Maar de update kan je uitvoeren via sd kaart..quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:45 schreef beeklaan het volgende:
JA maar ik kan me PC dus niet aan me ZT aansluiten.
Hoezo niet? Kan je 'm er niet gewoon met een usb-kabel aanhangen? Dat werkt bij m'n Archos perfect.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:45 schreef beeklaan het volgende:
JA maar ik kan me PC dus niet aan me ZT aansluiten.
Welke Archos heb je en hoe bevalt iequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo niet? Kan je 'm er niet gewoon met een usb-kabel aanhangen? Dat werkt bij m'n Archos perfect.
Nee?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef RobertNL het volgende:
maakt niks uit, heeft iedereen gehad die upgrade.
Gefixedquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:41 schreef beeklaan het volgende:
Je link naar USB driver klopt niet.
Ik zag errors tijdens het upgraden :p maar dat was geen probleem zeiden zequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee?
ik kreeg een error van 'proces not responding'..
task gekilled, en toen dus 2x opnieuw opgestart..
Maar dat zou in principe niks uitmaken voor de uiteindelijke update?
Nouja, we gaan lekker verder klooien
Gelukkig maarquote:
Geen idee wat er precies anders isquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef beeklaan het volgende:
Hij is bezig met upgradenEdit: Ohne toch niet, hij geeft aan dat iets niet exist.
Hoe lang duurt dat ongeveer?
Wat is er eigenlijk nieuw in deze firmware?
No problemquote:
Haal je 'em toch bij Motorola/Amazon vandaan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:25 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ben druk aan het zoeken naar een manier om een Motorola Xoom te importeren maar Best Buy gaat 'm niet worden ben ik bang.
Shipping to a U.S. mailing address?
International orders are intended for use in the U.S., and it is assumed that products will be used in the U.S.*
[b]Best Buy does not ship to known freight forwarders, and orders to such will be canceled.
Tax manifestos and sale tax refunds are not available for these orders.[/b]
Willen ze niks verkopen ofzo?![]()
En daarnaast staat bij de Xoom: "In Store Only"
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haal je 'em toch bij Motorola/Amazon vandaan?
http://www.store.motorola(...)searchRank=salesrank
Tenminste, als het plan 'freight forwarders' was, hè. Direct wordt 'em namelijk niet, omdat dat ding toch Verizon-gebonden is en alleen in Amerika wordt gedistribueerd momenteel.quote:
Duur geintje in ieder geval. Heb je dat er echt voor over joh?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:55 schreef drumstickNL het volgende:
freight forwarder was inderdaad het plan.
Ik hoop voor je dat 'ie niet bij de douane komt te liggen.quote:
De 70 Internet Tablet en hij bevalt perfect.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:54 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Welke Archos heb je en hoe bevalt ie
Wifi zal gewoon werken, ik zou me meer zorgen maken over 3G en garantie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:55 schreef drumstickNL het volgende:
freight forwarder was inderdaad het plan. Maar wat werkt er niet hier dan? wifi ofzo?
Waar heb je die besteld?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Afgelopen weekend de Rocktab besteld voor 70 euro.
Ben erg benieuwd, het is vooral een eerste test wat betreft het praktisch nut van een tablet voordat ik een duurdere bestel.
Yep. Ik heb de actie die dag vermeld in het vorige topic. Zelf heb ik er eerder eentje voor 83 euro gekocht. Voor die prijs een leuk tabje. Goed genoeg voor surfen, youtube, filmpje kijken. Scherm is voor een resistief scherm niet slecht. De Rockchip erin is stukken sneller dan al die oudere VIA meuk. Natuurlijk geen Android 2.x mogelijk, dus 1.6quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
MP4nation, was een tijdelijke actie die vrij snel uitverkocht was.
Andere videoplayer zoeken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Net toch maar opnieuw de firmware erop gegooid. De tablet bleef maar moeilijk doen met opstarten.
Nu werkt het beter (lijkt).
Een minpunt dat ik ondertussen heb ondervonden, is het afwezig zijn van een volumeknop.
Nu kan ik alleen in het homescreen het volume aanpassen. Als ik gwoon een filmpje kijk, lukt dat niet zo makkelijk.
Of zouden daar handige apps voor zijn?
Oei, dat is echt flink kutquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:05 schreef rcco het volgende:
Heb ik net een paar dagen de Archos 70, laat ik hem vandaag vallen.![]()
En hij kon helaas niet tegen een stootje, het scherm is gebarsten.
Het was ook al in me opgekomen dat een paar volumeknopjes aan de zijkant best handig zou zijn. En een scrollwieltje. En een paar programmeerbare knopen. Het is natuurlijk heel erg gericht om alles touchscreen te doen maar toch, je kan het gebruiksgemak er best wat mee opkrikken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Een minpunt dat ik ondertussen heb ondervonden, is het afwezig zijn van een volumeknop.
Nu kan ik alleen in het homescreen het volume aanpassen. Als ik gwoon een filmpje kijk, lukt dat niet zo makkelijk.
Of zouden daar handige apps voor zijn?
Ah bahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:05 schreef rcco het volgende:
Heb ik net een paar dagen de Archos 70, laat ik hem vandaag vallen.![]()
En hij kon helaas niet tegen een stootje, het scherm is gebarsten.
Zelf heb ik er nog geen last van gehad, misschien de firmware even flashen?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:35 schreef beeklaan het volgende:
Ik had vandaag de hele dag last ervan dat mijn tablet niet goed opstartte. Soms startte die op, maar liep die vast enzo. Gewoon 20 keer ofzo. Fucking vervelend.
Goedkoop, maar Android 2.1 ipv 2.2, resistive touchscreen en maar 800MHz.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
hello everybody! Ik ben van plan een tablet te kopen, en nu heb ik mijn oog laten vallen op de Herotab X5A. www.merimobiles.com/Herot(...)d_2_1_p/meri0524.htm
Is dit wat of kan ik beter voor iets anders kiezen? Advies is zeer welkom
Is er weer een nieuwe? Heb je een link naar het forum welke jij volgt? Daarnaast was het zo erg dat ik hem 20 keer opnieuw moest opstarten en het niet lukte. In de trein naar huis deed ie het opeens weer, en nu nog steeds (na meerdere keren opstarten) Als je opnieuw firmware erop zet ben je alles kwijt? Is er een goed backup progje?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zelf heb ik er nog geen last van gehad, misschien de firmware even flashen?
Heb net weer de volgende versie firmware geïnstalleerd, nu werkt alles wat niet goed werkte nog beter naar mijn mening (zoals SD kaart die hij soms niet wou lezen)
Ook werkt rooten nu naar behoren dus, ben vandaag weer helemaal happy
SD kaart geeft bij mij om de zoveel tijd nogsteeds problemen om te lezen met de standaard file explorer op de ZT-180.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zelf heb ik er nog geen last van gehad, misschien de firmware even flashen?
Heb net weer de volgende versie firmware geïnstalleerd, nu werkt alles wat niet goed werkte nog beter naar mijn mening (zoals SD kaart die hij soms niet wou lezen)
Ook werkt rooten nu naar behoren dus, ben vandaag weer helemaal happy
Lijkt me onmogelijk voor die prijs.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:00 schreef trannel het volgende:
Zit ook even te kijken naar een tablet, liefst met capacitive scherm.
Ik kwam deze tegen: http://www.aliexpress.com(...)OS--wholesalers.html
Volgens mij is het de M97, alleen wordt die elders voor veel meer geld aangeboden (3x zoveel).
-Chip Solution: Freescale CPU, i.MX515 1GHZ ARM Cortex-A8
-Operating System: Android 2.2 Froyo
-Display: 9.7 inch 4:3 WXVGA, Capacitive Multi-Touch Panel, 1024x768
Wat zijn jullie gedachten hierover?
Is dat niet deze?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:00 schreef trannel het volgende:
Zit ook even te kijken naar een tablet, liefst met capacitive scherm.
Ik kwam deze tegen: http://www.aliexpress.com(...)OS--wholesalers.html
Volgens mij is het de M97, alleen wordt die elders voor veel meer geld aangeboden (3x zoveel).
-Chip Solution: Freescale CPU, i.MX515 1GHZ ARM Cortex-A8
-Operating System: Android 2.2 Froyo
-Display: 9.7 inch 4:3 WXVGA, Capacitive Multi-Touch Panel, 1024x768
Wat zijn jullie gedachten hierover?
Bestel dan ook 1 voor mij meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef beeklaan het volgende:
Capatative multitouch, 1ghz, 512 RAM voor die prijs. Nou bestel em zou ik zeggen. Laat even weten of die binnen komt want dan bestel ik er ook 5
Ook nog eens free shipping via EMS.
Reminds me inderdaad, ik moet nog aangeven dat ik alles in goede orde ontvangen heb.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:34 schreef RobertNL het volgende:
Je betaald aan Aliexpress, die houd het geld tot jij aangeeft het ontvangen te hebben.
$187,- free shipping. $199,- incl shipping, wat de shop aanraadt ivm transport schade aangezien hk post niet zuinig met pakjes om gaatquote:
Ja die had ik van de week ook al gezien. Maar ik wil 'm het snelst hebben. nu heeft altijdkopen 't blijkbaar niet in voorraad maar zal je net zien als ik m cancel en plaats bij kopeninmunten dat ze 'm daar weer niet hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:27 schreef RobertNL het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)am-product-2849.html
Met de 15% korting is hij hier goedkoper+ dat shipping verhaal is bullshit
Edit: 167 dollar dusipv 187
BuyinCoins.com Coupon: 10%ebay110 en Recommender: robertnl = 15% kortingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:40 schreef Re.active het volgende:
[..]
Ja die had ik van de week ook al gezien. Maar ik wil 'm het snelst hebben. nu heeft altijdkopen 't blijkbaar niet in voorraad maar zal je net zien als ik m cancel en plaats bij kopeninmunten dat ze 'm daar weer niet hebben![]()
Maar het scheelt wel ¤30,-
Toch maar cancellen als ik na vandaag (HK time) nog geen reply heb gehad
edit: waar zie jij die 15% off staan?
ik zie alleen prijs in euro's : ¤150,-
bij EB is hij $199,- wat ¤145,- is. Vorige week zag ik de dollarprijs staan bij de andere shop en was hij idd. $167,- (kan ook een andere shop zijn, heb er meerdere bekeken voordat ik tot koop over ging)
Ai... EB... daar kun je weken wachten met die 'stock up' en dan nog niks krijgen. Dan hebben ze het ineens niet meer voor die mooie prijs. Je geld teruggeven schijnen ze wel nog te doen. Ze staan iig niet goed bekend. (google maar eens wat)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:40 schreef Re.active het volgende:
bij EB is hij $199,- wat ¤145,- is. Vorige week zag ik de dollarprijs staan bij de andere shop en was hij idd. $167,- (kan ook een andere shop zijn, heb er meerdere bekeken voordat ik tot koop over ging)
Beter? Specs lijken op het eerste gezicht hetzelfde als de Xoom.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef drumstickNL het volgende:
https://dynabyte.nl/artik(...)b_A500_32_GB_10.1%22
Mogelijk beter dan de motorola xoom?
Nee, die is alleen aangekondigd, staat gepland voor mei.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:42 schreef shiznuts het volgende:
Is deze al uit btw...Zou 'em wel eens in de winkel willen proberen.
Acer of Motorola.. Dan weet ik het wel. Dan wacht ik liever op de Xoom.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef drumstickNL het volgende:
https://dynabyte.nl/artik(...)b_A500_32_GB_10.1%22
Mogelijk beter dan de motorola xoom?
Niet eens? Dat doet mijn Archos zelfs nog überpuick in elk formaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef drumstickNL het volgende:
Oké maar de Motorola is 300 euro duurder én heeft minder goede specs.
(De Xoom blijkt ook niet in staat te zijn om 720p films/series af te spelen die je van tpb haalt bijv. )
Beide dingen zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:17 schreef shiznuts het volgende:
Tipje voor je 101 trouwens:
- Cover
- Anti-glare & -fingerprint protector (weet niet of deze hetzelfde is)
Het is natuurlijk wel op te lossen met een andere mediaspeler die je zo kan downloaden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niet eens? Dat doet mijn Archos zelfs nog überpuick in elk formaat.
Ja, vooral die hoes, was echt verrassend nette kwaliteit, hè?quote:
Dus, em, om 19.00 uur begint het.quote:The start time of the Apple Announcement will be at 10:00 AM local time at the Yerba Buena Center for the Arts in San Francisco
De Witstech A81G dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:26 schreef RobertNL het volgende:
Wil een iets kleinere + die is 299 ex shipping.
Gps is wel leuk, straks voor in de auto is 7 of 8 dan ook handiger.
Nice, processor is 600 mhz overklocked naar 800, hoelang gaat dat goedquote:
Voor dat geld en met het NL consumentenrecht zou ik de gok wel durven nemen voor de acer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Acer Iconia W500
¤499,-
vs.
[ afbeelding ]
Motorola Xoom
Taal Nederlands
¤800,- 600? voor wifi zonder 3g
Vrij lastig dus, Acer staat niet echt bekend om goede producten/klantenservice maar de speccs en prijs zijn wel helemaal goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |