en weer door gaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Springen vallen en weer opstaan
Als ik val sta ik opquote:
Vallen opstaan en weer doorgaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Springen vallen en weer opstaan
Dat is zeker iets waar je niet aan wil denken maar hoe gaat het met je ma?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
We gingen gister naar het ziekenhuis, naar mijn moeder... Zegt Sander: Misschien moeten we oma ook wel begraven![]()
Wat een "vluggerd"quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
We gingen gister naar het ziekenhuis, naar mijn moeder... Zegt Sander: Misschien moeten we oma ook wel begraven![]()
jonkiequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi, ik ben 10 maanden ouder dan jij![]()
.
Is je moeder ziek?? Wat ergquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
Mja wel oke.. ik denk dat ze morgen naar huis mag. De dokter zei dat ze misschien vandaag al mocht maar ik heb niks gehoord dus ik denk morgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker iets waar je niet aan wil denken maar hoe gaat het met je ma?
Hoest nou met het aanpassen van het huis aan jullie wensen?? Ben echt benieuwdquote:
Wat mankeert ze als ik vragen mag?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja wel oke.. ik denk dat ze morgen naar huis mag. De dokter zei dat ze misschien vandaag al mocht maar ik heb niks gehoord dus ik denk morgen
Kinderen denken vaak veel verder na over bepaalde zaken dan wij over het algemeen doorhebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
Nee hoor, ze is maandag geopereerd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is je moeder ziek?? Wat ergSterkte
Zo te horen dus de goede kant opquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja wel oke.. ik denk dat ze morgen naar huis mag. De dokter zei dat ze misschien vandaag al mocht maar ik heb niks gehoord dus ik denk morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |