Hoe kwam Dikkie daar danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:17 schreef Lindytje het volgende:
En meneer de opa is terecht!!was op de fiets gaan zoeken, ik was de 'thuispost' voor als ie ineens voor de deur zou staan.
Staat ie dus echt ergens 6 straten verderop. Daar is ie helemaal nog nooit geweest!! Rare demente hond
Maar wel fijn dat ie weer terecht is
die is meesterlijk! Je muis aan de muismat lijmen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:02 schreef Mss het volgende:
Ik heb met silkwrappen te hard gevijld, de hele wrap er weer af. En ik hem mijn muis aan mijn muismat vastgelijmd. Misschien is het tijd om te gaan slapen
Sowwww jij bent vroeg op deze morgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die is meesterlijk! Je muis aan de muismat lijmen!
ik was wakker en ff sigaretje roken. Ben daarna weer naar bed gegaan hihiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 05:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sowwww jij bent vroeg op deze morgenMaar ik moest ook wel hardop lachen om het muisverhaal
komt Billy de Klit (quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet in zah paupermood komen voor vanavond
Heb je wel even gezwaaid bij Arnhem naar mij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
wij zitten alweer bij Duiven. De mist trekt gelukkig een beetje op
quote:
nee, ik heb net wel bij Zevenaar mijn tong naar mijn oude baas uitgestokenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heb je wel even gezwaaid bij Arnhem naar mij?
Ja, dat vind ook menig treinspringer daar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
als je langs oorden als Wehl en Kilder rijdt weet je dat je het eind van de wereld nadert
geen idee, ik hoor dat altijd op reclames voor jongerenreizen naar chersonissos voorbij komenquote:
sterkte meiskequote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:02 schreef Lindytje het volgende:
Morning.
@dico: hij was weggelopen bij het uitlaten
Vandaag uitvaart.. bleh. Zal zo mijn nest maar eens uit gaan, in bed blijven liggen maakt helaas niet dat ik niet hoef te gaan.
Sterkte vandaagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:02 schreef Lindytje het volgende:
Morning.
@dico: hij was weggelopen bij het uitlaten
Vandaag uitvaart.. bleh. Zal zo mijn nest maar eens uit gaan, in bed blijven liggen maakt helaas niet dat ik niet hoef te gaan.
whehe, succes!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:59 schreef Holyme het volgende:
Sterkte vandaag Lindy![]()
Ik mag straks een pakje op gaan halen, heb geen idee waar het pakjesophaalpunt is, naam zegt me niksEn daarna de 2 oudste muppets vangen en naar de dierenarts voor de jaarlijkse entingen, oh joy! >.<
Done!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
Bubs, kan je mij de T & T code misschien even PM-en van mijn rekje?
Ik kan nu niet bij mijn eigen mail...
Ik heb ook een vrije dagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Done!
Ben op vandaag2 dagen druk geweest dan vandaag maar rust
THNX!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Done!
Ben op vandaag2 dagen druk geweest dan vandaag maar rust
Pics!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
THNX!
25.02.2011:
Zending afgeleverd
Ik ben op mijn werkquote:
je kan iig op allebei kijken toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:20 schreef Loqi het volgende:
Hier hadden mensen ook goede ervaringen met Nailetc he?
Ik weet niet goed of ik daar moet kijken of op TD voor cadeautje voor mijn verjaardag
hahahha!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werkdaarom wou ik ook de T&T code...
Ik weet niet of ik nou blij of verdrietig moet zijn.
ik heb zojuist een corrigerende slip besteld![]()
![]()
wel een leuke hoor, knalroze string met lief zwart strikje enseauw...maar toch.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |