quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:35 schreef Flow3r het volgende:
de stem van Guido is vreselijk op tv
Hoezo op tv? Op de streams ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:35 schreef Flow3r het volgende:
de stem van Guido is vreselijk op tv
En waar gaat het over? Kleuters. Nu zij en volgende week hij nokken.quote:
Het is even bij elkaar liggen, samen wakker worden, krijg je nog 1000 euro voor ook..:D Zou er om lachen en het doen, anders had je je net zo goed niet hoeven opgeven voor het programma toch.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En waar gaat het over? Kleuters. Nu zij en volgende week hij nokken.
Yeps.. of Hummie weer achter de knoppen zitquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:38 schreef beequeen het volgende:
En het stomme is dat alleen Laura een sanctie kreeg. Kuthokje.
...hiermee maakt SST duidelijk wie er weg moet vanavond...quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:38 schreef beequeen het volgende:
Als dat zijn hoofd is, kijk ik door mijn anus!quote:
Wat was de sanctie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:38 schreef beequeen het volgende:
Met die twee dozen gaan ze de oorlog om de kijkcijfers niet winnen. En dan klinkt Guido ook nog retardedquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:38 schreef Bastard het volgende:
Het is even bij elkaar liggen, samen wakker worden, krijg je nog 1000 euro voor ook..:D Zou er om lachen en het doen, anders had je je net zo goed niet hoeven opgeven voor het programma toch.
Haar budget werd gehalveert.quote:
Ja maar zij kan er toch niks aandoen dat Guido niet wilquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Wat was de sanctie?
Wel terecht overigens, want het was haar opdracht
Als zij had aangeven het te willen doen had ze hem echt wel kunnen overtuigenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Ja maar zij kan er toch niks aandoen dat Guido niet wil
Zij weigerde niet maar Guidette. Kasthomo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef D. het volgende:
Da's best heftig
Maar goed, opdrachten weigeren is natuurlijk ook niet de bedoeling
Ja zij bleef toch in dr eigen bed.. dus ja.. maar Guido had wel even ethausiaster kunnen zijn ipv botte janlulquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef D. het volgende:
[..]
Da's best heftig
Maar goed, opdrachten weigeren is natuurlijk ook niet de bedoeling
Godver. Zit ik weer met harige gedetineerden in mijn hoofd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef Laysa het volgende:
De helft van haar kluis inhoud
Sorry Cc het is sterker dan ik
Dat heb ik niet gezien, maar goed, ze lijkt me niet het type dat hem dan nog om probeert te pratenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij weigerde niet maar Guidette. Kasthomo.
Met zijn kutsmoesjes over zijn vriendin, die gewoon mee kan kijken. Ze hoefden toch niet te neuken op commando. Een slapjanus is het!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Godver. Zit ik weer met harige gedetineerden in mijn hoofd.
Psies.. hele avond heeft hij lopen jankzakken.. uiteindelijk wat cameramomentjes pakken midden in de nacht om net te doen hoe erg hij het vond.. Hij moet maar fijn zo snel mogelijk oppleuren!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee! Echt waar?quote:
Guido heeft net zoveel een vriendin als Laura tieten!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:47 schreef Bunker-Renate het volgende:
En toch... kan ik het wel waarderen dat Als Guido Echt een vriendin heeft hij rekening met haar houdt en de opdracht weigert spel is spel maar niet ten koste van alles.
Ah... ik denk dat ze zelf ook wel doorheeft dat het allemaal maar een spelletje is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:47 schreef Bunker-Renate het volgende:
En toch... kan ik het wel waarderen dat Als Guido Echt een vriendin heeft hij rekening met haar houdt en de opdracht weigert spel is spel maar niet ten koste van alles.
Blijf dan thuis....tis geen pimpampettenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:47 schreef Bunker-Renate het volgende:
Zijn vriendin ziet hem liever verliezen dan naast iemand liggen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:47 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ridder in de orde van Oranje-Nassau????quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:48 schreef delirious74 het volgende:
Trouwens niet zo gek dat Philip het geheim van Alex niet raadt na die zwaard aanwijzing. Ik had eerlijk gezegd ook geen idee dat er nog altijd mensen zijn die de titel ridder hebben.
Dan had ie thuis moeten blijven, als ie geen spelletje durft te spelen. Plus: zijn evt. vriendin ziet toch ook dat het part of the game is?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:47 schreef Bunker-Renate het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Blijf dan thuis....tis geen pimpampetten
Nee, gewoon een erfenisquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:49 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ridder in de orde van Oranje-Nassau????
Zijn zogenaamde vriendin heeft inmiddels 2 namen, Gabrielle en Nathalie. Do your math.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:47 schreef Bunker-Renate het volgende:
En dan wordt het er in twee minuten doorheen gejast.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:46 schreef versabommie het volgende:
Psies.. hele avond heeft hij lopen jankzakken.. uiteindelijk wat cameramomentjes pakken midden in de nacht om net te doen hoe erg hij het vond.. Hij moet maar fijn zo snel mogelijk oppleuren!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:47 schreef Bunker-Renate het volgende:
Tuurlijk niet. Je denkt toch niet echt dat dat vriendin verhaal nep is, inclusief dat meisje in de studio. Het verklaart gewoon heel goed waarom Guido niet veel meer werk maakt van de missie met Laura. Mensen die denken dat zijn vriendin nep is, hebben echt mensenkennis van een bos wortels en moeten zichzelf nodig laten onderzoeken.quote:
Blijkbaar niet anders maakt ie er niet zo'n punt van.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan had ie thuis moeten blijven, als ie geen spelletje durft te spelen. Plus: zijn evt. vriendin ziet toch ook dat het oart of the game is?
nee, daar gaat het niet omquote:
Die wel ja, maar die wordt hier niet bedoeld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:49 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ridder in de orde van Oranje-Nassau????
ik zei ook als..quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn zogenaamde vriendin heeft inmiddels 2 namen, Gabrielle en Nathalie. Do your math.
Ze heeft geen televisie? Hij is gewoon een suffe jankbal. Zonder ballen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
Blijkbaar niet anders maakt ie er niet zo'n punt van.
dat bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn zogenaamde vriendin heeft inmiddels 2 namen, Gabrielle en Nathalie. Do your math.
Het moet nog groeienquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:54 schreef beequeen het volgende:
Ik moet lachen maar eik is het om te huilen. Wat een flutprogramma is het ook.
Zo! Hoppa! Uit de lucht! Kop, staart, laten we lekker achterwege.quote:
Bruggetje makenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef Copycat het volgende:
Wa lult die voice-over nou? "Hoe vertelt ze dit aan Guido?" Wat heeft hij daarmee te schaften?
Wat een domheid
Nope, Cc en ik ook.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij hebben ze weer de aanleiding van een ruzie compleet gemist. Of was ik het die het gemist heeft?
De zweer zat er goed in. En toen kwam. Ja, wat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij hebben ze weer de aanleiding van een ruzie compleet gemist. Of was ik het die het gemist heeft?
Een brug te ver. Naar niemandsland.quote:
Dat wordt zo laat mogelijk, om de kijkertjes proberen te bindenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoe laat wordt bekend wie eruit moet?
Vertel...quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens is de kern van Guido's weigering de opdracht uit te voeren een hele andere dan die we nu in de uitzending door de strot gedrukt krijgen.
Wat dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens is de kern van Guido's weigering de opdracht uit te voeren een hele andere dan die we nu in de uitzending door de strot gedrukt krijgen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:36 schreef beequeen het volgende:
Voor 2000 euro wilde hij het wel doen? Loser!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:57 schreef Andrea_S het volgende:
Actuele tussenstand van de eliminatieronde:
betrouwbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |