Dat was Maria's filet americain?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als dit het resultaat wordt, dan dus niet![]()
[ afbeelding ]
Zou kunnen!! Want die 11,9 zag ik pas terug in de computer, als maximum snelheid en ik wist dat ik even had gesprint, dus die kon ik wel herleiden. Ik vind het best lastig aflezen terwijl je rent. Maar het was ook best schemerig al.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:02 schreef sigme het volgende:
Conleche, had je niet je gemiddelde snelheid in beeld? Die loopt maar erg langzaam op namelijk (en ligt laag als je je meting start voordat je rent).
Hij is blindquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en een foto van mijn piggie <3 Omdat ik 'm zo win vind![]()
[ afbeelding ]
V1z0R? Hmm? Wat bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:20 schreef V1z0R het volgende:
Uit het Slank-topic (kunt eraan meedoen maar is veel SC):
Ik ook! Heb ik altijd geroepen. Maar dat is ook pas als wij een fatsoenlijke tuin hebben enzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil nog wel eens een echt varkentje trouwens. Niet hier, maar als ik nog eens terug ga naar het platteland. En die mag dan gewoon in huis rondlopen enzo
.
Als onze Ozzie ooit het hoekje omgaat kunnen mijn ouders ook beter een varkje nemenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil nog wel eens een echt varkentje trouwens. Niet hier, maar als ik nog eens terug ga naar het platteland. En die mag dan gewoon in huis rondlopen enzo
.
Hij wil niet te veel manspersonen hier hebben, geeft 'em het gevoel van exclusiviteit en een haremquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
V1z0R? Hmm? Wat bedoel je hiermee?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij wil niet te veel manspersonen hier hebben, geeft 'em het gevoel van exclusiviteit en een harem
Dit dus!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij wil niet te veel manspersonen hier hebben, geeft 'em het gevoel van exclusiviteit en een harem
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Haha... Co, zeg er eens wat over!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Schilderij van mij:
[ afbeelding ]
Van mijn neefje:
[ afbeelding ]
upload is scheef, maar goed, het idee is duidelijk...
Talent he?
Bij het hardlopen heb ik een schermpje aan met 4 gegevens:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Zou kunnen!! Want die 11,9 zag ik pas terug in de computer, als maximum snelheid en ik wist dat ik even had gesprint, dus die kon ik wel herleiden. Ik vind het best lastig aflezen terwijl je rent. Maar het was ook best schemerig al.
Maar het was sws in mijlen, want dat zag ik toen ik eenmaal gewoon liep.
Nu heb ik 4 dataveldjes aangemaakt. 1 met de tijd, 1 met het tempo (in km.), 1 met de afstand en 1 met de kcals. Heb jij die ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |