SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Nu 5 minuten geleden dus ook weer met die kaart.....quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ie de keep toch ff de tijd geven? Dat doen ze anders ook. Riekt naar een omkoping.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:23 schreef MrMoon het volgende:
ik ga er ook van tussen.. de vrouw komt thuis na een paar dagen afwezigheid..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Staat inmiddels 2-1 bij je?
Dat kan je ook instellen in je instellingen hè. Alles op 1 pagina bedoel ik dan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:38 schreef IPeePie het volgende:
Phew, dat duurde lang. Het hele topic stond op één pagina.
Neequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Buiten dat europa league geneuzel nog wat interessants gepost?
quote:De 2 045 fans in de fanclub Fanside of Koekje verwachten niet veel van dit oefenpotje, maar ze zeggen: Moge de Geest van Bob je vergezellen.
All1 nog wat advies aan PeeJie_. Verder niet veel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Buiten dat europa league geneuzel nog wat interessants gepost?
Das al jaaaren man.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dit is best grappig, nooit op gelet eerder eigenlijk:
[..]
Dat weet ik. Alleen heb ik nog nooit op de teksten gelet. En toen ik net een statement schreef voor mijn volgende friendly, viel me dat op.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HT: FC Dinamo Assen (504765)
Ik snap t. Was dan ook niet serieus bedoeld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Alleen heb ik nog nooit op de teksten gelet. En toen ik net een statement schreef voor mijn volgende friendly, viel me dat op.
Zow, om geld te besparen zal ie nog wel ff een berg moeten stijgen dan. Of boeit je dat niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:51 schreef MrMoon het volgende:
ik zie net dat mn FC afgelopen week gestegen is qua ervaring (nu redelijk)
Ongelofelijk dat jij al 4 goed leiders hebt kunnen vinden. Ik heb 1 en die is pas 18jquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:51 schreef MrMoon het volgende:
ik zie net dat mn FC afgelopen week gestegen is qua ervaring (nu redelijk)
boeit me niet.. en ik heb nog wel een paar anderen die als tussen oplossing kunnen dienen..quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow, om geld te besparen zal ie nog wel ff een berg moeten stijgen dan. Of boeit je dat niet?
ik spaar ze ook.. want dat zijn spelers die ik ook niet ga verkopenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat jij al 4 goed leiders hebt kunnen vinden. Ik heb 1 en die is pas 18j
Zou je niet wat meer info geven voor dat we massaal onze nick moeten gaan ivoeren om er achter te komen dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:54 schreef IPeePie het volgende:
Speel dit:
http://haxball.appspot.com/index.html
Het is fantastisch
Zo belangrijk zijn die helemaal niet. Ik heb nog nooit een coach met goed leiderschap gehad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat jij al 4 goed leiders hebt kunnen vinden. Ik heb 1 en die is pas 18j
Je moet gewoon een nick verzinnen. Heeft niks met HT ofzo te maken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou je niet wat meer info geven voor dat we massaal onze nick moeten gaan ivoeren om er achter te komen dan?Ik krijg all1 een inlog \ aanmeld scherm.
En dan moet je een 'room' joinen en dan kun je wat... Wat dat is weet ik ook niet, want ik krijg een fout als ik zo een 'room' in wil...quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou je niet wat meer info geven voor dat we massaal onze nick moeten gaan ivoeren om er achter te komen dan?Ik krijg all1 een inlog \ aanmeld scherm.
Ik las t net via Drassss zn post ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
boeit me niet.. en ik heb nog wel een paar anderen die als tussen oplossing kunnen dienen..
Ik ga toch geen nick invullen als ik niet weet wat het is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Je moet gewoon een nick verzinnen. Heeft niks met HT ofzo te maken.
Natuurlijk, maar voor ons als familieteam is dat altijd wel aardigquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zo belangrijk zijn die helemaal niet. Ik heb nog nooit een coach met goed leiderschap gehad.
Al heb ik dat de afgelopen weken al vaker hier neer gezet...
1 klik en dan zie je dit:quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga toch geen nick invullen als ik niet weet wat het is.
quote:What is HaxBall?
HaxBall is a realtime multiplayer game that plays like a mix between football and air-hockey, and it's a real blast.
Best matches are 2-vs-2 or 3-vs-3, but there's no limit to how many can join.
The game is still in beta and under heavy development, so keep coming to see all the nice progress!
Is een voetbal spelletje. Je bent een soort cirkel, en je moet tegen de bal aanlopen om te scoren. Je speelt online tegen anderen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga toch geen nick invullen als ik niet weet wat het is.
Ik vind t all1 al kut als ik niet eens weet wat t is en je meteen moet joinen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dan moet je een 'room' joinen en dan kun je wat... Wat dat is weet ik ook niet, want ik krijg een fout als ik zo een 'room' in wil...
Daarom is het nu al gewoon een kutsite.
op dit moment niet nee, maar voor de toekomst kan het nog wel handig zijn natuurlijk..quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zo belangrijk zijn die helemaal niet. Ik heb nog nooit een coach met goed leiderschap gehad.
Ah geen optie voor mij dus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
1 klik en dan zie je dit:
[..]
Klinkt totaal niet interessant, sorry.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:58 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Is een voetbal spelletje. Je bent een soort cirkel, en je moet tegen de bal aanlopen om te scoren. Je speelt online tegen anderen.
Tot in divisie IV heb je het niet nodig in ieder geval. Daarna denk ik ook niet dat het zo heel erg is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
op dit moment niet nee, maar voor de toekomst kan het nog wel handig zijn natuurlijk..
Toch vind ik het wel lekker. Hij gaat nl langer mee dan een trainer met minder leiderschap.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog 1 dag en 39 minuten wachten...
De coach zelf gaat langer mee. Maar het is nog steeds goedkoper om 2 of 3 keer een coach met slecht leiderschap extern te kopen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel lekker. Hij gaat nl langer mee dan een trainer met minder leiderschap.
Je vergeet wel dat Moon & ik soms wat problemen hebben op het middenveld en als je dan toch aan je teamgeest kan werken scheelt het wel ietsquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tot in divisie IV heb je het niet nodig in ieder geval. Daarna denk ik ook niet dat het zo heel erg is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook als je een FC hebt met bv reusachtig ervaring?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De coach zelf gaat langer mee. Maar het is nog steeds goedkoper om 2 of 3 keer een coach met slecht leiderschap extern te kopen.
Zelfs dan kun je met een coach met slecht leiderschap PoA halen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je vergeet wel dat Moon & ik soms wat problemen hebben op het middenveld en als je dan toch aan je teamgeest kan werken scheelt het wel iets
Je hebt wel 100% gelijk dat een normaal team ( met verstandige managers) gewoon spelers kunnen inkopen om prima ratings te halen!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je vergeet wel dat Moon & ik soms wat problemen hebben op het middenveld en als je dan toch aan je teamgeest kan werken scheelt het wel iets
Je hebt wel 100% gelijk dat een normaal team ( met verstandige managers) gewoon spelers kunnen inkopen om prima ratings te halen!
Haha. Ga maar eens rekenen hoeveel salaris dat je dat gekost heeft als je hem zelf tot die ervaring brengt. En de aanschafprijs van zo een speler als je hem koopt komt al snel richting de 1M, of nog hoger...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook als je een FC hebt met bv reusachtig ervaring?
precies...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Had mn huidige coach gekocht met die ervaring. Het zelf naar die ervaring brengen duurt volgens mij veul te lang en is denk ik ook niet mogelijk als je niet lang in de beker speelt (of heb ik dat mis?) Aanschaf prijs was idd wel redelijk hoog (2 348 000 ¤ ) maar ik heb hem seizoenen gebruikt als A team speler (spits). Die koop je wel vaker voor zo een bedrag. Dat hij dan ook nog eens FC was was all1 maar mee genomen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Haha. Ga maar eens rekenen hoeveel salaris dat je dat gekost heeft als je hem zelf tot die ervaring brengt. En de aanschafprijs van zo een speler als je hem koopt komt al snel richting de 1M, of nog hoger...
had hij ook goed leiderschap?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had mn huidige coach gekocht met die ervaring. Het zelf naar die ervaring brengen duurt volgens mij veul te lang en is denk ik ook niet mogelijk als je niet lang in de beker speelt (of heb ik dat mis?) Aanschaf prijs was idd wel redelijk hoog (2 348 000 ¤ ) maar ik heb hem seizoenen gebruikt als A team speler (spits). Die koop je wel vaker voor zo een bedrag. Dat hij dan ook nog eens FC was was all1 maar mee genomen.
Ja daar kocht ik m mede ook voor en mede daardoor werd de aanschaf prijs toen hoger dan zn tv aangaf.quote:
Was vorige week ook zo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef MrMoon het volgende:
Sterk begin van Anderlecht overigens..
Jep ze begonnen ook sterk thuis.. Ajax kwam toen 3x goed weg en scoorde opeens zelf de 0-1quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef MrMoon het volgende:
Sterk begin van Anderlecht overigens..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zult waarschijnlijk meer betaald hebben voor die speler door zijn leiderschap dan iemand die dat niet had. Dat heb ik vaak genoeg gemerkt. Alleen met redelijk leiderschap wil dat nogal beperkt blijven. Zeker als hij ook nog meer dan genoeg ervaring had loopt het bedrag best wel wat omhoog.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had mn huidige coach gekocht met die ervaring. Het zelf naar die ervaring brengen duurt volgens mij veul te lang en is denk ik ook niet mogelijk als je niet lang in de beker speelt (of heb ik dat mis?) Aanschaf prijs was idd wel redelijk hoog (2 348 000 ¤ ) maar ik heb hem seizoenen gebruikt als A team speler (spits). Die koop je wel vaker voor zo een bedrag. Dat hij dan ook nog eens FC was was all1 maar mee genomen.
Nu kijk je wel live?quote:
Nee weinig vertraging blijkbaar!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nu kijk je wel live?
Daar zoek ik juist op als ik een FC zoek. Hij moet seizoenen mee kunnen in mn A team ervaring hebben en goed leiderschap hebben. Dan heb je ook meteen een goede aanvoerder.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je zult waarschijnlijk meer betaald hebben voor die speler door zijn leiderschap dan iemand die dat niet had. Dat heb ik vaak genoeg gemerkt. Alleen met redelijk leiderschap wil dat nogal beperkt blijven. Zeker als hij ook nog meer dan genoeg ervaring had loopt het bedrag best wel wat omhoog.
Wat je net zelf ook bevestigt inderdaad.![]()
Het is natuurlijk wel fijn als je hem als A-team speler kunt gebruiken, maar ik denk toch dat je qua kosten nog steeds het beste af bent als je externe aan neemt.
Dit wil overigens niet zeggen dat ik dat wel doe, ik heb altijd een coach met redelijk leiderschap gehad en dat beviel prima. Pas over ruim een seizoen komt waarschijnlijk mijn eerste coach met goed leiderschap.
Miki 2xquote:
quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar zoek ik juist op als ik een FC zoek. Hij moet seizoenen mee kunnen in mn A team ervaring hebben en goed leiderschap hebben. Dan heb je ook meteen een goede aanvoerder.
Possie gaf hierboven al antwoordquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef elby1988 het volgende:
2x? Ik zit wie is de mol te kkijken
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Possie meldt zo meteen de tussenstand wel
Ook zo als ik het doe? Het scheelt me nl een extra aankoop.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Maar dat staat los van het feit dat je duurder uit bent.
Slechte Nija edit dus!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Possie gaf hierboven al antwoord
Dat klopt. Maar je betaalt wel extra voor die aankoop.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook zo als ik het doe? Het scheelt me nl een extra aankoop.
Ik zie t ook net zeg!quote:
Geen idee eigenlijk, ik volg alleen de statistieken..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zie t ook net zeg!![]()
Das goffer niet de bedoeling! Zijn ze nou zo slecht vandaag of hebben ze gewoon pech?
Eh 9 seizoenen tot ie slecht is of bedoel je wat anders?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je betaalt wel extra voor die aankoop.
Als de speler Magisch ervaring heeft, betaal je evenveel als een extern om hem coach te maken. Dus dat is al 1 coach. Daarnaast ben je per 300k duurder, steeds een coach, dus als hij 600k duurder was, dan zou je er dus al 3 externe coaches voor kunnen aanschaffen. En dat is goed voor 9 seizoenen, iets wat je met een coach met goed leiderschap niet altijd haalt (minimaal 7, max verschilt per coach als deze intern is).
Ah net als ik dus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik volg alleen de statistieken..
Nee, totdat die 3 coaches alle drie tot redelijk coachvaardigheid zijn gezakt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eh 9 seizoenen tot ie slecht is of bedoel je wat anders?
Ah ok maar ehm dan kan ik je helemaal niet volgen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, totdat die 3 coaches alle drie tot redelijk coachvaardigheid zijn gezakt.
Misschien dat het zo wat duidelijk is:quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah ok maar ehm dan kan ik je helemaal niet volgen.
Mja wie vervangt ze dan ook als ze pas op redelijk zitten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien dat het zo wat duidelijk is:
Neem maar van mij aan, dat het goedkoper is om steeds een Goed/Slecht coach extern aan te nemen, dan steeds een Goed/Goed coach intern te nemen.
Er vanuit gaande dat je ze pas vervangt als ze naar redelijk coachvaardigheid zakken.
Iemand die puur op training gaat misschien? Iemand die niets met PIC en MOTS doet? Waarom zou je dan je coach vervangen als dat niet nodig is. En daar draaide dit ook om.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja wie vervangt ze dan ook als ze pas op redelijk zitten?Dat is dus waarom ik je niet helemaal snap. Ik neem puur een goed goed coach met een berg ervaring (zoals hier boven beschreven) omdat hij dan langer mee gaat dan een goed redelijk.
Volgens mij bedoelde ik wat anders. Tenzij redelijk leiderschap ook met de training te maken heeft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iemand die puur op training gaat misschien? Iemand die niets met PIC en MOTS doet? Waarom zou je dan je coach vervangen als dat niet nodig is. En daar draaide dit ook om.
Als je puur voor de training gaat, en dus veel geld wilt verdienen, dan doe je dat op alle manieren die mogelijk zijn. Dit is daar dus 1 van.
Euhm. Redelijk coachvaardigheid, niet leiderschap.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ik wat anders. Tenzij redelijk leiderschap ook met de training te maken heeft.Dat mots pic verhaal snap ik maar een redelijk leider kan het toch ook nog behoorlijk vast houden?
Ja voor dat ie daar in gezakt is heb ik m idd ook al vervangen ja. Ik zal het morgen nog wel even na lezen want ik ben er nu duidelijk niet goed bij met mn hoofd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. Redelijk coachvaardigheid, niet leiderschap.
Ook dan begrijp je het waarschijnlijk niet. No offence...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja voor dat ie daar in gezakt is heb ik m idd ook al vervangen ja. Ik zal het morgen nog wel even na lezen want ik ben er nu duidelijk niet goed bij met mn hoofd.
No offence taken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook dan begrijp je het waarschijnlijk niet. No offence...
Dit heeft puur met wiskunde en dergelijke te maken, en daar ben ik gewoon heel goed in. En ik ben heel slecht in uitleggen, dat merk je wel. In mijn hoofd zit het allemaal helemaal prima, maar om het dan uit te leggen in normale taal, dat lukt me niet. Dus het is mijn schuld dat je het niet helemaal snapt dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 3 uurtjes weer training![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef Drassss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 3 uurtjes weer trainingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja maar ik denk nie dat ik t live ga volgen strakkies. Ik hoop wel op heleboel stijgers!![]()
![]()
quote:Carel Feldbrugge (223362758)
25 jaar en 54 dagen
goed in vorm, conditie goed
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 119 810
Loon: 36 890 ¤/week
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: goed
Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig
Passen: formidabel
Vleugelspel: slecht
Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk
Spelhervatting: slecht
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef Drassss het volgende:
Met een beetje geluk twee keepenpops vanachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 3 uurtjes weer training
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Ah jij gaat ook voor de VJ komend seizoen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:56 schreef NelisZ het volgende:
Zonet tijdens het voetbal via de mobiele telefoon nog ff mn derde reusachtig mid kunnen oppikken, lekker 4 ton onder zn tv dankzij de huidige markt
T gaat om deze speler, hij kostte 3,3m:
[..]
He he, dit seizoen had ik niet zoveel kaarten, dus dan kan het een keerquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah jij gaat ook voor de VJ komend seizoen?
.
Lekker spelertje hoor!![]()
Ik had juist veel van dit soort gasten en had geen kans voor de VJ.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef NelisZ het volgende:
[..]
He he, dit seizoen had ik niet zoveel kaarten, dus dan kan het een keer
En als ik het goed begrijp helpen een paar agressieve spelers tegen (agressiviteits)blessures bij iedereen
3 prachtige goals bij Twente trouwensquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
Twente nog ff lekker vlak voor rust de 1-2 gescored!![]()
![]()
Over het agressiviteit en blessures verhaal?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had juist veel van dit soort gasten en had geen kans voor de VJ.
Goffer weer een nieuwtje voor mij.
Dat kun jij beter dan mij, dus doe maar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Over het agressiviteit en blessures verhaal?
Ik wil het best een keer uitleggen, alleen begint voetbal zo weer, en staat de tv in een andere kamer
Ik ben benieuwd naar de herhalingen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
3 prachtige goals bij Twente trouwens
Doet dat maar een ander keertje idd. Ik kan koek ook al niet volgen tijdens de wedstrijd dus jou gaat me vast niet ook lukken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Over het agressiviteit en blessures verhaal?
Ik wil het best een keer uitleggen, alleen begint voetbal zo weer, en staat de tv in een andere kamer
Ja maar dat geld dus all1 voor Gattuso en niet voor de rest van het team zoals NelisZ zei.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef Drassss het volgende:
Zie het zo dat een Gattuso altijd eerder een schop uit zal delen dan dat hij er 1 krijgt. Dus raakt hij nooit ( minder vaak ) geblesseerd
Als je daar een Van Hanegem tegenover zet breekt ie 'm nog sneller in tweeën dan dat Gatusso dat kan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar dat geld dus all1 voor Gattuso en niet voor de rest van het team zoals NelisZ zei.
Ja nou wordt t duidelijker.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:10 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Als je daar een Van Hanegem tegenover zet breekt ie 'm nog sneller in tweeën dan dat Gatusso dat kan.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
We moeten maar gewoon afspreken dat we na 19.00 geen discussies of uitleg meer moeten houden...
Tuurlijk wel maar niet tijdens een wedstrijd van Ajax!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
We moeten maar gewoon afspreken dat we na 19.00 geen discussies of uitleg meer moeten houden...
Ik koop alleen op maandag, dinsdag en woensdag mijn passen trainees.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
Oja koek ik heb nog wat passen trainies te koop voor je.dl's zijn morgen avond.
Mijn trainies zijn veul leukerquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik koop alleen op maandag, dinsdag en woensdag mijn passen trainees.
Ja, die van 1M was al eens van mij...quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn trainies zijn veul leuker
Probeer er 3 te verkopen. 1 als probeerseltje, 1 mag gewoon opzouten want daar maak ik toch weinig winst mee en 1 maar voor 1 mil er op gezet in de hoop dat hij voor meer verkocht wordt.
ook als die wedstrijd geen zak aan is?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar niet tijdens een wedstrijd van Ajax!
Nu weer op wie is de mol zeker?quote:
Dat is het probeerseltje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, die van 1M was al eens van mij...
Ook dan ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ook als die wedstrijd geen zak aan is?
kom op zeg.. na 16 minuten was alles al beslist en is het gewoon een kwestie van uittikken en rust pakken voor komende zondag.. en dat doen ze ook.. dat zie je aan alles.. anderlecht kan niet en ajax wil niet..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook dan ja.Dat jij er geen zak aan vind hoeft dat bij mij nog niet zo te zijn.
Maar je bent ook gekke Gerrit die niet Arsenal-Barcalona gaat kijken, maar wel een kansloze al gespeelde wedstrijd van Ajaxquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook dan ja.Dat jij er geen zak aan vind hoeft dat bij mij nog niet zo te zijn.
Ik heb de hoop op mooie doelpunten. En gezien de kansen die Ajax toch met regelmaat krijgt had dat zomaar gekund.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kom op zeg.. na 16 minuten was alles al beslist en is het gewoon een kwestie van uittikken en rust pakken voor komende zondag.. en dat doen ze ook.. dat zie je aan alles.. anderlecht kan niet en ajax wil niet..
Fouten maken is menselijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar je bent ook gekke Gerrit die niet Arsenal-Barcalona gaat kijken, maar wel een kansloze al gespeelde wedstrijd van Ajax![]()
Het is idd wederom niet 1 van zn beste wedstrijden. Het zal me daarom ook niet verbazen als hij in de zomer vertrekt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef MrMoon het volgende:
wat speelt die El Hamlap slecht trouwens.. ongelooflijk.. hopelijk doet ie dat zondag ook
had.. maar dat gaat nu niet meer gebeuren hoor.. het is nu gewoon uitspelen..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb de hoop op mooie doelpunten. En gezien de kansen die Ajax toch met regelmaat krijgt had dat zomaar gekund.
is wel beter voor Ajax..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is idd wederom niet 1 van zn beste wedstrijden. Het zal me daarom ook niet verbazen als hij in de zomer vertrekt.
We zullen zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
had.. maar dat gaat nu niet meer gebeuren hoor.. het is nu gewoon uitspelen..
Klopt ze hebben Geoffrey Castillion dus van mij mag hij ook vertrekken.quote:
Idd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef IPeePie het volgende:
Eindelijk, de jong gaat in de spits.
dat die het leuk doet in het 2e betekent niet dat hij dat ook gaat doen in het eerste natuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We zullen zien.
[..]
Klopt ze hebben Geoffrey Castillion dus van mij mag hij ook vertrekken.
Echt niet dat Ajax 10 m neerteldquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dost mag in de zomer voor 10 miljoen weg is contractueel vastgelegd
Hij is net pas terug van een blessure dus het is nog even afwachten. Al verwacht men dat hij het wel kan. Mja dat hebben we al vaker gehoord.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat die het leuk doet in het 2e betekent niet dat hij dat ook gaat doen in het eerste natuurlijk
Ze verkopen El Hamlap en kopen Dost..
Het is wachten totdat Jans tot bezinning komt, dan mag hij vast wel weg voor 4m. Tenzij Jans ontslagen wordt, dan moet Dost waarschijnlijk blijven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
't Is graag of niet natuurlijk...
Steek Dost dan maar ergens waar het licht niet schijnt ofzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dost mag in de zomer voor 10 miljoen weg is contractueel vastgelegd
Jans wordt niet ontslagen en Dost zit momenteel meer dan terecht op de bank. Of beide ook goed voor de club zijn is maar de vraag, veel verandering zie ik er de komende tijd echter niet in komen..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:37 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Het is wachten totdat Jans tot bezinning komt, dan mag hij vast wel weg voor 4m. Tenzij Jans ontslagen wordt, dan moet Dost waarschijnlijk blijven.
Van mij hoeft ie helemaal niet te komen hoor. Mij een teveel problemen zoekertje. Liever Mertens dan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:37 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Het is wachten totdat Jans tot bezinning komt, dan mag hij vast wel weg voor 4m. Tenzij Jans ontslagen wordt, dan moet Dost waarschijnlijk blijven.
die moet naar PSVquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van mij hoeft ie helemaal niet te komen hoor. Mij een teveel problemen zoekertje. Liever Mertens dan.
Mertens is een totaal andere speler. Daar hebben we er al genoeg van. Sulejmani, Ebecilio, Ozbiliz, Jozefzoon etc. We hebben maar één ajax-spits en dat is eigenlijk een middenvelder. Namelijk De Jong. El Hamdaoui past ondanks zijn kwaliteiten nou eenmaal niet in het ajax-systeem. Dost past wel in het ajax-systeem. Net zoals Pantelic overigens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van mij hoeft ie helemaal niet te komen hoor. Mij een teveel problemen zoekertje. Liever Mertens dan.
precies.. Dost is een ideaal aanspeelpunt waardoor de creatieve spelers kunnen bijsluiten..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Mertens is een totaal andere speler. Daar hebben we er al genoeg van. Sulejmani, Ebecilio, Ozbiliz, Jozefzoon etc. We hebben maar één ajax-spits en dat is eigenlijk een middenvelder. Namelijk De Jong. El Hamdaoui past ondanks zijn kwaliteiten nou eenmaal niet in het ajax-systeem. Dost past wel in het ajax-systeem. Net zoals Pantelic overigens.
Helaas heeft PSV geen rooie cent en kunnen ze alleen maar spelers kopen wanneer ze zitzak of pimp verpatsen tja.....quote:
jawel.. Belgische voetballers horen niet in Amsterdam te spelen, maar in Eindhoven..quote:
Whehehe...quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. Dost is een ideaal aanspeelpunt waardoor de creatieve spelers kunnen bijsluiten..
reken maar dat Dzsudzsak vertrekt in de zomer..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Helaas heeft PSV geen rooie cent en kunnen ze alleen maar spelers kopen wanneer ze zitzak of pimp verpatsen tja.....
moet je wel creatieve spelers hebben ipv houthakkers op je middenveldquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Whehehe...Was 'ie dat maar, dan zou hij bij ons ook wel elke week spelen...
Klopt maar toch wilde Ajax m halen in de winterstop. (Als vervanger van Suarez.) Persoonlijk zie ik liever Ricky van Wolfswinkel komen maar das mn eigen voorkeur.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Mertens is een totaal andere speler. Daar hebben we er al genoeg van. Sulejmani, Ebecilio, Ozbiliz, Jozefzoon etc. We hebben maar één ajax-spits en dat is eigenlijk een middenvelder. Namelijk De Jong. El Hamdaoui past ondanks zijn kwaliteiten nou eenmaal niet in het ajax-systeem. Dost past wel in het ajax-systeem. Net zoals Pantelic overigens.
Hvn moet eens iets doen met die 4 kliko's achterin... wat een waardeloos aankoop beleid qua verdedigers voeren ze daar al jarenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Assaidi, Beerens, Djuricic, Väyrynen en zelfs Grindheim (kijk beide goals tegen Excelsior maar na..)quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
moet je wel creatieve spelers hebben ipv houthakkers op je middenveld
Precies! Ik snap ook echt niet waarom ze hem zo graag willen hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
vergeet niet de keepers..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hvn moet eens iets doen met die 4 kliko's achterin... wat een waardeloos aankoop beleid qua verdedigers voeren ze daar al jarenErg zonde.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
moet je wel creatieve spelers hebben ipv houthakkers op je middenveld
Dat dacht iedereen ook van Ruiz afgelopen zomer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
reken maar dat Dzsudzsak vertrekt in de zomer..
Tja als ik dan kijk naar Sonck geef ik je gelijk maar Vermaelen, Vertongen en Alderwereld bewijzen het tegendeel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jawel.. Belgische voetballers horen niet in Amsterdam te spelen, maar in Eindhoven..
en afgelopen zomer ook van Dzsudzsak.. en die is dit seizoen beslissender geworden voor PSV, dus die is weg komende zomer..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dacht iedereen ook van Ruiz afgelopen zomer.
Sonck was idd een spits die niet in het Ajax systeem pastte, maar goed dat weet je toch nooit van te voren..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja als ik dan kijk naar Sonck geef ik je gelijk maar Vermaelen, Vertongen en Alderwereld bewijzen het tegendeel.
Met Janmaat-Breuer-Kopic-aankoop/El-Akchaoui heb je gewoon een subtop Eredivisie-waardige verdediging. Al is Petter Hansson wel de laatste 'echte' verdedigende topper die we hadden. Bak Nielsen leek veelbelovend, echter kwam na z'n blessure niet weer terug op niveau en voor de rest houdt het ook niet echt over. Ach, zolang je voldoende scoort kan het ook wel wat lijen..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hvn moet eens iets doen met die 4 kliko's achterin... wat een waardeloos aankoop beleid qua verdedigers voeren ze daar al jarenErg zonde.
ik vind alleen Janmaat en El Ak wel goede verdedigers, maar het centrum is een drama..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Met Janmaat-Breuer-Kopic-aankoop/El-Akchaoui heb je gewoon een subtop Eredivisie-waardige verdediging. Al is Petter Hansson wel de laatste 'echte' verdedigende topper die we hadden. Bak Nielsen leek veelbelovend, echter kwam na z'n blessure niet weer terug op niveau en voor de rest houdt het ook niet echt over. Ach, zolang je voldoende scoort kan het ook wel wat lijen..
Ik hoop voor je dat ie nog een seizoen blijft. Al had ie van mij allang verkocht mogen zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en afgelopen zomer ook van Dzsudzsak.. en die is dit seizoen beslissender geworden voor PSV, dus die is weg komende zomer..
Oef... tja dan verschillen wij "180 graden" van meningquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Met Janmaat-Breuer-Kopic-aankoop/El-Akchaoui heb je gewoon een subtop Eredivisie-waardige verdediging. Al is Petter Hansson wel de laatste 'echte' verdedigende topper die we hadden. Bak Nielsen leek veelbelovend, echter kwam na z'n blessure niet weer terug op niveau en voor de rest houdt het ook niet echt over. Ach, zolang je voldoende scoort kan het ook wel wat lijen..
als PSV er dik geld voor kan vangen en Mertens er voor terug kan halen en geld overhoudt vind ik het prima..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ie nog een seizoen blijft. Al had ie van mij allang verkocht mogen zijn.
Dat is het probleem idd. Daarom snap ik niet dat men nu zegt dat Dost er wel in past. Hoe kunnen ze dat weten als hij er nog nooit in heeft gespeeld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Sonck was idd een spits die niet in het Ajax systeem pastte, maar goed dat weet je toch nooit van te voren..
Zou zomaar zo kunnen lopen. Van het type Mertens heeft Ajax er natuurlijk al zat mja ze wilde m toch halen afgelopen winterstop.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als PSV er dik geld voor kan vangen en Mertens er voor terug kan halen en geld overhoudt vind ik het prima..
Zo moeilijk is aanspeelpunt zijn niet hoor. Je moet diep kunnen blijven staan en een bal vasthouden en eventueel kaatsen. Of een spits dit kan of niet kan je zo zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is het probleem idd. Daarom snap ik niet dat men nu zegt dat Dost er wel in past. Hoe kunnen ze dat weten als hij er nog nooit in heeft gespeeld.
Geoffrey Castillion kan dat wel. De vraag is all1 of hij goed genoeg is. Ik ben er all1 van overtuigt dat de Boer dat wel weet na zn tijd als A jeugd trainer.
Als jullie mij hier morgen ff aan herinneren wil ik wel een poging wagen, ik heb intussen al een paar biertjes op, dus daar zal het verhaal ook niet logischer van wordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doet dat maar een ander keertje idd. Ik kan koek ook al niet volgen tijdens de wedstrijd dus jou gaat me vast niet ook lukken.
Breuer wordt onderschat. Meevoetballen is niet z'n sterkste punt, uitstraling heeft 'ie ook niet, toch is het een zeer degelijke en nuttige verdediger. Je moet 'm gewoon z'n ding laten doen en niet opzadelen met taken die hij niet aankan.. Kopic heeft nog nauwelijks gespeeld, dus lijkt me niet dat je daar als 'niet-volger' een duidelijke mening over kunt hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vind alleen Janmaat en El Ak wel goede verdedigers, maar het centrum is een drama..
Dat kan je misschien zo zien maar hij laat het tot nu toe niet zien. Heracles vind ik nou eenmaal geen goed ijkpunt. Zo ken ik zat Ajax jeugd spitsen die het daar goed hadden gedaan. Dat betekend niet dat je goed genoeg bent voor Ajax 1.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:54 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Zo moeilijk is aanspeelpunt zijn niet hoor. Je moet diep kunnen blijven staan en een bal vasthouden en eventueel kaatsen. Of een spits dit kan of niet kan je zo zien.
ik ben benieuwd.. Mertens, een fatsoenlijke rechtsback, centrale middenvelder (Schaars?) en een nieuwe keeper.. die staan op mijn lijstje voor PSV..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou zomaar zo kunnen lopen. Van het type Mertens heeft Ajax er natuurlijk al zat mja ze wilde m toch halen afgelopen winterstop.
Als ik er aan denk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Als jullie mij hier morgen ff aan herinneren wil ik wel een poging wagen, ik heb intussen al een paar biertjes op, dus daar zal het verhaal ook niet logischer van worden
Spits? Reis alleen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ben benieuwd.. Mertens, een fatsoenlijke rechtsback, centrale middenvelder (Schaars?) en een nieuwe keeper.. die staan op mijn lijstje voor PSV..
Je denkt toch niet dat Psv Manolovje nu al weer gaat vervangen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ben benieuwd.. Mertens, een fatsoenlijke rechtsback, centrale middenvelder (Schaars?) en een nieuwe keeper.. die staan op mijn lijstje voor PSV..
Toivonen kan prima in de spits en dan zet je Bakkal op de huidige positie van Toivonen..quote:
ik vrees van niet..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Psv Manolovje nu al weer gaat vervangen?
misschien wat als vd Wiel vertrekt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop van niet!Ik wil toch nog wel even genieten van het Manolevje.
Ik dacht dat ze een aardige kans hadden om Ruud van Nistelrooy terug te halen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Toivonen kan prima in de spits en dan zet je Bakkal op de huidige positie van Toivonen..
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien wat als vd Wiel vertrekt?
ze willen hem terughalen en de makelaar heeft aangegeven dat van nistelrooij wel interesse zou hebben, maar tijdens de winterstop wilde van Nistelrooij zich nog definitief gaan vestigen in Madrid.. dus ik weet niet of we daar veel waarde aan moeten hechten..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een aardige kans hadden om Ruud van Nistelrooy terug te halen?
ik hoop dat hij zondag de winnende maakt voor PSVquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil bij genieten van zn onkunde bij jullie.
Dat was puur omdat Madrid hem toen hard nodig had. (ivm blessures van de andere spitsen ed) Niet meer en niet minder. Ik verwacht niet dat ze hem komende zomer weer terug willen halen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ze willen hem terughalen en de makelaar heeft aangegeven dat van nistelrooij wel interesse zou hebben, maar tijdens de winterstop wilde van Nistelrooij zich nog definitief gaan vestigen in Madrid.. dus ik weet niet of we daar veel waarde aan moeten hechten..
Hoop jij dan nog maar even verder.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik hoop dat hij zondag de winnende maakt voor PSV
we zullen zien wat het wordt..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was puur omdat Madrid hem toen hard nodig had. (ivm blessures van de andere spitsen ed) Niet meer en niet minder. Ik verwacht niet dat ze hem komende zomer weer terug willen halen.
hehe.. komt wel goed..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoop jij dan nog maar even verder.
quote:van Rangers kun je niet verliezen als PSV zijnde..
ik weet eigenlijk niet of ik het hoop.. en ik kan niet uitleggen waarom..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat ie niet komt.
Kan je ook niet! Zeker niet als Utrecht Celtic zo simpel opzij zette in de voor rondes. Ok t zijn 2 verschillende clubs maar toch. Ze zijn al jaren de 2 clubs die er daar toe doen en dus redelijk vergelijkbaar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe.. komt wel goed..
die Derksen legt de lat weer lekker hoog voor PSV zeg..
[..]
Zo makkelijk als hij ze er inlegde (in de winterstop) tegen Ajax hoop ik iig van niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet of ik het hoop.. en ik kan niet uitleggen waarom..
Ajax mag tegen Spartak Moscow en Twente tegen Zenit St. Petersburg.. als je dat wilde wetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je ook niet! Zeker niet als Utrecht Celtic zo simpel opzij zette in de voor rondes. Ok t zijn 2 verschillende clubs maar toch. Ze zijn al jaren de 2 clubs die er daar toe doen en dus redelijk vergelijkbaar.
Is er ergens op internet een volgende ronde schema te vinden? Ik heb net al lopen googlen maar kan t net vinden.
Ja ook dat ja. Ik wilde all1 ff verder kijken in t schema om te kijken wanneer de Nederlandse clubs elkaar evt kunnen tegen komen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ajax mag tegen Spartak Moscow en Twente tegen Zenit St. Petersburg.. als je dat wilde weten
ehhh das niet wat ik zoek.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef MrMoon het volgende:
Edit: hier kun je het volledige programma vinden
Dit is nog niks.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:27 schreef PeeJie_ het volgende:
Jullie zijn snel gegaan zeg vanavond
mja heb al gezocht.. ik weet ook niet of dat al bekend is eigenlijk..quote:
Kan me herinneren dat ze dat vroegâh al wel wisten.... Nouja we zien t wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja heb al gezocht.. ik weet ook niet of dat al bekend is eigenlijk..
ach we komen er vanzelf wel achter..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat ze dat vroegâh al wel wisten.... Nouja we zien t wel.
valt mee toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:27 schreef PeeJie_ het volgende:
Jullie zijn snel gegaan zeg vanavond
Ja ik weet t maar ik kijk graag vooruit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach we komen er vanzelf wel achter..
ohw ja jij bent een visionairquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik weet t maar ik kijk graag vooruit.
dat zal vooral voor Twente een lastige kluif worden..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef PeeJie_ het volgende:
Laten we eerst maar de volgende ronde door komen
Nou Ajax heeft ook geen makkie (zoals psvquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat zal vooral voor Twente een lastige kluif worden..
klopt, maar Twente heeft de moeilijkste tegenstander in mijn ogen.. zo was mijn opmerking bedoeld..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou Ajax heeft ook geen makkie (zoals psv) als ik eerlijk ben....
.
.
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Ik zie in Spartak Moskou een bijna gelijk waardige tegenstander.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
klopt, maar Twente heeft de moeilijkste tegenstander in mijn ogen.. zo was mijn opmerking bedoeld..
ik nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Ik zie in Spartak Moskou een bijna gelijk waardige tegenstander.
Dat mag.quote:
ach gewoon in de eerste wedstrijd toeslaan is er niks aan het handjequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat mag.
Wat ik net trouwens ook al zei. Wel jammer dat alle 3 de clubs eerst uit moeten. Ok afgelopen ronde eerst uit maar toch. Een foutje uit kan je evt thuis nog goed maken. Thuis een foutje is uit moeilijker te corrigeren.
iddquote:
Zelfs dan kan t uit nog fout gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach gewoon in de eerste wedstrijd toeslaan is er niks aan het handje
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:51 schreef MrMoon het volgende:
Ik zit net even te kijken en CSKA Moscow zit ook nog in de EL.. zou wel grappig zijn als die doorgaan en dat Twente dan in de volgende ronde tegen moet
Drie keer Rusland
en wat denk je serieus?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een stuk of 6 zou al mooi zijn!
topquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
Ik gaat naar mn bedje toe mensen. Fijne avond nog en tot morgen ergens.
@Moon. Ik ben ergens tussen 10 en 10.30 weer online.
Geen punt. Ik wilde all1 ff laten weten dat ik t niet vergeten ben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
topje bent pas rond 11 uur nodig hoor, want het gaat echt een last minute openingsbod worden..
Thx!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik help het je hopen..
weltrusten
anders was je er wel aan herinnert hoor.. en er zijn voldoende anderen die aangeboden hebben om eventueel een openingsbod te plaatsen..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen punt. Ik wilde all1 ff laten weten dat ik t niet vergeten ben.
Geef hem nou zn moment of fame...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
anders was je er wel aan herinnert hoor.. en er zijn voldoende anderen die aangeboden hebben om eventueel een openingsbod te plaatsen..
nee, hij gunt het ons ook niet..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Geef hem nou zn moment of fame...
quote:Robbert Altona [playerid=314351608]
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 17-06-2011
Nationaliteit: Netherlands
Eigenaar: FC Dynamo Groningen (sinds 25-02-2011 (13/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 1 320
Loon: 450 ¤/week 7 200 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Keepen: waardeloos
Verdedigen: redelijk
Positiespel: matig
Vleugelspel: matig
Passen: matig
Scoren: zwak
quote:PsicoTSI Terminus Edition
Verdedigen [Vorm=Hoog]=6.85
Verdedigen [Vorm=Gemiddeld]=6.91
Verdedigen [Vorm=Laag]=6.97
Deze speler staat op het punt om in hoofdvaardigheid omhoog te gaan of zijn andere vaardigheden en/of vorm hebben een zeer hoog subniveau
Optrainen natuurlijk. Dan krijg je er waarschijnlijk meer voor, en dan zijn de prijzen ook weer wat gestegen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:46 schreef MrMoon het volgende:
Hmmz dilemma.. net mn jeugdverdediger gepromoveerd, maar nu blijkt hij volgens PsicoTSI heel hoog te zitten in verdedigen en heeft ie waarschijnlijk nog 1 training nodig om te poppen naar goed... Wat zal ik doen?
[..]
[..]
Een van de twee 21-jarigen is gepoptquote:José María Canals Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van briljant naar wonderbaarlijk.
En je kunt je nu weer helemaal richten op Hattrick.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een van de twee 21-jarigen is gepopt
dan moet die ander snel volgen, ze popten vorige keer tegelijkertijd
Wat een top trainingquote:Gied Prent Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van uitmuntend naar briljant.
Gait-Jan Prent Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van formidabel naar uitmuntend.
Jan-Kees Prent Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in scoren vooruit van uitstekend naar formidabel.
nah zo ver is het nog niet, we (naja, de bond) is nog in gesprek met de AIBAquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En je kunt je nu weer helemaal richten op Hattrick.
EUBC ontneemt Nederland EK boksen
Dit staat los van de AIBA natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
nah zo ver is het nog niet, we (naja, de bond) is nog in gesprek met de AIBA
oeh lekker!quote:
nee niet. De AIBA heeft geschorst, waardoor de EUBC vooralsnog de EK weghaalt. Zoals ook in het bericht staat, moet het nog bekrachtigd wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit staat los van de AIBA natuurlijk.
Zoals ik het lees, heeft de EUBC het al ontnomen ondanks dat het nog bekrachtigd moet worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee niet. De AIBA heeft geschorst, waardoor de EUBC vooralsnog de EK weghaalt. Zoals ook in het bericht staat, moet het nog bekrachtigd worden.
hier is de vorm ook om te huilen. Van mijn middenveld dan. Op een na allemaal slecht ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:24 schreef vanpers het volgende:
Zelf 3 spelers die gestegen zijn op positiespel, 2 basisspelers en mijn reservekeeper.
In de basis daalt mijn vorm nog verder met 4 dalers en 1 stijger.
Achjah, einde van het seizoen en niks meer te halen.
nee nog nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zoals ik het lees, heeft de EUBC het al ontnomen ondanks dat het nog bekrachtigd moet worden.
Ah ok. Het bericht klopt dus niet helemaal.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee nog niet.
De bond heeft ons gistermiddag nog gemaild hoe of wat.
Zou wel enorm jammer zijn als het niet doorgaat
gevonden: http://www.htdaytrading.com/quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh lekker!
trouwens, vroegâh, maakte ik gebruik van een website om te kunnen kijken wanneer een speler waarschijnlijk popt (een andere als in de OP dus), je moest hierbij ook de TSI van je speler bij invullen. Iemand enig idee welke site dat dat is? Ik kan het niet meer vinden...
Je hebt overigens ook PsicoTSI.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
gevonden: http://www.htdaytrading.com/
en firefox is nou net de browser die ik niet wil gebruiken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt overigens ook PsicoTSI.
Dn zie je het gewoon in HT zelf staan en hoef je niet naar een andere site te gaan. Voorwaarde is wel dat je Firefox gebruikt.
Ook niet mijn browser. Ik gebruik Firefox allen voor Hattrick vanwege Foxtrick en PsicoTSI.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
en firefox is nou net de browser die ik niet wil gebruiken.
Ik vind chrome veel fijner en sneller.
En mijn link werkt niet meer. Naja de link wel, maar de tool wordt niet meer gebruikt door users, dus geen data genoeg
Jammer, was een erg fijne tool!
lol, ik ben idd net FF aan het downen voor de HT add-onsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook niet mijn browser. Ik gebruik Firefox allen voor Hattrick vanwege Foxtrick en PsicoTSI.
Voor al het andere gebruik ik safari.
quote:Wilhelm Birnie (314355288)
Netherlands 17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 17-06-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: TeamKoekje
(sinds 25-02-2011 (NaN/NaN), 0d)
Total Skill Index (TSI): 1 090
Loon: 490 ¤/week
7 840 ¤/ seizoen
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Het is nog steeds traag in verhouding met Chrome en Safari. Daarom dat ik het ook alleen voor HT gebruik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol, ik ben idd net FF aan het downen voor de HT add-ons
Vroeger gebruikte ik altijd FF, toen je alleen nog mozilla en IE had. FF is een poosje heel slecht en traag geweest, heb toen een poosje safari gebruikt en daarna chrome
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:14 schreef IPeePie het volgende:
Je kan PsicoTSI ook gewoon met chrome gebruiken hoor.
Jij hebt het over het greasemonkey script, maar dat is natuurlijk niet ideaal.quote:PsicoTSI Tool is a FireFox 3.0.* Extension.
Afgezien van die 88k salaris speler gaat het goed daar ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:23 schreef Drassss het volgende:
Mijn B-trainees die ik in week 1 ga verpatsen zijn alweer 2.5 miljoen in totaal waard. Nu weer overschakelen op passen tot week 1 en daarna lekker verdedigen trainen. Gaat weer goed hier!
Kleinigheidje blijf je houdenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Afgezien van die 88k salaris speler gaat het goed daar ja.
Scherpquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt het over het greasemonkey script, maar dat is natuurlijk niet ideaal.
heb je gelijk in, maar dan is hij niet meer 0 dagen..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Optrainen natuurlijk. Dan krijg je er waarschijnlijk meer voor, en dan zijn de prijzen ook weer wat gestegen.
ik zag het.. kleine misrekening gemaakt?quote:Nand is overigens niet gestegen... En twee andere spelers waar ik het van verwacht had ook niet, ik ga eens even kijken wat er mis is...
Blijkbaar, maar het enige waar mijn berekening kan mis gegaan zijn is de hoogte van het passen niveau... Dat zou dan dus per niveau 1 week langer duren...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je gelijk in, maar dan is hij niet meer 0 dagen..
[..]
ik zag het.. kleine misrekening gemaakt?
mja dat is wel klote dan, moet je ze nog een week langer trainen..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar het enige waar mijn berekening kan mis gegaan zijn is de hoogte van het passen niveau... Dat zou dan dus per niveau 1 week langer duren...
Ja...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja dat is wel klote dan, moet je ze nog een week langer trainen..
hoe hoger het niveau hoe langer het duurt he? dat wel meegenomen in je berekening ik ga er wel vanuit, maar toch..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja...
Want ik vind het ook vreemd dat ik voorheen altijd bij andere spelers 3 weken training nodig had, en ze nu opeens op 4 weken zitten... En mijn conditieniveau is altijd hetzelfde gebleven, dus misschien heeft HT iets aangepast...
ik zag het.. ik ga iig voor een last minute bod..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
En er heeft weer iemand op Nand geboden...
Om 9.59
Helaas geen 6 maar je hoort me niet klagen :quote:
quote:Pascal Prent : Zag zijn mate van passen toenemen van zwak naar matig.
Frede Ustrup : Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van zwak naar matig.
Plácido Ahumada : Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.
Dario Marmora : Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van matig naar redelijk.
Zoran Eicher : Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van redelijk naar goed.
Bij matig -> redelijk en redelijk -> goed was dit altijd 3 weken nog. Dus dat had ik wel meegomen. En nu is het bij beide van deze stijgingen meer dan 3 weken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe hoger het niveau hoe langer het duurt he? dat wel meegenomen in je berekening ik ga er wel vanuit, maar toch..
5 is ook niet verkeerd idd.. ik had begrepen dat je nog zo'n 3,7 miljoen in kas hebt..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Helaas geen 6 maar je hoort me niet klagen :
[..]
dat is idd wel vreemd dan.. misschien heel erg laag achter de komma?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij matig -> redelijk en redelijk -> goed was dit altijd 3 weken nog. Dus dat had ik wel meegomen. En nu is het bij beide van deze stijgingen meer dan 3 weken.
Van de twee spelers die niet gestegen zijn, heeft er 1 matig en de ander redelijk... Dus daarom snap ik het ook niet meer helemaal...
Als jij graag hebt dat hij passen training krijgt wil ik m voor je trainen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
5 is ook niet verkeerd idd.. ik had begrepen dat je nog zo'n 3,7 miljoen in kas hebt..
ik ga er waarschijnlijk een speler van ongeveer 2 miljoen opzetten indien nodig.. of je moet sowieso aanbieden om te trainen, want dan zet ik hem er zeker op..
Dat moet dan wel. Ja ach... Het zij zo. Het blijft een spelletje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is idd wel vreemd dan.. misschien heel erg laag achter de komma?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij graag hebt dat hij passen training krijgt wil ik m voor je trainen.
ik kan het geld namelijk wel gebruiken voor een extra spits.. omdat ik voor komende zondag bijv. ook maar 1 spits heb.. dat is wel wat magertjes..quote:Radboud van Groningen [playerid=268401048]
20 jaar en 107 dagen, volgende verjaardag: 02-03-2011
Nationaliteit: Netherlands
Eigenaar: FC Dynamo Groningen (sinds 21-10-2010 (11/43), 1s 2w 1d)
Total Skill Index (TSI): 17 280
Loon: 3 050 ¤/week 48 800 ¤/ seizoen
Keepen: rampzalig
Verdedigen: wonderbaarlijk
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: matig
Passen: zwak
Scoren: slecht
welke speler is dat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat moet dan wel. Ja ach... Het zij zo. Het blijft een spelletje.
Nu gewoon mijn pijlen richten op die speler vanavond, die staat al op 4,6M ondertussen.
Pascalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Helaas geen 6 maar je hoort me niet klagen :
[..]
Aker Güler (203604230)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
welke speler is dat?
tot hoeveel wil je zelf gaan voor die speler?
Top.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het gaat dan waarschijnlijk om deze
[..]
ik kan het geld namelijk wel gebruiken voor een extra spits.. omdat ik voor komende zondag bijv. ook maar 1 spits heb.. dat is wel wat magertjes..
ohw ja die gast.. wat een überspeler is dat zeg..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Aker Güler (203604230)
Ik had eigenlijk 4,8M in gedachte, maar ik ga het niet redden daarmee waarschijnlijk. Dus misschien dat ik nog wat openingsboden nodig ga hebben vanavond...
Eens kijken wie me daar mee kan helpen... (er komen 3 spelers voor 0 op namelijk rond 21.00).
Ik heb na het bod op Moon zn speler waarschijnlijk nog 1.7 mil over dus als je daar wat aan hebt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Aker Güler (203604230)
Ik had eigenlijk 4,8M in gedachte, maar ik ga het niet redden daarmee waarschijnlijk. Dus misschien dat ik nog wat openingsboden nodig ga hebben vanavond...
Eens kijken wie me daar mee kan helpen... (er komen 3 spelers voor 0 op namelijk rond 21.00).
1 a 2 seizoen training?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top.Zet m er maar op. Dan zal ik m passen bij leren. Hoe hoog wil je m hebben?
Wat zegt zn tv?
quote:Mediaangemiddelde prijs 1 691 500 ¤
Gemiddelde prijs 1 864 700 ¤
Als je tussen 21.00 en 21.30 aanwezig bent, dan mag je er wel op bieden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb na het bod op Moon zn speler waarschijnlijk nog 1.7 mil over dus als je daar wat aan hebt.
Prima.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
1 a 2 seizoen training?
tv zegt:
[..]
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je tussen 21.00 en 21.30 aanwezig bent, dan mag je er wel op bieden.
preciesquote:
Dit zijn de TV's van die drie spelers:quote:
quote:Vitenis Karda¨ius
Mediaangemiddelde prijs 512 501 ¤
Gemiddelde prijs 578 500 ¤
Anton Vilchinskiy
Mediaangemiddelde prijs 303 000 ¤
Gemiddelde prijs 407 500 ¤
Wilhelm Birnie
Mediaangemiddelde prijs 479 500 ¤
Gemiddelde prijs 614 300 ¤
Das zonde maar goed je had t over 2 mil dus bij deze.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
preciesen dat is al 2 ton lager dan het gemiddelde van van de week
hij staat er inmiddels op overigens..
En dat verschild door hun leeftijd erg sterk zeker? Geen zin om weer zo een woutje te maken als vorige keer dat ik je wilde helpen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit zijn de TV's van die drie spelers:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das zonde maar goed je had t over 2 mil dus bij deze.
Hij heeft waardeloos Verdedigen (t.o.v. normaal gesproken rampzalig), dat vertekent nogal qua TSI en salaris. Zou dus ook best meer dan 1 training kunnen duren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:46 schreef MrMoon het volgende:
Hmmz dilemma.. net mn jeugdverdediger gepromoveerd, maar nu blijkt hij volgens PsicoTSI heel hoog te zitten in verdedigen en heeft ie waarschijnlijk nog 1 training nodig om te poppen naar goed... Wat zal ik doen?
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |