Wat was de sanctie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:38 schreef beequeen het volgende:
En het stomme is dat alleen Laura een sanctie kreeg. Kuthokje.
Met die twee dozen gaan ze de oorlog om de kijkcijfers niet winnen. En dan klinkt Guido ook nog retardedquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:38 schreef Bastard het volgende:
Het is even bij elkaar liggen, samen wakker worden, krijg je nog 1000 euro voor ook..:D Zou er om lachen en het doen, anders had je je net zo goed niet hoeven opgeven voor het programma toch.
Haar budget werd gehalveert.quote:
Ja maar zij kan er toch niks aandoen dat Guido niet wilquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Wat was de sanctie?
Wel terecht overigens, want het was haar opdracht
Als zij had aangeven het te willen doen had ze hem echt wel kunnen overtuigenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Ja maar zij kan er toch niks aandoen dat Guido niet wil
Zij weigerde niet maar Guidette. Kasthomo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef D. het volgende:
Da's best heftig
Maar goed, opdrachten weigeren is natuurlijk ook niet de bedoeling
Ja zij bleef toch in dr eigen bed.. dus ja.. maar Guido had wel even ethausiaster kunnen zijn ipv botte janlulquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef D. het volgende:
[..]
Da's best heftig
Maar goed, opdrachten weigeren is natuurlijk ook niet de bedoeling
Godver. Zit ik weer met harige gedetineerden in mijn hoofd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef Laysa het volgende:
De helft van haar kluis inhoud
Sorry Cc het is sterker dan ik
Dat heb ik niet gezien, maar goed, ze lijkt me niet het type dat hem dan nog om probeert te pratenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij weigerde niet maar Guidette. Kasthomo.
Met zijn kutsmoesjes over zijn vriendin, die gewoon mee kan kijken. Ze hoefden toch niet te neuken op commando. Een slapjanus is het!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Godver. Zit ik weer met harige gedetineerden in mijn hoofd.
Psies.. hele avond heeft hij lopen jankzakken.. uiteindelijk wat cameramomentjes pakken midden in de nacht om net te doen hoe erg hij het vond.. Hij moet maar fijn zo snel mogelijk oppleuren!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee! Echt waar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |