Hoe kwam Dikkie daar danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:17 schreef Lindytje het volgende:
En meneer de opa is terecht!!was op de fiets gaan zoeken, ik was de 'thuispost' voor als ie ineens voor de deur zou staan.
Staat ie dus echt ergens 6 straten verderop. Daar is ie helemaal nog nooit geweest!! Rare demente hond
Maar wel fijn dat ie weer terecht is
die is meesterlijk! Je muis aan de muismat lijmen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:02 schreef Mss het volgende:
Ik heb met silkwrappen te hard gevijld, de hele wrap er weer af. En ik hem mijn muis aan mijn muismat vastgelijmd. Misschien is het tijd om te gaan slapen
Sowwww jij bent vroeg op deze morgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die is meesterlijk! Je muis aan de muismat lijmen!
ik was wakker en ff sigaretje roken. Ben daarna weer naar bed gegaan hihiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 05:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sowwww jij bent vroeg op deze morgenMaar ik moest ook wel hardop lachen om het muisverhaal
komt Billy de Klit (quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet in zah paupermood komen voor vanavond
Heb je wel even gezwaaid bij Arnhem naar mij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
wij zitten alweer bij Duiven. De mist trekt gelukkig een beetje op
quote:
nee, ik heb net wel bij Zevenaar mijn tong naar mijn oude baas uitgestokenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heb je wel even gezwaaid bij Arnhem naar mij?
Ja, dat vind ook menig treinspringer daar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
als je langs oorden als Wehl en Kilder rijdt weet je dat je het eind van de wereld nadert
geen idee, ik hoor dat altijd op reclames voor jongerenreizen naar chersonissos voorbij komenquote:
sterkte meiskequote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:02 schreef Lindytje het volgende:
Morning.
@dico: hij was weggelopen bij het uitlaten
Vandaag uitvaart.. bleh. Zal zo mijn nest maar eens uit gaan, in bed blijven liggen maakt helaas niet dat ik niet hoef te gaan.
Sterkte vandaagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:02 schreef Lindytje het volgende:
Morning.
@dico: hij was weggelopen bij het uitlaten
Vandaag uitvaart.. bleh. Zal zo mijn nest maar eens uit gaan, in bed blijven liggen maakt helaas niet dat ik niet hoef te gaan.
whehe, succes!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:59 schreef Holyme het volgende:
Sterkte vandaag Lindy![]()
Ik mag straks een pakje op gaan halen, heb geen idee waar het pakjesophaalpunt is, naam zegt me niksEn daarna de 2 oudste muppets vangen en naar de dierenarts voor de jaarlijkse entingen, oh joy! >.<
Done!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
Bubs, kan je mij de T & T code misschien even PM-en van mijn rekje?
Ik kan nu niet bij mijn eigen mail...
Ik heb ook een vrije dagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Done!
Ben op vandaag2 dagen druk geweest dan vandaag maar rust
THNX!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Done!
Ben op vandaag2 dagen druk geweest dan vandaag maar rust
Pics!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
THNX!
25.02.2011:
Zending afgeleverd
Ik ben op mijn werkquote:
je kan iig op allebei kijken toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:20 schreef Loqi het volgende:
Hier hadden mensen ook goede ervaringen met Nailetc he?
Ik weet niet goed of ik daar moet kijken of op TD voor cadeautje voor mijn verjaardag
hahahha!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werkdaarom wou ik ook de T&T code...
Ik weet niet of ik nou blij of verdrietig moet zijn.
ik heb zojuist een corrigerende slip besteld![]()
![]()
wel een leuke hoor, knalroze string met lief zwart strikje enseauw...maar toch.......
ja zoyaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan iig op allebei kijken toch?
Het grootste verschil is Zoya
duurt ongeveer 10 dagen maar heb het ook wel eens met 5 dagen gehad, vergelijkbaar met TD dus. Communicatie is primaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:12 schreef Loqi het volgende:
shipped nailetc snel en netjes btw? en beetje ok communicatie?
klinkt idd als iets tonpraatachtigsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh het is 'zwamavond' lees ik net... What the hell is een zwamavond
Tof, thnx..dan laat ik t gewoon aanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
duurt ongeveer 10 dagen maar heb het ook wel eens met 5 dagen gehad, vergelijkbaar met TD dus. Communicatie is prima
Ik versta dat niet eens zo plat praten ze altijdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klinkt idd als iets tonpraatachtigs
same here. Daar zijn wij te allochtoon voorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik versta dat niet eens zo plat praten ze altijd
Ik ben zķ blij dat februari bijna afgelopen is, tien verjaardagen is gewoon te veel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:19 schreef Loqi het volgende:
ik heb vanavond verjaardagsfeestje van mn oma, volgend weekend opa, dan iktis weer zo'n maand...
Dat lijkt me best leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
carnaval. Mannen die in een regenton zitten en in zwaar dialect grappen vertellen
Ik ook niet. Ik dacht dat de universiteiten achter ons stonden... Valt dat ook weer even tegen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik word echt niet blij van die onderwijsbezuinigingen. Kutuniversiteiten.
Ik vanavond ! Multiple-plopsquote:
grote vrouwen hebben grote klauwen. Anders zou het er heel raar uit zienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
En godver, ik heb grote klauwen. Sjanelflesje verdwijnt.
Ja maar dan nog, het flesje kan verstoppertje spelen in m'n hand.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
grote vrouwen hebben grote klauwen. Anders zou het er heel raar uit zien
ik heb al mijn untrieds nu in 1 bak verzameld die ik op tafel heb staan (die houden lakbak van bleiblei). Ik mag alleen nog maar uit die bak pakken van mezelf, helpt wel trouwensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nice SQ![]()
Ik moet nog bedenken wat ik ga lakken. Wil allemaal nieuwe pakken maar heb genoeguntrieds staan
10 ml!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, het flesje kan verstoppertje spelen in m'n hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.essence flesjes stop ik ook in m'n holle kies. Maar das vooral door de breedte van mijn schuppen
disclaimer
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
10 ml!13 ml!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.essence flesjes stop ik ook in m'n holle kies. Maar das vooral door de breedte van mijn schuppen
Voor 19,50.
Weg fles!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
hij speelt verstoppertjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
13 ml!
Voor 19,50.
Weg fles!
[ afbeelding ]
Dit was zo'n gevalletje zal ik wel, zal ik niet en ik ken mezelf, ik krijg dan enorme spijt als ik het niet doe.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij speelt verstoppertje
ohja, klantenkaartkorting, even vergeten!
mooi kleurtje, wel niet uniek genoeg naar mijn smaak om de prijs te vergoeilijken
en je was jarigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit was zo'n gevalletje zal ik wel, zal ik niet en ik ken mezelf, ik krijg dan enorme spijt als ik het niet doe.
P'sies!quote:
ik heb een erge zwak voor neons.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
P'sies!
Al is het nu écht even gedaan met meuk kopen. Gelukkig voor mij boeien de komende collecties me niet.
Die zijn wel flink neonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een erge zwak voor neons.
En voor groen (OPI Pirates)
Van Zoya weet je van tevoren nooit wat ze gaan doen. Color Club Alter Ego boeit me niks, de ORLY's ook niet, maar vrees toch wel dat ik ga zwichten voor de stinklakken met fruitgeur enzo
wat is het probleem daar aan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het probleem is dat ik de Intimate collectie voor het grijpen heb
Naja, er zullen er vast wel een paar zijn die ik wil hebben, maar het is niet zo dat ik bij 6 collecties ze allemaal wil hebben ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een erge zwak voor neons.
En voor groen (OPI Pirates)
Van Zoya weet je van tevoren nooit wat ze gaan doen. Color Club Alter Ego boeit me niks, de ORLY's ook niet, maar vrees toch wel dat ik ga zwichten voor de stinklakken met fruitgeur enzo
Oeh, goede oefening voor zelfdiscipline.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het probleem is dat ik de Intimate collectie voor het grijpen heb
oh, maar dat heb ik nooit. 1 keer de fout gemaakt bij vintage vixen, maar dat doen we dus niet meerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, er zullen er vast wel een paar zijn die ik wil hebben, maar het is niet zo dat ik bij 6 collecties ze allemaal wil hebben ofzo.
[..]
Oeh, goede oefening voor zelfdiscipline.![]()
wat zijn het toch kutbeesten ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:53 schreef Holyme het volgende:
Staat je leuk SQ![]()
Ben ook weer thuis, met half verpeste nagellak door een kat die in paniek het dichte kooideurtje met d'r kop weer openramde en die ik in d'r sprint naar de slaapkamer onderschept heb, en met een wollen jas met kattenpiesvlek
Kittiesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:53 schreef Holyme het volgende:
Staat je leuk SQ![]()
Ben ook weer thuis, met half verpeste nagellak door een kat die in paniek het dichte kooideurtje met d'r kop weer openramde en die ik in d'r sprint naar de slaapkamer onderschept heb, en met een wollen jas met kattenpiesvlek
Nee, idd. Maar het is een stuk beter voor m'n saldo als ik maar bij één lakje uit een collectie zit van want! dan bij een stuk of vijf.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar dat heb ik nooit. 1 keer de fout gemaakt bij vintage vixen, maar dat doen we dus niet meer
Die neon glitters zijn ook wel tof als je er van houdquote:
wishful thinkers.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En daarbij, ooit zal het toch wel genoeg zijn toch? Toch?
ik ben er nog niet uit met de glitters, de swatches van Siobhan hebben me iig nog niet overtuigd...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die neon glitters zijn ook wel tof als je er van houd![]()
Gemma is groen ik bent niet zo van de groen
pics?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, zolang het allemaal nog in één helmer past.
En loller, een oogschaduw die Motorhead heet.
Ik wil ook plopquote:
het lijkt er idd wel opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Walkleurig blauw
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh juist. Kijk mij eens gaaf wezen met m'n stipjestattoo.
[ afbeelding ]
volgens mij gebruikt Lemmy ook concealerquote:
Zo keek ik toen ik het zag ja.quote:
Geef 'm eens ongelijk.quote:[..]
volgens mij gebruikt Lemmy ook concealer
dwarsfluitrockquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo keek ik toen ik het zag ja.
[..]
Geef 'm eens ongelijk.
Voor mij deze ouwe lullen vanavond.
(Ok, alleen die malloot met z'n dwarsfluit en de drummert dan)
Och, Jan Akkerman speelt best heel geinig gitaar. Alleen jammer van z'n persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dwarsfluitrock
Doet me denken aan Uriah Heep
Dat.quote:
ik heb een keer Alice Cooper live gezienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat.
En live is 'ie nog best lollig.
Ik alleen Black Sabbath, Ozzy is een aanfluiting.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een keer Alice Cooper live gezien
oh, die had ik ook nog wel willen zienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik alleen Black Sabbath, Ozzy is een aanfluiting.
Naja, wij zijn toen maar doorgelopen naar een ander bandje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, die had ik ook nog wel willen zien
het meest dramatische wat ik heb meegemaakt is Slayer op DOA. Ze waren zo dronken dat ze geen noot meer raakten
(alas, bij Slayer valt het weinig op, maar toch)
oh, ik heb wel slechter meegemaakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, wij zijn toen maar doorgelopen naar een ander bandje.
Even denken, het meest dramatische is nog best lastig, best wat dramabandjes gezien.
Inderdaad. Niet dat ik ze ooit nuchter op het podium heb zien staan trouwens.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik heb wel slechter meegemaakt.
Maar als de zaterdagnacht hoofdact in de hoogtijdagen van DOA (ik denk dat het 1996 was) is het wel een redelijke blamage
mja, die heb je ook... beetje jammer, maar goed, als je de juiste kant van de moshpit kiest heb je daar weinig last van.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu ik erover nadenk valt de hoeveelheid idiotie vanaf de bands die ik gezien heb wel mee. Het publiek daarentegen...
Alleen die neo's iedere keer weer
Ik vermijd moshpits altijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, die heb je ook... beetje jammer, maar goed, als je de juiste kant van de moshpit kiest heb je daar weinig last van.
Plus dat je als vrouw sowieso snel opgeraapt wordt
Stiekem zijn de ergste pits nooit bij metal.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel we het meest brute moshpit incident hadden tijdens Reverend Horton Heat, en da's rockabilleh.
Mijn beste vriend ging door zijn knie en ik probeerde hem weg te slepen en kreeg ondertussen een kan bier tegen mijn kneiter, erg lollig
IJsdraakje = vrouw. Vrouwen worden altijd meteen opgeraapt in de pitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermijd moshpits altijd.
Bang om te vallen.
nee, de mietjes zijn bang dat iemand in hun haar blijft hakenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem zijn de ergste pits nooit bij metal.
Ja maar dan nog, vallen doet zeer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
IJsdraakje = vrouw. Vrouwen worden altijd meteen opgeraapt in de pit
Ja maar dat doet ook zeer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, de mietjes zijn bang dat iemand in hun haar blijft haken
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar dat doet ook zeer.
Bij headbangers vrees ik wel altijd rondvliegend roos.
Plop plop plop plop plop.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
en dan zie je ineens dat je net je vijfde hebt geplopt![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
dat komt door al die festivalpraat!![]()
ik ben sinds ik blei ken niet meer op een festival geweest... hij wil wel graag, maar ik ken hem langer dan vandaag...
ik weet niet of hij beseft hoe een dixie er uit ziet na drie dagen... laat staan het gebrek aan slaap, melk en andere vitale zaken
Mja, dan schijt ik dus drie dagen niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
tentjes
zeiken in de goot
3 dagen Knaks eten
moeten poepen tijdens festivals:
luxe perd!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dan schijt ik dus drie dagen niet.
De rest boeit me overigens niet eens zo, maar slapen in een tent trek ik écht niet.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
luxe perd!
(en dat is dus precies waar ik me zorgen over maak... blei heeft 1 keer in een tent geslapen en dat was in de zomervakantie van '95 in de tuin...)
Whehehe, luxe perd and proud of it.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
luxe perd!
(en dat is dus precies waar ik me zorgen over maak... blei heeft 1 keer in een tent geslapen en dat was in de zomervakantie van '95 in de tuin...)
3 dagen niet douchen, al je kleren ruiken naar pis, zweet en bier.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]haat kamperen maar voor festivals maakt 'ie wel een uitzondering. Lekker 3 dagen niet douchen!
Ieuw, kazig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
3 dagen niet douchen, al je kleren ruiken naar pis, zweet en bier.
Je moet ook vooral geen fellatio trachten op dag 3...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo ik kom ook op het juiste moment weer binnenvallen zie ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
QFT!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:05 schreef Holyme het volgende:
[..]
Zo ik kom ook op het juiste moment weer binnenvallen zie ik![]()
![]()
Ijs als je genoeg drinkt merk je echt niet dat je in een tentje slaapt
Ja maar ik kan niet meer tanken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:05 schreef Holyme het volgende:
[..]
Zo ik kom ook op het juiste moment weer binnenvallen zie ik![]()
![]()
Ijs als je genoeg drinkt merk je echt niet dat je in een tentje slaapt
Leuk gehad bij Estee Lauder?quote:
GEWELDIG! Het is gewoon een winkeltje, net een luxe parfumeriequote:
ik heb niet de klachten die jij hebt... en dus ook niet de gevolgen. Ik denk dat ik het wel kan... but time will tell!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:18 schreef Lindytje het volgende:
Pas je wel goed op SQ, met je cold-turkey-stop? Heb ze ooit een keer 4 dagen niet geslikt en ik was zíek toen... en ik wilde dķķd.... No fun. Anyhoe: pas op jezelf!
Gewoon goed opletten enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb niet de klachten die jij hebt... en dus ook niet de gevolgen. Ik denk dat ik het wel kan... but time will tell!
Dat is gunstigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gisteren een halve gehad... of eergisteren? en zondag de laatste hele. Ik wil nog steeds niet dood
Als ik mijn pillen vergeet = duizelig en licht in het hoofd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben geloof ik cold turkey aan het stoppen met mijn AD na 4 jaar.
Ze zijn op en het was way too busy@work om naar de apotheek te gaan
Voel me wel ernstig draaierig, maar de alcohol speelt mee. Maar goed, als ik er vanaf kom gaat mijn alcoholtolerantie ook sterk omlaag, daar moet mijn lijf ook nog ff aan wennen
klopt, maar bij mij komt dat pas na 3 dagenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:41 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Als ik mijn pillen vergeet = duizelig en licht in het hoofd.
nee ik heb nog een bak wat er niet in konquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
it's a hip!
Zijn dat al jouw lakkies?
hihi, dat vind ik dan weer zo lief!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee ik heb nog een bak wat er niet in kon
Ik heb de mooiste en waar ik miniaal een serie van 2 () had in het rek gedaan.
* Puckzzz has many CG
ik ben bang dat lindy, delta en ik echt de kroon spannen sinds Daph hier niet meer postquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
Najaj het háált het niet bij jullie collecties (Sjaan kom d'r maar in) maar ik ben er errrrg blij mee
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gisteren een halve gehad... of eergisteren? en zondag de laatste hele. Ik wil nog steeds niet dood
You needs a whole wall of racks!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hihi, dat vind ik dan weer zo lief!
* Stormqueen haz 79 ChG
is het ook, je bent echt chemisch gelukkig. Maar soms heb je het nodig, en dan kan het meer goed dan kwaad...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Mooi toch? Volgens mij is het echt troep wat je dan slikt
Ja ik snap wel dat je het nodig hebt, maar zo'n troepquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het ook, je bent echt chemisch gelukkig. Maar soms heb je het nodig, en dan kan het meer goed dan kwaad...
Bij mij is het echter een aangeboren kwaal, en ik ben geenszins van plan om de rest van mijn leven die bagger te slikken. Sowieso wil ik over niet al te lange tijd kindjes maken en dan zijn AD echt uit den boze...
die ouwe wel, de recentere zijn wel echt okee hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
Trouwens ik ben gewoon niet zo te spreken over de gewone lakken van CG, vind ze niet goed dekken en stinken en traag drogen want minimaal drie lagen nodig...
Kijk dat opent weer deurenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die ouwe wel, de recentere zijn wel echt okee hoor
alles is troep als je het ontleedt, helaas worden psychische klachten vaak als aanstellerij gezien en de bijbehorende medicatie als "troep", je gaat immers niet per definitie dood als je het niet slikt. En da's toch jammer, dat er nog steeds zo'n stigma op rust.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat je het nodig hebt, maar zo'n troep![]()
Mja dat zijn alle andere medicijnen waarschijnlijk ook lawl
Wat ik me afvraag he? Je hebt toch van die nicotine pleisters...waarom zijn er dan geen AD pleisters, of alcohol pleisters etc.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alles is troep als je het ontleedt, helaas worden psychische klachten vaak als aanstellerij gezien en de bijbehorende medicatie als "troep", je gaat immers niet per definitie dood als je het niet slikt. En da's toch jammer, dat er nog steeds zo'n stigma op rust.
omdat dit soort medicijnen vrij hard fucken met je mind, dus kun je ze niet zomaar vrij verstrekken. Verder hebben pleisters echt geen voordeel, want pillen worden veel sneller en beter opgenomenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he? Je hebt toch van die nicotine pleisters...waarom zijn er dan geen AD pleisters, of alcohol pleisters etc.
sterker nog, er bestaan wel morfine pleisters...
Ja het is troep, maar wel troep die werktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alles is troep als je het ontleedt, helaas worden psychische klachten vaak als aanstellerij gezien en de bijbehorende medicatie als "troep", je gaat immers niet per definitie dood als je het niet slikt. En da's toch jammer, dat er nog steeds zo'n stigma op rust.
Morfine pleisters verstrekken ze natuurlijk ook niet zomaar vrij. Dat bedoel ik ook eigenlijk niet, dat je maar naar de Etos gaat en ff een pakje alcohol of AD pleisters gaat halen alsof het aspirines zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat dit soort medicijnen vrij hard fucken met je mind, dus kun je ze niet zomaar vrij verstrekken. Verder hebben pleisters echt geen voordeel, want pillen worden veel sneller en beter opgenomen
Bedoel je walk of fame?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:05 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb hier een Essence lakje gekocht en het is gewoon volgens mij een excacte dupe van Channelesque
Oh dat lijkt me vreselijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:35 schreef milka82 het volgende:
@ sq, ik ben sinds vorig jaar juni van de ad af,twee weken draaierig en kotsmisselijk geweest maar toen was het over. Moest wel erg wennen dat alle emoties weer 'binnen' kwamen. Een zwangerschap met AD kan ik niet aanraden,volgens mijn huisarts was het geen probleem en ben ik dus zwanger geworden. Na haar geboorte heeft mijn jongste drie dagen in de couveuse liggen afkicken/trippen,nou,dan ga je door de grond als moeder! Heb me zo schuldig gevoeld,als ik had geweten dat het zo was gegaan was ik nooit zwanger geworden met AD.
nuja, dat is wel voor mij een hele belangrijke reden om er van af te willen. Ik zou dat mezelf echt heel kwalijk nemenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:35 schreef milka82 het volgende:
@ sq, ik ben sinds vorig jaar juni van de ad af,twee weken draaierig en kotsmisselijk geweest maar toen was het over. Moest wel erg wennen dat alle emoties weer 'binnen' kwamen. Een zwangerschap met AD kan ik niet aanraden,volgens mijn huisarts was het geen probleem en ben ik dus zwanger geworden. Na haar geboorte heeft mijn jongste drie dagen in de couveuse liggen afkicken/trippen,nou,dan ga je door de grond als moeder! Heb me zo schuldig gevoeld,als ik had geweten dat het zo was gegaan was ik nooit zwanger geworden met AD.
Wauw, wel goed bezig chick!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
en ja, ik zal er mee moeten leren leven dat ik een beetje raar ben qua innerlijke chemie.
Maar ik weet wel dat 4 jaar AD mij heel veel goede rationele inzichten heeft opgeleverd. Ik hoop echt dat ik die vast kan houden
Ik heb nog steeds mijn 150 uitgezochte lakjes niet weggedaan, dus ik zit nog steeds over de 350 heen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:52 schree Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben bang dat lindy, delta en ik echt de kroon spannen sinds Daph hier niet meer post![]()
Oohhh,dan val ik reuze mee,zit nog onder de 200quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn 150 uitgezochte lakjes niet weggedaan, dus ik zit nog steeds over de 350 heen...Daarna heb ik niet meer geteld
Wacht maar, hahaha!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:55 schreef milka82 het volgende:
[..]
Oohhh,dan val ik reuze mee,zit nog onder de 200
ik zit op 320quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn 150 uitgezochte lakjes niet weggedaan, dus ik zit nog steeds over de 350 heen...Daarna heb ik niet meer geteld
Daarom kijk ik niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:25 schreef milka82 het volgende:
He kak,ik moet ook niet op td kijken..... na jah,ik vond dat ik wel een bestelling verdiend had na zo'n heftige week,haha. Ik praat het goed voor mezelf, oh oh
Die zijn van de plusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:39 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en beste C1000:
PLEUR OP MET DIE KUT TROETELS!!!![]()
![]()
Belachelijke plastic beessies met een 'zacht vachtje'![]()
Nou, dan moeten die er ook mee ophoudenquote:
sowieso al die kk spaaracties met plaatjes en beesten enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou, dan moeten die er ook mee ophouden
Omg gaaaaaaaaaafquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ [url=http://www.bundlemonster.com/shared/viewProductImage.html?http://ecx.images-amazon.(...)L400_.jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://www.bundlemonster.com/shared/viewProductImage.html?http://ecx.images-amazon.(...)L400_.jpg]afbeelding[/url] ]
jup!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omg gaaaaaaaaaafpassen die ook op een pandora?
Ritalin FTW!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:31 schreef Mss het volgende:
Goed van je SQ, succes
Ik ben laatst toch maar onder ogen gekomen dat ik mijn ADD wel kan ontkennen, maar dat ik er wel verdomd veel last van heb. Dus na 8 jaar toch weer aan de medicijnen
Het is de bedoeling dat ik ze dagelijks ga slikken. Dat is al een maand de bedoeling, maar ik kom gewoon maar niet in het ritme. Ik had eigenlijk gehoopt dat mijn telefoon zo'n functie had, maar dat heeft-ie niet. Dus ik ben nog op zoek naar een medicijnen herinneringservice zonder alarm.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ritalin FTW!!
(ik gebruik ze alleen in echte hele drukke/chaotische situaties als mijn hoofd echt kortsluiting krijgt... ga jij dagelijks slikken, of alleen zo nodig?)
Oh, dat zou ik eigenlijk ook niet weten. Was bij mij ook de bedoeling, maar ik vergat ze ook altijd (handig, pillen aan een ADD'er geven die 4x per dag ingenomen moeten worden... dat is toch vragen om problemen...). Vandaar dat ik zelf maar heb besloten alleen zo nodig te nemen,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik ze dagelijks ga slikken. Dat is al een maand de bedoeling, maar ik kom gewoon maar niet in het ritme. Ik had eigenlijk gehoopt dat mijn telefoon zo'n functie had, maar dat heeft-ie niet. Dus ik ben nog op zoek naar een medicijnen herinneringservice zonder alarm.
Zomgquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup!
100 van deze babies voor $ 27
Ik kan alleen echt een alarm zetten volgens mij. Dat is de enige vorm van herinnering die ik heb, en dat is niet zo handig tijdens collegesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:59 schreef Puckzzz het volgende:
UHm...ik zet het gewoon in mijn (telefoon)agenda met een herinnering? Voor de biergisttabeltten en vitamines OK, maar anders vergeet ik die ook...
dat valt mee hoor,t mag tegenwoordig met citalopram en seroxat. bovendien wegen de risico's van ad niet op tegen de risico's van stress voor de foetus,mocht het toch nog mis gaan zonder ad. en ik ervaar het absoluut niet als chemisch geluk. hooguit als een benodigde stabilisatorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het ook, je bent echt chemisch gelukkig. Maar soms heb je het nodig, en dan kan het meer goed dan kwaad...
Bij mij is het echter een aangeboren kwaal, en ik ben geenszins van plan om de rest van mijn leven die bagger te slikken. Sowieso wil ik over niet al te lange tijd kindjes maken en dan zijn AD echt uit den boze...
Ahja Samsung Galaxy S hierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan alleen echt een alarm zetten volgens mij. Dat is de enige vorm van herinnering die ik heb, en dat is niet zo handig tijdens colleges. En als ik zonder alarm doe zie ik het pas als mijn agenda open.. Er bestaan apps voor Iphones en Androids, maar niet voor mijn smartphone helaas.
dat hoeft niet zo te gaan,want moi friend slikte seroxat en het kindje had nergens last van. maar idd,het kindje moet na de geboorte wel eerst 3 daagjes blijven in het ziekenhuis. en als je kindje er wel last van heeft lijkt me dat echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:35 schreef milka82 het volgende:
Ja ik moet juist alarm áán zetten...staat standaard uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een Jet. Kun jij wel herinneringen zonder alarm zetten?
Als ik het alarm uit zet, dan krijg ik pas een melding als ik mijn agenda open. Als ik hem aanzet gaat-ie loeien. Dat werkt beide nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik moet juist alarm áán zetten...staat standaard uit eigenlijk.
dat ligt er heel erg aan waar je het voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:03 schreef expiratorial het volgende:
[..]
dat valt mee hoor,t mag tegenwoordig met citalopram en seroxat. bovendien wegen de risico's van ad niet op tegen de risico's van stress voor de foetus,mocht het toch nog mis gaan zonder ad. en ik ervaar het absoluut niet als chemisch geluk. hooguit als een benodigde stabilisator
Hoeveel hebbie opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of je knalt iemand een stoel tegen zn hoofd!
Awh dat is echt kutquote:Op zaterdag 26 februari 2011 06:12 schreef Joysa het volgende:
Dikste migraine aanval ooit vannacht
Nog misselijk, toch maar proberen te werken.
Oh goedemorgen
als dat jouw mening is dan kan je dat idd beter niet doen. maar sommige mensen hebben gewoon een chronisch tekort aan serotonine,daar kunnen ze ook niks aan doen en dat ligt niet aan een psychische stoornis. dus als ze geen ad hebben worden ze zwaar depressief zonder enige aanleiding. en de zwangerschapshormonen kunnen het ook erger maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ligt er heel erg aan waar je het voor nodig hebt.
kijk, als je een zware psychische aandoening hebt, alas. Then again vraag ik me af of je kindjes moet gaan maken als je afhankelijk bent van die shit. Ik vind dat een slechte keuze.Als je zo fucked up bent dat je je foetus stress geeft zonder AD, ga dan geen kindjes maken
ik HEB een aangeboren serotoninegebrek. Maar ik kies er voor om mezelf niet langer te drogeren voor iets waarvan ik weet dat ik het zelf kan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:13 schreef expiratorial het volgende:
[..]
als dat jouw mening is dan kan je dat idd beter niet doen. maar sommige mensen hebben gewoon een chronisch tekort aan serotonine,daar kunnen ze ook niks aan doen en dat ligt niet aan een psychische stoornis. dus als ze geen ad hebben worden ze zwaar depressief zonder enige aanleiding. en de zwangerschapshormonen kunnen het ook erger maken.
maar idd,als je zonder kan is dat uiteraard beter.
maar denk dat dat in mijn geval lastig gaat worden...
en ik vind niet dat dat mijn recht ontneemt op kindjes, zeker niet als is aangetoond dat citalopram (ook nog eens de laagste dosering) zeker samen kan met een zwangerschap.
ik zie ad gewoon als elk ander medicijn.
ja,als iemand zwaar schizo is kunnen ze beter geen kinderen nemen,maar als iemand vaak depri of gespannen is en met ad goed stabiel is dan hebben ze net zoveel recht op kiddies als elk ander.
Op zaterdag?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik weet niet helemaal wat me bezield, maar ik ga zo naar de ikea
quote:
LEEUKKKquote:
Dat is fijn!! En yay voor je niet helemaal volgieten!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LEEUKKK
Nu heb ik geleerd dat je met de juiste mensen ook zonder alcohol een leuke avond kan hebbenEn dat ik het saai hier in Boxtel niet aan mij ligt maar aan boxtel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vanavond ga ik met mijn zus naar
*trommelgeroffel*Oeh!! Cherrytomaatjes meenemen voor als het slecht is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh!! Cherrytomaatjes meenemen voor als het slecht is!
bwhahahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh!! Cherrytomaatjes meenemen voor als het slecht is!
Een van de eerste woordjes NL die m'n vriend leerde was houdoe, later samen wat new kids gekeken en heeft ie nog wat bijgeleerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
JE KUNT DE GROETEN UIT BRABANT KRIJGEN, KUT
Echt, welke vestiging?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien verschilt het per vestiging, maar ik heb gewerkt bij Ikea. Mijn ervaring: Op zaterdag valt het nooit mee.
Maar ik word misschien overdreven spastisch van al die dagjesmensen die daar rond drentelen met een tempo van 3 centimeter per uur en niet begrijpen dat dat kinderparadijs er met een reden is.
Delftquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt, welke vestiging?
Oh my what a night it was.. dronken leidinggevenden is nooit grappig!
3 helmers? Heb je zoveel lakjes?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
I iz comfy
[ afbeelding ]
En ja, dat zijn Helmers. 1 in elkaar gezet, 2 to go
Mijn vermoeide hoofd is het met je eensquote:
SQ-tjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben zojuist in paniek op zoek geweest naar AD
Ik ga volgende week naar de huisarts, misschien toch verstandiger om onder begeleiding af te kicken.
Aw....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben zojuist in paniek op zoek geweest naar AD
Ik ga volgende week naar de huisarts, misschien toch verstandiger om onder begeleiding af te kicken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |