abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:48:45 #101
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_93302729
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:42 schreef Copycat het volgende:
Niet? Ik wel. Ze zijn te arrogant om een niksje als TS te willen zien. Dat doet pijn. Pijn die je niet zomaar kan uit- of aanzetten.
Ik ben soms ook best arrogant. Als het moet.
Ik heb dat zelf dan niet, dat arrogante, vandaar dat ik het niet snapte, denk ik. Niet om het één of ander, maar dat beeld had ik al een beetje van je. Maar bij vrouwen staat me dat vaak wel aan.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:50:41 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93302791
Op FOK! cultiveer ik het ook. Da's leuk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:53:38 #103
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_93302895
Maar je laat je er niet op vóórstaan.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:56:33 #104
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_93302987
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Niet dus. Als je daarvan afhankelijk bent ben je juist niet zelfverzekerd, maar onzeker en op zoek naar bevestiging. Het is eerder andersom, dat zelfvertrouwen je succesvoller maakt.

Volgens mij heb jij een flink minderwaardigheidscomplex en heb je erg veel frustraties, die je afwentelt op mensen die wel lekker in hun vel zitten, waarbij je jezelf aanpraat dat zij eigenlijk ongelukkiger zijn dan jij, terwijl je weet dat het andersom is.
Hij heeft wel een punt in die zin dat veel mensen hun status laten afhangen van materiële zaken, dat vind ik persoonlijk erg triest en toont imho inderdaad aan dat die mensen een laag zelfbeeld hebben wat ze denken op te krikken door in een dure auto te rijden of een dure TV in huis te hebben hangen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:57:59 #105
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_93303044
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:02 schreef nuaanmelden het volgende:

[..]

Ik kreeg dit te horen een andere keer toen ik zei dat ik hier en daar ben aangenomen voor een bijbaan: ''Waarom daar. Beter kies je voor Armani ofzo''. Ik reageerde: ''Ik krijg er niet meer voor betaald, dus waarom zou ik? Werk is werk, als het maar netjes is''.

Ik snap echt niet de hele mentaliteit van dure kleding, werken in een dure kledingwinkel, pronken met meningen, bijdehand doen met nare opmerkingen. WAAR DE NEUK hebben deze mensen last van. Sorry, als ik er weer aan denk raak ik geirriteerd. Gewoon, ALS ik het begrijp he, dan gaat er een last van me af.
Als je net als ik bent zal je het wel nooit begrijpen ;)
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_93303152
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:57 schreef Metro2005 het volgende:
Als je net als ik bent zal je het wel nooit begrijpen ;)
Alleen maak jij je er waarschijnlijk niet zo druk om. Ik i.i.g. niet.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:10:34 #107
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93303502
TT aangepast, ja ja echt... :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:15:12 #108
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_93303688
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:01 schreef Techno het volgende:

[..]

Alleen maak jij je er waarschijnlijk niet zo druk om. Ik i.i.g. niet.
Ik vind het stiekem altijd wel vermakelijk als ik mensen weer eens hoor opscheppen :P
Dan denk ik altijd: ach, als jij dáár je geluk uit moet halen is er iets mis met je maar whatever ;)
(ik ben ook de enige op het werk met een goedkoop android toestelletje, de rest heeft ALLEMAAL (ja echt!) een Iphone :') :') :')
pi_93305351
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:15 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik vind het stiekem altijd wel vermakelijk als ik mensen weer eens hoor opscheppen :P
Dan denk ik altijd: ach, als jij dáár je geluk uit moet halen is er iets mis met je maar whatever ;)
:')

Heeeeeeeey die is goed!!!!!!!!!!! Jaaaaaaaaa die mentaliteit ga ik gewoon aanhouden. Normale mensen praten/discussieren over dingen op een normale toon. Zonder zelfbeheersing te verliezen.

Ik was ooit in gesprek met een Marokkaanse jongen, maar ik had niet door dat hij dat was door zijn vloeiend Nederlands en een niet-Marokkaanse uiterlijk. Zijn neefje was er ook bij. Nou, ik beschreef hoe kansloos Marokkaanse jongen op straat lopen te wachten op chickies. Iemand lachte die 2 dus uit en ik snap het niet. Toen later kwam ik erachter. Maar ze gingen niet bijdehand doen. Integenstelling hoorde ik: ''Ik begrijp wat je bedoelt'' en verder geen beweringen over dat ik iedereen over 1 kam scheer. Juist omdat zij niet in hokjes vielen te stoppen, hadden ze geen behoefte om het voor hun hele ras op te nemen. Want ze irriteerden zich er zelf ook dood aan.

De persoon in kwestie (allochtoon) ging door het lint en probeerde mij van alles het tegendeel te bewijzen.

Als arrogantie nou ECHT zelfvertrouwen was, zou zo'n iemand geen eens moeite nemen om mij te overtuigen en mij in mijn waan laten. Ik hoef geen eens gelijk te krijgen ofzo zoals in de situatie hierboven.

Ik blijf erop terugvallen dat arrogantie afkomstig is van een laag zelfbeeld en wordt gemaskerd door zulke fake zelfvertrouwen. Alleen zijn sommigen in hun eigen leugens gaan geloven dat ze het heel lang vol kunnen houden. Dus zodra ze zichzelf ''tegenkomen'' ligt het NOOIT aan hun. Als mensen ze niet mogen DOOR de arrogante attitude, is het gelijk ''Ze discrimineren me, kut Hollanders''.

quote:
(ik ben ook de enige op het werk met een goedkoop android toestelletje, de rest heeft ALLEMAAL (ja echt!) een Iphone :') :')
Geldt ook voor mij :D I don't give a shit.

[ Bericht 1% gewijzigd door nuaanmelden op 25-02-2011 13:59:11 ]
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 13:55:18 #110
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_93305421
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:53 schreef nuaanmelden het volgende:

En dat laatste geldt ook voor mij :D I don't give a shit.
Dat geloof je zelf toch niet?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_93305442
Dat ik een Samsung E900 heb? Jawel.
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 13:58:00 #112
16180 crew  CoolGuy
pi_93305562
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:55 schreef nuaanmelden het volgende:
Dat ik een Samsung E900 heb? Jawel.
Toen ik jouw bericht quotte stond dat stukje over die telefoon er nog niet tussen :')
pi_93305632
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Toen ik jouw bericht quotte stond dat stukje over die telefoon er nog niet tussen :')
Die quote staat erboven.
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 14:02:56 #114
16180 crew  CoolGuy
pi_93305780
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:59 schreef nuaanmelden het volgende:

[..]

Die quote staat erboven.
Je snapt wel wat ik bedoel. Je oorspronkelijke post (die ik gebruikt heb om te quoten) bevatte dat stukje over die telefoon niet, er stond alleen 'I don't give a shit' en doordat die quote miste interpreteerde ik het als dat 'het (het onderwerp van je topic) je niet boeide. Daarop reageerde ik met 'geloof je 't zelf'. Snappie?
pi_93340411
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:03 schreef nuaanmelden het volgende:
Hoi,

Nou heb ik er niet vaak last van. Ik heb zelf ook geen redenen om me onzeker te voelen over hun. Maar ik erger me kapot aan dat sommige zo'n air hebben; pronken over hun successen, waar ze veel over weten, goed in zijn en wie ze allemaal kunnen krijgen. Uit mijn bestaande psychologische opvattingen zie ik het als een masker om onzekerheden te verbergen. Vrijwel altijd kwam er vroeg of laat moment aan dat dat duidelijk werd. Ik heb zelf ook een periode van kapsones doorgemaakt nadat ik werd verlaten door mijn ex en benadeeld door vrienden. Het was een zogenaamde muur.

Ik moet nu zo en dan tijd doorbrengen met zo'n iemand en ik kan diegene niet doorgronden om hij gewoon pakweg veel meer kennis heeft en overal een antwoord op heeft. Discussies wilt hij altijd winnen en soms doet hij ook bijdehand tussendoor. Ik vind het zwaar irritant en ik weet gewoon niet hoe ik hiermee om moet.

Mijn vraag hierbij: Is dit geval nou een super onzekere met een nep masker? Of bestaan er echt mensen met kapsones die zichzelf zo geweldig vinden? Vallen zij wel ooit op hun bek? Of zullen ze doorgaans anderen de schuld geven? Weten zij wel van binnen hoe het echt zit of leven ze in leugens die ze zelf hebben ingeprent?
Ik heb lang niet alles gelezen, maar wel dat je jaloers bent op zijn studie, zijn successen, zijn kennis.. Dat is toch te belachelijk voor woorden?!!?!? Die studie zal lekker opschieten als je hier de hele dag zit te leuteren. Ik kom hier pas sinds 4 dagen door ziekte, maar ik vind jou verre van arrogant, zoals je hier overkomt, maar eerder of op zeker ONZEKER.

Stap op hem af en zeg hoe je over hem denkt. Ik weet niet of je hem op werksituaties meemaakt, want je schrijft "ik moet tijd met hem doorbrengen". Als het in privesituaties is, dan MOET je helemaal niets. Ik zit me ook af te vragen of je niet verliefd op hem bent, omdat je het hebt over onzekere meiden die alles maar van hem slikken als zoete koek.

Je lost niet alles in je leven op met "lieve woordjes", je wordt namelijk beter en harder gehoord als je je eens goed laat horen. Dat is mijn ervaring.

Succes!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 12:31:39 #116
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_93343901
Goed, op dit topic wil ik wel reageren. Op de HAVO werd ik door een backstabber ervan beschuldigd dat ik arrogant zou zijn onder andere omdat ik blij was met mijn schoolresultaten. Toen ik dit hoorde van een goede vriend van mij, voelde ik mij echt op mijn teentjes getrapt. Tegelijk begon ik wel na te denken over wat arrogant zijn eigenlijk inhield. Na een lange zoektocht ben ik uitgekomen op dat arrogant zijn is dat je jezelf verheven voelt boven andere mensen en dat je neerkijkt op andere mensen. Tevens hebben arrogante mensen last van een bovenmatige air of zelfvertrouwen. Ze voelen zich onaantastbaar/onaanraakbaar.

Ik moet toegeven dat mijn zelfvertrouwen in sommige gevallen wel groter is dan anderen gemiddeld hebben. Misschien kan het hierdoor komen dat anderen mij arrogant vonden. Echter weet ik alleen dat ik soms erg kan twijfelen aan mezelf. Als ik aan mezelf twijfel, dan kunnen heel weinig mensen mij uit die put praten. Ik kan concluderen dat ik zeker niet arrogant ben, want ik kijk zeker niet neer op andere mensen of dat ik mij verheven voel boven andere mensen. Wel heb ik soms too much zelfvertrouwen. Ik vind het echter wel typisch Nederlands om mensen hun succes te misgunnen of dat mensen hun zelfvertrouwen mogen etaleren. In Suriname is het nog veel erger, want daar wordt je kop er al afgehaald voordat je überhaupt succes kan oogsten.

[ Bericht 0% gewijzigd door IkeDubaku99 op 26-02-2011 12:43:30 ]
pi_93345869
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:16 schreef Tanin het volgende:

[..]

Dus je erkent dat die gast meer weet en bijdehandter is dan jij, en dan vraag je je af waarom hij zelfverzekerd is? Sommige mensen hebben gewoon het recht om zeker van hun zaak te zijn. En ja, misschien gaan ze een keer op hun bek. Misschien niet, de tijd zal het leren.
Tuurlijk heeft hij dat recht. Maar zeker zijn van je zaak is niet hetzelfde als arrogant zijn denk ik.
Zeker van je zaak: ik weet wat ik kan en geloof in mijn eigen kunnen.
Arrogant: jij hebt geen recht van spreken, ik ben hier degene met de meeste ervaring en kennis.

Kortom: niet alleen geloof in je eigen capaciteiten maar ook het idee dat je daardoor over de ander heen kan lopen en meer kan maken. Op de ander neerkijken dus.

Capaciteiten bepalen niet hoeveel je waard bent.. iemand die in de fabriek werkt zou met net zoveel respect behandeld moeten worden als een hersenchirurg o.i.d.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_93367718
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:33 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft hij dat recht. Maar zeker zijn van je zaak is niet hetzelfde als arrogant zijn denk ik.
Zeker van je zaak: ik weet wat ik kan en geloof in mijn eigen kunnen.
Arrogant: jij hebt geen recht van spreken, ik ben hier degene met de meeste ervaring en kennis.

Kortom: niet alleen geloof in je eigen capaciteiten maar ook het idee dat je daardoor over de ander heen kan lopen en meer kan maken. Op de ander neerkijken dus.

Capaciteiten bepalen niet hoeveel je waard bent.. iemand die in de fabriek werkt zou met net zoveel respect behandeld moeten worden als een hersenchirurg o.i.d.
Wat ik vet heb gedrukt deed hij!!!!!!!!! Ik ben geen introvert iemand en ik heb veel vaker discussies en doorgaans laat iedereen mij en zichzelf in de eigen waarde. He didn't even respected my point of view. But I don't even care anymore. Het ligt niet aan mij, dus ik hoef nergens aan mezelf te werken. Ik moet gewoon aandacht (blijven) besteden aan normale mensen en zulke vermijden :) Klaar. Of iig diepe discussies vermijden, oppervlakkig houden.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 22:27:15 #119
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93367830
Die mensen zijn heel moeilijk in de omgang. Je kan als persoon namelijk nooit 100% in je gelijk staan moreel gezien.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 26 februari 2011 @ 22:32:51 #120
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_93368062
Welkom terug... ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 21:36:24 #121
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93462984
Wat de ene persoon arrogant vind, vind de andere persoon stoer of zelfverzekerd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')