Ik zoek een vrouw met wie ik iets kan opbouwen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:38 schreef Nitrouz het volgende:
Wat doet Socios op de meet? Ik zie hem nooit in dit topic.
Annnet gaat meequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:38 schreef Nitrouz het volgende:
Wat doet Socios op de meet? Ik zie hem nooit in dit topic.
Da's een slet, maar dat geeft nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:39 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Annnet gaat mee!..
En misschien gebruikt hij het als excuus om weer met de trein te kunnen!
Proef je niks vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
Da's een slet, maar dat geeft niet
zo goed?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mag de gain iets zachter?
Voor de rest hoor ik al errug lekkere klanken
In het archief?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
Iemand een foto van socios?
[..]
Da's een slet, maar dat geeft niet
dan staatie dus in jouw outbox, versturen die hapquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je speelt de hoofdrol, je moet maar even aan Mono vragen of hij hem wil PM'en ,hij heeft hem in z'n inbox staan! Weet niet of je blij met me gaat zijn
Ik wil hem ook wel even in 't topique gooienquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
dan staatie dus in jouw outbox, versturen die hapEn mwa och, ik kan alles hebben want ik weet dat ik in het echte leven gewoon baas ben
smetvreesquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:40 schreef Nitrouz het volgende:
Waarom gaat koelkast niet mee naar de meet?
Eerst zelluf lezen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel even in 't topique gooien!
Durf je het aan?
Volgens mij heb ik dan namelijk ook ruzie met Koelkast, die scheen gisteren niet zo blij met me te zijn
Pics van je vriendin!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:42 schreef sharr het volgende:
Bwaha, een vriendin vroeg net 'mag ik iets posten' en toen zei ik lapo. Ze had hem blijkbaar niet
Dan ik ook wel!quote:
DNA van socios!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
myraela heeft geneukt met socios, dus misschien heeft die wel meer dan dat
Ja maar ik was het niet zelf, dus dan is het wel logischquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan ik ook wel!![]()
Bizar dat je geen lapo had! Met die lapo-radar van jou!
True, true..quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar ik was het niet zelf, dus dan is het wel logisch
Ze heeft 3 zoons van 'm.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
myraela heeft geneukt met socios, dus misschien heeft die wel meer dan dat
en jij zit achter haar aan? kun je beter wachten tot sharr 18 isquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:44 schreef sharr het volgende:
Wat overigens wel eng was, haar vriendje had mij gezocht op Fok! en een aantal kwaliteitsposts van me gevonden (ja, dat kan) en ze wist nu dus dat als ik een jongen zou zijn mijn lul in een stofzuiger zou stoppen
als zij toestemming geeft is er niks aan het handjequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:45 schreef dragems het volgende:
[..]
en jij zit achter haar aan? kun je beter wachten tot sharr 18 is
Toestemming? GHB!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:45 schreef Viro het volgende:
[..]
als zij toestemming geeft is er niks aan het handje
alleen de OUDERS nogquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:45 schreef Viro het volgende:
[..]
als zij toestemming geeft is er niks aan het handje
Milfquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:45 schreef dragems het volgende:
[..]
en jij zit achter haar aan? kun je beter wachten tot sharr 18 is
Was het een half stijfje, of écht een heel stijfje?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
't verhaal is een beetje matig, en je hebt je niet aan de voorwaarde gehouden dat ik chickies zou hosselen. Posten mag dus niet![]()
Ik kreeg wel een stijfje van het lezen
Jong, als chuck norris in de buurt komt ontbind jouw lichaam zichzelf spontaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:47 schreef Viro het volgende:
[..]
ik hoef alleen het volgende te zeggen: Viro > Chuck Norris en ik ben binnen
Ik heb 3 maanden "werkloos" thuisgezeten. Hoe denk je dat ik aan mijn geld kwam?quote:
www.pipashop.nlquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden "werkloos" thuisgezeten. Hoe denk je dat ik aan mijn geld kwam?
Dat lijkt zo, ik ben gewoon sneller dan goku in SSJ 4quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jong, als chuck norris in de buurt komt ontbind jouw lichaam zichzelf spontaan.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden "werkloos" thuisgezeten. Hoe denk je dat ik aan mijn geld kwam?
quote:
is dit de vriendin van sharr of sharr zelf?quote:
Vriendin is naar huis, mijn tetten wil je niet zien dus?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:50 schreef Viro het volgende:
[..]
is dit de vriendin van sharr of sharr zelf?
Bij vriendin: maak een foto van je tetten en hier posten
helemaal wel, maar dat vraag ik lief en niet zo onbeschoft en directquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Vriendin is naar huis, mijn tetten wil je niet zien dus?
Popjequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:51 schreef djkoelkast het volgende:
Sharr![]()
Ik krijg haar want ik heb een Popje
when in doubt play daft punkquote:
Die wil ik ook zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:50 schreef dragems het volgende:
http://www.flabber.nl/linkdump/video/trailer-bad-teacher-7579
lol deze film wil ik dus echt zien
Oh dan is het goed. Niet dat ik ze wel post, hoor. Maar het ging om het ideequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:52 schreef Viro het volgende:
[..]
helemaal wel, maar dat vraag ik lief en niet zo onbeschoft en direct
hebben we nietquote:
2 paar tetten will do!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Vriendin is naar huis, mijn tetten wil je niet zien dus?
Sepiaquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
2 paar tetten will do!
Foto's mogen in zwartwit, gaarne geen Sepia effect of negatief!
Wellicht een dubstepje er doorheenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hebben we niet
maar trekken jullie de tekno goed of moetyen we een andere richting op
Fixedquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. Dat ik ze wel post, hoor.
zometeen dubstep, eerst dj rainbow ejaculationquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wellicht een dubstepje er doorheen? Daarna weer techno!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zometeen dubstep, eerst dj rainbow ejaculation
Ik kliktequote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:47 schreef sharr het volgende:
Ik post over een half jaartje dan wel boobspics.
We hebben alleen platen en voornamelijk tekno en breakcore. Maar ook wel wat dnb en dubstep hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
![]()
Welk dubstepje kan ik verwachten? Of mag ik een verzoekje doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |