Whaha, muy bien, y tu?quote:
Met mij gaat het primaquote:Op zondag 27 februari 2011 11:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Whaha, muy bien, y tu?
Spaans lezen gaat nog el, maar schrijven. Moet niet te moeilijk worden hoor, allemaal weggezakt, maar als ik het hoor. Ja, Spaans is wel mijn favo buitenlandse taal.
Luister Firefox1, als je dit leest en Mala doet elke dag een workout, dan begrijp je toch dat het een hele gespierde lady is, he.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:59 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Met mij gaat het primaNa mijn ontbijtje een work out doen van 70 minuten
Oesters, vind ik ook niet zo lekker. Heb ooit zo n glibberding 1 keer naar binnengeslurpt, maar mosselen daarentegen vind ik hartstikke lekker. En tonijn en Venezuela ooit het lekkerste visje op. E.e.a. witvis. Hij was ook wit. Heerlijk! Jammie!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:33 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Oesters
Dat moet je voor mij niet maken hoor.
Weet je je moet blij zijn dat ik nog een woordje tegen je gebabbeld heb, want je bent best wel erg lelijk. Zowel qua uiterlijk als innerlijk en nog dom ook. Jij bent iemand die ik in het dagelijks leven nooit zou zien, in allerhande opzichten. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand op jou zit te wachten, maar je wilt lollig doen. Ik hoop als ik jou 1 keer ergens tegenkom, dat zal wel niet, want volgens mij aan je te zien woon je dichtbij de Eemshaven in de provincie GRoningen waar geen ruk te doen is, dan hoop ik dat je nog zoveel babbels hebt.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:57 schreef pl4kkie het volgende:
Dit vink wil een toepasselijk nummer voor ts. Voornamelijk door de text
Wanneer gaan we daten lieve schat?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:45 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Weet je je moet blij zijn dat ik nog een woordje tegen je gebabbeld heb, want je bent best wel erg lelijk. Zowel qua uiterlijk als innerlijk en nog dom ook. Jij bent iemand die ik in het dagelijks leven nooit zou zien, in allerhande opzichten. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand op jou zit te wachten, maar je wilt lollig doen. Ik hoop als ik jou 1 keer ergens tegenkom, dat zal wel niet, want volgens mij aan je te zien woon je dichtbij de Eemshaven in de provincie GRoningen waar geen ruk te doen is, dan hoop ik dat je nog zoveel babbels hebt.
Ciao babe. Gaat je goed en houd hem ZELF WARM!
Maakt niets uit, zolang het maar uit liefde isquote:Op zondag 27 februari 2011 17:09 schreef MalaCocinera het volgende:
Ze lust geen oesters wat ga je dan voor haar maken?
Net zoveel als de overige topics.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |