Natuurlijk! Ook dikke vrouwen krijgen een kusje van mequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:24 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Krijg ik nou een kusje op me bolle koppie van je
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ook dikke vrouwen krijgen een kusje van me
Wat zijn mannen ook een goed volk zeg.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ook dikke vrouwen krijgen een kusje van me
Gelukkig was ik superaardig over zijn kinderenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef danny130 het volgende:
[..]
Wat zijn mannen ook een goed volk zeg.
Als het dan maar geen Sur of Mex is van Knorr of dat beroemde broodje ei.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Gelukkig was ik superaardig over zijn kinderen
Ach, ik mag vast wel een keertje bij hem eten
Haha die is goed jezelf uitnodigen. Geef gelijk je lievelingsgerecht door.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Gelukkig was ik superaardig over zijn kinderen
Ach, ik mag vast wel een keertje bij hem eten
Jouw humorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:03 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Als het dan maar geen Sur of Mex is van Knorr of dat beroemde broodje ei.
Geintje hoor Firefoxie
Whaha, ja, maar ik til daar niet zo zwaar aan. Creativiteit gaat bij mij boven de naam van een restaurant.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef MalaCocinera het volgende:
Gebruik hem voor het eten en ga naar een poepduur restaurant
Hoeren zijn goedkoperquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef MalaCocinera het volgende:
Gebruik hem voor het eten en ga naar een poepduur restaurant
Dat vrouwen überhaupt op Marokkanen vallenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Whaha, ja, maar ik til daar niet zo zwaar aan. Creativiteit gaat bij mij boven de naam van een restaurant.
Nou, het is een Marokkaan, maar ze blijken het er wel voor over te hebben. Nee, Marokkanen die ik ken zijn lieffies, hoor, maar ben niet verliefd. Hij nam vorige keer dure fles wijn mee, de tweede heeft hij nog staan en neemt hij morgen mee, haha, maar hij nodige me vorige week uit om naar dure eetgelegenheid te gaan, maar ik had geen zin.
Marokkanen hebben vaak dingen om met mij te gaan doen, waar ik zelf helemaal geen zin in heb. Wandelen in de sneeuw. Nou, sneeuw heb ik hier na 1 dag al gezien en van mij mag het morgen lente worden en dan echt. Lekker zonnetje, graadje tussen de 22 en 26 graden, dan is vrouwtje al heel gelukkig. -x-
Ik schat de kans daarop op 0,01%quote:Op zondag 27 februari 2011 08:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Wie weet kom jij vandaag wel een mooie Marokkaanse tegen, waar je helemaal voor gaat?
Ah je geeft jezelf dus een kans, dat vind ik al heel positief.quote:
Nou niet zo negatief naar Marokkanen toe hequote:Op zondag 27 februari 2011 02:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat vrouwen überhaupt op Marokkanen vallen
haha.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik schat de kans daarop op 0,01%
Hoe dat zo? Zitten wel knappe meiden tussen, hoor. En het is niet alleen hoofddoek, maar ook hoer (oeps, wat zeg ik nu). Een tussenweg zie ik er niet zo in en zeker niet als ik die Marokkaanse grietjes zie fietsen. Ik vind altijd wel dat ze hele irritante stemmen hebben over het algemeen. Zo schreeuwerig en dan doel ik op van die puberale VMBO-meisjes, maar dat vind ik ook van Nederlandse meisjes en jongens. Ik vind veel kinderen van 12 t/m 16 echt schreeuwen, zoals b.v. kinderen van 3 of 4 dat doen, daar kan ik het wel van hebben, maar .. Vroeger kreeg ik als ik met mijn moeder op die leeftijd of iets ouder in een winkel stond en ik begon daar te kermen, dan kreeg ik een standje en ik vind dat vrij logisch.Op zondag 27 februari 2011 10:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah je geeft jezelf dus een kans, dat vind ik al heel positief.
quote:Op zondag 27 februari 2011 11:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Alleen een Hollandsche chick voor jou?
Nou ben wel blond, oud haha en momenteel niet echt skinny. Bied me ook niet aan hoor, maar ik vind dat wel heel erg kortzichtig. Ik denk dat je niet kan zeggen waarvoor je gaat. Dat heb je toch ook bij die datingprogramma s gezien; het uiteindelijke wat het op lange duur overwint is toch je persoonlijkheid.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blond en skinny. Just the way i like them
Aloha, my friend, wie gehtstquote:Op zondag 27 februari 2011 11:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Alleen een Hollandsche chick voor jou?
En daarom ben jij mijn uitzondering in de regelquote:Op zondag 27 februari 2011 11:24 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nou ben wel blond, oud haha en momenteel niet echt skinny. Bied me ook niet aan hoor, maar ik vind dat wel heel erg kortzichtig. Ik denk dat je niet kan zeggen waarvoor je gaat. Dat heb je toch ook bij die datingprogramma s gezien; het uiteindelijke wat het op lange duur overwint is toch je persoonlijkheid.
Hola guapa! Que talquote:Op zondag 27 februari 2011 11:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Aloha, my friend, wie gehtst
Wat ga je voor haar koken?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En daarom ben jij mijn uitzondering in de regel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |