Nee, nee, we gingen gewoon mt het vliegtuig. eigenlijk ook geen 'bijna van de sokken gereden moment' gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:46 schreef von_Preussen het volgende:
Zijn jullie met de auto geweest of als voetganger bijna van de sokken gereden?![]()
Is het volgende week al 6 maartquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:22 schreef von_Preussen het volgende:
Nog even een korte vraag, welk tijdvak moet ik volgende week zondag voor de meet reserveren?
Inderdaad. Ik ben het weekend in Oss om carnaval te vieren, en heb aansluitend op zondag dus ook een verjaardag daar, maar ga 's middags rond een uur of 3-4 richting het noordenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:22 schreef von_Preussen het volgende:
Nog even een korte vraag, welk tijdvak moet ik volgende week zondag voor de meet reserveren?
Haha, jawel hoor. Het waren best slopende en intesieve 3 dagen dus uiteindelijk was het wel fijn om weer naar huis te kunnen,quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef Purdey het volgende:
Monsssss![]()
Waar is House? Was ie nog een beetje mee te krijgen uit Londen?
Komt ook alleen maar omdat jij voor mij kijkt met het overstekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:25 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nee, nee, we gingen gewoon mt het vliegtuig. eigenlijk ook geen 'bijna van de sokken gereden moment' gehad
Dat deed mijn moeder ook altijd!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Komt ook alleen maar omdat jij voor mij kijkt met het oversteken
In dit geval was het niet altijd duidelijk welke kant je op moet kijken, daarnaast kijk ik altijd wel met house mee in het verkeer :pquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat deed mijn moeder ook altijd!
Toen ik 3 was.. House toch, nooit naar Bassie&Adriaan gekeken vroeger? 'Kijk links en rechts, en nog een keer, voor je oversteken moet..'
Heb speciaal de zondag nog niet ingeplanned om ruimte te houden voor de meet, dus bij deze dan de bevestiging.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:36 schreef monsterd. het volgende:
Soweiso wil ik nog graag even bevestiging van iedereen die wil komen, dus als jullie dat even kunnnen bevestign, graag.
Okee! uuh wat betreft het tijdsvak.. Ik denk dat een uurtje of 2 's middags wel een goede is, of zijn er mensen die liever 's avonds afspreken?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb speciaal de zondag nog niet ingeplanned om ruimte te houden voor de meet, dus bij deze dan de bevestiging.
Wel zo handig inderdaad soms.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:46 schreef monsterd. het volgende:
[..]
In dit geval was het niet altijd duidelijk welke kant je op moet kijken, daarnaast kijk ik altijd wel met house mee in het verkeer :p
Nee, zo ingeburgerd in dit land ben ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat deed mijn moeder ook altijd!
Toen ik 3 was.. House toch, nooit naar Bassie&Adriaan gekeken vroeger? 'Kijk links en rechts, en nog een keer, voor je oversteken moet..'
Je bent ook geen marrokaan die geen woord Nederlands spreektquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nee, zo ingeburgerd in dit land ben ik niet
Taal is maar een onderdeel van de gehele cultuurquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je bent ook geen marrokaan die geen woord Nederlands spreekt. Kom op, zelfs ik ken Bassie & Adriaan!
Ik kan dus alleen in de namiddag / 's avonds, omdat ik zeer waarschijnlijk brak ben van carnaval en een verjaardag hebquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Okee! uuh wat betreft het tijdsvak.. Ik denk dat een uurtje of 2 's middags wel een goede is, of zijn er mensen die liever 's avonds afspreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |