2.5 uur.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef Kandijfijn het volgende:
6% in 1,5 uur? Dan is 20 uur idd. wel te halen
Danku danku. Ik had nog een probleem met Plume, dat de tekst in de nofiticationbar zwart is, maar dat is gelukkig instelbaar in Plume zelf.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:14 schreef Luco het volgende:
Pino, je thema is. Ziet er fijn uit, werkt prima (gelukkig). Had problemen met Valle's Honeycomb 1.0. Witte tekstkleur in witte invulvakken werkt niet zo handig, zal hij zelf ook wel achter gaan komen.
Ga je ook de widgets van LauncherPro nog aanpassen
Zit wat in, ja.. Echter is dat voor mij echt niet te doen. Vooral whatsapp draait overuren.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef Kandijfijn het volgende:
100 uur is zelf redelijk eenvoudig te bereiken wanneer je hem gebruikt als een 3310. Op 2G geen sync en en af en toe een smsje.
Gelekt op Pools forum.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef Kandijfijn het volgende:
WOW WOW WOW![]()
![]()
![]()
Samsung de eerste neit Google phone met officiele update?
Daar zijn al bekende hacks voor die waarschijnlijk werken, grootste gevaar is een nieuwe bootloader.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef svenistheman het volgende:
Pas op. De google market schijnt het niet te doen met de gelekte gingerbread rom.
quote:Yay!
But no screen-off animation, no Gingerbread keyboard, no all-black titlebar.. are you sure it's Gingerbread? Anyway, great news indeed.
Btw, does it include the scroll glow effect? I suppose they took that out too, since Samsung roms have their own overscoll effect..
Ze verwachten ook teveel, grote kans dat het hier pas om een Alfa build gaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik flash hem niet. Nog niet rootable en Market werkt niet.
En dit:
[..]
quote:Samsung Change his system from EFS to EXT4.
Samsung use still his system EFS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |