abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93352416
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 16:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ahhh :*
Krijg ik nou een kusje op me bolle koppie van je :7
pi_93352716
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 16:24 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Krijg ik nou een kusje op me bolle koppie van je :7
Natuurlijk! Ook dikke vrouwen krijgen een kusje van me :*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93352764
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

*;
pi_93355723
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat zijn mannen ook een goed volk zeg.
pi_93356135
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef danny130 het volgende:

[..]

Wat zijn mannen ook een goed volk zeg.
Gelukkig was ik superaardig over zijn kinderen :+

Ach, ik mag vast wel een keertje bij hem eten :P
pi_93356890
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:46 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Als het dan maar geen Sur of Mex is van Knorr of dat beroemde broodje ei.

Geintje hoor Firefoxie
pi_93357004
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:46 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Haha die is goed jezelf uitnodigen. Geef gelijk je lievelingsgerecht door.
pi_93357193
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 18:03 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Als het dan maar geen Sur of Mex is van Knorr of dat beroemde broodje ei.

Geintje hoor Firefoxie
Jouw humor *;
pi_93357544
Die hele quote toestand doet het hier niet meer, maar zal Firefox met zijn kiddo s naar Centrum Parcs of hoe heet dat tegenwoordig zijn vertrokken?

Zit ie fijn aan de braadwursten mit Apfellmuss und patat. Voor hem dus vandaag een keer geen broodje ei.

Wat ga je zo weer voor lekkers maken?

Zit nog steeds met mijn kies, hij zit er dus nog in, maar heb me vandaag met die whiskey helemaal verdoofd, dus nu is ie effe rustig.

Nog wat. Vriendje (nou ja, groot woord) mailde vandaag en aangezien ik weinig kontakt heb gehad met de buitenwereld begon hij of hij niet langs kon komen morgen. Nee, gewoon hoor, maar ik weet het niet. Wil hem wel ffies gebruiken. Wat zal ik doen? Gebruiken voor uit eten, maar weet niet of ik morgen kan eten. Hij is wel lief en aardig, hoor, maar ben gewoon niet verliefd. Geil ook niet op hem, dus ..

[ Bericht 0% gewijzigd door watvoornaammoetikkiezen op 27-02-2011 08:10:59 ]
pi_93357705
Gebruik hem voor het eten en ga naar een poepduur restaurant :7
pi_93359412
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef MalaCocinera het volgende:
Whaha, ja, maar ik til daar niet zo zwaar aan. Creativiteit gaat bij mij boven de naam van een restaurant.

Nou, het is een Marokkaan, maar ze blijken het er wel voor over te hebben. Nee, Marokkanen die ik ken zijn lieffies, hoor, maar ben niet verliefd. Hij nam vorige keer dure fles wijn mee, de tweede heeft hij nog staan en neemt hij morgen mee, haha, maar hij nodige me vorige week uit om naar dure eetgelegenheid te gaan, maar ik had geen zin.

Marokkanen hebben vaak dingen om met mij te gaan doen, waar ik zelf helemaal geen zin in heb. Wandelen in de sneeuw. Nou, sneeuw heb ik hier na 1 dag al gezien en van mij mag het morgen lente worden en dan echt. Lekker zonnetje, graadje tussen de 22 en 26 graden, dan is vrouwtje al heel gelukkig. -x-
pi_93377225
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:23 schreef MalaCocinera het volgende:
Hoeren zijn goedkoper
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93377251
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Whaha, ja, maar ik til daar niet zo zwaar aan. Creativiteit gaat bij mij boven de naam van een restaurant.

Nou, het is een Marokkaan, maar ze blijken het er wel voor over te hebben. Nee, Marokkanen die ik ken zijn lieffies, hoor, maar ben niet verliefd. Hij nam vorige keer dure fles wijn mee, de tweede heeft hij nog staan en neemt hij morgen mee, haha, maar hij nodige me vorige week uit om naar dure eetgelegenheid te gaan, maar ik had geen zin.

Marokkanen hebben vaak dingen om met mij te gaan doen, waar ik zelf helemaal geen zin in heb. Wandelen in de sneeuw. Nou, sneeuw heb ik hier na 1 dag al gezien en van mij mag het morgen lente worden en dan echt. Lekker zonnetje, graadje tussen de 22 en 26 graden, dan is vrouwtje al heel gelukkig. -x-
Dat vrouwen überhaupt op Marokkanen vallen :')
pi_93380612
Nee, ze vallen op mij, haha.
Maar ik val ook niet specifiek op Marokkanen, maar ik denk dat het problematisch wordt als iets serieus blijkt te worden. Ik ben al een miljoen jaar ouder en geen moslima. Met de paar waar ik mee om ben gegaan daar was ik er niet verliefd op, het kwam meer van hun kant.

Prettige bijkomstigheid was dat 3 van de 4 hoogopgeleid zijn (1 was half Nederlands/half Marokkaans), dus zich goed in kunnen leven in een Westerse samenleving.

Die filmpjes die je op You Tube ziet met van die rellende Marokkanen daar ga ik niet mee om, maar die zijn dan vaak wel weer erg jong.

Wie weet kom jij vandaag wel een mooie Marokkaanse tegen, waar je helemaal voor gaat?

[ Bericht 100% gewijzigd door watvoornaammoetikkiezen op 27-02-2011 08:43:17 ]
pi_93381616
quote:
16s.gif Op zondag 27 februari 2011 08:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

Wie weet kom jij vandaag wel een mooie Marokkaanse tegen, waar je helemaal voor gaat?
Ik schat de kans daarop op 0,01%
  zondag 27 februari 2011 @ 10:34:10 #241
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_93381806
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:23 schreef FireFox1 het volgende:
Ah je geeft jezelf dus een kans, dat vind ik al heel positief.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_93382673
quote:
Op zondag 27 februari 2011 02:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat vrouwen überhaupt op Marokkanen vallen :')
Nou niet zo negatief naar Marokkanen toe he :+

Wat zijn we er weer vroeg bij O+ met zijn allen.
pi_93382713
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hoe dat zo? Zitten wel knappe meiden tussen, hoor. En het is niet alleen hoofddoek, maar ook hoer (oeps, wat zeg ik nu). Een tussenweg zie ik er niet zo in en zeker niet als ik die Marokkaanse grietjes zie fietsen. Ik vind altijd wel dat ze hele irritante stemmen hebben over het algemeen. Zo schreeuwerig en dan doel ik op van die puberale VMBO-meisjes, maar dat vind ik ook van Nederlandse meisjes en jongens. Ik vind veel kinderen van 12 t/m 16 echt schreeuwen, zoals b.v. kinderen van 3 of 4 dat doen, daar kan ik het wel van hebben, maar .. Vroeger kreeg ik als ik met mijn moeder op die leeftijd of iets ouder in een winkel stond en ik begon daar te kermen, dan kreeg ik een standje en ik vind dat vrij logisch.

14s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:34 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ah je geeft jezelf dus een kans, dat vind ik al heel positief.
haha.
pi_93382751
quote:
Op zondag 27 februari 2011 10:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Alleen een Hollandsche chick voor jou?
pi_93382771
quote:
11s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:20 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

:Y Blond en skinny. Just the way i like them :9~
pi_93382845
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

:Y Blond en skinny. Just the way i like them :9~
Nou ben wel blond, oud haha en momenteel niet echt skinny. Bied me ook niet aan hoor, maar ik vind dat wel heel erg kortzichtig. Ik denk dat je niet kan zeggen waarvoor je gaat. Dat heb je toch ook bij die datingprogramma s gezien; het uiteindelijke wat het op lange duur overwint is toch je persoonlijkheid.
pi_93382861
quote:
11s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:20 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Aloha, my friend, wie gehtst
pi_93382902
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:24 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nou ben wel blond, oud haha en momenteel niet echt skinny. Bied me ook niet aan hoor, maar ik vind dat wel heel erg kortzichtig. Ik denk dat je niet kan zeggen waarvoor je gaat. Dat heb je toch ook bij die datingprogramma s gezien; het uiteindelijke wat het op lange duur overwint is toch je persoonlijkheid.
En daarom ben jij mijn uitzondering in de regel O+
pi_93382953
quote:
Op zondag 27 februari 2011 11:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Aloha, my friend, wie gehtst
Hola guapa! Que tal *;
pi_93382973
quote:
Op zondag 27 februari 2011 11:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En daarom ben jij mijn uitzondering in de regel O+
Wat ga je voor haar koken?