Doe ik. Ik heb 'm gisteren voor je opgeladen, dit ging gewoon goed. Telefoon daarna uitgezet en zojuist weer aangedaan en hij deed het gewoon. Ik hoop dus dat het meevalt met de accu.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:14 schreef contactdoos het volgende:
jazeker! Het is carnaval in deze regio, dus ik ben wat minder op internet te vinden. Maar ik maak er 12 euro van. Deal. Als je ff een pm stuurt met de betaalgegevens, pm ik je terug met adres en dierenbeschermings transactie![]()
Mvg, contactdoos
Vraagprijs is ¤15,- en verzenden kost ¤6,75. Voor ¤20,- incl. is die van jou.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef annelore91 het volgende:
Ik heb wel interesse in die wireless tv-link. Voor hoeveel stuur je hem op?
Dan hebben we een dealquote:Op maandag 28 februari 2011 21:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vraagprijs is ¤15,- en verzenden kost ¤6,75. Voor ¤20,- incl. is die van jou.
Top. Ik zie dat je nieuw bent op Fok!. Ben je hier wel bekend? M.a.w. weet je hoe je een PM kunt lezen?quote:
Daar kom ik vast wel uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Top. Ik zie dat je nieuw bent op Fok!. Ben je hier wel bekend? M.a.w. weet je hoe je een PM kunt lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |