Het is steeds een andere hè?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:53 schreef King_Merc het volgende:
volgens mij gaat dat ding ook al 45 jaar mee
ff een tip: de CNN live feed vanuit het nieuwsbericht op de FP heeft een voorsprong van 15 seconden ofzoquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:13 schreef AIara het volgende:
[..]
Je kan nu al meekijken met de voorbereidingen (de astronauten zijn as we speak 1 voor 1 in aan het stappen) en op de achtergrond houden om het niet te vergeten: http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html
hoezo we? zijn we meer Amerikaans dan Russisch of zo?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Straks zijn het inderdaad de Russen van wie we afhankelijk gaan zijn. Goede vriendjes blijven dus.
Ik zie onszelf absoluut veel dichter bij de Amerikanen dan de Russen staanquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef dragems het volgende:
[..]
hoezo we? zijn we meer Amerikaans dan Russisch of zo?
Er zijn geplande pauzes in het aftellenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:28 schreef ReplaR het volgende:
Wanneer vertrekt ie nou? Ik hoorde dat zo de T-20 komt maar in de OP staat 22.50?
Ah thxquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik zie onszelf absoluut veel dichter bij de Amerikanen dan de Russen staan
[..]
Er zijn geplande pauzes in het aftellen
Ik geloof t niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef Tism het volgende:
Ohw, dan lanceerd hij dus eerder dan om 22:50 uur?..
45 min pauze op T-9quote:
De NASA Countdown 101quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:48 schreef Lallend het volgende:
Edit: raistlin6 waar haal jij die info vandaan als ik vragen mag?
De launch blog.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:48 schreef Lallend het volgende:
Voor de twee afzonderlijke countdown clocks:
klik hier voor de doorlopende countdown klok
klik hier voor de officiële countdown klok
Ik merk wel op dat de CNN live feed 45 seconden achter loopt op de officiële teller van NASA.
Niet echt helemaal live dus
Edit: raistlin6 waar haal jij die info vandaan als ik vragen mag?
Nice, was al zo nieuwsgierig waarom zo er zo naar aan het kijken waren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef raistlin6 het volgende:
Over de deur:
Team Evaluating Small Piece of Tile
Thu, 24 Feb 2011 09:51:19 PM GMT+0100
Closeout Crew members are still in the White Room as they evaluate a small piece of tile that came loose near Discovery's crew hatch. They haven't yet decided whether any action is necessary, but there is plenty of time left to assess the situation. We're one hour away from launch at 4:50 p.m.
Ik? Ja tuurlijk, maar soms mis ik 1 en ander omdat ik t druk heb, dan zie ik het hier niet in t topic staan en plaats ik t vanaf de nasa launch blog hier ook even.quote:
Nee, er is nu 45 min. pauze ingegaan, om 22.50 uur nl tijd lancering.quote:
T-9 Minutes and Holdingquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:56 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nee, er is nu 45 min. pauze ingegaan, om 22.50 uur nl tijd lancering.
Nee, ik reageerde op ReplaR die zo nieuwsgierig was waar ze toch de hele tijd naar aan het kijken warenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef raistlin6 het volgende:
Ik? Ja tuurlijk, maar soms mis ik 1 en ander omdat ik t druk heb, dan zie ik het hier niet in t topic staan en plaats ik t vanaf de nasa launch blog hier ook even.
Ik weet het niet precies, maar heb het in ieder geval gewijzigd in de update.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef Lallend het volgende:
Wel bijzonder, tijd op de klok van NASA staat T-00:09:00, niet T-00:10:00.
Iemand een idee wat dit verschil kan verklaren?
Jep dat hoorde ik goed.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:26 schreef raistlin6 het volgende:
Hoor ik nu goed dat een deel van de motor/screen of zo een 'no go' is?
Lol das ook wat overdreven gesteldquote:
Precies stekkertjes checken en 10 seconden uit laten staan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef AIara het volgende:
Ach even uit- en aanzetten, dat fixt het meestal wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |