel rijp voor de bestand, Oh snap! Dat is waar, ik ben hier niet de uitkeringstrekker _O- Het is "een of het bestand" Ik hoop dat het met het uitrekenen van je sommen beter gaat. Hee, wil jij trouwens mijn belastingformulier even invullen. Beetje creatief denken erbij, moet kunnen. Als ik dan straks terugkrijg van dat ik dacht dat ik moest betalen ga ik je misschien nog aardig en lief vinden

[..]Nee, jij bent degene die met zware lasten zit, die op mijn zak teert. Laat paps en mams ff wat harder werken en jij kan best een bijbaantje nemen

Eerste aardig ding wat je tegen me hebt gezegd. Dank je wel :Y
Ja, kan soms lief zijn.
pi_93307224
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:35 schreef Boudibou het volgende:
Dacht ik het niet..je kan ons niet verlaten!
Luister, ik zit ziek thuis, dus..
Vanmorgen dacht ik net zoals een man dat ik doodging
pi_93307338
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:35 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, kan soms lief zijn.
Quote gaat nog steeds niet? |:( En bestand moest bijstand zijn.

En ik werk al sinds mijn 15de lieverd :*

En moet je het over die boeg gooien? "Ooh je komt jezelf wel tegen?!" De enige die zichzelf is tegengekomen ben jezelf, uitkeringstrekker. Een 23 jarige knul is nu succesvoller dan jij, de ironie!
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93307580
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:39 schreef Devion het volgende:

[..]

Quote gaat nog steeds niet? |:( En bestand moest bijstand zijn.

En ik werk al sinds mijn 15de lieverd :*

En moet je het over die boeg gooien? "Ooh je komt jezelf wel tegen?!" De enige die zichzelf is tegengekomen ben jezelf, uitkeringstrekker. Een 23 jarige knul is nu succesvoller dan jij, de ironie!
Oh, nu zit je jezelf te verbeteren en weer goed te praten. Zo blijf ik maar met je aan de gang. Natuurlijk heb je straks die droomjob en dat allemaal door en dankzij mij.

Je moet leren om duidelijk te zijn en menselijk. Mensen zitten vandaag de dag niet te wachten op dure woorden en in ben een uitkeringstrekker, maar jij ook. Jij wordt toch ook gesubsidieerd door het Rijk. Wacht dacht je van die studiefinanciering, die gvd in deze economische crisis nog tot weet ik veel hoever doorloopt.
pi_93307865
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 14:36 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Luister, ik zit ziek thuis, dus..
Vanmorgen dacht ik net zoals een man dat ik doodging
Prima :)
pi_93307927
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Oh, nu zit je jezelf te verbeteren en weer goed te praten. Zo blijf ik maar met je aan de gang. Natuurlijk heb je straks die droomjob en dat allemaal door en dankzij mij.

Je moet leren om duidelijk te zijn en menselijk. Mensen zitten vandaag de dag niet te wachten op dure woorden en in ben een uitkeringstrekker, maar jij ook. Jij wordt toch ook gesubsidieerd door het Rijk. Wacht dacht je van die studiefinanciering, die gvd in deze economische crisis nog tot weet ik veel hoever doorloopt.
Welke stufi? Die 90 euro? 5/6 Maanden uitkering is meer dan 4 jaar studie. ;x

Jij weet helemaal niet waar mensen op zitten te wachten uitkeringstrekker. En als je dat laatste al een duur woord vindt ben je echt gedoemd om te mislukken.
- Epicurus
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:52:24 #59
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93307929
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:51 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Prima :)
Als ze dood zou gaan bedoel je?
pi_93307946
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:52 schreef Royco1 het volgende:

[..]

:D Royco *O*
- Epicurus
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:56:32 #61
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93308114
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:52 schreef Devion het volgende:

[..]

:D Royco *O*
Ik wens haar toch niet dood?
Maar het zou geen groot gemis voor de maatschappij zijn.
pi_93308163
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:52 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat jij geen relatie hebt, dat verbaast me NIKS.
Maar waar ben je zelfstandig ondernemer, waarin? Je bent natuurlijk een soort putje(OP)schepper op zee, maar je kan mij alles vertellen.

Ik denk ergens in Brabant, zegt mijn gevoel
pi_93308224
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ach, ben je bang dat ik aangifte ga doen. Ff printje. Tja, daar moet je wel mee uitkijken, hoor.
pi_93308249
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Jij trekt VOLLE ZALEN ,haha
pi_93308264
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ach, ben je bang dat ik aangifte ga doen. Ff printje. Tja, daar moet je wel mee uitkijken, hoor.
Hoezo, tis geen bedreiging muts.

@Royco, nee ben gewoon blij dat jij er bent ;)
- Epicurus
pi_93308336
Zo net ongeveer 85 minuten gesport ff bijlezen onder genot van wat water :9 en douchen.
pi_93308342
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:59 schreef Devion het volgende:

[..]

Hoezo, tis geen bedreiging muts.

@Royco, nee ben gewoon blij dat jij er bent ;)
Ik dacht dat ik wel uit kan maken wat een bedreiging is, ja.
Dus ik zal maar fftjes fijn pas op de plaats maken, want anders.
Ik back up zelf ook al die zooi en als iemand over de scheef gaat ..
pi_93308401
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:01 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo net ongeveer 85 minuten gesport ff bijlezen onder genot van wat water :9 en douchen.
Haha, bij te lezen valt het bijna niet, maar je kan best 85 minuten hier overslaan, komt niet veel uit bij die kinders
  vrijdag 25 februari 2011 @ 15:02:48 #69
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93308417
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Maar waar ben je zelfstandig ondernemer, waarin? Je bent natuurlijk een soort putje(OP)schepper op zee, maar je kan mij alles vertellen.

Heb een winkel en een cafebedrijf.
Wel fijn dat jij me helemaal kent na een paar posts.
Ben als de dood dat mijn toekomstige partner zo'n triest geval als jou blijkt te zijn dat ik uit voorzorg single blijf.
pi_93308483
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:01 schreef MalaCocinera het volgende:
Als je maar geen sixpacks krijgt :( ;)
- Epicurus
pi_93308487
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Hij is van beroep een badmeester, met een fluitje :)
pi_93308552
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Heb een winkel en een cafebedrijf.
Wel fijn dat jij me helemaal kent na een paar posts.
Ben als de dood dat mijn toekomstige partner zo'n triest geval als jou blijkt te zijn dat ik uit voorzorg single blijf.
Wat voor winkel? Verkoop je carnavalsartikelen. Nou, dat cafe staat me wel aan.

Idd, ik zou maar single blijven. :Y
pi_93308631
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef Devion het volgende:

[..]

Als je maar geen sixpacks krijgt :( ;)
Die zal ik nooit krijgen met mijn bouw :P, als jij negatief tegen mij doet is dat dan je sixpack :r aan mij showen?
pi_93308663
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 15:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Wat voor winkel? Verkoop je carnavalsartikelen. Nou, dat cafe staat me wel aan.

Idd, ik zou maar single blijven. :Y
Korting op alcohol he schat O+
pi_93308700
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:06 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Die zal ik nooit krijgen met mijn bouw :P, als jij negatief tegen mij doet is dat dan je sixpack :r aan mij showen?
Ik laat ze zien als je niet op past :(!

Iedereen kan een sixpacks krijgen, dieten(Niet te weinig) en trainen.
- Epicurus
pi_93308780
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:04 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Hij is van beroep een badmeester, met een fluitje :)
Nou, zoals ik heb leren zwemmen daar heb ik nog hele nare herinneringen aan. S morgensvroeg voor 7 uur in juni en dan was het 10 graden in een buitenbadje. What a hell. Dat fluitje, tja, dat was wat minder maar ze hadden een haak waaraan ze je bij je nek beetpakten als ze dachten dat je ging verzuipen. Dat was dus zwemmen zonder zwembandjes was niet echt gezellig.
pi_93308844
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nou, zoals ik heb leren zwemmen daar heb ik nog hele nare herinneringen aan. S morgensvroeg voor 7 uur in juni en dan was het 10 graden in een buitenbadje. What a hell. Dat fluitje, tja, dat was wat minder maar ze hadden een haak waaraan ze je bij je nek beetpakten als ze dachten dat je ging verzuipen. Dat was dus zwemmen zonder zwembandjes was niet echt gezellig.
Ow, je gaat er serieus op in en begrijpt niet waar mijn opmerking vandaan komt.. :P
pi_93308884
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 15:08 schreef Devion het volgende:

[..]

Iedereen kan een sixpacks krijgen, dieten(Niet te weinig) en trainen.
Gelukkig heb ik daar dan de discipline niet voor :7
pi_93308916
Ja,
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:07 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Korting op alcohol he schat O+
Ja, lief, maar ik ga niet als alles gratis is en hij komt ons maar halen en thuisbrengen mag evt. met de taxi, als die maar wel doorrijdt.
pi_93308994
Wanneer is de sexdate nou?
pi_93309067
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef Scorpie het volgende:
Met wie?
pi_93309084
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef Scorpie het volgende:
Met wie?\
\Want Mala en ik zijn een relatiebureau voor als je het nog niet wist.
Heet RelatieloosNEE!

Schrijf je z.s.m. in

Perfecte Partner gegarandeerd!

Kusssssssss
RelatieloosNEE.nl
pi_93309146
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:11 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ow, je gaat er serieus op in en begrijpt niet waar mijn opmerking vandaan komt.. :P
Jaha, kan soms serieus zijn, hoor
pi_93309256
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:11 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Je moet wel antwoord geven op alles wat ik je gevraagd heb
pi_93309386
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik daar dan de discipline niet voor :7
Mensen met geen discipline :{w
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef Scorpie het volgende:
Ooh daar ging het topic om! :P

Het is allang verandert in een verkapte SC met geen doel.

Slotje zou nu wel toepasselijk zijn.
- Epicurus
pi_93309529
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef Devion het volgende:

Niet! Ga jij es ff heel gauw bier drinken, kleine kwal o|O
pi_93309674
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef Devion het volgende:

[..]

Mensen met geen discipline :{w

[..]

Ooh daar ging het topic om! :P

Het is allang verandert in een verkapte SC met geen doel.

Die Devion,

Is veranderd schrijf je zo.
Nu kom ik weer op dat kofschip. Een kofschip heeft niets met werkwoorden te maken, maar of je iets met een t of een d schrijft.

Ken ook je koppelwerkwoorden, Devion, daar zit namelijk zijn ook in (is) do you know? \\

Succes, knul. Ik zou als ik jou was lekker aan je scriptie gaan schrijven, want volgens mij gaat dat niet lukken.

Maar je bent een kleuter, die anderen de grond in wilt trappen, maar zelf geen negatieve kritiek kan ervaren, dat bewijst dat je een kind bent.

Jij hebt echt het gedrag van een BLO/VMBO-er van 16 jaar of jonger
pi_93309775
quote:
18s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Laat die kleuter maar. Hij heeft zelfs mijn topic geopend. Joh, als dat joch er mooi uit zou zien zou ik hem nog niet willen.

De goot in met het ding. Kan je hier ook geen mensen weren of die reacties weghalen. Ben er nog niet aan toe gekomen om dat eens te bekijken

xxx
pi_93309894
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 15:20 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Je moet wel antwoord geven op alles wat ik je gevraagd heb
Ik weet niet waar je het over hebt.
pi_93310118
Een relatie? Brrrrr. Ik wil alleen betekenisloze sex.
pi_93310367
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Die Devion,

Is veranderd schrijf je zo.
Nu kom ik weer op dat kofschip. Een kofschip heeft niets met werkwoorden te maken, maar of je iets met een t of een d schrijft.

Ken ook je koppelwerkwoorden, Devion, daar zit namelijk zijn ook in (is) do you know? \

Succes, knul. Ik zou als ik jou was lekker aan je scriptie gaan schrijven, want volgens mij gaat dat niet lukken.

Maar je bent een kleuter, die anderen de grond in wilt trappen, maar zelf geen negatieve kritiek kan ervaren, dat bewijst dat je een kind bent.

Jij hebt echt het gedrag van een BLO/VMBO-er van 16 jaar of jonger
Hey grammaticale taart, alleen verandert is fout. Boo fucking hoo.

Ik ga niet elke post af om te checken welke spelvauten en typo's ik heb gemaakt.(Ok, op die van jou na, maar bij jou is het gewoon leuk :))

Welke gegronde kritiek heb je dan voor me? Hoe ik met jou om ga? Daar lig ik dus ECHT niet wakker van he.
quote:
18s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Kan niet zit nog op me werk :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Devion op 25-02-2011 16:01:46 ]
- Epicurus
  vrijdag 25 februari 2011 @ 16:10:50 #92
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93311499
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ben je nu jezelf aan het analyseren?
pi_93311838
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:45 schreef Devion het volgende:

[..]

Ik ga niet elke post af om te checken welke spelvauten en typo's ik heb gemaakt.(Ok, op die van jou na, maar bij jou is het gewoon leuk :))

Welke gegronde kritiek heb je dan voor me? Hoe ik met jou om ga? Daar lig ik dus ECHT niet wakker van he.

[..]

Wat ben je toch een kneusje, he.
Eerst de hele tijd lopen te pijpzeiken over mijn Nederlands. Joh, ik ben door 4 kranten gevraagd om voor ze te komen schrijven en dan niet zo n lullig ..

Je gaat nu expres foutjes maken, ach gut.

Van jou zal ik ook niet wakker liggen, nou alhoewel, nachtmerrie
pi_93311952
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:10 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ben je nu jezelf aan het analyseren?
Nee, ben mezelf ff aan het vingeren
pi_93311986
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:45 schreef Devion het volgende:

[..]

[..]

Het is mijn werk.
pi_93312009
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 16:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Lik je daarna je vingers af?
pi_93312033
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:40 schreef Scorpie het volgende:
Een relatie? Brrrrr. Ik wil alleen betekenisloze sex.
Betekenisloze seks krijg je wel bij de hoeren.
Jij komt toch uit Den Haag.
Ik weet wel een paar leuke adresjes voor je.
pi_93312063
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:23 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Lik je daarna je vingers af?
Als ik zin heb wel ja, haha
pi_93312091
Laat dan
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:35 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je het over hebt.
Laat dan maar.
pi_93314931
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Met porno? Link svp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')