Je woont wel in een carnavalbuurt zegmaar?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vier ook niet iedere dag carnaval maar een paar keer uitgaan is wel leuk
jaja dat wel maar houd niet zo van de muziek enzoquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je woont wel in een carnavalbuurt zegmaar?
Nee, oké. Ik vind de muziek ook niets.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
jaja dat wel maar houd niet zo van de muziek enzo
ik ga denk ik naar maastrichtquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:25 schreef Athemoe het volgende:
carnaval in Aalst behoort sinds dit jaar tot de UNESCO
volgende week is het zover...
veel plezierquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ga denk ik naar maastrichtdaar is het altijd vet gezellig met carnaval
Doeg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:23 schreef Oceanview het volgende:
Nu ga ik weer van mijn pc af, en gezellig doen
pics of het is niet gebeurd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:46 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, net lekker gescheurd tijdens de rijles
Dan is het niet gebeurd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
pics of het is niet gebeurd.
wat?quote:
ik?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wat?
Jij was ook fotograaf toch?
Oja, was een anderquote:
quote:
Wat is dat nou weer? Ik ga voor een normaal rijbewijs.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:05 schreef Athemoe het volgende:
[..]
ik ga ook eens proberen om een voorlopig rijbewijs te halen.
ben bijna 18, dus...
owquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer? Ik ga voor een normaal rijbewijs.
Hier nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:08 schreef Athemoe het volgende:
[..]
ow
hier in België mag je met de auto rijden als je geslaagd bent voor je theoretisch examen en vergezeld bent door een volwassene.
ja, mijn moeder zei het netquote:
Hier 45/50quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:10 schreef Athemoe het volgende:
[..]
ja, mijn moeder zei het net
als je hier dus 41/50 haalt op je theorie, mag je in principe al rijden ^^
komen ook meer ongelukken voor omdat je gewoon met je ouders mag lessen (dacht ik)quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier 45/50Kutland dat België, veels te makkelijk.
Mag in meer landen wel. Opzich wel relaxt omdat het gruwlijk veel geld scheelt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
komen ook meer ongelukken voor omdat je gewoon met je ouders mag lessen (dacht ik)
haha, misschien welquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier 45/50Kutland dat België, veels te makkelijk.
Mijn rijbewijs gaat me zeker 1500 euro kostenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:14 schreef Athemoe het volgende:
[..]
haha, misschien wel
makkelijk kan soms leuker zijn
met een voorlopig rijbewijs mag je overal rijden onder toezicht van een volwassene.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
komen ook meer ongelukken voor omdat je gewoon met je ouders mag lessen (dacht ik)
mij 20quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn rijbewijs gaat me zeker 1500 euro kosten
Klopt en mijn vader heeftt zo'n rijinstructeur diploma dinges. Dus kan mooi van hem lerenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mag in meer landen wel. Opzich wel relaxt omdat het gruwlijk veel geld scheelt.
Wel relaxt maar hoe weet je wanneer je gevorderd genoeg bent?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:15 schreef Athemoe het volgende:
[..]
met een voorlopig rijbewijs mag je overal rijden onder toezicht van een volwassene.
Hier mag je rijles krijgen van bv je ouders
Theorie is 70 euroquote:
Mooi!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klopt en mijn vader heeftt zo'n rijinstructeur diploma dinges. Dus kan mooi van hem leren
HALLONquote:
avondquote:
niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wel relaxt maar hoe weet je wanneer je gevorderd genoeg bent?
hier 20 per examen.quote:
het hagelde niet meer D:quote:
Succes dan!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
schatjemoet nog 40 minuten
Minuten aftellen is niet slim, duurt alleen maar langer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankje, ik kom over 39 minuten jullie weer vervelen hoor
Werkenquote:
Leuk he, werk!quote:
wat voor werk doe je? Buiten gapen...quote:
Kassachickquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef Athemoe het volgende:
[..]
wat voor werk doe je? Buiten gapen...
Dat ben je toch?quote:
quote:
quote:
is ook lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
smirnoff icerigecht bijna iedereen kocht t
Wat staat er vanavond te gebeuren?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
smirnoff icerigecht bijna iedereen kocht t
Wat, hebben we het nu over bier?quote:
qua bier valt er veel te discussieren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat, hebben we het nu over bier?
Is er slechter bier dan dan Heineken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef Athemoe het volgende:
[..]
qua bier valt er veel te discussieren.
Jupiler (Belgisch) is veeel beter dan Heineken.
ik geef knuffels weg in ruil voor smirnoff icequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat staat er vanavond te gebeuren?
wie geeft daarvoor zoiets lekker weg?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik geef knuffels weg in ruil voor smirnoff ice
Klopt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef Athemoe het volgende:
[..]
qua bier valt er veel te discussieren.
Jupiler (Belgisch) is veeel beter dan Heineken.
Bavaria en Grolsch imo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is er slechter bier dan dan Heineken?
Oei, dat wordt even snel de winkel leegkopen. Of mag ik gratis knuffels?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik geef knuffels weg in ruil voor smirnoff ice
jij komt hier nog niet lang genoeg om te weten wat ik met knuffels bedoelquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:13 schreef Athemoe het volgende:
[..]
wie geeft daarvoor zoiets lekker weg?
leg uitquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij komt hier nog niet lang genoeg om te weten wat ik met knuffels bedoel
jij mag gratisquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Bavaria en Grolsch imo.
[..]
Oei, dat wordt even snel de winkel leegkopen. Of mag ik gratis knuffels?
quote:
Fixed.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kanovinnie's smirnoff ice sletje,aangenaam
aangenaam, heb je dorst?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
smirnoff ice sletje,aangenaam
Zeg vriend. Wat ben jij van plan?quote:
nee ik wil ladderzat worden en me laten nemen door 3 grote jongens met een pik van 30 cm minimaalquote:
niets hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg vriend. Wat ben jij van plan?
Okee, ik drink graag Bavaria. Maar ik geef eigenlijk eerlijk toe, dat ik eerder Heineken zal drinken, dan Dommelschquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Bavaria en Grolsch imo.
[..]
Mag ik meedoenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik wil ladderzat worden en me laten nemen door 3 grote jongens met een pik van 30 cm minimaal
geen probleem hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jahoor, als je maar van kano afblijft
tosssowquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga naar huis rijden, tot zo boefjes
Ik krijg zo'n koppijn van Bavaria. Maargoed, mensen zeiken altijd over dat het ene bier wel of niet lekker is. Als ik wil zuipen, en er is bier, ben ik blijquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik drink graag Bavaria. Maar ik geef eigenlijk eerlijk toe, dat ik eerder Heineken zal drinken, dan Dommelsch
Tot straks!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga naar huis rijden, tot zo boefjes
Ja dat is natuurlijk zoquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n koppijn van Bavaria. Maargoed, mensen zeiken altijd over dat het ene bier wel of niet lekker is. Als ik wil zuipen, en er is bier, ben ik blij
bier is bierquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n koppijn van Bavaria. Maargoed, mensen zeiken altijd over dat het ene bier wel of niet lekker is. Als ik wil zuipen, en er is bier, ben ik blij
Wat is water met biersmaak?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef Athemoe het volgende:
[..]
bier is bier
water met een biersmaakje is geen bier.
bah
heinekenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is water met biersmaak?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:25 schreef Athemoe het volgende:
[..]
heineken
en van die troep uit plastic bekertjes
Wel als ik het uit plastic drink. Als ik ergens op een terras zit, en een speciaalbiertje drink neem ik geen genoegen met een plastic glas, maar als het carnaval/schuurfeest/zuipfeest of wat dan is, dan welquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:30 schreef Athemoe het volgende:
Jij drinkt enkel om dronken te worden ofzo? ;P
achja, wat maakt het uitquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel als ik het uit plastic drink. Als ik ergens op een terras zit, en een speciaalbiertje drink neem ik geen genoegen met een plastic glas, maar als het carnaval/schuurfeest/zuipfeest of wat dan is, dan wel
Precies!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:33 schreef Athemoe het volgende:
[..]
achja, wat maakt het uit
na een paar biertjes proef je het verschil niet meer
Tja, dan wordt het wel lastig jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik drink niet meer zoveel, gewoon geen behoefte meer aan (ben dan ook bijna 30). Los daarvan, moet ik ook gewoon uitkijken hoeveel ik drink daar ik voor alcohol gevoelige medicijnen heb (die ik deels kort voor het slapen in moet nemen)
Ja gisteren drie vaasjes (wel tussen 18.00 en 21.30), maar dat is echt de maxquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Tja, dan wordt het wel lastig jaDaar heb ik geen last van
Doordeweeks drink ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja gisteren drie vaasjes (wel tussen 18.00 en 21.30), maar dat is echt de max
Hoi!quote:
Ik normaal ook niet, maar was uit eten met een goede vriend. Bij dat soort dingen drink ik welquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doordeweeks drink ik eigenlijk niet
Dan is 't inderdaad wel een goeie rede om een biertje te drinken ja!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar was uit eten met een goede vriend. Bij dat soort dingen drink ik wel
Hoe was je dag?quote:
levenloos, heb 286 berichten mobiel geplaatstquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan is 't inderdaad wel een goeie rede om een biertje te drinken ja!
[..]
Hoe was je dag?
Teringquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
levenloos, heb 286 berichten mobiel geplaatsten verder wel leuk op mijn werk alleen soms heel stil
ja kun je nagaan wat ik op de computer zou plaatsen met automatische updatesquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
TeringZoveel maak ik er in 20 dagen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja kun je nagaan wat ik op de computer zou plaatsen met automatische updates
neuh, hooguit aan jouquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar je bent niet verslaafd he?
Mooiquote:
Ik moet nog een dagquote:
Dat is het gevaar van internetdatesquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
Gatverdamme. Denkt een gast een lekker wijf via internet gevonden te hebben, dikke tetten enzo, heeft ze een boggel en kan ze niet recht lopen
wel onder het valse voorwendsel dat ik huiswerk zou gaan makenquote:
aawh we hebben hier te maken met een luie donder die het uitsteltquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel onder het valse voorwendsel dat ik huiswerk zou gaan makenmaar mn begeleidster weet ook wel dat ik dat niet morgen doe maar de avond voor t ingeleverd moet zijn
Het is een slappe comedy, vandaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben morgen vrij![]()
Zaterdag even een lange dag en zondag uit eten
[..]
Dat is het gevaar van internetdatesdaarom was ik ook bang voor jou
Had dan dan gezegdquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is een slappe comedy, vandaar
Lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben morgen vrij![]()
Zaterdag even een lange dag en zondag uit eten
[..]
Dat is het gevaar van internetdatesdaarom was ik ook bang voor jou
ik zou prima van soggen mijn beroep kunnen maken jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh we hebben hier te maken met een luie donder die het uitstelt
Jazeker, bij hollywok in Hoofddorp, je betaald 25 euro en dan mag je onbeperkt eten, hoewel ik echt maar 1x opschep en de rest 4x is het wel leuk jaquote:
Welkom in mijn wereldquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zou prima van soggen mijn beroep kunnen maken ja
Doe ik toch?quote:
Waar ken ik je nou van? Niet uit GRTD toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zou prima van soggen mijn beroep kunnen maken ja
ik ook echt alleen het strikt noodzakelijkequote:Op donderdag 24 februari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereldik maak echt nooit huiswerk
Dat is leuk ja. Eind Januari ben ik ook onbeperkt wezen Wokken. (lukte me 2 keer om iets te laten wokken en 1 keer van het warmbuffet iets heb gepakt, en ja 1 soepje voorafquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jazeker, bij hollywok in Hoofddorp, je betaald 25 euro en dan mag je onbeperkt eten, hoewel ik echt maar 1x opschep en de rest 4x is het wel leuk ja
ken ik jou danquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe ik toch?
[..]
Waar ken ik je nou van? Niet uit GRTD toch?
Nee, maar ik ken je username gewoon. Waarschijnlijk omdat ie tof is!quote:
Ja achteraf, ik vond je serieus eng hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe ik toch?
[..]
Waar ken ik je nou van? Niet uit GRTD toch?
aawh dat is altijd lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is leuk ja. Eind Januari ben ik ook onbeperkt wezen Wokken. (lukte me 2 keer om iets te laten wokken en 1 keer van het warmbuffet iets heb gepakt, en ja 1 soepje vooraf)
Op het MBO maakte ik altijd mijn huiswerk. Op het HBO lukte het gewoon niet meer. Misschien iets te lang daar rondgelopen. Maar als ik zo terugkijk en wetende wat ik nu weet. Had ik misschien daar al een kleine depressie en liep tegen mijn autisme aan wat toen zich eigenlijk aan het openbaren was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook echt alleen het strikt noodzakelijkenu zit ik in mn jaarstage en heb ik vier begeleiders in mn nek hijgen
dus nu moet ik wel, moet er morgen zelfs
vroeg voor opstaan
Serieus? Waarom?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja achteraf, ik vond je serieus eng hoor
[..]
aawh dat is altijd lekker
Ik viel toch wel mee? ZEG HET ME!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee, ik kreeg een bepaald gevoel bij je, no idea waarom
Ja je viel heel erg meequote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik viel toch wel mee? ZEG HET ME!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja je viel heel erg mee
Trustenquote:
Truste Bosquote:
Haha ja dat dacht ik alquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij was trouwens wel wat stiller dan verwacht
Maar verder was je wel lief hoor!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Truste Bos
[..]
Haha ja dat dacht ik al
Ja daar sta ik toch om bekend?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar verder was je wel lief hoor!
Dat is waar!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja daar sta ik toch om bekend?
jij bent n biath als je stoned bentquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als ik stoned ben, ben ik echt het andere uiterste
Ben je zo vaak stoned dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als ik stoned ben, ben ik echt het andere uiterste
Zo klonk het. Junk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daarop?
nee ik bedoelde alleen dat als ik stoned ben bij wijze van spreken een vreemde nog op z'n bek zou pakkenquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik bedoelde alleen dat als ik stoned ben bij wijze van spreken een vreemde nog op z'n bek zou pakkenals ik nuchter ben doe ik dat echt niet
Ik moest helemaal vanaf de wiki kopieren en plakken en op nieuw topic drukken en de TT helemaal invoerenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe open ik een nieuw deeltje met mijn mobiel?
ow jij ging naar de wiki. tip voor de volgende keerquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moest helemaal vanaf de wiki kopieren en plakken en op nieuw topic drukken en de TT helemaal invoeren
Zoals vroeger dus?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moest helemaal vanaf de wiki kopieren en plakken en op nieuw topic drukken en de TT helemaal invoeren
ja heb net de meetgegevens in de wiki gezet, hoef je dat niet apart te kopieren en te plakkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ow jij ging naar de wiki. tip voor de volgende keer
ik ging terug naar mijn pc en klikte op nieuw deeltje openen en copy/pastequote:Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja heb net de meetgegevens in de wiki gezet, hoef je dat niet apart te kopieren en te plakken
Okee, ik moest vanochtend 2x een nieuw deel openen met mn mobielquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ging terug naar mijn pc en klikte op nieuw deeltje openen en copy/paste
Ahw,quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okee, ik moest vanochtend 2x een nieuw deel openen met mn mobiel
nee niet echt, gewoon minder mobiel Fok!enquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja heb medelijden met mij
ja wat moet ik dan als ik geen pc tot mijn beschikking heb?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee niet echt, gewoon minder mobiel Fok!en
sociaal doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja wat moet ik dan als ik geen pc tot mijn beschikking heb?
Welke?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
Deze film is zoooooooooo geweldig
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
oh gadver zie net dat mn shirt onder het bloed zit
Je moet je shirt ook niet als tampon gebruikenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
oh gadver zie net dat mn shirt onder het bloed zit
maar het zit er dus al de halve dag, en het is niet van mijquote:
ongesteldheidquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je moet je shirt ook niet als tampon gebruiken
handigquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar het zit er dus al de halve dag, en het is niet van mij
iewl, bespaar me de detailsquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ongesteldheid![]()
nee een van mn stagekoters had zichzelf vandaag tegen de deur van zijn debielenbusje gelanceerd... gat in zn hals.. moesten we laten hechten enzo, vieze bende
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iewl, bespaar me de details
vertelquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dat lijkt me voor iedereen het beste ja
nah, kinderen zijn viesquote:
Het bloed gutste eruit en dat kind zag verschrikkelijk bleek, en met een beetje geluk kwam er vet uitquote:
iedereen was een kind.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nah, kinderen zijn vies
ik ben puberquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij en ik zijn nog kinderen
ik kwam.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het bloed gutste eruit en dat kind zag verschrikkelijk bleek, en met een beetje geluk kwam er vet uit
Transylmania.quote:
Gelukkig heb ik dat soort dingen nog niet meegemaakt met "mijn" kinderen, maar die zijn denk ik wat tammer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ongesteldheid![]()
nee een van mn stagekoters had zichzelf vandaag tegen de deur van zijn debielenbusje gelanceerd... gat in zn hals.. moesten we laten hechten enzo, vieze bende
dunno, wat voor kids heb je?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat soort dingen nog niet meegemaakt met "mijn" kinderen, maar die zijn denk ik wat tammer.
ik dacht dat je zelf kinderen had maar je bedoelde die kanokindjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat soort dingen nog niet meegemaakt met "mijn" kinderen, maar die zijn denk ik wat tammer.
nee, in het zomerseizoen verhuren ze kano's dus dan waarschijnlijk wel, heb wel op een quad geredenquote:
~20-30 kinderen in de leeftijd 6-14/15 die ik training geef.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunno, wat voor kids heb je?
Ja, die dus!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik dacht dat je zelf kinderen had maar je bedoelde die kanokindjes
Ik zit in de engineeringquote:
hij had het tegen mijquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
~20-30 kinderen in de leeftijd 6-14/15 die ik training geef.
[..]
Ja, die dus!
[..]
Ik zit in de engineering
"normale" kids neem ik aan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
kinderen van 17 doe je niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij had het tegen mijomdat ze op mijn stage kano's verhuren
De meeste wel, er zitten een paar aparte bij, maar dat hou je altijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
"normale" kids neem ik aan?
Ik heb allemaal bijzondere kidsmet van alles van autisme tot adhd, allemaal met gedragsproblemen en het iq van n tuinboon
Nee. Niet als ik ze training geefquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kinderen van 17 doe je niet?
vind het wel leukquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De meeste wel, er zitten een paar aparte bij, maar dat hou je altijd![]()
Lijkt me niets, om met dat soort mensen en kinderen te werken.
andriessen in Amstelveen, vlakbij de Amstel. Niet als je ze trainig geeft?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Waar loop je stage dan?
[..]
De meeste wel, er zitten een paar aparte bij, maar dat hou je altijd![]()
Lijkt me niets, om met dat soort mensen en kinderen te werken.
[..]
Nee. Niet als ik ze training geef
Dat doen ze bij ons ook. Want bji ons mag alles wat normaal niet magquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind het wel leukze zijn cool, breken altijd de tent af, altijd wat te beleven met die kids
Is 't een beetje leuk?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
andriessen in Amstelveen, vlakbij de Amstel. Niet als je ze trainig geeft?Wat dan wel?
ik ben ook wel een beetje zoquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat doen ze bij ons ook. Want bji ons mag alles wat normaal niet mag![]()
Als we kamp hebben, en iemand wilt een groodje met meer hagelslag dan brood. Prima, zolang je het maar op eet![]()
Je wilt graag de hele nacht wakker blijven? Prima, maar de volgende dag duikt er wel een begeleider je tent in om je wakker te maken
Dat is 't tofste ja. Die kinderen maken wel altijd een rommeltje, maar als ik zeg dat ze iets moeten doen, dan doen ze het 9 van de 10 keer ook. Zo niet is het heel makkelijk, mogen ze even gaan afkoelenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben ook wel een beetje zoik kan heel makkelijk zijn, ze kunnen veel bij me maken, maar als ik iets van ze wil weten ze ook wel dat het moet gebeuren ( heeft ff geduurd
maar nu luisteren ze goed naar me )
ja precies, maar als ze dan naar huis gaan, je om je nek vliegen en zeggen dat je de allerleukesteliefsteste bentquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is 't tofste ja. Die kinderen maken wel altijd een rommeltje, maar als ik zeg dat ze iets moeten doen, dan doen ze het 9 van de 10 keer ook. Zo niet is het heel makkelijk, mogen ze even gaan afkoelen
Bij mij is er zo'n meisje die dan naar je toe komt om te vertellen wat ze gaat doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja precies, maar als ze dan naar huis gaan, je om je nek vliegen en zeggen dat je de allerleukesteliefsteste bentdan is alles weer goed
soms zijn kids best heel leukquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mij is er zo'n meisje die dan naar je toe komt om te vertellen wat ze gaat doen
We wee wee wee weet weet weet j weet je wat ik morgen ga doen?
Nee, wat ga je doen?
Naar oma! *wegrent*
haha ik zie het al voor mequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mij is er zo'n meisje die dan naar je toe komt om te vertellen wat ze gaat doen
We wee wee wee weet weet weet j weet je wat ik morgen ga doen?
Nee, wat ga je doen?
Naar oma! *wegrent*
Dat is zeker waar, maar ik vind het ook wel weer leuk om ze na een uurtje of wat weer kwijt te zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
soms zijn kids best heel leuk
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik zie het al voor mevooral omdat ik ook zo was vroeger
maar je bent vast goed met kiddo's
Ik ga ook naar bedquote:
haha jij liever dan ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ik vind het ook wel weer leuk om ze na een uurtje of wat weer kwijt te zijn![]()
[..]
Ik doe mijn best
ik zal nog eens moeite doen voor jou om zo'n lang bericht te typen mobiel!quote:
de mijne zijn gelukkig zo dom dat ze in spelletjes als 'wie het langste zn mond dicht kan houden" trappenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha jij liever dan ikbij mij janken ze alleen maar, of die stront irritante kinderen lopen steeds achter mijn reet aan te jengelen of ik met ze wil spelen
Ik wel, ben er al een tijdjequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben hier pas net.
Ik krijg altijd de goeie kinderen. De irritante pest ik wegquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha jij liever dan ikbij mij janken ze alleen maar, of die stront irritante kinderen lopen steeds achter mijn reet aan te jengelen of ik met ze wil spelen
Weltrustquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zal nog eens moeite doen voor jou om zo'n lang bericht te typen mobiel!truste
Dat doen de mijne ook, alleen moet ik dan ook mijn mond dicht houden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de mijne zijn gelukkig zo dom dat ze in spelletjes als 'wie het langste zn mond dicht kan houden" trappen
nja ik gaf les in paardrijden alleen dat waren meestal autistische kinderen of met een ander gebrek. En dan wilde iemand anders les geven, gingen ze mekkeren en toen moest ik het weer doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de mijne zijn gelukkig zo dom dat ze in spelletjes als 'wie het langste zn mond dicht kan houden" trappen
wij omzeilen die regels feilloos met "wij zijn de baas, wij mogen wel praten"quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat doen de mijne ook, alleen moet ik dan ook mijn mond dicht houden.
hey sgatjuh xD dubbelepunt dollarquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi Oceaanzicht.:$:$ xD
Trusten dan Kano
tjaquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja ik gaf les in paardrijden alleen dat waren meestal autistische kinderen of met een ander gebrek. En dan wilde iemand anders les geven, gingen ze mekkeren en toen moest ik het weer doen
Alluz geod met juh? :p XDquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hey sgatjuh xD dubbelepunt dollar
Joah superrr.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tuurlijk mang xD met juu dannnnn,,,?
haha het zal je maar gebeuren, ik heb toen ik 14 was nog met een autist gehad maar dat was geen succes, als ik mijn haar anders was ging ie er aan trekkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tjaje bent autist of je bent het niet
een van mijn autistjes heeft laatst de nieuwe gordijnen gesloopt... puur omdat ze anders waren dan de vorige
toppunt van romantiek jeweetsquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha het zal je maar gebeuren, ik heb toen ik 14 was nog met een autist gehad maar dat was geen succes, als ik mijn haar anders was ging ie er aan trekken
zijn moeder heeft het gevraagd en ik heb zelf geen ja gezegdquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toppunt van romantiek jeweets
Ja, oké. Wat nu?quote:
ik wil morgen naar de bios maar heb geen geld, ruilenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, oké. Wat nu?
*zucht*
Ik ga morgen naar de bios, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin.
zeg dan af, je moet nooit iets met tegenzin gaan doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, oké. Wat nu?
*zucht*
Samen naar de bios?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, oké. Wat nu?
*zucht*
Eh, oké. Heb het toch al betaald, dus dat zal voor jou geen problemen leveren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wil morgen naar de bios maar heb geen geld, ruilen?
Ja oké, maar ik heb die vriendin waar ik mee ga al heel lang niet gezien en gesproken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zeg dan af, je moet nooit iets met tegenzin gaan doen
dan niet mekkeren en gewoon film kijkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eh, oké. Heb het toch al betaald, dus dat zal voor jou geen problemen leveren.
[..]
Ja oké, maar ik heb die vriendin waar ik mee ga al heel lang niet gezien en gesproken.
Sorry mevrouw CC.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan niet mekkeren en gewoon film kijken
wordt vast wel leukquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eh, oké. Heb het toch al betaald, dus dat zal voor jou geen problemen leveren.
[..]
Ja oké, maar ik heb die vriendin waar ik mee ga al heel lang niet gezien en gesproken.
Iets van Rapunzel ofzo?quote:
Oh.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat hoeft nou ook weer niet
Ken ik niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Iets van Rapunzel ofzo?
[..]
Oh.
Rapunzelquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Iets van Rapunzel ofzo?
[..]
Oh.
hahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wil je ook niet.
[..]
Ja, echt hè.
ja wat een bezem si het ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wil je ook niet.
[..]
Ja, echt hè.
too... much de...tails... can't handle CRASHHHHquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Er zit wel een kameleon in ofzo, die beesten zijn stoer.
je vergat de hont.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga slaapje doen, doe de groetjes aan Jos,Anja en de kids![]()
Groetjes terug!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga slaapje doen, doe de groetjes aan Jos,Anja en de kids![]()
Sorry, ik had maar even de trailer gekeken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
too... much de...tails... can't handle CRASHHHH
Al klaar voor de echte film?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorry, ik had maar even de trailer gekeken.
Nah, niet echt, maar ik overleef het wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Al klaar voor de echte film?
aha alvast succes.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nah, niet echt, maar ik overleef het wel.
Oh, was dat wat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben laatst naar Gulivvers travel dinges geweest
Lolwhut.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja hoor, ga ja naar een 3D film is de film geen 3D
Oh, dat is stom.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kwam niks uit beeld enzo ik keek de helft zonder bril.
hahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan is de schade nog te overzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |