quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Gestraft worden door het ICC betekent maximaal levenslang en zelfs dat zal voor zijn zoons niet snel het geval zijn.
De no-fly zone is geen verzoekje, dat wordt gewoon hard afgedwongen; elk vliegtuig dat opstijgt zonder toestemming wordt neergehaald. Koud kunstje als de Veiligheidsraad het eenmaal heeft goedgekeurd.
In een no-fly zone wordt niet elk vliegtuig dat opstijgt zonder toestemming neergehaald,je praat net zo'n wartaal als een inteelt texaan die door een stier te pakken is genomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:47 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
In Joegoslavië werkte het anders verdomd goed. En de huidige westerse luchtmacht is sterk verbeterd sinds toen, waar de Libische luchtmacht nog exact hetzelfde is als van ver voor die tijd.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:02 schreef Green1 het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/02/nog-een-keer/
Ik Twitter niet, maar kan je even vertellen wat er de bedoeling van is?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:02 schreef -jos- het volgende:
http://twitter.com/DutchPaparazzi/status/41074872402718720
Kunnen jullie dit retweeten? Betrouwbare lijst van gerapporteerde doden.
Verspreiden. Het aantal doden is in elke media namelijk anders en het barst van de geruchten. Dit is een samenvatting van alle betrouwbare meldingen. (dus niet van de twitteraccounts @ShababLibya en @LibyaFeb17_com)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik Twitter niet, maar kan je even vertellen wat er de bedoeling van is?
thnx, voor deze link ...b.t.w. geen nieuwe updates in de FP??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 06:27 schreef raistlin6 het volgende:
http://nos.nl/video/221280-de-hele-speech-van-muamar-kadhafi.html
Hier de speech van gisteren van Gadhafi, met Nederlandse tolk. Iets langer dan 18 minuten.
Vooral vermakelijk als ie over drugs in fruit verstopt gaat brabbelen.
[Upd] Libië: De slag om stedenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx, voor deze link ...b.t.w. geen nieuwe updates in de FP??
kom alleen van maandag en dinsdag tegen ??
Dankquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:31 schreef -jos- het volgende:
[..]
Verspreiden. Het aantal doden is in elke media namelijk anders en het barst van de geruchten. Dit is een samenvatting van alle betrouwbare meldingen. (dus niet van de twitteraccounts @ShababLibya en @LibyaFeb17_com)
okaj ! thnx! ga ik ff bijlezen ...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
[Upd] Libië: De slag om steden
Deze is van gisteren, maar zo nu en dan heb ik het ook te druk om berichten te plaatsen waar ik me eerst in moet verdiepen. Dan plaatsen andere redactieleden wel berichten over Libië, maar doorgaans geen updateberichten en de meesten melden het niet hier, maar ze komen gewoon op de frontpage hoor.
Ha, je bent er weer!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
okaj ! thnx! ga ik ff bijlezen ...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:54 schreef MangoTree het volgende:
The Incredible First News Footage from Liberated Benghazi, Libya
CNN foreign correspondent Ben Wedeman (whose Twitter account of the Arab-world democratic movements is fascinating) and crew were the first to enter the liberated city of Benghazi with a camera, and witnessed firsthand the effects of hallucinogenic Nescafe: Jubilation, singing, peace signs, and, at least once, chants of "CNN! CNN!" [video via CNN]
hey hey !! jaja ,.. ernstig genoeg hiero een zwaar klote gebeurtenisquote:
Gecondoleerd!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hey hey !! jaja ,.. ernstig genoeg hiero een zwaar klote gebeurtenisachter de rug ( had echt even hogere prioriteit )
maar goed, gisteren begravenis gehad en kan wel weer wat afleiding gebruiken , ahoewel dat ik me afvraag of dit de juiste afleiding is , maar goed, ff bijlezen kan geen kwaad , ...
weer ontopic ..
de reacties op de FP (update ) , zijn grotendeels redelijk goed dit x , maar ook weer een paar mega egoïstische uitspraken waar ik op dit moment weer zo van walg ...
wat kunnen mensen toch kortzichtig en egoïstisch zijn ...![]()
![]()
![]()
ennu hoe zit het met deze link ; http://www.onzestem.eu/20(...)daffi-doodgeschoten/ ???
Aaaahwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hey hey !! jaja ,.. ernstig genoeg hiero een zwaar klote gebeurtenisachter de rug ( had echt even hogere prioriteit )
maar goed, gisteren begravenis gehad en kan wel weer wat afleiding gebruiken , ahoewel dat ik me afvraag of dit de juiste afleiding is , maar goed, ff bijlezen kan geen kwaad , ...
http://www.dipnot.tv/4683(...)DDAFi-CEVAPLADi.aspxquote:12:20pm Saif al-Islam Gaddafi, one of the Libyan leader's sons, has reportedly told CNN-Turk that his family plans to live and die in Libya. The excerpt appeared online ahead of the full broadcast at 11GMT on Friday.
"Plan A is to live and die in Libya, Plan B is to live and die in Libya, Plan C is to live and die in Libya."
sterkte gewenstquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
weer ontopic ..
de reacties op de FP (update ) , zijn grotendeels redelijk goed dit x , maar ook weer een paar mega egoïstische uitspraken waar ik op dit moment weer zo van walg ...
wat kunnen mensen toch kortzichtig en egoïstisch zijn ...![]()
![]()
![]()
ennu hoe zit het met deze link ; http://www.onzestem.eu/20(...)daffi-doodgeschoten/ ???
$112,09quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:17 schreef Dance99Vv het volgende:
hoe is het met de olieprijs vandaag? al $130,- of zakt die weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |